Dat hebben we al gezien (rechtsonder)
Borussia Dortmund - PSV (1-1) I Champions League (13/03/2024)
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
- Internationale topspeler
Wandelingetje door het park of bos? Slim idee.
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- StratumZuid
- Vedette
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
- DadOfFour
- Internationale topspeler
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen - onder het genot van Chilaquiles en Agua Fresca - dat Lozano eindelijk door heeft dat je het stukje plastic dat onder de dop van een fles ketchup zit moet verwijderen, dus het wordt helemaal zijn avond.
Of, zoals de moeder van de eigenaar van Pendejo me heeft verteld:
Ah, luister naar mijn woorden, oh degenen die verlangen naar de waarheid in de dans van de sterren en de fluisteringen van de wind. Vanavond zal de lucht zich vullen met de roep van de vogels, de geur van de bloeiende cactussen en de belofte van triomf. In het hart van het stadion zal de geest van voetbal dansen op de tonen van de Mariachi-muziek.
Zie daar, in het centrum van het veld, onder de gloed van de maan, staat een krijger. Hir is een zoon van de zon, een zegen van de goden. Lozano, met de blik van een adelaar en de gratie van een jaguar, zal vanavond schitteren als nooit tevoren.
Hij zal de bal voelen als een verlengstuk van zijn ziel, elke aanraking doordrenkt met de kracht van zijn voorvaderen. Met een dans van dribbels zal hij de verdedigers uitdagen, terwijl de menigte hun adem inhoudt en de sterren aan de hemel knipogen in goedkeuring.
En dan, op het hoogtepunt van de strijd, zal hij de bal voelen als een roeping, een bestemming die hem onweerstaanbaar aantrekt. Met een schot zo zuiver als de woestijnlucht zal hij de bal naar het doel sturen, een pijl die zijn doel niet kan missen.
Het stadion zal brullen, de aarde zal trillen en de goden zullen glimlachen. Want vanavond, onder de magie van de Duitse maan, zal Lozano de winnende goal binnenschieten. Zo is het geschreven in de sterren, zo zal het geschieden
Ik zeg, wellicht een beetje teveel huisgebrouwen Tequila, maar ik help het haar hopen...
Of, zoals de moeder van de eigenaar van Pendejo me heeft verteld:
Ah, luister naar mijn woorden, oh degenen die verlangen naar de waarheid in de dans van de sterren en de fluisteringen van de wind. Vanavond zal de lucht zich vullen met de roep van de vogels, de geur van de bloeiende cactussen en de belofte van triomf. In het hart van het stadion zal de geest van voetbal dansen op de tonen van de Mariachi-muziek.
Zie daar, in het centrum van het veld, onder de gloed van de maan, staat een krijger. Hir is een zoon van de zon, een zegen van de goden. Lozano, met de blik van een adelaar en de gratie van een jaguar, zal vanavond schitteren als nooit tevoren.
Hij zal de bal voelen als een verlengstuk van zijn ziel, elke aanraking doordrenkt met de kracht van zijn voorvaderen. Met een dans van dribbels zal hij de verdedigers uitdagen, terwijl de menigte hun adem inhoudt en de sterren aan de hemel knipogen in goedkeuring.
En dan, op het hoogtepunt van de strijd, zal hij de bal voelen als een roeping, een bestemming die hem onweerstaanbaar aantrekt. Met een schot zo zuiver als de woestijnlucht zal hij de bal naar het doel sturen, een pijl die zijn doel niet kan missen.
Het stadion zal brullen, de aarde zal trillen en de goden zullen glimlachen. Want vanavond, onder de magie van de Duitse maan, zal Lozano de winnende goal binnenschieten. Zo is het geschreven in de sterren, zo zal het geschieden
Ik zeg, wellicht een beetje teveel huisgebrouwen Tequila, maar ik help het haar hopen...
La vida és massa curta per no fer broma
-
- Nationale topspeler
Het wordt vandaag vooral een test naar het mentale aspect van de ploeg. Voetballend zijn we beter dan Dortmund maar we moeten niet met een volle onderbroek het veld op lopen
-
- Moderator
Zo, laptop iets eerder dicht en volle bak voorbereiden op een heerlijke wedstrijd. Het zou geen schande zijn eruit te vliegen, maar als er ooit een kans is om de kwartfinale te halen... Is het nu wel. Ik ga voor 1-1 en door na strafschoppen
- Boktor
- Vaste waarde in elftal
Dat rent ook niet zo lekker, dus laten we hopen van niet.Karfiooltje wrote: ↑13 Mar 2024, 16:14 Het wordt vandaag vooral een test naar het mentale aspect van de ploeg. Voetballend zijn we beter dan Dortmund maar we moeten niet met een volle onderbroek het veld op lopen
- StratumZuid
- Vedette
Was da nou gvd met die gaslek hier in Eindje
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- Standbeeld
- Mister PSV
- StratumZuid
- Vedette
Ik sta godverdomme al een half uur stil op knooppunt.
Leenderheide
Leenderheide
Last edited by StratumZuid on 13 Mar 2024, 16:47, edited 1 time in total.
alles van goud
alles van goud
- Standbeeld
- Mister PSV
Gaat nog wel even duren. Als je maar op tijd komt......StratumZuid wrote: ↑13 Mar 2024, 16:45 Ik sta godverdomme al een half uur stil op knooppunt l
Leenderheide
- StratumZuid
- Vedette
Godverdomme man kut land, kut Wilders
- These users thanked the author StratumZuid for the post:
- ziege maar ook zagge
alles van goud
alles van goud
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Kijk uit, stilstand is achteruitgang!!StratumZuid wrote: ↑13 Mar 2024, 16:45 Ik sta godverdomme al een half uur stil op knooppunt l
Leenderheide
Tijd zat tot de wedstrijd gelukkig.
- These users thanked the author ziege maar ook zagge for the post:
- StratumZuid
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- DonyellMalen
- Legende
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Jeugdinternational
Gelezen in het laatste artikel van het ED over de wedstrijd van vandaag:
"Joey Veerman lijkt daarin gewoon te gaan starten en mogelijk is er nog een verrassing."
Hint Rik op een verrassing? Mauro? Ketchap? Pepi? Baka of Chucky bankie?
"Joey Veerman lijkt daarin gewoon te gaan starten en mogelijk is er nog een verrassing."
Hint Rik op een verrassing? Mauro? Ketchap? Pepi? Baka of Chucky bankie?
- StratumZuid
- Vedette
Ik ben nogsteeds niet bij Geldrop vanaf Floraplein al 45 minuten. Schaf die kut auto's gewoon af man godverdomme
alles van goud
alles van goud
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Je had ff binnendoor naar Geldrop moeten rijden en daar pas de snelweg op.... maar goed daar heb je nou natuurlijk niks meer aan.StratumZuid wrote: ↑13 Mar 2024, 17:01 Ik ben nogsteeds niet bij Geldrop vanaf Floraplein al 45 minuten. Schaf die kut auto's gewoon af man godverdomme
Ik hoor net op de radio dat ze geen idee hebben hoe lang het gaat duren.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!