Wat ik ontzettend jammer vind is dat het lijkt alsof het belangrijker is wie het zegt dan wat er wordt gezegd. Op deze manier komt er dus al heel veel oppervlakkigheden en onzin op tv.
Daarnaast als het even inhoudelijk dreigt te worden grijpt de desbetreffende presentator of presentatrice in. Alsof het niet inhoudelijk mag worden.
Van een format als Voetbal Inside is dat prima daar ligt namelijk ook helemaal niet de nadruk op, maar op de zichzelf serieus noemende voetbalpraatprogramma's vind ik dat echt wel een gemis en een grote zwakte.
Peter Bosz
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Lang leve Bosz. Altijd opstellingen waarvan je denkt: yes, lets go!
- These users thanked the author ziege maar ook zagge for the post:
- Tutti Frutti
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Het mooie vind ik dat hij zelden met dezelfde 11 namen begint dus dat je altijd weet dat er een bepaald idee achter de opstelling zit en niet simpelweg de 11 beste spelers opstellen omdat dat de 11 beste spelers zijn.ziege maar ook zagge wrote: ↑13 Mar 2024, 19:47 Lang leve Bosz. Altijd opstellingen waarvan je denkt: yes, lets go!
- These users thanked the author Sensation for the post (total 6):
- Massimo • ziege maar ook zagge • DonyellMalen • Tijn • Tjompie • Ren Höek
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Zelden is wat overdreven vind ik, maar wel eens met je punt.Sensation wrote: ↑13 Mar 2024, 19:53Het mooie vind ik dat hij zelden met dezelfde 11 namen begint dus dat je altijd weet dat er een bepaald idee achter de opstelling zit en niet simpelweg de 11 beste spelers opstellen omdat dat de 11 beste spelers zijn.ziege maar ook zagge wrote: ↑13 Mar 2024, 19:47 Lang leve Bosz. Altijd opstellingen waarvan je denkt: yes, lets go!
Ik houd me daar aan vast om te accepteren dat Chucky niet speelt.
-
- Internationale topspeler
Van der Gijp zei vroeger nog wel eens iets waar inzicht uit bleek. Te vaak gaat hij dan weer op de platte toer of iemand "die er helemaal niets van kan".
Boskamp heeft inhoud, maar dan gaat het meteen weer over de namen die hij verkeerd uitspreekt. Wat voor hem spreekt, is dat hij als trainer prijzen heeft gewonnen. Daar zijn er niet veel van in de media.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Yep, eens. 100% vertrouwen in die man. Let's f'ing go!ziege maar ook zagge wrote: ↑13 Mar 2024, 19:47 Lang leve Bosz. Altijd opstellingen waarvan je denkt: yes, lets go!
- Benzzi
- Verbannen
- Favoriete speler: Boscagli
- DonyellMalen
- Legende
In het begin leek het nergens op. Grote gaten op het veld en het pressen klopte niet. Vervolgens goed hersteld, daar zagen we weer de Peet zoals we hem kennen. Blijft zonde, we hadden echt een verlenging verdiend.
- Juancho
- Mister PSV
Keuze voor Till op 10, Tillman die geweldig was in de thuiswedstrijd op 10 en nu op de flank moest. Ervaren buitenspeler Lozano buiten de basis die juist in dit soort potjes z'n ervaring en klasse zou moeten brengen.. Sorry Peet, ik ben kei blij dat je coach bent, maar ik vond dit geen goede keuzes.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- DonyellMalen
- Legende
Die laatste woorden kan Peter echt in z’n zak steken. Mooi gesproken van Luuk.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 5):
- Robson de Souza • Standbeeld • MaartenV • TylerDurdn • Ren Höek
-
- Nationale topspeler
In de CL starten met een middenveld dat zo nooit samenspeelt. Schouten en Veerman in de CL is een no brainer bij afwezigheid van Saibari, zelfs als dat betekent dat Ramalho moet spelen. De opstelling leek tegenstrijdig met het strijdplan.
-
- Moderator
Kritiek op de opstelling (Schouten achterin) vind ik wat te makkelijk. De variant Schouten centraal is inmiddels wel wat voorspelbaar in topwedstrijden, dat is alleen een ander verhaal. Daar kunnen tegenstanders inmiddels steeds beter op inspelen. Dat staat alleen los van het wedstrijdbeeld uit de 1e helft, wat voornamelijk lag in het wel of niet doordekken.
- Tyyne
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Couhaib Driouech
Ik zie het zelf rooskleurig in. Bosz krijgt deze zomer nog meer versterkingen die bij zijn speelstijl passen. Basis spelers zijn buiten Luuk de Jong na allemaal op een leeftijd waar ze in principe nog beter kunnen worden en niet achteruit gaan. Selectie is gewend aan Bosz zijn speel stijl, en daardoor kunnen ook nieuwe spelers makkelijker aansluiten. En dit seizoen heeft veel lessen gegeven die meegenomen kunnen worden naar volgend seizoen. Volgend seizoen onder Bosz gaat alleen nog maar beter worden
- These users thanked the author Tyyne for the post (total 3):
- Schoppenboer • Rikkert1234 • voskat
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Dit is heel mooi idd.
Als je verliest is er altijd kritiek. Dit is pas onze 3e wedstrijd die we verliezen en net als bij Arsenal uit volledig terecht. Zijn keuzes hebben dit seizoen gemaakt zoals het is geworden en dat levert tig miljoen op en een geweldige titel en wie daar over een paar dagen nog zuur over is mag vooral in de spiegel kijken.
Het enige wat ik over zijn keuzes wil zeggen is eigenlijk dat ik het Earnie meer kwalijk neem dan Bosz. Nu kunnen ze samen weer naar de tekentafel met een volle beurs en een jaar vol ervaringen om er weer iets moois van te maken. En nu samen met Bosz aftellen naar de champagne en de sigaren van het kampioenschap.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Ik denk vooral dat als je in zo'n wedstrijd Schouten naar achter haalt dat het risico om overlopen te worden wel erg groot is als je Saibari er niet bij hebt en ook Tilman daar niet opstelt.Jwoeloe wrote: ↑14 Mar 2024, 01:20 Kritiek op de opstelling (Schouten achterin) vind ik wat te makkelijk. De variant Schouten centraal is inmiddels wel wat voorspelbaar in topwedstrijden, dat is alleen een ander verhaal. Daar kunnen tegenstanders inmiddels steeds beter op inspelen. Dat staat alleen los van het wedstrijdbeeld uit de 1e helft, wat voornamelijk lag in het wel of niet doordekken.
- These users thanked the author Franciscus for the post:
- Mikelvb
-
- Vedette
De wedstrijd van gisteren heeft laten zien waar de hiaten zitten in deze selectie. Met name centraal achterin mag er wat bij, Schouten achterin is een noodoplossing. Ik ben benieuwd of Stewart komende zomer verder kan bouwen aan dit team. Of dat we onze grenzen hebben bereikt, komende zomer zullen de nodige spelers vertrekken natuurlijk.
Hoe dan ook, we zijn van ver gekomen. Dat we nu teleurgesteld zijn dat we niet door zijn tegen een club als Dortmund is ook al winst. We kunnen ons meten met de bovenkant van de subtop in Europa. Wie had dat een jaar geleden kunnen bedenken.
Nu terug naar de Eredivisie, zo snel mogelijk de schaal ophalen.
Hoe dan ook, we zijn van ver gekomen. Dat we nu teleurgesteld zijn dat we niet door zijn tegen een club als Dortmund is ook al winst. We kunnen ons meten met de bovenkant van de subtop in Europa. Wie had dat een jaar geleden kunnen bedenken.
- These users thanked the author Johann Vogel for the post (total 4):
- MaartenV • EDG • Woodenshoes • De Realist
-
- Vaste waarde in elftal
Precies.Johann Vogel wrote: ↑14 Mar 2024, 08:15 De wedstrijd van gisteren heeft laten zien waar de hiaten zitten in deze selectie. Met name centraal achterin mag er wat bij, Schouten achterin is een noodoplossing. Ik ben benieuwd of Stewart komende zomer verder kan bouwen aan dit team. Of dat we onze grenzen hebben bereikt, komende zomer zullen de nodige spelers vertrekken natuurlijk.
Bedenk wel dat we dit jaar pas met de wederopbouw zijn gestart zowel financieel als sportief.
-
- Vaste waarde in elftal
Zo is dat. En sterker nog: PSV heeft de bovenkant van de subtop van Europa in grote delen van het tweeluik de wil opgelegd. Dat kan ik me als supporter niet herinneren.Johann Vogel wrote: ↑14 Mar 2024, 08:15 De wedstrijd van gisteren heeft laten zien waar de hiaten zitten in deze selectie. Met name centraal achterin mag er wat bij, Schouten achterin is een noodoplossing. Ik ben benieuwd of Stewart komende zomer verder kan bouwen aan dit team. Of dat we onze grenzen hebben bereikt, komende zomer zullen de nodige spelers vertrekken natuurlijk.
Er zitten een aantal hiaten in de selectie, waardoor je de kans op uitschakling vergroot. Maar dat vind ik eerlijk gezegd ook niet onlogisch. Een dik jaar geleden moesten we Gakpo verkopen om in de zwarte cijfers te komen en Madueke om vet op de botten te creëren. Benieuwd of we komend jaar met extra vet (daar ga ik gemakshalve van uit, gezien de vrijwel zekere CL-plaatsing) een kwalitatief sterkere selectie kunnen neerzetten die - en dat is volgens mij nog belangrijker - net zo hongerig én professioneel is als deze groep.
Go, Peter, go!
- Juancho
- Mister PSV
Wat vers bloed is ook wel nodig, met name achterin mag er (fors) geïnvesteerd gaan worden. En dan zijn er daarom heen nog wat hiaten die echt aangepakt moeten worden dus ik ben enorm benieuwd naar komende zomer. We hebben meer tijd en geld en CL dus dat scheelt al enorm.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”