Aan de andere kant is het wel fijn dat we nu een verse Lozano kunnen brengen. 3 weken geleden hadden we geen wissel mogelijkheden op de flanken.
Ik begrijp het wel.
Borussia Dortmund - PSV (1-1) I Champions League (13/03/2024)
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Juist niet. Lozano heeft de laatste tijd weinig rendement. Dat heb je nu juist nodig. Je moet de kans zo groot mogelijk maken dat je kansen vanavond ook omzet in goals. Tillman is daar gewoon beter in momenteel. Heeft meer rust en gaat minder snel voor eigen succes. Lozano mag, zo nodig vanaf minuut 60 of verder als een dolle hond gaan jagen op een goal.
Last edited by Buitenspelgoal on 13 Mar 2024, 20:06, edited 2 times in total.
-
- Jeugdspeler
-
- Internationale topspeler
Lozano heeft er altijd zin in. Komt goed die gaat vandaag scoren.
- Persepolis
- Vedette
Dat bedoel ik. Ook wanneer er geen reet lukt bij hem heeft hij in ieder geval altijd energie en gif.
- These users thanked the author Persepolis for the post:
- guus
-
- Regelmatige invaller
- Juancho
- Mister PSV
Bakayoko krijgt de voorkeur boven Lozano dus. Ff wachten op tekst en uitleg van Bosz maar als je spreekt over rendement snap ik hem wel.
Al had ik zelf Tillman op 10 gezet en Lozano gewoon op links. Je hebt iig mrt Lozano en Pepi aanvallend wat mogelijkheden vanaf de bank. Ook lekker! Mag ook wat kosten
Al had ik zelf Tillman op 10 gezet en Lozano gewoon op links. Je hebt iig mrt Lozano en Pepi aanvallend wat mogelijkheden vanaf de bank. Ook lekker! Mag ook wat kosten
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Jeugdspeler
Beide buitenspelers hebben het de laatste weken erg moeilijk, zeker als je naar rendement kijkt.
Lozano is daarentegen veel volwassener in zijn spel en ook gevaarlijker vanaf rechts dan vanaf links, vind Bakayoko vaak nog spelen als een A junior, weinig voetbalintillegentie. Snap dus niet zoveel van deze keuze maar goed.
Verder nog steeds alle vertrouwen in een goede afloop, 1-3 met goals van Luuk, Mauro en Chucky
Lozano is daarentegen veel volwassener in zijn spel en ook gevaarlijker vanaf rechts dan vanaf links, vind Bakayoko vaak nog spelen als een A junior, weinig voetbalintillegentie. Snap dus niet zoveel van deze keuze maar goed.
Verder nog steeds alle vertrouwen in een goede afloop, 1-3 met goals van Luuk, Mauro en Chucky
-
- Jeugdspeler
Ben zeer benieuwd om welke reden Chucky op de bank zit. Al is hij hopeloos uit vorm komt er alsnog de nodige dreiging van hem af.
Mauro word opgevreten op het middenveld die heeft zoveel tijd nodig met de bal goed aan te nemen en de juiste keuzes te maken. Zijn handelings snelheid is veel en veelste traag voor dit niveau.
Het zal van Malik en Guus moeten gaan komen vandaag.
Mauro word opgevreten op het middenveld die heeft zoveel tijd nodig met de bal goed aan te nemen en de juiste keuzes te maken. Zijn handelings snelheid is veel en veelste traag voor dit niveau.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Voorzetten van Baka op de gebroeders dubbel u!Zaka-PSV wrote: ↑13 Mar 2024, 20:17 Ben zeer benieuwd om welke reden Chucky op de bank zit. Al is hij hopeloos uit vorm komt er alsnog de nodige dreiging van hem af.
- SKERLA
- Legende
- Hatseflats
- Vedette
Het druk zetten met Mauro op het middenveld liep tegen GAE regelmatig best slecht. Daar kwam die middenvelder van GAE best vaak helemaal vrij.... Vorige keer met Tillman op het middenveld had PSV Dortmund helemaal in de tang.
Ik vind het een rare keuze, maargoed, ik ben dan ook geen Peter Bosz!
2-3 ipv 1-3
2-3 ipv 1-3
- SKERLA
- Legende
We hebben nog geen topwedstrijd gewonnen met Mauro in de basisHatseflats wrote: ↑13 Mar 2024, 20:22 Het druk zetten met Mauro op het middenveld liep tegen GAE regelmatig best slecht. Daar kwam die middenvelder van GAE best vaak helemaal vrij.... Vorige keer met Tillman op het middenveld had PSV Dortmund helemaal in de tang.
2-3 ipv 1-3
-
- Jeugdspeler
Peter gaat Mauro achter Brandt aan laten lopen i.p.v. dat Veerman continu met de stofzuiger aan de gang moet
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ok het is Hertogh Jan proefpakket met Black Angus bitterballen geworden. En hopelijk nog een fles Champagne bij winst.11 Tinus wrote: ↑13 Mar 2024, 12:46 Dit zijn van die dagen dat ik word betaald om te werken maar dat er niet veel in het vat zit zeg maar. Voor mij persoonlijk voelt het een beetje als 'kers op de taart' spanning en geen 'alles of niets' spanning en dat ervaar ik zoveel prettiger. Vanavond ook lekker op de bank zitten en genieten van Boszbal. Ik twijfel alleen nog tussen:
A) Cola en Lays paprika chips
B) Whisky en Iberico ham
C) Rode wijn en oude Hollandse kaas
D) Bier en bitterballen
Keuzes keuzes...
-
- Legende
De AZ uit variant.
Een blok van drie balvaste goede voetballers (Schouten, Veerman, Boscagli). Daarvoor een blok lopers met Tillman, Til en Mauro (de laatste wel wat minder). Een open linkerkant. Op rechts een vaste bezetting met een diepe rechtsbuiten.
Alleen Mauro was toen Saibairi. Nog gevaarlijker was dat.
Een blok van drie balvaste goede voetballers (Schouten, Veerman, Boscagli). Daarvoor een blok lopers met Tillman, Til en Mauro (de laatste wel wat minder). Een open linkerkant. Op rechts een vaste bezetting met een diepe rechtsbuiten.
Alleen Mauro was toen Saibairi. Nog gevaarlijker was dat.
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Hij stond pas in twee topwedstrijden in de basis ( 4 in totaal ). Arsenal en FeyenoordSKERLA wrote: ↑13 Mar 2024, 20:24We hebben nog geen topwedstrijd gewonnen met Mauro in de basisHatseflats wrote: ↑13 Mar 2024, 20:22 Het druk zetten met Mauro op het middenveld liep tegen GAE regelmatig best slecht. Daar kwam die middenvelder van GAE best vaak helemaal vrij.... Vorige keer met Tillman op het middenveld had PSV Dortmund helemaal in de tang.
2-3 ipv 1-3
Last edited by Prof_napo on 13 Mar 2024, 20:30, edited 1 time in total.
- Standbeeld
- Mister PSV