Dat zou wel schelen. Er is gewoon heel slecht ingekocht op de CVM positie en dat is in de winterstop niet hersteld. Dom.
Ja, want PSV kan ook gericht kopen om de kwartfinale van de CL te halen..
Ja. Dat is precies wat ik bedoel..
Dat heeft toch helemaal niks met deze wedstrijd te maken maar met het grotere plaatje. We hebben maar één speler voor een vrij cruciale positie in het elftal en dat is Schouten. Die wordt van cv naar cvm geschoven omdat er op beide posities te weinig kwantiteit of kwaliteit loopt.
Josef Dettelbacher wrote: ↑13 Mar 2024, 21:18
We moeten vanaf nu alles zetten op het feit dat we vanaf nu nog 2 keer moeten scoren en niets meer tegen mogen krijgen.
Dit is wel heel slap, apathisch. Hoe kan je nou in deze wedstrijd ballen laten lopen terwijl de tegenstander wel volle bal achter een bal aangaat en binnen houdt.
Schouten op RCV pakt slecht uit vandaag, Baka sticht volop gevaar, maar helaas aan de verkeerde kant.
Ramalho voor Mauro, Schouten naar 6, Lozano voor Baka, en dan is het nog steeds maar 1-0…
Keer met het hoofd schudden, en gas erop!
Ja, want PSV kan ook gericht kopen om de kwartfinale van de CL te halen..
Ja. Dat is precies wat ik bedoel..
Dat heeft toch helemaal niks met deze wedstrijd te maken maar met het grotere plaatje. We hebben maar één speler voor een vrij cruciale positie in het elftal en dat is Schouten. Die wordt van cv naar cvm geschoven omdat er op beide posities te weinig kwantiteit of kwaliteit loopt.
Het grotere plaatje waar jij het over hebt is dat PSV als doel heeft om kampioen te worden en de CL te overwinteren. Voor het eerste liggen we dik op koers en het tweede is gelukt, dus het probleem dat jij schetst bestaat gewoon niet.
Johann Vogel wrote: ↑13 Mar 2024, 21:19
Dit is wel heel slap, apathisch. Hoe kan je nou in deze wedstrijd ballen laten lopen terwijl de tegenstander wel volle bal achter een bal aangaat en binnen houdt.
Zal wel met een muur te maken hebben, een gele heb ik gehoord.
Ik denk dat Luuk vandaag niet veel klaar gaat spelen (aub knik er zo 1 in). Van Hummels en Sule gaat die niet gemakkelijk kopduels winnen. En in de diepte heeft Dortmund ook niets van hem te vrezen.
Ik zou hem samen met Mauro eruit halen voor Ramalho en Pepi. Schouten naar middenveld en wat meer op snelheid gaan spelen.