Borussia Dortmund - PSV (1-1) I Champions League (13/03/2024)
- Lente
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV
Pfff zie nu de goal pas goed terug in de herhaling. Wat staat Tillman daar te slapen zeg, laat Sancho helemaal vrij, is gewoon te ‘lui’ om 5 meter terug te stappen en staat gewoon wat te lamballen. Dat kan op dit niveau niet.
Oh PSV wat je met me doet…
- Stofzuiger
- Vaste waarde in elftal
Strategische fout van Bosz om het sterkste punt van ons elftal, het middenveld Veerman -Schouten uit elkaar te halen. Hopelijk ziet hij het licht.
- These users thanked the author Stofzuiger for the post:
- Juancho
- Ted Lasso
- Bankzitter
- Old name: FC Bavaria
- Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
- Favoriete speler: Olivier Boscagli
Het enige lichtpuntje is dat het nog maar 1-0 is. Alles is nog te repareren, maar het veldspel klopt simpelweg niet. We worden continu overlopen en klemgezet. Mauro als 6 voelt niet lekker. En als je op deze manier speelt heb je aan Luuk geen hol. Aan Pepi ook niets overigens.
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
-
- Basisspeler
- Hatseflats
- Vedette
Dus onze linksbuiten met hun linksbuiten gaan dekken? Er gaat daar heel veel fout met het wegwerken van de bal en het vrij laten van Sancho, maar hier de schuld geven aan Tillman gaat mij te ver.
-
- Jeugdspeler
Zet Chucky nou op Sule en Tillman op het middenveld.
Mauro komt gewoon tekort hij doet ze stinkende best laatste keer dat ik hem goed vond spelen was op de Otten cup.
Zijn in fases ook overlopen in Sevilla en in Lens dus begrijp niet zo goed dat iedereen maar even dacht dat we dit klusje zouden klaren.
Luuk heeft het enorm zwaar tegen die slagbomen maar ook hij zou veel meer de bal moeten vasthouden en zorgen voor aansluiting.
Verwacht dat ze weer flitsend de kleedkamer uitkomen de 1-0 achterstand vasthouden en beetje bij beetje een kans proberen te creëren.
Bakayoko dat word wel een heel sneu verhaal inmiddels.
Ben zo bang voor de 2-0 dat gaat zo een enorme mokerslag zijn.
Mauro komt gewoon tekort hij doet ze stinkende best laatste keer dat ik hem goed vond spelen was op de Otten cup.
Zijn in fases ook overlopen in Sevilla en in Lens dus begrijp niet zo goed dat iedereen maar even dacht dat we dit klusje zouden klaren.
Luuk heeft het enorm zwaar tegen die slagbomen maar ook hij zou veel meer de bal moeten vasthouden en zorgen voor aansluiting.
Verwacht dat ze weer flitsend de kleedkamer uitkomen de 1-0 achterstand vasthouden en beetje bij beetje een kans proberen te creëren.
Bakayoko dat word wel een heel sneu verhaal inmiddels.
Ben zo bang voor de 2-0 dat gaat zo een enorme mokerslag zijn.
- Lente
- Meervoudig international
Ik zeg niet dat het enkel de fout van Tillman is, maar de manier hoe die daar staat te dromen mag echt niet. Elkaars fouten moet je herstellen en in z’n wedstrijd en in mijn ogen had Tillman daar de mogelijkheid toe maar verzaakte hij daarin. Wil Tillman overigens niet neerhalen deze wedstrijd hoor want ik vind hem zelfs een van de betere bij ons en onderschept ook veel, maar hier staat hij wel te slapen. Ik zag ook het ook nu pas in de herhaling, maar vind hem dit wel ook deels verwijtbaar.Hatseflats wrote: ↑13 Mar 2024, 21:57Dus onze linksbuiten met hun linksbuiten gaan dekken? Er gaat daar heel veel fout met het wegwerken van de bal en het vrij laten van Sancho, maar hier de schuld geven aan Tillman gaat mij te ver.
Oh PSV wat je met me doet…
-
- Vedette
En dan krijg je weer de vele comments dat Ramalho niet moet spelenStofzuiger wrote: ↑13 Mar 2024, 21:56 Strategische fout van Bosz om het sterkste punt van ons elftal, het middenveld Veerman -Schouten uit elkaar te halen. Hopelijk ziet hij het licht.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Doperwt11
- Regelmatige invaller
Luuk laat je toch altijd staan omdat hij er altijd een balletje in kan koppen.
Hoe kan je hem afrekenen op deze 1e helft zonder een bruikbare bal te hebben gekregen?
Pepi zet je er bij als het nodig is straks.
Is wel de ideale tegenstander voor Hummels. Daar zou je een type Malen tegenover willen zien maar die hebben we niet helaas.
- Hatseflats
- Vedette
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
-
- Regelmatige invaller
- Old name: kritischepsver