Borussia Dortmund - PSV (1-1) I Champions League (13/03/2024)

Bespreek hier de wedstrijden van PSV.
Post Reply
Kolkmania
Regelmatige invaller

Vind de kritiek op de opstelling wel heel makkelijk. Schouten achterop vond ik een no-brainer, en eerlijk gezegd was hij ook weer erg goed centraal achterin. Vond dat Mauro zijn leegte prima opvulde na een moeilijke start, won veel duels en was balvast.

Drukzetten lukte niet goed, waardoor Til zijn waarde verliest. Achteraf wellicht beter om met Tillman te starten op 10, maar misschien hadden we dan gezegd dat het onbegrijpelijk was dat we niet met Til speelden omdat we niet goed druk op de bal zouden krijgen.

Naast de meerdere kopkansen van De Jong, zijn mega kans in de laatste minuut, en momenten van Bakayoko en Teze hebben we minsten 10 situaties gecreëerd dat Bakayoko en Lozano rondom punt 16 in een één tegen één situatie kwamen tegenover Maatsen en Süle. Daar had meer uit gehaald moeten worden, passing en schotnauwkeurigheid na de actie was drama.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

1. Teze
2. Schouten
3. Bakayoko
M.Delgado
Vaste waarde in elftal

Kolkmania wrote: 14 Mar 2024, 08:29 Vind de kritiek op de opstelling wel heel makkelijk. Schouten achterop vond ik een no-brainer, en eerlijk gezegd was hij ook weer erg goed centraal achterin. Vond dat Mauro zijn leegte prima opvulde na een moeilijke start, won veel duels en was balvast.

Drukzetten lukte niet goed, waardoor Til zijn waarde verliest. Achteraf wellicht beter om met Tillman te starten op 10, maar misschien hadden we dan gezegd dat het onbegrijpelijk was dat we niet met Til speelden omdat we niet goed druk op de bal zouden krijgen.

Naast de meerdere kopkansen van De Jong, zijn mega kans in de laatste minuut, en momenten van Bakayoko en Teze hebben we minsten 10 situaties gecreëerd dat Bakayoko en Lozano rondom punt 16 in een één tegen één situatie kwamen tegenover Maatsen en Süle. Daar had meer uit gehaald moeten worden, passing en schotnauwkeurigheid na de actie was drama.
Ben het hier helemaal mee eens, het was blaffen zonder echt te bijten. Bakayoko blonk uit in verkeerde keuzes en was niet doortastend genoeg, om nog maar te zwijgen van het halfbakken ingrijpen in de eerste fase van de wedstrijd, moet gezegd daar had bijna iedereen last van. Achteraf, idd altijd makkelijk, had Bosz anders moeten starten. In de zomer de echte pijnpunten aanpakken in de selectie en verder bouwen, we hebben echt mega-stappen gezet in 1 seizoen terwijl we daar niet op gerekend hadden, Stewart gaf bij zijn aanstelling niet voor niets aan dat er wel een aantal transferwindows overheen zouden gaan voordat het team echt op sterkte is. Iets om naar uit te kijken nadat we de schaal gepakt hebben.
Ittot
Internationale topspeler

Doperwt11 wrote: 14 Mar 2024, 00:24
Ittot wrote: 14 Mar 2024, 00:07

Mooie redenatie. Als wij beter zijn en gelijk maken hebben we geluk. Als de tegenstander beter is en we gelijkspelen hebben we ook geluk. Aha.

Verder gaat het er in Europa om dat je door gaat. Dat zie je vanavond. Dat geld dus ook voor Lens en Sevilla.
Natuurlijk gaat het om doorgaan maar poulefase is wel iets anders dan knock-out fase.
Je bent ook beter tegen Sevilla maar als Teze de 2-2 maakt in blessuretijd zit het toch mee.
Zoals er wel dingen mee hebben gezeten.
Rode kaarten mee, een aantal afgekeurde goals die twijfelachtig waren, dubieuze strafschop mee.
Het is nou niet zo dat zoveel beter waren dat we een wedstrijd overtuigend gewonnen hebben in de poule fase zoals tegen Rangers.
Dit alles doet niks af aan de mooie prestaties maar je moet dingen wel een beetje in perspectief zien.
En we hadden ook nog een ronde verder gekund tegen deze tegenstander.
Dat klopt maar het heeft net zo goed ook wel eens tegen gezeten. Het zat dicht op elkaar en soms heb je geluk en soms pech. We mogen zeker niet klagen maar Dortmund bijv. Obv deze tweeluik ook niet
Buitenspelgoal
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV

B. Dzsudzsak wrote: 14 Mar 2024, 08:19 Sinds jaren spelen we weer CL en dat met een relatief jonge en onervaren ploeg op dit toernooi.
Ik snap dat de teleurstelling er is maar bij mij overheerst vooral trots.

Volgend seizoen doorselecteren en met een flink portemonnee wat gerichte aankopen doen.

En nog veel belangrijke…. Die schaal pakken dit seizoen!
Em volgend seizoen ook. Het Ajax imperium is gevallen en wij liggen op pole om de dominante club te worden. Een unieke kans.
  • These users thanked the author Buitenspelgoal for the post:
    B. Dzsudzsak
    Juancho
    Mister PSV

Ook na een nachtje slapen kan ik me, net als Ykhim , niet helemaal vinden in het trotse gevoel. Daarmee maak je dit PSV ook weer te klein. Maar dat proefde je al na de thuiswedstrijd, dat had je een (minimale) voorsprong moeten pakken want je speelde uitstekend, je speelt thuis, je heb op dit niveau goede kansen. Maar je laat het gewoon. De wedstrijd van gister was dan wel iets anders, de 1e helft sta je niet goed en wordt je finaal van de mat gespeeld (overigens zonder dat Dortmund veel/grote kansen kreeg). Maar na rust en niet voor het eerst (moet je dat zien als pluspunt of kritisch punt?) staat de boel beter, voetbal je vrij aardig en had Dortmund niks meer in te brengen. Maarja, die afronding he... het klinkt dubbel omdat we best wat goals maken maar aan de andere kant is dat geen reden om te kijken naar het gehele plaatje. En dan heeft dit elftal zoveel moeite om te scoren. Waar ligt dat dan aan? Concentratie? Vermoeidheid in de laatste fase? Een stuk rust? Ervaring? Of toch gewoon kwaliteit.

Ik ben trots op hoe Bosz en zijn staf binnen zo'n korte tijd dit elftal zo heeft kunnen laten voelen. Maar dat staat volledig van een individuele wedstrijd (dubbele ontmoeting) zoals deze. En gelukkig zal Bosz ook zo denken want over 2 wedstrijden gezien had je gewoon door moeten gaan. En fijn dat hij ook zelf inzag dat zijn keuze om zo te starten niet klopte. En dat is gewoon zeer teleurstellend. Sterker nog, het gaf mij weer een beetje dat blaffen maar niet bijten gevoel wat ik zolang had bij PSV. Elke keer die teleurstelling van net niet. Zo onnodig.

Maar dit staat dus los van het eigenlijk idioot goede seizoen dat we nu al draaien, na 3/4 jaar onder Bosz als coach en Stewart als TD. Mogen de heren ook wat meer tijd krijgen om de volgende stappen te zetten? Vergeet ook niet het gigantische pluspunt van komende zomer met gegarandeerd CL voetbal, bak met geld en veel meer rust om op te bouwen omdat je geen voorrondes speelt. Maar de lat ligt wel hoog, dat mag duidelijk zijn. Komende zomer is een kans die niet vaak voorbij komt om echt flinke stappen te zetten.
    Last edited by Juancho on 14 Mar 2024, 09:20, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Juancho for the post (total 2):
    VTheManYkhim
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    VTheMan
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Bakayoko

Buitenspelgoal wrote: 14 Mar 2024, 09:09
    B. Dzsudzsak wrote: 14 Mar 2024, 08:19 Sinds jaren spelen we weer CL en dat met een relatief jonge en onervaren ploeg op dit toernooi.
    Ik snap dat de teleurstelling er is maar bij mij overheerst vooral trots.

Volgend seizoen doorselecteren en met een flink portemonnee wat gerichte aankopen doen.

En nog veel belangrijke…. Die schaal pakken dit seizoen!
    Em volgend seizoen ook. Het Ajax imperium is gevallen en wij liggen op pole om de dominante club te worden. Een unieke kans.
    Ik zat gisteren met twee ajacieden te kijken en een Feyenoorder. Die Feyenoorder beweerde dat als Ajax 1 of 2 goede spelers haalt dat ze kampioen worden....
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Juancho wrote: 14 Mar 2024, 09:14 Ook na een nachtje slapen kan ik me, net als @Ykhim , niet helemaal vinden in het trotse gevoel. Daarmee maak je dit PSV ook weer te klein. Maar dat proefde je al na de thuiswedstrijd, dat had je een (minimale) voorsprong moeten pakken want je speelde uitstekend, je speelt thuis, je heb op dit niveau goede kansen. Maar je laat het gewoon. De wedstrijd van gister was dan wel iets anders, de 1e helft sta je niet goed en wordt je finaal van de mat gespeeld (overigens zonder dat Dortmund veel/grote kansen kreeg). Maar na rust en niet voor het eerst (moet je dat zien als pluspunt of kritisch punt?) staat de boel beter, voetbal je vrij aardig en had Dortmund niks meer in te brengen. Maarja, die afronding he... het klinkt dubbel omdat we best wat goals maken maar aan de andere kant is dat geen reden om te kijken naar het gehele plaatje. En dan heeft dit elftal zoveel moeite om te scoren. Waar ligt dat dan aan? Concentratie? Vermoeidheid in de laatste fase? Een stuk rust? Ervaring? Of toch gewoon kwaliteit.

Ik ben trots op hoe Bosz en zijn staf binnen zo'n korte tijd dit elftal zo heeft kunnen laten voelen. Maar dat staat volledig van een individuele wedstrijd (dubbele ontmoeting) zoals deze. En gelukkig zal Bosz ook zo denken want over 2 wedstrijden gezien had je gewoon door moeten gaan. En fijn dat hij ook zelf inzag dat zijn keuze om zo te starten niet klopte. En dat is gewoon zeer teleurstellend. Sterker nog, het gaf mij weer een beetje dat blaffen maar niet bijten gevoel wat ik zolang had bij PSV. Elke keer die teleurstelling van net niet. Zo onnodig.

Maar dit staat dus los van het eigenlijk idioot goede seizoen dat we nu al draaien, na 3/4 jaar onder Bosz als coach en Stewart als TD. Mogen de heren ook wat meer tijd krijgen om de volgende stappen te zetten? Vergeet ook niet het gigantische pluspunt van komende zomer met gegarandeerd CL voetbal, bak met geld en veel meer rust om op te bouwen omdat je geen voorrondes speelt. Maar de lat ligt wel hoog, dat mag duidelijk zijn. Komende zomer is een kans die niet vaak voorbij komt om echt flinke stappen te zetten.
    Verrassend dat je niet positief bent. :mrgreen:
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    ShovingNE2
    Juancho
    Mister PSV

Grasmat wrote: 14 Mar 2024, 09:21
    Juancho wrote: 14 Mar 2024, 09:14 Ook na een nachtje slapen kan ik me, net als @Ykhim , niet helemaal vinden in het trotse gevoel. Daarmee maak je dit PSV ook weer te klein. Maar dat proefde je al na de thuiswedstrijd, dat had je een (minimale) voorsprong moeten pakken want je speelde uitstekend, je speelt thuis, je heb op dit niveau goede kansen. Maar je laat het gewoon. De wedstrijd van gister was dan wel iets anders, de 1e helft sta je niet goed en wordt je finaal van de mat gespeeld (overigens zonder dat Dortmund veel/grote kansen kreeg). Maar na rust en niet voor het eerst (moet je dat zien als pluspunt of kritisch punt?) staat de boel beter, voetbal je vrij aardig en had Dortmund niks meer in te brengen. Maarja, die afronding he... het klinkt dubbel omdat we best wat goals maken maar aan de andere kant is dat geen reden om te kijken naar het gehele plaatje. En dan heeft dit elftal zoveel moeite om te scoren. Waar ligt dat dan aan? Concentratie? Vermoeidheid in de laatste fase? Een stuk rust? Ervaring? Of toch gewoon kwaliteit.

Jammer dat je dan niet goed leest beste Grasmat . De term trots staat zelfs in mijn post, in welke wereld kan je dat niet als positief lezen? Ik irriteer me gewoon aan opmerkingen die doen voorkomen dat je niet heel goed dit tweeluik en het gehele seizoen van elkaar kan scheiden. Dat slaat in mijn ogen nergens op. Ik vond PSV thuis tegen Dortmund fantastisch, 1 van de betere wedstrijden die ik in tijden heb gezien op dit niveau. Maar ook typisch dat je niet kan killen en daar draait het toch echt om. Als je 3 van de 4 helften tegen Dortmund gewoon (veel) beter bent en je gaat niet door.... ik kan er niet bij dat je dan iets van trots kan zijn. Je laat gewoon een unieke kans liggen en je maakt PSV onnodig kleiner, wat Ykhim ook al terecht aangaf.
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    Grasmat
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Maar het is ook niet dat ze het expres doen ofzo hè.

Misschien zijn we gewoon net niet goed genoeg, dat is ook prima. Ergens ligt de lat en gezien de beperkte mogelijkheden in vergelijking met veel grotere en rijkere clubs zoals een Dortmund is het knap dat we gelijk op hebben kunnen gaan, maar als het dan net niet meezit is het ook geen schande. Kan gebeuren, investeren in betere spelers, zorgen dat je kampioen wordt en volgende keer weer een nieuwe poging en hopen dat het dan wel net goed valt.
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    slowflow
    PCGC
    Vedette

Dank aan iedereen gisteren, wat een top feestje was het voorafgaand!

Trots als een pauw met 7 lullen dat zoiets gelukt is.

#FreeGeneratie4
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Zag er zo op de beelden goed uit, ja. Mooi hoor. Zo kan het dus ook
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Weeeer zo'n typisch 'net niet' gevoel bij PSV is wat ik nou al meerdere keren lees. Maar dat is dan toch echt gebaseerd op vorige jaren, met andere teams en andere trainers. Dit jaar hebben we toch al veel vaker een 'net wel' gevoel gehad, zeker in de CL? Sevilla uit was bijvoorbeeld in veel grotere proporties een 'net wel' overwinning dan dat het tweeluik tegen Dortmund een 'net niet' gevoel oplevert.
    Ardbeg
    Mister PSV

29.04.2007 wrote: 14 Mar 2024, 13:09 Weeeer zo'n typisch 'net niet' gevoel bij PSV is wat ik nou al meerdere keren lees. Maar dat is dan toch echt gebaseerd op vorige jaren, met andere teams en andere trainers. Dit jaar hebben we toch al veel vaker een 'net wel' gevoel gehad, zeker in de CL? Sevilla uit was bijvoorbeeld in veel grotere proporties een 'net wel' overwinning dan dat het tweeluik tegen Dortmund een 'net niet' gevoel oplevert.
    Zeker!
    nilssonH
    Moderator

29.04.2007 wrote: 14 Mar 2024, 13:09 Weeeer zo'n typisch 'net niet' gevoel bij PSV is wat ik nou al meerdere keren lees. Maar dat is dan toch echt gebaseerd op vorige jaren, met andere teams en andere trainers. Dit jaar hebben we toch al veel vaker een 'net wel' gevoel gehad, zeker in de CL? Sevilla uit was bijvoorbeeld in veel grotere proporties een 'net wel' overwinning dan dat het tweeluik tegen Dortmund een 'net niet' gevoel oplevert.
    En de terugwedstrijd tegen Rangers net zo. Met exact dezelfde uitgangspositie als het jaar daarvoor lag daar gewoon een hoop druk op.
  • These users thanked the author nilssonH for the post:
    29.04.2007
    fritske
    Bankzitter

TomPSV wrote: 13 Mar 2024, 23:01 Ik zie nu nog een keer die kans van Luuk. Mijn god, missen is knapper dan scoren.
    Zie die kans elke 5 minuten nog voor me. Of Luuk even mijn tikkie voor de EMDR wil betalen
    :logoo:
    Ittot
    Internationale topspeler

Juancho wrote: 14 Mar 2024, 09:26
    Grasmat wrote: 14 Mar 2024, 09:21

Jammer dat je dan niet goed leest beste @Grasmat . De term trots staat zelfs in mijn post, in welke wereld kan je dat niet als positief lezen? Ik irriteer me gewoon aan opmerkingen die doen voorkomen dat je niet heel goed dit tweeluik en het gehele seizoen van elkaar kan scheiden. Dat slaat in mijn ogen nergens op. Ik vond PSV thuis tegen Dortmund fantastisch, 1 van de betere wedstrijden die ik in tijden heb gezien op dit niveau. Maar ook typisch dat je niet kan killen en daar draait het toch echt om. Als je 3 van de 4 helften tegen Dortmund gewoon (veel) beter bent en je gaat niet door.... ik kan er niet bij dat je dan iets van trots kan zijn. Je laat gewoon een unieke kans liggen en je maakt PSV onnodig kleiner, wat @Ykhim ook al terecht aangaf.
    Je weet toch waar we vandaan komen? 5 / 6 jaar geen titel. Onsamenhangend voetbal onder Ruud. Nét niet onder Schmidt. Daarvoor onder van Bommel was het een puinhoop.

En nu, "ineens" fier bovenaan. Overwinteren in de CL. En we zijn inderdaad niet tevreden met het resultaat tegen Dortmund. Omdat we een helft hebben weggegooid en omdat we 3 helften veel beter waren en toch niet door zijn. En omdat we vinden dat Dortmund niet zo bijzonder is en we met deze groep en manier van spelen van zouden moeten winnen. Dan ben ik trots dat we oprecht teleurgesteld zijn in het resultaat tegen een ploeg waar we de afgelopen 5 a 6 jaar echt geen schijn van kans tegen gehad hadden. Nu zijn we beter. En ja we hebben het niet afgemaakt en daar kan ik niet trots op zijn. Wel op de groei en het veranderende verwachtingspatroon. Niet het resultaat. We hadden dit Dortmund echt meer dan prima kunnen hebben en hebben onszelf gewoon tekort gedaan.
    psvgouda
    Vedette

Zonder meer! En laten we ook niet vergeten dat er zeer, zeer weinig wedstrijden of zelfs maar momenten waren dat je met de spreekwoordelijke samengeknepen bips zat te kijken. :crown: (Eerste 25-30 min gisteren overigens wel, bang voor de afstraffing die uiteindelijk niet kwam)
  • These users thanked the author psvgouda for the post:
    29.04.2007
    ShovingNE2
    Site Admin

Eens in de zoveel jaar kan je overwinteren in de CL. Als je dan trots bent op een prachtig Europees seizoen maak je de club klein. Sommigen kunnen gewoon beter supporter van Manchester City worden. Het is nooit genoeg voor sommigen.

Ik ben trots op een geweldig Europees seizoen. Met hoogtepunten die ik niet meer vergeet. Jammer, je had meer kunnen halen. Maar het ook voor de winter afgelopen kunnen zijn als het daar wat meer tegenzit.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 10):
    SensationTijnRikkert1234SKERLApsvgoudaD.MillpantsPCGCThijs29.04.2007Ren Höek
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Den Willy
    Veelbelovend talent

Ik heb er een nachtje over kunnen slapen en ik ben er nog steeds niet uit... ben ik nou tevreden omdat we hebben kunnen laten zien dat we goed mee kunnen doen of moet ik toch ontevreden zijn omdat we tegen de makkelijkst te loten tegenstander niet hebben gepresteerd? Uiteraard maakt de titel dit jaar een hoop goed, zeker op de manier waarop maar ik had graag wat meer resultaat in Europa gehaald.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

ShovingNE2 wrote: 14 Mar 2024, 13:40 Eens in de zoveel jaar kan je overwinteren in de CL. Als je dan trots bent op een prachtig Europees seizoen maak je de club klein. Sommigen kunnen gewoon beter supporter van Manchester City worden. Het is nooit genoeg voor sommigen.

Ik ben trots op een geweldig Europees seizoen. Met hoogtepunten die ik niet meer vergeet. Jammer, je had meer kunnen halen. Maar het ook voor de winter afgelopen kunnen zijn als het daar wat meer tegenzit.
    Zo is het.

En dan zie ik dit nog als het begin van een mooie periode van een aantal jaren (hoewel ik weet dat het snel kan veranderen), met volgend jaar nu al gegarandeerd CL.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    ShovingNE2
    Ittot
    Internationale topspeler

Den Willy wrote: 14 Mar 2024, 13:46 Ik heb er een nachtje over kunnen slapen en ik ben er nog steeds niet uit... ben ik nou tevreden omdat we hebben kunnen laten zien dat we goed mee kunnen doen of moet ik toch ontevreden zijn omdat we tegen de makkelijkst te loten tegenstander niet hebben gepresteerd? Uiteraard maakt de titel dit jaar een hoop goed, zeker op de manier waarop maar ik had graag wat meer resultaat in Europa gehaald.
    Ik ben trots maar niet tevreden. Want er zat echt meer in tegen een vrij matig Dortmund. Maar het feit dat er meer in zit maakt me trots ;)
    psvgouda
    Vedette

SKERLA wrote: 14 Mar 2024, 13:55
    ShovingNE2 wrote: 14 Mar 2024, 13:40 Eens in de zoveel jaar kan je overwinteren in de CL. Als je dan trots bent op een prachtig Europees seizoen maak je de club klein. Sommigen kunnen gewoon beter supporter van Manchester City worden. Het is nooit genoeg voor sommigen.

Zo is het.

En dan zie ik dit nog als het begin van een mooie periode van een aantal jaren (hoewel ik weet dat het snel kan veranderen), met volgend jaar nu al gegarandeerd CL.
    En ook dit is waar. Vooralsnog ga ik ervan uit dat we voor de zittingsperiode van koning Peet d'n urste, zijnde nog twee seizoenen, minimaal tweede worden 8)
    Tijn
    Internationale topspeler

Ondanks de vreemde benadering vooraf in de media, waarbij we ineens favoriet waren tegen Dortmund, wisten we dat het dicht bij elkaar zou liggen als je realistisch kijkt.
    Dortmund heeft geen wonderploeg, maar wel hele goede spelers en staan 4e in de Bundesliga.
    Ik snap echt de media niet hoe de beoordelingen van zoveel spelers ineens zo slecht is en we blijkbaar als supporters niet trots mogen zijn op de spelers en de ploeg.
    We hadden kunnen winnen, absoluut en we waren daar voor mijn gevoel ook heel erg dichtbij.
    Dat er dan nog een journalist durft te vragen of dit de glans van het seizoen af haalt, hoe krijg je het uit je strot?

Op sommige momenten hadden wij wat pech en andersom net zo. Dortmund had in de heenwedstrijd geluk met de goal van Malen via de voet van Dest en ook nu dat schot van Sancho zat het ze ook niet tegen hoe die bal zo perfect binnen valt. Qua expected goals lag het allemaal dichtbij elkaar en ja, je hebt soms variantie. De ene keer heb je net wat meer geluk en de andere keer wat meer pech. We misten soms wat overtuiging en soms wat geluk. Valt die bal van De Jong binnen vlak voor het einde dan was het absoluut niet onverdiend, maar dat wij Dortmund de 2e helft zo klem hadden gezet is niet ineens logisch of makkelijk. Dat was echt klasse.

Bij ons waren ook niet alle spelers fit en okselfris, dit soort wedstrijden komen op details aan. En uiteindelijk kwamen we net tekort.
    Maar de beoordelingen alsof we nu ineens gefaald hebben en niet trots mogen zijn slaan volledig door.
    Hoe het wedstrijdbeeld gekanteld werd gisteren en met hoeveel strijd er gevoetbald werd gisteren dat was echt mooi om te zien.
    Tillman vond ik echt heel goed, Bakayoko kwam er steeds beter in en speelde aan het eind echt goed. Lozano was dreigend, Schouten was een veldheer.

Ja, ik was en ben trots op dit PSV!
  • These users thanked the author Tijn for the post:
    Jur1913
    Karfiooltje
    Nationale topspeler

Ik had zolang naar die wedstrijd toegeleefd. Wat een deceptie. Het begint er nu in te hakken dat we zijn uitgeschakeld. Ik had natuurlijk nooit de verwachting dat we de finale zouden halen, maar had wel meer verwacht dan dit. Seizoen is zo wel voorbij dan
    Post Reply