Nou dan gaan wij het feest op het stadhuisplein wel alleen vieren als je niet mee wil doen....
Borussia Dortmund - PSV (1-1) I Champions League (13/03/2024)
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Gelukkig is er nog een tussenweg die helaas lastig blijkt voor sommigen: trots zijn op hoe het met PSV gaat dit seizoen en godsgruwelijk balen van het tweeluik tegen Dortmund omdat je vindt dat we door hadden moeten gaan. Dat kan prima, heel goed zelfs, naast elkaar lopen hoor.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Maax
- Meervoudig international
Weet niet in hoeverre jij bent betrokken bij de organisatie, maar anders grote complimenten. Van bierhalen, pissen en muziek was het top geregeld. Chapeau!
-
- Regelmatige invaller
Hulde voor je support op afstand PCGC . Niveau van volume werd soms wel heel zacht gezet maar zal zijn gedaan door politie of iets dergelijks waarschijnlijk. In het centrum (winkelstraat) kon je al van grote afstand de muziek horen, bijna net zo hard als op de markt zelf. Was heel gezellig inderdaad.
- Jordi
- Basisspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Favoriete speler: Joey Veerman
Die was inderdaad goed geregeld. Ook voldoende eettentjes en fijn dat de regen niet door heeft gezet smiddags.
Zelf vannacht om 01:30 u thuisgekomen. Ontzettend genoten gisteren in Dortmund. Het fanplein deed mij wat terugdenken aan het laatste kampioenschap op het stadhuisplein in 18-19. Een mooi voorproefje voor over een aantal weken.
- These users thanked the author Jordi for the post:
- fernando redondo
- Standbeeld
- Mister PSV
Fijn dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad. Waren er ook Duitsers op het fanplein die gewoon zin hadden in een feestje? Of was het echt alleen voor onze supporters?
-
Heb ook winkelende Duitsers aan de bar zien staan haha. Vonden het allemaal mooi.Standbeeld wrote: ↑14 Mar 2024, 15:18 Fijn dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad. Waren er ook Duitsers op het fanplein die gewoon zin hadden in een feestje? Of was het echt alleen voor onze supporters?
- These users thanked the author Bossche bol for the post:
- Standbeeld
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
In de kern baalt iedereen natuurlijk. Anders ben je geen PSV supporter. De een kan het alleen net iets beter of anders relativeren.Juancho wrote: ↑14 Mar 2024, 14:58Gelukkig is er nog een tussenweg die helaas lastig blijkt voor sommigen: trots zijn op hoe het met PSV gaat dit seizoen en godsgruwelijk balen van het tweeluik tegen Dortmund omdat je vindt dat we door hadden moeten gaan. Dat kan prima, heel goed zelfs, naast elkaar lopen hoor.
- Juancho
- Mister PSV
Klopt, je hebt zielloze mensen als deninho32 en je hebt uber gevoelige mensen als, tja, zal ik mezelf maar noemen? . Er is dan ook geen goed of fout natuurlijk he.Grasmat wrote: ↑14 Mar 2024, 15:27In de kern baalt iedereen natuurlijk. Anders ben je geen PSV supporter. De een kan het alleen net iets beter of anders relativeren.Juancho wrote: ↑14 Mar 2024, 14:58
Gelukkig is er nog een tussenweg die helaas lastig blijkt voor sommigen: trots zijn op hoe het met PSV gaat dit seizoen en godsgruwelijk balen van het tweeluik tegen Dortmund omdat je vindt dat we door hadden moeten gaan. Dat kan prima, heel goed zelfs, naast elkaar lopen hoor.
- Doperwt11
- Regelmatige invaller
Precies dat. Het zat allemaal dicht op elkaar.Ittot wrote: ↑14 Mar 2024, 09:00Dat klopt maar het heeft net zo goed ook wel eens tegen gezeten. Het zat dicht op elkaar en soms heb je geluk en soms pech. We mogen zeker niet klagen maar Dortmund bijv. Obv deze tweeluik ook nietDoperwt11 wrote: ↑14 Mar 2024, 00:24
Natuurlijk gaat het om doorgaan maar poulefase is wel iets anders dan knock-out fase.
Je bent ook beter tegen Sevilla maar als Teze de 2-2 maakt in blessuretijd zit het toch mee.
Zoals er wel dingen mee hebben gezeten.
Rode kaarten mee, een aantal afgekeurde goals die twijfelachtig waren, dubieuze strafschop mee.
Het is nou niet zo dat zoveel beter waren dat we een wedstrijd overtuigend gewonnen hebben in de poule fase zoals tegen Rangers.
Dit alles doet niks af aan de mooie prestaties maar je moet dingen wel een beetje in perspectief zien.
En we hadden ook nog een ronde verder gekund tegen deze tegenstander.
Ik heb alle CL wedstrijden live gezien in het stadion en ik vind dat we over het algemeen goed gevoetbald hebben maar niet heel veel echt grote kansen gecreerd hebben.
Dat heeft natuurlijk ook te maken met het niveau wat een stuk hoger ligt.
Tegen Dortmund bv hebben we niet heel veel gecreerd waar er wel heel veel mogelijkheden lagen om tot grote kansen te komen. Alleen Luuk tel ik als 100% kans die er echt in moet. De andere kansen waren schoten uit lastige hoeken die een keeper moet hebben.
Daar kunnen we zeker nog stappen in maken.
We zijn het erover eens dat we Europees de stijgende lijn te pakken hebben en laten we die doortrekken.
Zeker nu we volgens mij de komende 2 jaar nog 2 gegarandeerde CL plekken hebben en Bosz en Stewart er pas 1 jaartje op hebben zitten.
We kunnen echt gaan bouwen aan een solide basis ook financieel voor dekomende jaren.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Zeker, ik baal ook enorm, vooral na die tweede helft. We hadden ze voor het grijpen.Juancho wrote: ↑14 Mar 2024, 14:58Gelukkig is er nog een tussenweg die helaas lastig blijkt voor sommigen: trots zijn op hoe het met PSV gaat dit seizoen en godsgruwelijk balen van het tweeluik tegen Dortmund omdat je vindt dat we door hadden moeten gaan. Dat kan prima, heel goed zelfs, naast elkaar lopen hoor.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Even wat met een korrel zout nemen
-
- Geselecteerd voor Oranje
- Doperwt11
- Regelmatige invaller
Dan was het helemaal een kutavondVTheMan wrote: ↑14 Mar 2024, 09:18Ik zat gisteren met twee ajacieden te kijken en een Feyenoorder. Die Feyenoorder beweerde dat als Ajax 1 of 2 goede spelers haalt dat ze kampioen worden....Buitenspelgoal wrote: ↑14 Mar 2024, 09:09
Em volgend seizoen ook. Het Ajax imperium is gevallen en wij liggen op pole om de dominante club te worden. Een unieke kans.
-
Een avond met de broodrooster in bad liggen klinkt minder kutVTheMan wrote: ↑14 Mar 2024, 09:18Ik zat gisteren met twee ajacieden te kijken en een Feyenoorder. Die Feyenoorder beweerde dat als Ajax 1 of 2 goede spelers haalt dat ze kampioen worden....Buitenspelgoal wrote: ↑14 Mar 2024, 09:09
Em volgend seizoen ook. Het Ajax imperium is gevallen en wij liggen op pole om de dominante club te worden. Een unieke kans.
-
- International
- Favoriete speler: 12e man
Wat was het verhaal achter die gasten die het veld op kwamen rennen eigenlijk? Waren die op weg naar scheids/speler? Was het een PSV-fan? Was zo'n random moment aan het eind en kwam vanachter de dug-outs ofzo vandaan Maar kan nergens info erover vinden.
- Boktor
- Vaste waarde in elftal
Tequila is een goede daar voor?
-
- Nationale topspeler
Zo bedoelde ik het niet haha. Ik bedoelde meer dat er weinig meer is om voor te spelen. Kampioenschap kan niet meer misgelopen worden. Alleen de ongeslagen status. Had liever gehad dat we nog gelijk stonden in punten met Feyenoord en een ronde verder waren gekomen, al is wat we dit seizoen hebben meegemaakt al meer dan ik in mijn stoutste dromen had kunnen wensen. Een mens wil altijd meer hè
-
- Nationale topspeler
Het verschil tussen supporters met een topsportmentaliteit en subtopsportmentaliteit.Grasmat wrote: ↑14 Mar 2024, 15:27In de kern baalt iedereen natuurlijk. Anders ben je geen PSV supporter. De een kan het alleen net iets beter of anders relativeren.Juancho wrote: ↑14 Mar 2024, 14:58
-
- Nationale topspeler
Ben het trouwens eens met Van der Vaart. Ik dacht hetzelfde bij dat interview maar had die perceptie ook tijdens de wedstrijd. Vooraf gesproken woorden van bravoure zag ik niet genoeg terug. Alsof het ergens allemaal wel oké was.
Rafael van der Vaart heeft woensdagavond vol verbazing gekeken naar het interview van PSV-spits Luuk de Jong na het verloren uitduel met Borussia Dortmund (2-0) in de Champions League. De 33-jarige aanvoerder van de Eindhovenaren gaf vooral aan trots te zijn op zijn ploeg, maar daar wilde de analist van Ziggo Sport absoluut niet in mee.
De Jong was na afloop zelfkritisch over de kans die hij in blessuretijd miste, waardoor PSV langszij had kunnen komen in het Signal Iduna Park. Verder wilde de aanvalsleider zijn interview vooral positief afsluiten. “Dit avontuur was fantastisch natuurlijk. We hebben een hele mooie groepsfase gehad, nadat we het al goed hadden gedaan in de kwalificatie. Hoe we in Sevilla door zijn gegaan… ik ben heel trots op het team. Dat we ook de achtste finales halen en de kwartfinale niet onmogelijk was. We hebben het fantastisch gedaan in de Champions league.”
Van der Vaart heeft zich geërgerd aan het interview van De Jong, zo liet de voormalig middenvelder blijken tijdens de nabeschouwing op de sportzender. “Toch heb ik hier moeite mee. Trots... Dat is wat we bedoelen, ze hebben er niet in geloofd. Ze waren tevreden met dit. En als je tevreden bent, dan vind je het allemaal wel oké.”
“Ik vind het een heel raar interview”, gaat Van der Vaart verder. “Je verliest, je wordt uitgeschakeld, terwijl je de tweede helft beter was. Je moet doodziek zijn!” Collega-analist Youri Mulder zag een andere reactie bij het duel tussen Atlético Madrid en Internazionale. “Daar hebben we net huilende mensen gezien, met zoveel passie. Die passie om de duels te winnen had PSV gewoon niet.”
Van der Vaart baalt overduidelijk van de houding van De Jong. “Dan heb ik liever een boos iemand, die om zich heen trapt. Of in ieder geval geëmotioneerd, maar nu zijn ze trots. Ze beginnen zelfs nog over Sevilla.”
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Rafael is een dronken mongooltje.
Natuurlijk is het logisch dat Luuk zegt dat hij trots is op dit team. Hij is aanvoerder en boegbeeld, die gaat echt niet zijn medespelers afvallen op tv.
Dat hij daarnaast ook gewoon kritisch kan zijn op het team in de kleedkamer komt niet in de bolle kop van die dwarsidioot op. Die is gewend dat alles bij ajax direct op straat komt te liggen.
Natuurlijk is het logisch dat Luuk zegt dat hij trots is op dit team. Hij is aanvoerder en boegbeeld, die gaat echt niet zijn medespelers afvallen op tv.
Dat hij daarnaast ook gewoon kritisch kan zijn op het team in de kleedkamer komt niet in de bolle kop van die dwarsidioot op. Die is gewend dat alles bij ajax direct op straat komt te liggen.
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 3):
- Standbeeld • Bossche bol • Ren Höek
- Juancho
- Mister PSV
Mwah ik vind vd Vaart ook een kroegtijger die je niet te serieus moet nemen als analist maar ik snap hem wel. In andere bewoording gaf ik dat eigenlijk ook al aan. Ik kan ook niet trots zijn op basis van de duels met Dortmund omdat je er meer uit had kunnen en moeten halen.
Prima als je straks als het seizoen klaar is met een goed gevoel terugkijkt op alles met daarbij ook de mindere dingen (uitschakeling beker en CL). Maar trots na gister? Ik keek ook even op hoor. Dan vond ik de reactie van Veerman veel beter en mooier. Die was er echt dood en doodziek van, niks trots.
Prima als je straks als het seizoen klaar is met een goed gevoel terugkijkt op alles met daarbij ook de mindere dingen (uitschakeling beker en CL). Maar trots na gister? Ik keek ook even op hoor. Dan vond ik de reactie van Veerman veel beter en mooier. Die was er echt dood en doodziek van, niks trots.
Last edited by Juancho on 14 Mar 2024, 18:49, edited 1 time in total.