Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 16 Mar 2024, 20:26
DonyellMalen wrote: 16 Mar 2024, 20:23- situatie Pepi: PSV moet dat goed gaan managen; Ricardo kan niet nog zo'n seizoen krijgen, daar heeft niemand wat aan.
En hoe moet PSV dat goed managen? Luuk speelt een fantastisch seizoen en ik heb daardoor geen aanleiding om te denken dat onze captain plaats zal maken.
Pepi verhuren en een spits huren. Klinkt onlogisch maar Pepi moet wel 20-25 minuten basis spits zijn. En bij PSV lijkt mij dat niet aan de orde. Maar wie weet? Misschien wil Luuk wel naar pakweg de VS deze zomer voor een laatste avontuur? Kleine kans maar helemaal uitsluiten moet je het niet doen.

Verder geeft dat artikel van Elfrink wel stof tot nadenken. Omdat er zoveel kortlopende contracten zijn en een aantal huurlingen moet er dus heel wat gebeuren. Of wel verlengen of wel weg en dan moet je dus een hoop spelers 1 op 1 vervangen want uit de jeugd loopt echt niks.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die Hadj Mousa maakt toch wel meteen indruk. Lijkt me een speler die voor niet al te veel geld is op te halen en best potentie heeft.
These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
Bossche bol
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1,031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 16 Mar 2024, 22:47een hoop spelers 1 op 1 vervangen want uit de jeugd loopt echt niks.
Oprechte vraag Menno, maar zijn er volgens jouw jeugdspelers die je nu moet verlengen in jouw ogen, ook al ben je er nog niet 100% van overtuigd?
Oh PSV wat je met me doet…
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 16 Mar 2024, 22:47Of wel verlengen of wel weg en dan moet je dus een hoop spelers 1 op 1 vervangen want uit de jeugd loopt echt niks.
In de 018 lopen wel echt een aantal goede talenten. Dat is een redelijke lichting. De huidige lichting van Jong PSV is over het algemeen niet goed genoeg, dat ben ik met je eens.

Hier een overzicht overigens:

These users thanked the author DonyellMalen for the post:
Menno1
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hadj Moussa doet al sinds zijn komst elke wedstrijd dezelfde beweging (schijntrap) en zijn tegenstanders blijven er allemaal intrappen. Ondanks dat hij nog niet super is qua rendement wist je wel dat hij die bal ging maken bij zijn goal. Prima passje van Tielemans overigens.
These users thanked the author Madueke for the post:
unpw07
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lente wrote: 16 Mar 2024, 22:55
Menno1 wrote: 16 Mar 2024, 22:47een hoop spelers 1 op 1 vervangen want uit de jeugd loopt echt niks.
Oprechte vraag Menno, maar zijn er volgens jouw jeugdspelers die je nu moet verlengen in jouw ogen, ook al ben je er nog niet 100% van overtuigd?
Ja. Bouhoudane. En een beetje snel graag. En wellicht Simons; weet niet wanneer het afloopt maar bij top talenten vind ik dat je die ieder jaar moet proberen te verlengen. Verder vind ik de huidige selectie van Jong PSV zo slecht dat ik er geen echte prioriteit van zou maken kwa contract verlengingen. Al kan je (helaas) ook niet iedereen weg doen en vervangen.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 16 Mar 2024, 23:01
Menno1 wrote: 16 Mar 2024, 22:47Of wel verlengen of wel weg en dan moet je dus een hoop spelers 1 op 1 vervangen want uit de jeugd loopt echt niks.
In de 018 lopen wel echt een aantal goede talenten. Dat is een redelijke lichting. De huidige lichting van Jong PSV is over het algemeen niet goed genoeg, dat ben ik met je eens.

Hier een overzicht overigens:

Ja de onder 18 heeft wel wat goede talenten. Bouhoudane dus en die van de Berg die vorig jaar van Vitesse kwam oa. Maar voor PSV 1 ook als opvulling lijkt het mij nog te vroeg gezien onze ambities. En ik ben voor doorstroming jeugd, maar dan moeten ze wel ready zijn of er snel naartoe kunnen groeien. Wat dat betreft kan ik er nu geen noemen. Heel wellicht Nassoh als opvulling van Jong gezien zijn ervaring.
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1,031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 16 Mar 2024, 23:06
Lente wrote: 16 Mar 2024, 22:55

Oprechte vraag Menno, maar zijn er volgens jouw jeugdspelers die je nu moet verlengen in jouw ogen, ook al ben je er nog niet 100% van overtuigd?
Ja. Bouhoudane. En een beetje snel graag. En wellicht Simons; weet niet wanneer het afloopt maar bij top talenten vind ik dat je die ieder jaar moet proberen te verlengen. Verder vind ik de huidige selectie van Jong PSV zo slecht dat ik er geen echte prioriteit van zou maken kwa contract verlengingen. Al kan je (helaas) ook niet iedereen weg doen en vervangen.
Ja okay, maar die is net twee maanden 16 en heeft denk ik zelfs nog een jeugdcontract. Gisteren voor het eerst gedebuteerd voor Jong PSV. Ik bedoelde eigenlijk de groep die daar achter zit en vast voor Jong speelt. Juist omdat jij altijd hamert op het jaarlijks verlengen van talenten, ben ik oprecht benieuwd welk talent van Jong PSV jij nu graag verlengd zou zien, ook al hebben ze nog een meerjarig contract. Juist omdat je zelf aangeeft dat er nu weinig rondloopt maar je wel altijd schemert dat talenten niet snel genoeg verlengd worden.

De vraag is geen aanval en ik ga je er later ook zeker niet mee om de oren slaan, maar ik ben oprecht benieuwd of je van de lichting nu ook graag iemand al verlengd ziet worden ook al ben je er nu niet helemaal 100% van overtuigd. Ik zou het zelf niet weten namelijk maar ik zie zelf dan ook geen enkele wedstrijd van Jong PSV. Ik weet wel wie de bekendere grotere talenten zijn, bij de buitenwereld dan, maar daarmee houdt het ook op. VD Blaak volgens mij was altijd het toptalent van deze lichting, maar blijft nu wat stil staan? Zou jij die nu wel jaarlijks verlengen vanwege zijn status als (voormalig) ‘top’talent? Zijn contract loopt volgend seizoen ook af zie ik. Mocht die komend seizoen de draad weer oppakken dan zit je met dezelfde situatie als met Babadi dit jaar.
These users thanked the author Lente for the post:
Menno1
Oh PSV wat je met me doet…
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het contract van Nassoh loopt af aankomende zomer. Ik denk net als Tielemans vorig jaar dat hij niet gaat verlengen en transfervrij naar een ED club overstapt, maar dat is wel een speler die ik evt. zou verlengen. Geen absoluut toptalent, maar wel iemand die via een verhuurperiode wellicht op termijn een rol kan gaan spelen in het 1e.
These users thanked the author Heruone for the post (total 3):
LenteDeBruyneTrixm
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat er komende zomer veel gaat en moet gebeuren dat is eigenlijk al wel vanaf afgelopen september bekend. Veel kortlopende contracten, een aantal huurspelers en spelers die na dit seizoen een volgende of andere stap zullen willen maken.

Op 1 september hadden op de 4 aankopen van die zomer na iedereen een contract tussen medio 2024 en 2026. Saibari en Babadi hebben gelukkig nu ook een contract t/m 2028. maar het is nog steeds geen vetpot in de selectie.

Het goede nieuws is dat PSV dit seizoen eindelijk af is van de laatste veel te dure spelers die niet in aanmerking kwamen voor een basisplaats, laat staan in de buurt. Dat gaat komende zomer ruimte geven, evenals dat dit seizoen financieel positief zal worden afgesloten en komend seizoen al weet dat het direct geplaatst is voor de CL. Dan is er nog steeds een grote verkoop nodig, maar er is als het goed is wel al mogelijkheden om te kunnen handelen. Verder kunnen hopelijk nog een paar contracten worden verlengt en opties worden gelicht, waarbij het prettig zal zijn als Babadi en Land weer wat meer minuten gaan maken komend seizoen.

Het zal een grote puzzel worden, maar wel eentje waar je vooraf al aardig over hebt kunnen nadenken.
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1,031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ook wel benieuwd wie er allemaal mee op trainingskamp mogen. Zit z’n van de Blaak daar bijvoorbeeld ook weer bij? Van Tygo Land waren een tijdje geleden toch berichten dat die de intentie had om te verlengen? Loopt volgens mij ook volgend jaar al af dat ik toen las.
Oh PSV wat je met me doet…
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 17 Mar 2024, 00:58 Dat er komende zomer veel gaat en moet gebeuren dat is eigenlijk al wel vanaf afgelopen september bekend. Veel kortlopende contracten, een aantal huurspelers en spelers die na dit seizoen een volgende of andere stap zullen willen maken.

Op 1 september hadden op de 4 aankopen van die zomer na iedereen een contract tussen medio 2024 en 2026. Saibari en Babadi hebben gelukkig nu ook een contract t/m 2028. maar het is nog steeds geen vetpot in de selectie.

Het goede nieuws is dat PSV dit seizoen eindelijk af is van de laatste veel te dure spelers die niet in aanmerking kwamen voor een basisplaats, laat staan in de buurt. Dat gaat komende zomer ruimte geven, evenals dat dit seizoen financieel positief zal worden afgesloten en komend seizoen al weet dat het direct geplaatst is voor de CL. Dan is er nog steeds een grote verkoop nodig, maar er is als het goed is wel al mogelijkheden om te kunnen handelen. Verder kunnen hopelijk nog een paar contracten worden verlengt en opties worden gelicht, waarbij het prettig zal zijn als Babadi en Land weer wat meer minuten gaan maken komend seizoen.

Het zal een grote puzzel worden, maar wel eentje waar je vooraf al aardig over hebt kunnen nadenken.
Voor hoeveel moeten we verkopen als we CL halen?

Hebben we niet al een buffer omdat Sangare is verkocht?

Eigenlijk bizar dat we nog steeds moeten verkopen na CL, bij EL snap ik het nog maar als je zoveel geld binnenharkt in de CL zou dat voldoende moeten zijn voor een sluitende begroting toch?
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 16 Mar 2024, 23:01
Menno1 wrote: 16 Mar 2024, 22:47Of wel verlengen of wel weg en dan moet je dus een hoop spelers 1 op 1 vervangen want uit de jeugd loopt echt niks.
In de 018 lopen wel echt een aantal goede talenten. Dat is een redelijke lichting. De huidige lichting van Jong PSV is over het algemeen niet goed genoeg, dat ben ik met je eens.

Hier een overzicht overigens:

Ik zie hier vooral drie linksbacks die voor verlenging in aanmerking komen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ittot wrote: 17 Mar 2024, 07:00Voor hoeveel moeten we verkopen als we CL halen?

Hebben we niet al een buffer omdat Sangare is verkocht?

Eigenlijk bizar dat we nog steeds moeten verkopen na CL, bij EL snap ik het nog maar als je zoveel geld binnenharkt in de CL zou dat voldoende moeten zijn voor een sluitende begroting toch?
De begroting is ook sluitend met CL, het zijn de afschrijvingen die je wil dekken met verkopen.

Ze hebben aangegeven dat we nu begroten op eens in de drie jaar Champions League halen. Dat betekent eigenlijk dat de knaken die je binnenharkt volgend jaar, je ook gebruikt voor de daarop volgende jaren.

Sowieso wil je ieder jaar een grote verkoop doen: winst op spelers is uiteindelijk waar je sterker van wordt en meer vet op de botten krijgt. Dan nekt een zomer als 2019 je niet meer.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lente wrote: 16 Mar 2024, 23:52
Menno1 wrote: 16 Mar 2024, 23:06

Ja. Bouhoudane. En een beetje snel graag. En wellicht Simons; weet niet wanneer het afloopt maar bij top talenten vind ik dat je die ieder jaar moet proberen te verlengen. Verder vind ik de huidige selectie van Jong PSV zo slecht dat ik er geen echte prioriteit van zou maken kwa contract verlengingen. Al kan je (helaas) ook niet iedereen weg doen en vervangen.
Ja okay, maar die is net twee maanden 16 en heeft denk ik zelfs nog een jeugdcontract. Gisteren voor het eerst gedebuteerd voor Jong PSV. Ik bedoelde eigenlijk de groep die daar achter zit en vast voor Jong speelt. Juist omdat jij altijd hamert op het jaarlijks verlengen van talenten, ben ik oprecht benieuwd welk talent van Jong PSV jij nu graag verlengd zou zien, ook al hebben ze nog een meerjarig contract. Juist omdat je zelf aangeeft dat er nu weinig rondloopt maar je wel altijd schemert dat talenten niet snel genoeg verlengd worden.

De vraag is geen aanval en ik ga je er later ook zeker niet mee om de oren slaan, maar ik ben oprecht benieuwd of je van de lichting nu ook graag iemand al verlengd ziet worden ook al ben je er nu niet helemaal 100% van overtuigd. Ik zou het zelf niet weten namelijk maar ik zie zelf dan ook geen enkele wedstrijd van Jong PSV. Ik weet wel wie de bekendere grotere talenten zijn, bij de buitenwereld dan, maar daarmee houdt het ook op. VD Blaak volgens mij was altijd het toptalent van deze lichting, maar blijft nu wat stil staan? Zou jij die nu wel jaarlijks verlengen vanwege zijn status als (voormalig) ‘top’talent? Zijn contract loopt volgend seizoen ook af zie ik. Mocht die komend seizoen de draad weer oppakken dan zit je met dezelfde situatie als met Babadi dit jaar.
Tja uitstekende vraag. Je kan niet iedereen gratis weg doen natuurlijk. En een Land moet je zo snel mogelijk en lang mogelijk vastleggen.
Het is gewoon verder een zeer matige lichting. Ook de door velen bewierookte van Duiven komt in Almere amper aan de bak.

Wat dat betreft mag er ook wel eens kritisch gekeken worden naar Faber. Gevoelsmatig hadden we 5/6 jaar geleden veel betere talenten rondlopen met Lammers, Gakpo, Madueke en dat soort lichtingen. Dat waren jongens die hard op de deur bond te.

Bij dit jong team amper. Zelfs bij Land zie je zeker veel talent maar kan het ook nog een tweede Rigo wirden, al schaal ik hem nu een stuk hoger in.

Maar je kwam met een goed punt hoor. Ik ben voor doorstroming en snel/regelmatig contract verlengen maar wel bij de absolute top talenten. Alleen moet je goed kijken of er inderdaad ook laatbloeiers zijn. Die laatste categorie uiteraard is het lastigst de beoordelen. En ook het lastigst te vinden omdat ze vaker perspectief zullen missen
These users thanked the author Menno1 for the post:
Lente
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 17 Mar 2024, 14:52 Wat dat betreft mag er ook wel eens kritisch gekeken worden naar Faber. Gevoelsmatig hadden we 5/6 jaar geleden veel betere talenten rondlopen met Lammers, Gakpo, Madueke en dat soort lichtingen. Dat waren jongens die hard op de deur bond te.
Tja, het is de vraag wat je dan reëel gezien verwacht. Met Saibari, Bakayoko, Babadi, Land, Van Duiven, Schiks en misschien Simons en Sambo hebben we de afgelopen en komende jaren spelers, die door zijn gestroomd of zullen stromen. De lichting met Teze, Obispo, Gakpo was mooi natuurlijk, maar nu is zeker niet slecht. En dan heb je, denk ik, nog pech gehad qua blessures met Oppegard, van de Blaak en Janssen.
Peer71
Lid 2e elftal
Posts: 150
Joined: 27 Apr 2021, 18:25
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Met dat geld voor de talentenpool hadden er toch een paar groeibriljantjes gehaald moeten worden die echt de mogelijkheden hebben om PSV1 te halen, zoals een Land!
Zeker verdedigend talent missen we in Jong!
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Peer71 wrote: 17 Mar 2024, 15:16 Met dat geld voor de talentenpool hadden er toch een paar groeibriljantjes gehaald moeten worden die echt de mogelijkheden hebben om PSV1 te halen, zoals een Land!
Zeker verdedigend talent missen we in Jong!
Dat is ook wel geprobeerd met die twee Zweden en Borys.
Peer71
Lid 2e elftal
Posts: 150
Joined: 27 Apr 2021, 18:25
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Borys die nu bij Westerlo speelt?
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 17 Mar 2024, 15:24
Peer71 wrote: 17 Mar 2024, 15:16 Met dat geld voor de talentenpool hadden er toch een paar groeibriljantjes gehaald moeten worden die echt de mogelijkheden hebben om PSV1 te halen, zoals een Land!
Zeker verdedigend talent missen we in Jong!
Dat is ook wel geprobeerd met die twee Zweden en Borys.
Vind dat nog steeds een raar verhaal van die Borys. Nadrukkelijke interesse in de zomer. En was afgelopen winter gewoon op te pikken voor 1 miljoen, toch?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 17 Mar 2024, 15:49
SKERLA wrote: 17 Mar 2024, 15:24

Dat is ook wel geprobeerd met die twee Zweden en Borys.
Vind dat nog steeds een raar verhaal van die Borys. Nadrukkelijke interesse in de zomer. En was afgelopen winter gewoon op te pikken voor 1 miljoen, toch?
Zal toch een andere keuze gemaakt hebben. Ik kan me niet voorstellen dat PSV geen interesse meer had.
Peer71
Lid 2e elftal
Posts: 150
Joined: 27 Apr 2021, 18:25
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoeveel bedraagt het talentenpool potje nog?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Los van dat potje: er is nu gewoon geld om daarin te investeren.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Celtic en PSV hebben concrete interesse. Zou weleens onze eerste zomeraanwinst kunnen worden.
Post Reply