Eens. Gewoon een hele stugge, goede ploeg dat vandaag ook had kunnen winnen. Zetten het tactisch uitstekend neer. Erg knap.Tovast wrote: ↑17 Mar 2024, 22:58Voor het tactisch dusdanig goed wegzetten van een team dat zelfs een oppermachtig PSV zeer lastig er doorheen kon spelen, en met veel pech zelfs had kunnen verliezen. En dat met een team dat qua waarde niet eens een kwart van dat van ons vertegenwoordigd. Best knap in mijn ogen. Dat irritante gezuig vind ik juist wel een goede ontwikkeling, de Nederlandse ziekte die ons ook in Dortmund nekte zag ik vandaag niet terug bij Twente. Hoe irritant ook, het werkt wel.
PSV - FC Twente I Eredivisie (17/03/2024)
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Meervoudig international
-
- Lid scoutingsteam
Het is gewoon een hele lekkere overwinning. En hoeveel lof Twente ook krijgt: dat die 1-0 alsnog valt, is gewoon hun eigen schuld. 6 minuten blessuretijd was nog mals met dat eindeloze tijdrekken. Maar goed, daar hoor je dan niemand over, want Boadu werd bestolen. Komt dat ventje overigens ook 100% toe met zijn debiele fratsen.
Verder heeft Twente wel een aardige ploeg, maar absoluut geen top. Een goeie ploeg maakt dit PSV vandaag namelijk gewoon af, want dit was wat mij betreft echt wel een van de mindere wedstrijden. Het zal vast te maken hebben met een zware wedstrijd op woensdag, maar dan zijn dit dus de dagen dat PSV te pakken is en dat gebeurt alweer niet. Ik vind het helemaal mooi. Hier in 't Zuiden godnondeju.
Verder heeft Twente wel een aardige ploeg, maar absoluut geen top. Een goeie ploeg maakt dit PSV vandaag namelijk gewoon af, want dit was wat mij betreft echt wel een van de mindere wedstrijden. Het zal vast te maken hebben met een zware wedstrijd op woensdag, maar dan zijn dit dus de dagen dat PSV te pakken is en dat gebeurt alweer niet. Ik vind het helemaal mooi. Hier in 't Zuiden godnondeju.
Last edited by Ykhim on 17 Mar 2024, 23:43, edited 1 time in total.
- DonyellMalen
- Legende
Vond ik ook. Meer fluiten dan zingen, jammer.
Deze gaat wel op repeat.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Fluiten is anders een prima manier om je ongenoegen te uiten vind ik.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Ballenjongen
Verschrikkelijk ja, ergerde me er ook enorm aan. Bizar hoe snel winnen dan went voor velen. Ja, het loopt stroef, maar het is ook niet dat Volendam op bezoek komt. De nummer 3 van de eredivisie met een tactisch sterke ploeg/trainer na een zware pot in de CL, dan helpt zingen meer dan fluiten.Bubba Gump wrote: ↑17 Mar 2024, 23:41 Publiek eerst helft grove schande. Met zo’n publiek verdienen we bijna het kampioenschap niet.
Tweede helft beter, en deze ontlading was heel lang geleden.
Persoonlijk spelers uitfluiten na een verkeerde pass of actie is al helemaal van de zotte natuurlijk. Stiekem hoop je eigenlijk dat dat soort mensen al voor de 1-0 de auto opgezocht hebben om 'de drukte voor te zijn'.
Maar goed, wat overheerst: euforie, extase, wat een heerlijke ontlading!
- These users thanked the author PSV024 for the post (total 3):
- Bubba Gump • DonyellMalen • FTS
-
- Geselecteerd voor Oranje
Inderdaad, het niveau op het veld was ook niet om aan te zien. Dan mag er best eens wat ongenoegen geuit worden. En we hoeven het ook niet te overdrijven, zo erg was het gefluit nou ook weer niet.
-
- Nationale topspeler
Had zomaar gekund. Wel de eerste keerMassimo wrote: ↑17 Mar 2024, 23:27Uitstekend aangevoeld! Volgens mij ook niet de eerste keer.Karfiooltje wrote: ↑17 Mar 2024, 20:48 Ik heb het gevoel dat vandaag het eerste verlies van dit seizoen aanstaande is
- DonyellMalen
- Legende
Heerlijk.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
- Karfiooltje • Ronzz
- DonyellMalen
- Legende
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Regelmatige invaller
Ik geloof je pas als @juancho dit bevestigtArmada wrote: ↑17 Mar 2024, 23:07 Overigens nu ik het terugkijk, denk ik oprecht dat die treffer van Twente terecht is afgekeurd. Volledig van overtuigd zelfs.
Je moet letten op de looplijn van Benitez en zien waar hij terecht komt. En dat, in de context zetten van hoe doelmannen normaliter beschermd worden in de vijfmeter.
-
- Nationale topspeler
Zware bevalling en uiteindelijk een mooie baby.
Twente bestolen van een doelpunt, had het goed staan en bij ons over de gehele wedstrijd gezien te weinig geen scherpte en pit. Waar we het afgelopen woensdag op hebben verloren nu in de laatste minuten wel scherp (en wat geluk).
Twente bestolen van een doelpunt, had het goed staan en bij ons over de gehele wedstrijd gezien te weinig geen scherpte en pit. Waar we het afgelopen woensdag op hebben verloren nu in de laatste minuten wel scherp (en wat geluk).
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Richtlijn dan. Ongeschreven regel. Hoe je het ook wilt noemen. Feit is, dit is iets wat door (zo goed als) elke scheidsrechter in (zo goed als) elke competitie in (zo goed als) elk land 'gewoon' een overtreding is.
-
- Jeugdspeler
Zeg het dan massaal op. Zal ze leren.
-
- Vaste waarde in elftal
Precies, gewoon een abonnement op het Spaanse "Direct Rood" dan sponsor je ook al die ajax talkshows niet
-
- Jeugdspeler
Inderdaad. Hoe denk je dat Oosting en pakweg Boadu gereageerd hadden als Luuk ditzelfde bij Unnerstall had gedaan en we daarmee met 1-0 gewonnen hadden? Schijnheilig gezeur allemaal.