Als wij bovenaan in het lijstje staan is het nieuwswaardig. En als we dat niet staan vinden wij het een slechte weergave van hoe het zou moeten zijn.
Transferwindow 2024/25
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Kaplan ruilen tegen Teze.... hoe krijg je het uit je toetsenbord?
Zeno Debast en Aster Vranckx beide met nog 1 jaar contract. Beide stonden vorig jaar torenhoog op de lijstjes en beide lijken me op zich best haalbaar en betaalbaar. Het 'nadeel' is wel Vranckx pas gekocht kan worden als er een middenvelder weg is.
Zeno Debast en Aster Vranckx beide met nog 1 jaar contract. Beide stonden vorig jaar torenhoog op de lijstjes en beide lijken me op zich best haalbaar en betaalbaar. Het 'nadeel' is wel Vranckx pas gekocht kan worden als er een middenvelder weg is.
-
- Regelmatige invaller
Ruilen is natuurlijk sowieso vaag, vandaar de aanhalingstekens, maar context maakt natuurlijk wel uit.
Teze heeft deze zomer een éénjarig contract, is 24 en speelt in een team dat fantastich presteert (is hij zelf uiteraard onderdeel van). Kaplan komt na een blessure in een elftal dat totaal niet functioneert en bevestigt dat hij als 21-jarige verdedigend én voetballend enorm talentvol is.
Als PSV zijnde heeft Teze op dit moment natuurlijk meer waarde voor het elftal (zeker doordat je Boscagli hebt), maar ik schat de kans best hoog in dat het plafond van Kaplan hoger ligt dan Teze. Dat hij dan op 7 miljoen wordt gewaardeerd ten opzichte van 16 miljoen van Teze vind ik dan niet zo gek (dat was de discussie).
- ComeOnPSV
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
- Joenepsv
- Legende
30 miljoen moet je gewoon weigeren. Schouten is meer waard dan 30 miljoen. Kom op zeg. Dikke vinger voor Dortmund
- These users thanked the author Joenepsv for the post (total 3):
- Vanthaman18 • Ren Höek • De Realist
- Standbeeld
- Mister PSV
Waarom niet? Je zou in principe heel het elftal kunnen verkopen. Schouten heeft nog een lang contract en moet onderdeel zijn van de selectie voor volgend jaar. Enige stabiliteit is wel gewenst gezien alle wisselingen.
- Standbeeld
- Mister PSV
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
Ik zie Schouten eigenlijk uberhaupt niet te willen vertrekken. Koos bewust voor PSV, want dichterbij huis en meer kans Nederlands elftal. Ja, woorden willen niet altijd iets zeggen, zeker niet van voetballers, maar het zou me verbazen.
- Maikel
- Site Admin
- Standbeeld
- Mister PSV
Er breken iig mooie tijden aan. We staan er financieel goed voor + kampioen + overwintering CL + attractief voetbal = topbedragen voor onze spelers.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Joenepsv
- Legende
Eens. Laat ik het zo formuleren: Schouten is voor ons meer waard als voetballer dan 30 miljoen. Ik vind Schouten de beste aankoop van de laatste jaren en ik schaar hem in het rijtje van Simons en Guardado. Vergelijkbare spelers met een vergelijkbare impact op een elftal.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik heb bij een ervaren speler als Schouten ook geen enkele aanleiding om te denken dat hij volgend jaar minder zou presteren dan dit jaar. Dat, in combinatie met zijn contractduur, maakt dat ik 30mln gewoon zou weigeren.Joenepsv wrote: ↑18 Mar 2024, 19:20Eens. Laat ik het zo formuleren: Schouten is voor ons meer waard als voetballer dan 30 miljoen. Ik vind Schouten de beste aankoop van de laatste jaren en ik schaar hem in het rijtje van Simons en Guardado. Vergelijkbare spelers met een vergelijkbare impact op een elftal.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Joenepsv
-
- Legende
Schouten is onze belangrijkste speler en moeten we echt nog minimaal 1 seizoen behouden. Waarschijnlijk vertrekt de gehele verdediging met ook alle back-ups gezien de contractsituaties, mogelijk de eerste en tweede keeper, Veerman en Bakayoko. Wat vastigheid kunnen we wel gebruiken.
-
- Meervoudig international
Schouten is het fundament voor de toekomst.
Een speler voor wie ik graag zou zien dat PSV alle registers opentrekt om hem de komende 5-6 jaar te behouden.
Een Tadic-Blind achtige rol.
Een speler voor wie ik graag zou zien dat PSV alle registers opentrekt om hem de komende 5-6 jaar te behouden.
Een Tadic-Blind achtige rol.
- These users thanked the author Søren for the post (total 3):
- TomPSV • De Realist • Noosa