Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Schouten is onze nieuwe Timmy Simons. Met pensioen hier. Opzouten Dortmund, not for sale.
These users thanked the author De Realist for the post (total 2):
ArdbegLeon77M
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Søren wrote: 18 Mar 2024, 19:24 Schouten is het fundament voor de toekomst.
Een speler voor wie ik graag zou zien dat PSV alle registers opentrekt om hem de komende 5-6 jaar te behouden.
Een Timmy Simons achtige rol.
Even voor je gefixt.
These users thanked the author De Realist for the post:
Ardbeg
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De Realist wrote: 18 Mar 2024, 19:29
Søren wrote: 18 Mar 2024, 19:24 Schouten is het fundament voor de toekomst.
Een speler voor wie ik graag zou zien dat PSV alle registers opentrekt om hem de komende 5-6 jaar te behouden.
Een Timmy Simons achtige rol.
Even voor je gefixt.
En terecht.
These users thanked the author Ardbeg for the post:
De Realist
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1,031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kan me ook niet voorstellen dat Stewart dat nu al doet. Die heeft een team voor ogen waar hij meerdere transferperiodes voor nodig had. Schouten is het cement van dat team, een aankoop van Stewart zelf, kan me niet voorstellen dat die na een jaar verkocht wordt. Daarnaast zal ook Bosz z’n stem hierin hebben en die gaat daar zeker ook voorliggen. John de Jong aankopen en eigen jeugd die aan een nieuwe stap toe zijn mogen weg mits de condities goed zijn, maar zijn eigen aankopen en zeker het cement van Earnies ‘droom’elftal gaat hij echt niet na een jaar verkopen. No way.
Oh PSV wat je met me doet…
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 18 Mar 2024, 18:59 30 miljoen moet je gewoon weigeren. Schouten is meer waard dan 30 miljoen. Kom op zeg. Dikke vinger voor Dortmund
Gewoon weigeren inderdaad. Wat het ook is: volgend jaar is hij het ook waard.

Maar zie hier de keerzijde van succes. Het schijnt dat ze iedereen willen hebben behalve de grasmeester.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Schouten is niet te koop en al helemaal niet voor 30 miljoen. Opzouten Dortmund.
Sparts
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 784
Joined: 07 Jan 2021, 13:34
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

30 miljoen is een behoorlijk bedrag voor een 27-jarige speler, maar Schouten is voor PSV natuurlijk meer waard dan dat. Zeker aangezien ze ook 15 mln of zo hebben betaald om hem te halen en Bologna een doorverkoop percentage heeft bedongen. Gewoon de telefoon niet opnemen en Schouten beloven dat je 8 centrale verdedigers gaat halen.

Wat mij betreft verkopen ze iedereen behalve Schouten. Bakayoko, Veerman, Boscagli, Teze, Benitez, Lozano, dat is echt allemaal op te vangen. Een speler als Schouten ga je nooit van zijn leven kunnen vervangen.
Assy
Vaste waarde in elftal
Posts: 728
Joined: 04 Nov 2020, 14:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sahin was na afloop van de uit-wedstrijd opvallend in gesprek met Joey Veerman toen de spelers en staf van BVB al feest aan het vieren was. Leek (ook) daar behoorlijk 'fan van' te zijn.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sparts wrote: 18 Mar 2024, 19:59 30 miljoen is een behoorlijk bedrag voor een 27-jarige speler, maar Schouten is voor PSV natuurlijk meer waard dan dat. Zeker aangezien ze ook 15 mln of zo hebben betaald om hem te halen en Bologna een doorverkoop percentage heeft bedongen. Gewoon de telefoon niet opnemen en Schouten beloven dat je 8 centrale verdedigers gaat halen.

Wat mij betreft verkopen ze iedereen behalve Schouten. Bakayoko, Veerman, Boscagli, Teze, Benitez, Lozano, dat is echt allemaal op te vangen. Een speler als Schouten ga je nooit van zijn leven kunnen vervangen.
Veerman, Benitez, Boscagli, Teze ga je niet zomaar opvangen hoor.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sparts wrote: 18 Mar 2024, 19:59 Een speler als Schouten ga je nooit van zijn leven kunnen vervangen.
Ik hou van Schouten, vind het in principe ook onze beste speler, maar ik vind dit wel een gewaagde uitspraak. Sterker nog: als Dortmund nu al 30 miljoen zou willen betalen, dan moet daar nog wel wat meer uit te halen zijn. En hoe goed ik Schouten ook vind: is het echt wel zo'n wereldspeler dat je 35-40 miljoen moet laten lopen? Het is niet zou alsof je met dat geld geen andere geweldige '6' kan halen die misschien nog wel veel beter kan gaan worden ook.

Maar het is verder precies wat Shoving zegt: het is de keerzijde van succes. Sowieso is keerzijde misschien niet eens het goede woord, want zelfs zonder hele noemenswaardige prestaties in Europa kunnen we onze hele selectie al kwijt aan allerlei aansprekende clubs. Als je het gros bij elkaar kunt houden - en daar moet je inderdaad altijd voor proberen te gaan, hoeveel er ook geboden wordt - en wat gericht kunt versterken, dan zijn bedragen van 50-60 miljoen voor Bakayoko en 30 voor Schouten nog lang niet het eindpunt. Ergens is zoiets ook best wel lekker. Dat je naast het sportieve succes ook kunt genieten van de gunstige financiële consequenties die aan de horizon verschijnen.
These users thanked the author Ykhim for the post (total 2):
TijnRen Höek
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 18 Mar 2024, 19:37 Het schijnt dat ze iedereen willen hebben behalve de grasmeester.
Even voor de duidelijkheid: dat ben ik dus niet hè.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 18 Mar 2024, 20:06
ShovingNE2 wrote: 18 Mar 2024, 19:37 Het schijnt dat ze iedereen willen hebben behalve de grasmeester.
Even voor de duidelijkheid: dat ben ik dus niet hè.
Nee, maar jou laten we ook niet gaan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 18 Mar 2024, 20:13
Grasmat wrote: 18 Mar 2024, 20:06

Even voor de duidelijkheid: dat ben ik dus niet hè.
Nee, maar jou laten we ook niet gaan.
Nou, als je ziet hoe de mat er de laatste tijd bij ligt.. ;)
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Gister viel ik nog best mee, was vooral de regen die het vervelend maakte.
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ijzer smeden wanneer het heet is. Je moet eigenlijk al 100 miljoen halen uit bakayoko en Veerman als je deze lijst aan clubs ziet. Cl geld is al binnen en dan zal je met Teze, Boscagli en benitez ook richting de 40/50 miljoen moeten krijgen (als ze niet verlengen. Dat zijn 200 miljoen aan inkomsten, als de lijstjes in orde zijn dan kan je echt zeker in de verdediging gewoon meerdere kanonnen halen van rond de tien miljoen zoals afgelopen zomer.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 18 Mar 2024, 20:16 Gister viel ik nog best mee, was vooral de regen die het vervelend maakte.
Geeft niks hoor, regen maakt mij ook altijd vervelend.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Schouten moet nog een jaar blijven tot onze TL er klaar voor is.
Maar nog liever, samen met Boszcagli, de nieuwe Tadic/Blind Cocu/Simons worden.
dePinhodeSouza

Teletubby wrote: 18 Mar 2024, 20:52 Ijzer smeden wanneer het heet is. Je moet eigenlijk al 100 miljoen halen uit bakayoko en Veerman als je deze lijst aan clubs ziet. Cl geld is al binnen en dan zal je met Teze, Boscagli en benitez ook richting de 40/50 miljoen moeten krijgen (als ze niet verlengen. Dat zijn 200 miljoen aan inkomsten, als de lijstjes in orde zijn dan kan je echt zeker in de verdediging gewoon meerdere kanonnen halen van rond de tien miljoen zoals afgelopen zomer.
Das bij onze Amsterdamse vrienden ook zo lekker afgelopen.

Streef naar geleidelijke vervanging van dit elftal. Deze zomer Dest, Bakayko, Veerman en Boscagli/of Teze de deur uit. Volgend seizoen Schouten, Lang, Benitez en Boscagli of/ Teze
User avatar
Buitenspelgoal
Vaste waarde in elftal
Posts: 737
Joined: 04 Nov 2020, 17:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SKERLA wrote: 18 Mar 2024, 21:21 Schouten moet nog een jaar blijven tot onze TL er klaar voor is.
Maar nog liever, samen met Boszcagli, de nieuwe Tadic/Blind Cocu/Simons worden.
Benieuwd hoe loyaal hij aan PSV wilt blijven als een Dortmund komt. Alhoewel, hij zou ook AC Milan hebben afgewezen om nota bene voor PSV te tekenen, dus wie weet. Als je hem kunt houden zou ik dat wel altijd doen. Dan maar het geld elders beuren. Schouten had bij Milan (of Dortmund, for that matter) makkelijk meegekund en dat merken we. Een klein wonder dat hij bij PSV speelt.
User avatar
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Posts: 595
Joined: 24 Jun 2022, 11:12
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Couhaib Driouech
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Schouten hat vor nicht allzu langer Zeit geheiratet und genießt wahrscheinlich die Stabilität und das Ambiente bei PSV. Ich glaube nicht, dass er besonders darauf erpicht wäre zu gehen, er scheint nicht so geldmotiviert wie einige Spieler zu sein und wirkt wie der Typ, der die entspannte vibes bei PSV genießt. Dortmund, verpisst euch, er ist unser Junge.
These users thanked the author Tyyne for the post:
Bram
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er gaan er inderdaad al te veel weg (normaal gesproken) dus om Schouten ook nog eens te laten gaan: nee, daar moeten we echt de Shoving voor laten liggen. 30 miljoen is hij in 2025 ook nog wel waard; Schouten gaat een essentiele rol spelen in het nieuwe PSV wat er straks gaat staan; want ik verwacht (helaas) enorm veel veranderingen. Ik kijk niet raar op als we minstens 6 basis spelers moeten vervangen maar het kunnen er ook zo maar 8 worden. Dan moet je het cement behouden.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 18 Mar 2024, 20:05
Sparts wrote: 18 Mar 2024, 19:59 Een speler als Schouten ga je nooit van zijn leven kunnen vervangen.
Ik hou van Schouten, vind het in principe ook onze beste speler, maar ik vind dit wel een gewaagde uitspraak. Sterker nog: als Dortmund nu al 30 miljoen zou willen betalen, dan moet daar nog wel wat meer uit te halen zijn. En hoe goed ik Schouten ook vind: is het echt wel zo'n wereldspeler dat je 35-40 miljoen moet laten lopen? Het is niet zou alsof je met dat geld geen andere geweldige '6' kan halen die misschien nog wel veel beter kan gaan worden ook.
De waarde is natuurlijk zo hoog als je er zelf aan hecht. Ik kan me nauwelijks herinneren dat ik de laatste 15 jaar een 6 bij PSV heb zien rondlopen die zo balvast was, zo’n loepzuivere passing heeft en zoveel rust in de as brengt. Zelfs op plekken waar-ie nog nooit heeft gespeeld! Vind €40m een openingsbod, zeker voor een speler die juist andere spelers in beter maakt, in waarde laat stijgen en het verschil kan maken in de sportieve ontwikkeling van PSV de komende jaren. Slechts tegen absurde bedragen wegdoen wmb, die je mogelijk alsnog tegemoet ziet als Schouten een EK speelt én nog een topseizoen bij PSV beleeft.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 18 Mar 2024, 22:49
Ykhim wrote: 18 Mar 2024, 20:05

Ik hou van Schouten, vind het in principe ook onze beste speler, maar ik vind dit wel een gewaagde uitspraak. Sterker nog: als Dortmund nu al 30 miljoen zou willen betalen, dan moet daar nog wel wat meer uit te halen zijn. En hoe goed ik Schouten ook vind: is het echt wel zo'n wereldspeler dat je 35-40 miljoen moet laten lopen? Het is niet zou alsof je met dat geld geen andere geweldige '6' kan halen die misschien nog wel veel beter kan gaan worden ook.
De waarde is natuurlijk zo hoog als je er zelf aan hecht. Ik kan me nauwelijks herinneren dat ik de laatste 15 jaar een 6 bij PSV heb zien rondlopen die zo balvast was, zo’n loepzuivere passing heeft en zoveel rust in de as brengt. Zelfs op plekken waar-ie nog nooit heeft gespeeld! Vind €40m een openingsbod, zeker voor een speler die juist andere spelers in beter maakt, in waarde laat stijgen en het verschil kan maken in de sportieve ontwikkeling van PSV de komende jaren. Slechts tegen absurde bedragen wegdoen wmb, die je mogelijk alsnog tegemoet ziet als Schouten een EK speelt én nog een topseizoen bij PSV beleeft.
Geheel eens. De beste middenvelder van Nederland. Enkel moet Koeman dit nog gaan inzien.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jerdi zit pas in zijn eerste jaar nadat hij heel bewust koos voor een terugkeer naar NL. Die gaat echt niet na 1 seizoen weer weg. Echter is het ook zo dat hij met zijn 27 jaar natuurlijk ook niet zal eindigen bij PSV. Die gaat echt nog wel een mooie transfer maken naar een topcompetitie. PSV is gelukkig ook in de omstandigheden om gewoon keihard nee te zeggen. Er staan andere spelers op de nominatie om verkocht te worden (voor veel geld) en met de titel en dus CL miljoenen kan je zijn transfer prima minimaal een jaartje opschuiven.

Schouten zal met Saibari/Lang/Lozano/Luuk en Pepi het geraamte moeten worden van het volgende PSV elftal. De rest erom heen is al uiterst onzeker.
Last edited by Juancho on 18 Mar 2024, 22:56, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 18 Mar 2024, 20:04
Sparts wrote: 18 Mar 2024, 19:59 30 miljoen is een behoorlijk bedrag voor een 27-jarige speler, maar Schouten is voor PSV natuurlijk meer waard dan dat. Zeker aangezien ze ook 15 mln of zo hebben betaald om hem te halen en Bologna een doorverkoop percentage heeft bedongen. Gewoon de telefoon niet opnemen en Schouten beloven dat je 8 centrale verdedigers gaat halen.

Wat mij betreft verkopen ze iedereen behalve Schouten. Bakayoko, Veerman, Boscagli, Teze, Benitez, Lozano, dat is echt allemaal op te vangen. Een speler als Schouten ga je nooit van zijn leven kunnen vervangen.
Veerman, Benitez, Boscagli, Teze ga je niet zomaar opvangen hoor.
Als Teze begin dit seizoen voor €6m verkocht zou zijn, had ik geapplaudiseerd. Hij speelt een moordseizoen en vertrekt waarschijnlijk voor veel geld door de voordeur. Maar als híj moeilijk vervangbaar wordt, moeten we koste wat koste de rest ook allemaal binnenboord houden want dan is de scouting zo gaar als wat.

Zelfde geldt voor Benitez; prima keeper, maar als CL-speler kun je minstens iets gelijkwaardigs aantrekken. Vrees wel voor het vertrek van Veerman en Biscagli, die hebben eigenschappen die PSV maar zelden vindt.
Post Reply