Wordt nu weer een filmpje gedeeld uit dat interview.
Opvallend. Zal er iets aan zitten komen?
Olivier Boscagli
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Denk dat hij inderdaad helemaal los gaat. Als ie maar niet filmpjes van vorige kampioensfeesten opgezocht heeft en denkt dat het de bedoeling is om op de manier van Karim Rekik liedjes in te zetten.Vanthaman18 wrote: ↑06 Mar 2024, 19:20Mooi mens die Boscagli. Echt een fijne kerel. Verheug me nu al op het kampioensfeest met hem op het podium.
Ol-lie Bos-ca-gli, Ol-lie Bos-ca...
-
- Vedette
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... cagli.html
Voor wat het waard is. Ik mag in ieder geval hopen dat Stewart alles op alles zet om Olivier te verlengen.
Voor wat het waard is. Ik mag in ieder geval hopen dat Stewart alles op alles zet om Olivier te verlengen.
-
- Regelmatige invaller
Oh man, wat hoop ik dat hij blijft. Zo'n mooie voetballer, borst vooruit. En van we te zien krijgen is het een geweldige kerel, in het algemeen, maar ook voor de groep. Lijkt mij ook zeker geen perfect fit voor hem, Italiaans voetbal. En dan ook nog met die debiel van een voorzitter, nee man. Laat ze maar lekker Hancko halen.Chucky wrote: ↑18 Mar 2024, 15:37 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... cagli.html
-
- Lid scoutingsteam
Dan mag er een bloemetje naar Schmidt en John.
Als dit waar is voor een een-jarig contract en wellicht afgeslagen wel een fantastische transfer voor PSV en hemzelf. Of naar een andere Europese (sub)topclub, hier schaar ik Napoli met hun resultaten onder.
Als dit waar is voor een een-jarig contract en wellicht afgeslagen wel een fantastische transfer voor PSV en hemzelf. Of naar een andere Europese (sub)topclub, hier schaar ik Napoli met hun resultaten onder.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Meervoudig international
Goede speler voor PSV, zou als ik hem was verlengen. Denk dat hij nog een jaar wat vaster mag worden, voordat hij een stap moet wagen naar wat hogers. Vind hem de laatste weken niet het niveau halen van de eerste seizoenshelft.
- Standbeeld
- Mister PSV
Als ik Bosca zou zijn dan zou ik nu, met een kampioenschap op zak, profiteren van mijn status (contractueel en sportief) door een hele mooie transfer te maken.
-
- Internationale topspeler
Als ik Bosca zou zijn dan zou ik voor 5 jaar bijtekenen en nooit meer weg gaan bij deze prachtige club.
Maar ja, ik bekijk het misschien ook wel een beetje door een gekleurde bril
Maar ja, ik bekijk het misschien ook wel een beetje door een gekleurde bril
- DonyellMalen
- Legende
Het beste voor hem is verlengen, ook als je objectief kijkt. Hij zit hier op z’n plek, kan het type voetbal spelen waar hij echt in uitblinkt en heeft een goede klik met de trainer en is zelfs een verlengstuk van hem in het veld.
Als hij gaat zal hij heel secuur zijn keuze moeten maken (een voetballend team), want ik vind Boscagli niet in elk type spel passen.
Als hij gaat zal hij heel secuur zijn keuze moeten maken (een voetballend team), want ik vind Boscagli niet in elk type spel passen.
- Juancho
- Mister PSV
Tja das een beetje het probleem wat PSV zichzelf heeft aangedaan met al die belangrijke contracten die zo kort zijn. Betekent niet gelijk dat we onze beste spelers voor dump prijzen moeten weg doen he Boscagli is denk ik een hele unieke speler, zijn er niet zoveel van.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
Ik ga er van uit dat PSV altijd probeert zo lang mogelijke contracten uit te delen bij spelers die veel waarde hebben voor de club. Helaas heb je altijd nog te maken met een andere partijJuancho wrote: ↑19 Mar 2024, 13:47Tja das een beetje het probleem wat PSV zichzelf heeft aangedaan met al die belangrijke contracten die zo kort zijn. Betekent niet gelijk dat we onze beste spelers voor dump prijzen moeten weg doen he Boscagli is denk ik een hele unieke speler, zijn er niet zoveel van.
Dat "dit heeft PSV zichzelf aangedaan" begint echt vermoeiend te worden
- Standbeeld
- Mister PSV
Alleen dan ga je wel wat voorbij aan het feit dat hij het ergens anders ook naar zijn zin kan hebben. Hij zit hier nu al een hele tijd en is nu top. Dan ontstaat er een keer een moment dat je verder gaat kijken. Dat clubs als Napoli interesse hebben zegt genoeg. Hij kan zich sportief en financieel flink verbeteren. Zijn contractstatus gaat hem 100% zeker minimaal een verdubbeling van zijn salaris opleveren. Voor een voetballer die binnen 10-15 jaar zijn financiële toekomst veilig moet stellen is dat ook niet verkeerd. Ik zie Bosca het liefst blijven, maar ik acht een vertrek meer realistisch. Blijft ie onverhoopt toch, dan is dat voor mij een meevaller en zal ik juichen.DonyellMalen wrote: ↑19 Mar 2024, 13:43 Het beste voor hem is verlengen, ook als je objectief kijkt. Hij zit hier op z’n plek, kan het type voetbal spelen waar hij echt in uitblinkt en heeft een goede klik met de trainer en is zelfs een verlengstuk van hem in het veld.
It takes two to tango. Dit kan je niet zomaar afschuiven als een probleem wat PSV zichzelf heeft aangedaan. Als Bosca de boot afhoudt dan houdt het op. Verder ben ik benieuwd hoe je bij "dump prijzen" uitkomt want 18mln voor een verdediger van PSV met een eenjarig contract zou een record zijn, denk ik. Welke speler met een eenjarig contract ging überhaupt voor 18mln weg bij PSV?Juancho wrote: ↑19 Mar 2024, 13:47Tja das een beetje het probleem wat PSV zichzelf heeft aangedaan met al die belangrijke contracten die zo kort zijn. Betekent niet gelijk dat we onze beste spelers voor dump prijzen moeten weg doen he Boscagli is denk ik een hele unieke speler, zijn er niet zoveel van.
-
- DonyellMalen
- Legende
Denk dat 'ie er bij ons ook flink op vooruit kan gaan. Dan komt hij in de salariscategorie Luuk, Lang, Chucky, Benny en Dest (wilde gok dat dat de grootverdieners zijn).Standbeeld wrote: ↑19 Mar 2024, 14:01Zijn contractstatus gaat hem 100% zeker minimaal een verdubbeling van zijn salaris opleveren. Voor een voetballer die binnen 10-15 jaar zijn financiële toekomst veilig moet stellen is dat ook niet verkeerd. Ik zie Bosca het liefst blijven, maar ik acht een vertrek meer realistisch. Blijft ie onverhoopt toch, dan is dat voor mij een meevaller en zal ik juichen.
Verder heb je natuurlijk een punt. Hij zal zelf de afweging moeten maken; voor beide keuzes is wat te zeggen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Volgens mij is het verder ook gewoon een goede gozer. Iemand die van de zomer gewoon rustig alle aanbiedingen bekijkt, alles op een rijtje zet en dan een keuze maakt. Hij zal ook goed beseffen wat hij hier heeft.DonyellMalen wrote: ↑19 Mar 2024, 14:07Denk dat 'ie er bij ons ook flink op vooruit kan gaan. Dan komt hij in de salariscategorie Luuk, Lang, Chucky, Benny en Dest (wilde gok dat dat de grootverdieners zijn).Standbeeld wrote: ↑19 Mar 2024, 14:01Zijn contractstatus gaat hem 100% zeker minimaal een verdubbeling van zijn salaris opleveren. Voor een voetballer die binnen 10-15 jaar zijn financiële toekomst veilig moet stellen is dat ook niet verkeerd. Ik zie Bosca het liefst blijven, maar ik acht een vertrek meer realistisch. Blijft ie onverhoopt toch, dan is dat voor mij een meevaller en zal ik juichen.
Verder heb je natuurlijk een punt. Hij zal zelf de afweging moeten maken; voor beide keuzes is wat te zeggen.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- DonyellMalen
- DonyellMalen
- Legende
Absoluut, precies wat je zegt is eigenlijk de conclusie van het lange interview met Maddy laatst.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
- Standbeeld • SKERLA
- Juancho
- Mister PSV
Daar ga ik helemaal niet aan voorbij hoor. Een speler kan idd bepalen: ik wil weg. Prima, hoort erbij. Ik zou dan alleen in dit geval, met meerdere verdedigers waarvan het contract nog maar 1 jaar doorloopt of al deze zomer afgelopen is, andere keuzes hebben verwacht afgelopen zomer. Nu haalde Earnie een huur CV die een andere huur CV moest vervangen. De combinatie van huren en kortlopende contracten bij veel spelers in alleen al de defensie en dat er vanuit jong PSV niks door kan stromen vind ik gewoon niet zo'n duurzaam beleid. Mag jij wederom anders over denken uiteraard.
En nee, ik roep geen #stewartout en ja gelukkig kunnen bepaalde contracten alsnog verlengt worden (denk dan vooral aan de 3 belangrijkste: Benitez/Teze/Boscagli).
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Legende
De gemiddelde contractduur van de spelers vanaf vorige zomer is wat mij betreft ook een bron van zorg en heeft nog alles met het tijdperk John de Jong te maken en het uitvloeisel ervan. Dat heeft even tijd en een aantal spelersmutaties nodig om weer een betere verhouding te krijgen.