Timber snap ik wel hoor. Een talentvolle, allround middenvelder met rendement en die zich sterk ontwikkelt. Clubs als Spurs worden niet voor niets aan hem gelinkt. Dat hij bij ons geen basis zou staan? Tja, mits fit is het middenveld onze sterkste linie met Veerman, Saibari, Schouten en Tillman als opties. Als Saibari en Tillman Nederlanders waren hadden ze ook zomaar voor Oranje opgeroepen kunnen worden.
Het Nederlands Elftal
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Die laffe Koeman gaat verder met 5-2-3 of hoe je het ook wilt noemen terwijl we eigenlijk met Ake, van Dijk, Dumfries, Frenkie, Schouten, Reijnders, Xavi, Gakpo, Depay, Malen en zelfs Brobbey (supersub) toch genoeg wapens hebben om een klassiek 4-3-3 te spelen én goed voetbal te spelen.
Dumfries-De Ligt-van Dijk-Ake
is toch een prima defensie? Ake is dynamisch zodat Dumfries ook hoger kan staan. De 3 CV's kunnen allemaal prima opbouwen maar zijn ook gewoon goede en gematigd snelle verdedigers die ook prima 1 op 1 kunnen spelen.
Reijnder-Schouten-Frenkie
Met Schouten heb je een eerste aanspeelpunt waardoor Frenkie niet met 2 man vastgezet kan worden. Frenkie kan freewheelen en daar is hij wel goed in en heeft altijd iemand in zijn rug. Reijnders kan de meest aanvallende middenvelder zijn en met zijn dynamiek en loopvermogen past dat prima bij die andere twee. Lijkt mij perfect in balans.
Xavi-Depay-Gakpo
Onze Xavi kan letterlijk alles dus ook op de flank met Denzel. Kan als extra middenvelder spelen, kan dicht bij de spits spelen, kan zwerven, kan acties maken vanaf de flank en is een prima optie als speler op rechts. Gakpo is gewoon top als linksbuiten en heeft diepgang wat Xavi minder heeft en kan ook met de voorzet komen (Dumfries als komende man). Depay lijkt me in die rol ook prima. Is vaak weg maar er is genoeg scorend vermogen.
Dan heb je vanaf de bank nog genoeg spelers die zelfs kunnen back-uppen zoals vd Ven, De Vrij, Geertruida, Wieffer, Veerman, Malen, Brobbey en ga maar door. Maar nee we gaan weer laf met 5 verdedigers spelen wat soms echt pijn aan de ogen doet.
Dumfries-De Ligt-van Dijk-Ake
is toch een prima defensie? Ake is dynamisch zodat Dumfries ook hoger kan staan. De 3 CV's kunnen allemaal prima opbouwen maar zijn ook gewoon goede en gematigd snelle verdedigers die ook prima 1 op 1 kunnen spelen.
Reijnder-Schouten-Frenkie
Met Schouten heb je een eerste aanspeelpunt waardoor Frenkie niet met 2 man vastgezet kan worden. Frenkie kan freewheelen en daar is hij wel goed in en heeft altijd iemand in zijn rug. Reijnders kan de meest aanvallende middenvelder zijn en met zijn dynamiek en loopvermogen past dat prima bij die andere twee. Lijkt mij perfect in balans.
Xavi-Depay-Gakpo
Onze Xavi kan letterlijk alles dus ook op de flank met Denzel. Kan als extra middenvelder spelen, kan dicht bij de spits spelen, kan zwerven, kan acties maken vanaf de flank en is een prima optie als speler op rechts. Gakpo is gewoon top als linksbuiten en heeft diepgang wat Xavi minder heeft en kan ook met de voorzet komen (Dumfries als komende man). Depay lijkt me in die rol ook prima. Is vaak weg maar er is genoeg scorend vermogen.
Dan heb je vanaf de bank nog genoeg spelers die zelfs kunnen back-uppen zoals vd Ven, De Vrij, Geertruida, Wieffer, Veerman, Malen, Brobbey en ga maar door. Maar nee we gaan weer laf met 5 verdedigers spelen wat soms echt pijn aan de ogen doet.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
- DonyellMalen
- Legende
- Standbeeld
- Mister PSV
- DonyellMalen
- Legende
Eens. Dat oranje accent in de kraag bij het uitshirt maakt het erg goedkoop.
Ander Oranje-nieuws. Brobbel meldt zich af.
https://www.vi.nl/nieuws/koeman-ziet-na ... oor-oranje
-
- Bankzitter
- Favoriete speler: Phillip Cocu
- DonyellMalen
- Legende
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
- Grasmat • Woodenshoes
-
- Nationale topspeler
Ik vermoed een complot van Weghorst om zijn onvermijdelijke rivalen een pootje te lichten.DonyellMalen wrote: ↑18 Mar 2024, 12:40 Eens. Dat oranje accent in de kraag bij het uitshirt maakt het erg goedkoop.
-
- Meervoudig international
- Standbeeld
- Mister PSV
- DonyellMalen
- Legende
- Standbeeld
- Mister PSV
Schijnbaar iemand van De T. Zag dat Breakie zijn tweet had geretweet.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Schouten lijkt me de back-up van Frenkie. Voor de 8 heb je Veerman en vind ik Wijnaldum geen gekke optie, al verwacht ik eerder Gravenberch en/of Reijnders. Voor de 10 heb je, denk ik, Koopmeiners en Xavi. Dus ik verwacht ook niet dat Gini erbij zit, maar vind het ook echt geen gekke gedachte. Blijft met Frenkie de enige die echt in de wereldtop top was.
- DonyellMalen
- Legende
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ik bedoelde middenvelders. Anders zeker die twee ook inderdaad.
- These users thanked the author Thijs for the post:
- DonyellMalen
- DonyellMalen
- Legende
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Donderdagavond een oefenpotje. Tjah daar ga je normaliter niet voor zitten maar als Schouten en Veerman een helftje samen krijgen wil ik het toch wel zien. Zeker met Gakpo en Xavi erbij. Maar als straks de opstelling uit de hoge hoed komt met Wieffer Wijnaldum en Koopmeiners dan sla ik hem wellicht even over.
-
- Vaste waarde in elftal
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Lul. Drumstel. Het verstand is, zeg maar, niet gegroeid onder de zonDonyellMalen wrote: ↑19 Mar 2024, 14:54 Laten we zeggen; bijzondere uitspraak.
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/wijna ... ire/432337
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
man o man, waarom?!DonyellMalen wrote: ↑19 Mar 2024, 14:54 Laten we zeggen; bijzondere uitspraak.
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/wijna ... ire/432337
Deze kan je gebruiken voor elke land met twijfelachtige acties. Rusland? Zou Promes onderstaande kunnen roepen? Zeker!“Het is me heel goed bevallen. Voor mij zijn de leefomstandigheden heel goed. Ik heb helemaal niets gezien van wat daar gebeurt. Mensen moeten de situatie beoordelen als ze er zelf geweest zijn.”
Dat die omstandigheden goed zijn is niet heel verrassend als je een rijkelijk beloonde voetballer bent :/“Het is me heel goed bevallen. Voor mij zijn de leefomstandigheden heel goed. Ik heb helemaal niets gezien van wat daar gebeurt. Mensen moeten de situatie beoordelen als ze er zelf geweest zijn.”