Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Oh jongens wat heb ik zin in de transferperiode.

Dit gaat zo'n geweldig gekkenhuis worden. Welke nieuwe helden staan er volgend jaar op het veld. Nu al zin in.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 8):
Vanthaman18YkhimRen HöekSensationOntketendeDuifFritskePhilipsTijnAraavos
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 19 Mar 2024, 14:02 Oh jongens wat heb ik zin in de transferperiode.

Dit gaat zo'n geweldig gekkenhuis worden. Welke nieuwe helden staan er volgend jaar op het veld. Nu al zin in.
Nadeel van zo'n window is wel dat je dan weer van die idioten krijgt die al die privévluchten van en naar Eindhoven (e.o.!) hier op het forum gaan droppen :wall:
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kan ik al inzetten op Zeno Debast als eerste 'basiswaardige' aanwinst?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 19 Mar 2024, 14:20 Kan ik al inzetten op Zeno Debast als eerste 'basiswaardige' aanwinst?
Nee. Dat wordt Vranckx.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zie Nagalo nog liever naar ons komen dan Debast, maar zouden beide mooie transfers zijn.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 19 Mar 2024, 14:02 Oh jongens wat heb ik zin in de transferperiode.

Dit gaat zo'n geweldig gekkenhuis worden. Welke nieuwe helden staan er volgend jaar op het veld. Nu al zin in.
Ja dat competitievoetbal is toch altijd een hinderlijke onderbreking van de transferwindows hè.
These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
11 TinusOntketendeDuif
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 19 Mar 2024, 14:21
11 Tinus wrote: 19 Mar 2024, 14:20 Kan ik al inzetten op Zeno Debast als eerste 'basiswaardige' aanwinst?
Nee. Dat wordt Vranckx.
Daar zou ik voor tekenen maar dat betekent minimaal dat Veerman weg is. En dat heb ik liever niet.

PSV gaat Vranckx normaliter niet kopen (afhankelijk van transfersom natuurlijk) als het Saibari Veerman Schouten en Land heeft voor die posities. En Earnie noemt Tillman ook als 8 en die hoop is ook nog niet helemaal vervlogen wellicht.
1913PSV.
Vaste waarde in elftal
Posts: 661
Joined: 12 Jun 2022, 18:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 19 Mar 2024, 14:26
ShovingNE2 wrote: 19 Mar 2024, 14:21

Nee. Dat wordt Vranckx.
Daar zou ik voor tekenen maar dat betekent minimaal dat Veerman weg is. En dat heb ik liever niet.

PSV gaat Vranckx normaliter niet kopen (afhankelijk van transfersom natuurlijk) als het Saibari Veerman Schouten en Land heeft voor die posities. En Earnie noemt Tillman ook als 8 en die hoop is ook nog niet helemaal vervlogen wellicht.
Vranckx gaat normaal gesproken niet komen. Zijn nogal wat twijfels over hem qua gedrag/professionaliteit etc.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

1913PSV. wrote: 19 Mar 2024, 14:39
11 Tinus wrote: 19 Mar 2024, 14:26

Daar zou ik voor tekenen maar dat betekent minimaal dat Veerman weg is. En dat heb ik liever niet.

PSV gaat Vranckx normaliter niet kopen (afhankelijk van transfersom natuurlijk) als het Saibari Veerman Schouten en Land heeft voor die posities. En Earnie noemt Tillman ook als 8 en die hoop is ook nog niet helemaal vervlogen wellicht.
Vranckx gaat normaal gesproken niet komen. Zijn nogal wat twijfels over hem qua gedrag/professionaliteit etc.
Vreemd. Voor onze interesse van afgelopen zomer was hij reeds bekend qua profiel. Dus ik ben benieuwd hoe je aan de info komt.
1913PSV.
Vaste waarde in elftal
Posts: 661
Joined: 12 Jun 2022, 18:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 19 Mar 2024, 14:43
1913PSV. wrote: 19 Mar 2024, 14:39

Vranckx gaat normaal gesproken niet komen. Zijn nogal wat twijfels over hem qua gedrag/professionaliteit etc.
Vreemd. Voor onze interesse van afgelopen zomer was hij reeds bekend qua profiel. Dus ik ben benieuwd hoe je aan de info komt.
Heb het enkele maanden geleden opgevangen. Wellicht dat het iets te maken heeft met de groepsdynamiek die anders is dan afgelopen zomer.
User avatar
Buitenspelgoal
Vaste waarde in elftal
Posts: 737
Joined: 04 Nov 2020, 17:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 19 Mar 2024, 14:02 Oh jongens wat heb ik zin in de transferperiode.

Dit gaat zo'n geweldig gekkenhuis worden. Welke nieuwe helden staan er volgend jaar op het veld. Nu al zin in.
Wordt een leuke strijd ook weer met Feyenoord. PSV en FN spelen beiden hoogstwaarschijnlijk CL, zullen grote uitgaande transfers hebben en dus zullen beiden kunnen EN moeten investeren. Grote kans dat we weer met elkaars targets in verband worden gebracht. Nu al benieuwd hoe beide clubs aantreden in het nieuwe seizoen. Ajax zal nog wel een aantal seizoenen moeten repareren en AZ/Twente is een niveau lager. PSV en Feyenoord zijn op en naast het veld de komende jaren de grote rivalen voor (sportief) succes.
psveindhoven_vakW
Bankzitter
Posts: 206
Joined: 12 Apr 2022, 22:59
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Veerman
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Iemand Debast gevolgd dit seizoen? speelt hij veel en hoe doet hij het?
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

psveindhoven_vakW wrote: 19 Mar 2024, 15:39 Iemand Debast gevolgd dit seizoen? speelt hij veel en hoe doet hij het?
Hij is basisspeler bij Anderlecht en speelt alles, wel alleen competitie en beker want Anderlecht speelt niet Europees. Zit ook bij de selectie van België en lijkt door het EK niet heel snel te kunnen aansluiten bij de voorbereiding van PSV :mrgreen:
User avatar
TheSyb
Nationale topspeler
Posts: 1,983
Joined: 10 Aug 2021, 18:28
Clubvoorkeur: PSV (duh)
Send Prediction League reminder to second email adress: No

psveindhoven_vakW wrote: 19 Mar 2024, 15:39 Iemand Debast gevolgd dit seizoen? speelt hij veel en hoe doet hij het?
Speelt zo goed als alles, volgens mij zelfs eens aanvoerder geweest (bij afwezigheid van Vertonghen). Anderlecht is als 2e de reguliere competitie geeindigd en waren verdedigend stabiel. Blijft voornamelijk (qua statistieken) uitblinken in balbezit, maar dat daar zijn kwaliteiten liggen was al bekend.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 19 Mar 2024, 14:02 Oh jongens wat heb ik zin in de transferperiode.

Dit gaat zo'n geweldig gekkenhuis worden. Welke nieuwe helden staan er volgend jaar op het veld. Nu al zin in.
ja en nee. Ik hou van deze huidige selectie. Ze hebben mij het leukste voetbal gegeven wat ik mij kan herinerren, Wedstrijden zoals uit tegen AZ bijvoorbeeld, ga ik nooit vergeten kwa hoge niveau.

Maar helaas gaan er gewoon een hoop verschuivingen komen. De lijst 'definitief' weg is al lang:

- Bella K
- Vertessen
- Dest
- Tillman
- van Aanholt
- Ramalho
- Bakayoko
- Veerman

Deze jongens verwacht ik dat ze gaan vertrekken. De huurlingen gaan sowieso en we hebben geld nodig om de selectie te vernieuwen, dus gaan Joey en Baka. Dan moet je dus sowieso al 4 basisspelers vervangen en 2 spelers (Ramalho, Vertessen) die vrijwel elke wedstrijd minuten hebben gemaakt.

Daarnaast heb je de jongens met korte contracten (tot 2025)

- Benitez
- Teze
- Boscagli

Hopelijk kan Earnie verlengen, anders zit je al op 7 basisspelers die je moet vervangen.

Dan moet den Peet weer vrijwel van scratch beginnen. Het biedt uiteraard ook mogelijkheden, maar het gaat zeker niet makkelijk worden. Gelukkig hebben we wel de CL als lokkertje en hoeven we geen voorrondes te spelen, plus is er al geld om vooruit te reageren, ipv wachten tot er eerst verkocht wordt. Dat zijn betere omstandigheden dan afgelopen jaren.
These users thanked the author Menno1 for the post:
Noosa
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zie het liefst ook zo min mogelijk spelers vertrekken van de basis, maar je ontkomt er denk ik niet aan dat je zeker de helft gaat kwijtraken. Het goede nieuws is dat er veel waarde op het veld staat en dat PSV met dit jaar en volgend jaar CL qua liquiditeit ook weer sterker zal zijn. Tevens zijn er een aantal spelers waarvan je een gerede kans hebt dat ze door blessures of ontwikkeling volgend seizoen meer van waarde zijn dan dit seizoen.

De rest zal moeten worden opgevuld met aankopen en daar valt of staat uiteraard alles mee. Stewart en Bosz hebben nu een heel en succesvol seizoen er dan opzitten en eenzelfde visie van spelen, wat het makkelijker maakt om de spelers te zoeken die passen bij dit PSV.

Daarnaast vervang je bijna elk seizoen meerdere basisspelers en hoeft dat niet altijd funest te zijn. Het PSV dat in 2004/2005 de halve finale van CL haalde had ook een heleboel nieuwelingen. Het verloor in de zomer de gehele basisaanval en uit de as nog een centrale verdediger en keeper. Ook Feyenoord verloor in de zomer van 2022 de betere helft van de basis met Sinisterra, Malacia, Senesi, Aursnes, Til en Dessers/Linssen om vervolgens kampioen te worden.

Als PSV de zaakjes goed op orde krijgt deze zomer dan kan er wederom per 1 september een goed team met een goede trainer en een leuke speelwijze staan.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Veerman behouden moet prio #1 zijn. Verdubbel zijn salaris maar. De rest is vervangbaar.
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat zouden jullie doen met van Aanholt? In de breedte prima back voor misschien wat minder salaris. Scheelt in ieder geval weer het halen van een back...
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PvA zal wel gaan, lijkt mij. Zijn huur loopt af en hij verdient een flink salaris.
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 19 Mar 2024, 16:50 PvA zal wel gaan, lijkt mij. Zijn huur loopt af en hij verdient een flink salaris.
Contract bij Gala loopt ook af. Lijkt me niet dat hij ergens nog aan de bak komt en miljoenen kan verdienen.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maax wrote: 19 Mar 2024, 16:51
DonyellMalen wrote: 19 Mar 2024, 16:50 PvA zal wel gaan, lijkt mij. Zijn huur loopt af en hij verdient een flink salaris.
Contract bij Gala loopt ook af. Lijkt me niet dat hij ergens nog aan de bak komt en miljoenen kan verdienen.
In de winter kon ie naar Burnley maar PSV liet hem niet gaan.
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 19 Mar 2024, 16:52
Maax wrote: 19 Mar 2024, 16:51

Contract bij Gala loopt ook af. Lijkt me niet dat hij ergens nog aan de bak komt en miljoenen kan verdienen.
In de winter kon ie naar Burnley maar PSV liet hem niet gaan.
Klopt trouwens ja. Maargoed, ben benieuwd. Lijkt wel altijd goed de groep te liggen. Misschien met zijn ervaring en de wetenschap dat je gehele achterhoede misschien weg gaat wijsheid om een contract aan te bieden, al zou hij normaal de eerste zijn waar ik doorselecteren zou zeggen.
User avatar
Buitenspelgoal
Vaste waarde in elftal
Posts: 737
Joined: 04 Nov 2020, 17:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 19 Mar 2024, 16:16
ShovingNE2 wrote: 19 Mar 2024, 14:02 Oh jongens wat heb ik zin in de transferperiode.

Dit gaat zo'n geweldig gekkenhuis worden. Welke nieuwe helden staan er volgend jaar op het veld. Nu al zin in.
ja en nee. Ik hou van deze huidige selectie. Ze hebben mij het leukste voetbal gegeven wat ik mij kan herinerren, Wedstrijden zoals uit tegen AZ bijvoorbeeld, ga ik nooit vergeten kwa hoge niveau.

Maar helaas gaan er gewoon een hoop verschuivingen komen. De lijst 'definitief' weg is al lang:

- Bella K
- Vertessen
- Dest
- Tillman
- van Aanholt
- Ramalho
- Bakayoko
- Veerman

Deze jongens verwacht ik dat ze gaan vertrekken. De huurlingen gaan sowieso en we hebben geld nodig om de selectie te vernieuwen, dus gaan Joey en Baka. Dan moet je dus sowieso al 4 basisspelers vervangen en 2 spelers (Ramalho, Vertessen) die vrijwel elke wedstrijd minuten hebben gemaakt.

Daarnaast heb je de jongens met korte contracten (tot 2025)

- Benitez
- Teze
- Boscagli

Hopelijk kan Earnie verlengen, anders zit je al op 7 basisspelers die je moet vervangen.

Dan moet den Peet weer vrijwel van scratch beginnen. Het biedt uiteraard ook mogelijkheden, maar het gaat zeker niet makkelijk worden. Gelukkig hebben we wel de CL als lokkertje en hoeven we geen voorrondes te spelen, plus is er al geld om vooruit te reageren, ipv wachten tot er eerst verkocht wordt. Dat zijn betere omstandigheden dan afgelopen jaren.
Land ligt ook nog maar tot 2025 vast en dat is een speler die vanaf volgend seizoen al meer minuten in PSV 1 zou kunnen gaan maken, een potentiele topspeler voor de toekomst. Hopen dat dat ook snel rondkomt, zodat hij en PSV zich vol op zijn ontwikkeling kunnen focussen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 19 Mar 2024, 16:16De huurlingen gaan sowieso
Hier ben ik het helemaal niet mee eens. Zeker Dest niet. Als ik Stewart beluister heeft hij prima gesprekken met Dest over het feit dat nu weer naar een club hogerop en niet spelen niet goed is voor zijn carrière. Speel eens twee of drie jaar goed in de basis bij PSV en in de Champions League. Dan kom je anders binnen bij een club. Anders wordt het een Angelino carrière. En hij lijkt ook meer dan alleen intentie te hebben om te blijven.

Ook aangaande Veerman en Tillman is dat helemaal niet zo zeker als jij aangeeft wat mij betreft. Ik vind het 50/50.
Maax wrote: 19 Mar 2024, 16:48 Wat zouden jullie doen met van Aanholt? In de breedte prima back voor misschien wat minder salaris. Scheelt in ieder geval weer het halen van een back...
Wieberen. Mauro is die vervanger. Tenzij Teze vertrekt dan kan je het heroverwegen. Maar ik vond hem dit seizoen tegenvallen. Hij lijkt in prestaties in zijn achteruit te staan. Wel een topgozer. Maar dat is de Menno ook, maar die wil ik ook niet bij de selectie.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 19 Mar 2024, 13:21Een goede balans blijft dus noodzaak. Ook de begroting moet kloppen als je drie jaar geen CL haalt. Laat staan dat onverwachte zaken als Covid voorbijkomen.
Hier ben ik ook benieuwd naar. Er gaan een aantal spelers vertrekken die voor weinig geld op de balans staan en daar moeten aankopen voor terugkomen, gezien vanuit onderaf er niet direct iets klaarstaat. Tegelijkertijd komt er veel geld binnen en de begrotingen gaan sowieso waarschijnlijk structureel omhoog (hogere CL/EL gelden etc.). Maar hoever is PSV bereid c.q. kan het gaan qua risico's om ook binnen die belangrijke financiële kaders te blijven werken?
These users thanked the author Heruone for the post:
ShovingNE2
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Post Reply