Peter Bosz

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Post Reply
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Dat denk ik ook.
VTheMan
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko

Dat denk ik ook.
Hatseflats
Vedette

Mand
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Mand
DonyellMalen
Legende

Tyyne wrote: 14 Mar 2024, 01:44 Ik zie het zelf rooskleurig in. Bosz krijgt deze zomer nog meer versterkingen die bij zijn speelstijl passen. Basis spelers zijn buiten Luuk de Jong na allemaal op een leeftijd waar ze in principe nog beter kunnen worden en niet achteruit gaan. Selectie is gewend aan Bosz zijn speel stijl, en daardoor kunnen ook nieuwe spelers makkelijker aansluiten. En dit seizoen heeft veel lessen gegeven die meegenomen kunnen worden naar volgend seizoen. Volgend seizoen onder Bosz gaat alleen nog maar beter worden ♥️♥️♥️
Zo zie ik het ook. Nu doorpakken, koppie erbij houden, in alle rust doorgaan hoe we bezig zijn. De toekomst is waanzinnig rooskleurig.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Tyyne
    Juancho
    Mister PSV

Begint wel op te vallen dat Bozs ondertussen heel vaak in de rust moet ingrijpen. Vanavond ook weer.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Massimo
    Legende

Juancho wrote: 17 Mar 2024, 20:56 Begint wel op te vallen dat Bozs ondertussen heel vaak in de rust moet ingrijpen. Vanavond ook weer.
    Spelers die slordig zijn heb je als coach minder grip op en je hebt 3 grote kansen gehad met Til en 2x De Jong om een doelpunt te maken. Dan sta je ondanks matig spel alsnog voor. Twente is er wel een aantal keer gevaarlijk uitgekomen, maar het is niet dat PSV kans op kans weggeeft.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Juancho wrote: 17 Mar 2024, 20:56 Begint wel op te vallen dat Bozs ondertussen heel vaak in de rust moet ingrijpen. Vanavond ook weer.
    Tja, wat denk je? Tegenstanders weten zich steeds beter in te stellen tegen de tactiek van PSV, zoals
    Bosz ook in of kort na de winterstop zelf heeft aangegeven. Dat hij vervolgens dat zelf in de rust weer wat om te draaien, zoals tegen BVB, zegt wat over ‘s mans kwaliteiten en mag je ook positief waarderen
  • These users thanked the author psvgouda for the post:
    Mithras
    DC_PSV
    Vedette

Komen we goed weg.
    #simplythebest
    ruuddevil
    Legende

Aanvallend impotent al weken
    Juancho
    Mister PSV

psvgouda wrote: 17 Mar 2024, 21:01
    Tja, wat denk je? Tegenstanders weten zich steeds beter in te stellen tegen de tactiek van PSV, zoals
    Bosz ook in of kort na de winterstop zelf heeft aangegeven. Dat hij vervolgens dat zelf in de rust weer wat om te draaien, zoals tegen BVB, zegt wat over ‘s mans kwaliteiten en mag je ook positief waarderen
    Het is ook niet direct kritiek hé 😏
    Standbeeld
    Mister PSV

Heissenberrug
    Internationale topspeler

Conclusie: Peter doet het goed.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Kan beter. Hadden verdomme op 78 punten kunnen staan.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Heissenberrug wrote: 19 Mar 2024, 17:45 Conclusie: Peter doet het goed.
    En dan heeft hij nog 1 a 2 voetballende CV's en 1 a 2 fitte flankspelers te kort en nog een sigaar in de lade liggen om op te roken 14 april.
    loginnaam
    Internationale topspeler

Ik vind het maar een matig artikel, zeker de conclusie dat Peter Bosz nog altijd niet beter kan dan wat hij in de Bundesliga en Ligue 1 heeft laten zien, gebaseerd op de uitschakeling tegen Dortmund en het negatieve doelsaldo in de groepsfase. Dat kan ik niet bepaald een serieuze analyse noemen.
  • These users thanked the author loginnaam for the post:
    TheSyb
    Jur1913
    Internationale topspeler

loginnaam wrote: 19 Mar 2024, 18:01
    Ik vind het maar een matig artikel, zeker de conclusie dat Peter Bosz nog altijd niet beter kan dan wat hij in de Bundesliga en Ligue 1 heeft laten zien, gebaseerd op de uitschakeling tegen Dortmund en het negatieve doelsaldo in de groepsfase. Dat kan ik niet bepaald een serieuze analyse noemen.
    Ik had 'm zelf eigenlijk niet eens bekeken. Kreeg er een melding van op het werk en deelde 'm maar effe

Volgende keer doorlezen dan :D
    Juancho
    Mister PSV

Ongeslagen in de competitie of niet. Het is altijd goed om kritisch te blijven. En weer moet Bosz ingrijpen in de rust met Ramalho en Til. Gebeurt Bosz toch net iets te vaak, dat hij moet ingrijpen na een matige eerste helft of een matig groot deel van de 1e helft.
    De Realist
    Internationale topspeler

Hij grijpt gelukkig meestal ook wel in, maar op een gegeven moment moet je je wel afvragen of je jezelf steeds wel in die situatie wil brengen. Toch een beetje dat koppige er nog in?
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    Jur1913
    Internationale topspeler

Er zijn ook zat wedstrijden waar het harde werken en het doorzettingsvermogen van Til een doorslaggevende factor is geweest. Dat hij hem opstelt begrijp ik goed

Ramalho heeft het niveau gewoon niet, maar hij heeft ook geen echte alternatieven. Ja, Schouten achterin. Maar die is ook belangrijk op het middenveld

Gelukkig heeft hij de opties om het eea te gaan schuiven als het niet zo loopt.

In Peter we trust
  • These users thanked the author Jur1913 for the post:
    Grasmat
    PCGC
    Vedette

Is dit niet wat er eigenlijk altijd in ploegen van Bosz zien? Het begin vaak goed, daarna gaat het minder.

Laat ik vooropstellen dat ik het vooraf aan dit seizoen niet zag zitten in Bosz en mijn hemel wat zat ik er compleet naast.
    Heeft het fantastisch gedaan dit seizoen, wat zeg ik? Hij doet het nu nog fantastisch, maar alleen qua resultaat dan. Het spel is al maanden niet meer wat het was, en ook op het moment suprème (Dortmund) kon hij zijn team niet prepareren voor DE genadeklap.
    Op basis van dit seizoen mag ie natuurlijk volgend jaar blijven, maar het zou mij niet gek lijken, als je, net als in de selectie, ook kijkt naar het doorselecteren in de trainers staf.
  • These users thanked the author PCGC for the post:
    D.Millpants
    #FreeGeneratie4
    Juancho
    Mister PSV

Mwah vandaag laten de spelers in het veld het gewoon lopen. Complete off day Lijkt wek met een paar spelers die echt vreselijk ver door de ondergrens zakken.

Enige wat ik Bosz kwalijk kan nemen is dat hij met Til begon en niet tijdig ingreep bij hem en Ramalho.
    Ardbeg
    Mister PSV

Nu over doorselecteren op de trainer beginnen 😂
    Ivicii
    Bankzitter

PCGC wrote: 30 Mar 2024, 17:55 Is dit niet wat er eigenlijk altijd in ploegen van Bosz zien? Het begin vaak goed, daarna gaat het minder.

Laat ik vooropstellen dat ik het vooraf aan dit seizoen niet zag zitten in Bosz en mijn hemel wat zat ik er compleet naast.
    Heeft het fantastisch gedaan dit seizoen, wat zeg ik? Hij doet het nu nog fantastisch, maar alleen qua resultaat dan. Het spel is al maanden niet meer wat het was, en ook op het moment suprème (Dortmund) kon hij zijn team niet prepareren voor DE genadeklap.
    Op basis van dit seizoen mag ie natuurlijk volgend jaar blijven, maar het zou mij niet gek lijken, als je, net als in de selectie, ook kijkt naar het doorselecteren in de trainers staf.
    Redelijk opportunistische reactie…

Tegen nonchalant gedrag en gemakzucht is lastig coachen. Als je iets ziet zijn t de spelers die al voor bosz er was, erg gemakkelijk denken over de wedstrijden. Dit was in voorgaande jaren ook vaak het probleem.

Jongens als teze ramalho maar ook een boscagli maken de laatste weken ook veel foutjes en hebben er g veel onoplettendheden.
    Post Reply