Olivier Boscagli

Spelers A-selectie.
Post Reply
PSV90
Nationale topspeler

Mee eens, anderzijds hebben we tot 2028 nog wel een compleet middenveld en voorhoede vastliggen.

Saibari, Schouten, Babadi
Lozano, Pepi, Lang
  • These users thanked the author PSV90 for the post:
    DonyellMalen
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Juancho wrote: 19 Mar 2024, 13:47
    Standbeeld wrote: 19 Mar 2024, 12:16
    Hij heeft nog een eenjarig contract.
    Tja das een beetje het probleem wat PSV zichzelf heeft aangedaan met al die belangrijke contracten die zo kort zijn. Betekent niet gelijk dat we onze beste spelers voor dump prijzen moeten weg doen he :neh: Boscagli is denk ik een hele unieke speler, zijn er niet zoveel van.
    Deze persoon vond echter ook niet dat je hem moest verlengen, maar juist doorselecteren.
    Juancho wrote: 06 Dec 2020, 18:34 Je hebt ook stabiliteit achterin nodig. Zeker als het moeilijk gaat. En dat mis je. Ook voor rust al 3 grote kansen tegen terwijl je volledig controleert. En na rust.. Nouja laat maar. Bedroevend en je ziet dan ook zijn verdedigende tekortkomingen.

Wil je de volgende stap zetten heb je gewoon een absolute glasbak nodig.
    Dus mogelijk hadden ze dit bij PSV gelezen en toen niet verlengt, totdat Bosca in een uitstekende onderhandel-positie zat?
    Joenepsv
    Legende

Het verlengen met Boscagli zou gelijk zijn aan een inkomende toptransfer. Boscagli is enorm belangrijk voor ons ondanks zijn wat mindere periode. Hij brengt zo extreem veel voetbal van achteruit. Unieke speler. Hoop en verwacht dat Stewart heel ver voor hem wil en zal gaan.
    Franciscus
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV
    Favoriete speler: Mauro Jr

Jur1913 wrote: 19 Mar 2024, 14:03
    Juancho wrote: 19 Mar 2024, 13:58 Dat mag jij uiteraard vinden. Ik vind dat er te veel contracten te kort lopen. Zowel bij PSV 1 als Jong PSV.
    Dan ga je er weer totaal aan voorbij dat je ook met andere partijen te maken hebt. Ik vind het ook jammer dat Mbappé niet bij ons speelt
    Ikke niet eigenlijk.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Franciscus wrote: 19 Mar 2024, 20:25
    Jur1913 wrote: 19 Mar 2024, 14:03

Dan ga je er weer totaal aan voorbij dat je ook met andere partijen te maken hebt. Ik vind het ook jammer dat Mbappé niet bij ons speelt
    Ikke niet eigenlijk.
    Ik ook niet. Duurt veeel te lang eer ons team in een aanval bij die gast kan aansluiten
  • These users thanked the author psvgouda for the post:
    Franciscus
    Juancho
    Mister PSV

Thijs wrote: 19 Mar 2024, 19:47
    Juancho wrote: 19 Mar 2024, 13:47

Tja das een beetje het probleem wat PSV zichzelf heeft aangedaan met al die belangrijke contracten die zo kort zijn. Betekent niet gelijk dat we onze beste spelers voor dump prijzen moeten weg doen he :neh: Boscagli is denk ik een hele unieke speler, zijn er niet zoveel van.
    Deze persoon vond echter ook niet dat je hem moest verlengen, maar juist doorselecteren.
    Juancho wrote: 06 Dec 2020, 18:34 Je hebt ook stabiliteit achterin nodig. Zeker als het moeilijk gaat. En dat mis je. Ook voor rust al 3 grote kansen tegen terwijl je volledig controleert. En na rust.. Nouja laat maar. Bedroevend en je ziet dan ook zijn verdedigende tekortkomingen.

Wil je de volgende stap zetten heb je gewoon een absolute glasbak nodig.
    Dus mogelijk hadden ze dit bij PSV gelezen en toen niet verlengt, totdat Bosca in een uitstekende onderhandel-positie zat?
    December 2020...🤔 Hoeveel tijd zit daar tussen? We zitten er allemaal wel eens naast hé 😏🤭Op dat moment was Ollie ook by far nirt de glasbak die hij ondertussen is. Overigens is z'n contract verlengt op 25 juni 2021. Dus na mijn post 😁

Boscagli heeft een ontwikkeling doorgemaakt, al langer dan dit seizoen, wat echt niet normaal is en niemand meer had verwacht denk ik.

En in die tussentijd, ookal was ie geblesseerd ha die prima kunnen verlengen. Tis altijd heel leuk om er berichten uit het verleden bij te pakken maar de wereld staat niet stil hé. Gelukkig kwam er op 12 december 2023 het bericht dat zijn situatie bovenaan stond om na de winter transferperiode op te pakken.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Thijs
    Lid van verdienste

Juancho wrote: 19 Mar 2024, 21:12
    Thijs wrote: 19 Mar 2024, 19:47

December 2020...🤔 Hoeveel tijd zit daar tussen? We zitten er allemaal wel eens naast hé 😏🤭Op dat moment was Ollie ook by far nirt de glasbak die hij ondertussen is. Overigens is z'n contract verlengt op 25 juni 2021. Dus na mijn post 😁

Boscagli heeft een ontwikkeling doorgemaakt, al langer dan dit seizoen, wat echt niet normaal is en niemand meer had verwacht denk ik.

En in die tussentijd, ookal was ie geblesseerd ha die prima kunnen verlengen. Tis altijd heel leuk om er berichten uit het verleden bij te pakken maar de wereld staat niet stil hé. Gelukkig kwam er op 12 december 2023 het bericht dat zijn situatie bovenaan stond om na de winter transferperiode op te pakken.
    Jij zou een geblesseerde Bosca verlengd hebben, die erna ook niet in de plannen van Ruud voorkwam?
    Hatseflats
    Vedette

Thijs wrote: 19 Mar 2024, 22:03
    Juancho wrote: 19 Mar 2024, 21:12

Jij zou een geblesseerde Bosca verlengd hebben, die erna ook niet in de plannen van Ruud voorkwam?
    Juancho weet alles beter, dat is hier toch algemeen bekend?

Buiten dat snap ik deze hele saaie discussie niet. Stewart heeft in het begin al aangegeven dat hij enkele transferzomers nodig heeft om een team te smeden die hij voor ogen heeft. Waarom wordt hier dan zo kortzichtig gedacht dat PSV maar kut beleid voert mbt het verlengen van een aantal contracten? Doe eens even chill en wacht gewoon eens af wat het plan van Stewart en Bosz is.
    Alsof sommige hier weten dat Stewart uit zn neus aan het vreten is en niet weet wat de status is van contracten en wat de wil van de spelers is.

Maargoed. Ik hoop dat er eerst een CV gehaald wordt en dan een CVM. Als er eerst een keeper komt is het voor mij #StewartOUT
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    29.04.2007
    Thijs
    Lid van verdienste

Hatseflats wrote: 19 Mar 2024, 22:32
    Thijs wrote: 19 Mar 2024, 22:03

Juancho weet alles beter, dat is hier toch algemeen bekend?
    Ja, maar in deze aantoonbaar fout, gezien onderstaande post in de fase dat Juancho nu zegt dat verlengd had moeten worden.
    Juancho wrote: 07 Feb 2023, 00:17 Ik snap de roep om Boscagli eigenlijk niet zo. Maakt ook gewoon fouten, is een pure bal watcher en heeft ons vaak genoeg tegengoals bezorgt. Als ik me niet vergis stond hij bij velen ook op de nominatie om afgelopen zomer te vertrekken. Door selecteren.

Ik zet hem persoonlijk in het rijtje net niet CVs waarvan PSV er al zat heeft. Verwacht dus weinig inbreng van hem dat PSV echt beter gaat maken.
    Uiteindelijk zag hij natuurlijk ook het licht, maar zelfs met een kladbak als Juancho was dus niet echt eerder met het idee van verlengen dan de pogingen werden genomen en misschien was Juancho zelfs wel later, aangezien we nooit echt weten wanneer PSV/Stewart de eerste pogingen waagde.
    Juancho wrote: 25 Oct 2023, 23:28 Contract loopt tot 2025. Wat mij betreft gaat PSV rap om de tafel met hem voor verlenging.
  • These users thanked the author Thijs for the post (total 2):
    FranciscusHatseflats
    Juancho
    Mister PSV

Wel respect dat je mijn postgeschiedenis helemaal aan het doorpluizen bent Thijs :strong:. Ik zal de baas eens vragen of ik 2 dagen vrij mag, dan ga ik even op onderzoek uit :nerd: :mrgreen:

Maar zelfs als alle tijdlijnen, posten van jaren terug en van wie dan ook ergens uitkomen. Ollie is sowieso al die hele seizoen, vanaf dag 1, idioot goed. Overal kan je nalezen dat PSV na de winterbreak de gesprekken wil aangaan. Goed, of je dat serieus wil nemen of niet moet een ieder lekker zelf weten, maar ik vind het bij meer spelers dan alleen Ollie rijkelijk laat. En als club neem je daarmee ook een risico. Zowel sportief als financieel.

Maargoed, ik wil idd het liefst zoals Hatseflats al door laat schemeren dat Earnie zijn kantoor leeg haal en zsm opzout. Nul vertrouwen in die man. Echt 0,0.
  • These users thanked the author Juancho for the post (total 2):
    ThijsD.Millpants
    Thijs
    Lid van verdienste

Juancho wrote: 19 Mar 2024, 22:54 Wel respect dat je mijn postgeschiedenis helemaal aan het doorpluizen bent @Thijs :strong:. Ik zal de baas eens vragen of ik 2 dagen vrij mag, dan ga ik even op onderzoek uit :nerd: :mrgreen:

Maar zelfs als alle tijdlijnen, posten van jaren terug en van wie dan ook ergens uitkomen. Ollie is sowieso al die hele seizoen, vanaf dag 1, idioot goed. Overal kan je nalezen dat PSV na de winterbreak de gesprekken wil aangaan. Goed, of je dat serieus wil nemen of niet moet een ieder lekker zelf weten, maar ik vind het bij meer spelers dan alleen Ollie rijkelijk laat. En als club neem je daarmee ook een risico. Zowel sportief als financieel..
    Een minuutje werk met de zoekfunctie.
    Ik hoopte hiermee je vooral duidelijk te maken dat het allemaal niet zo eenvoudig is als he vaker schetst. Je kunt niet gewoon een “glasbak” halen, die er direct staat als PSV zijnde (uitzonderingen als Schouten daargelaten). Wij moeten het hebben van aankopen als Boscagli ,die uiteindelijk een glasbak wordt, maar lang vooral in zijn beperkingen gezien wordt. Hartstikke logisch daarom dat er ook bij PSV mogelijk twijfels waren of je eindeloos met hem door moet gaan en logisch vanuit Bosca dat hij nu ook even wacht nu hij in een luxe positie zit. Als je zeker wilde zijn dat hij verlengde, had je dat tijdens zijn blessure vorig seizoen moeten doen, maar ook hartstikke logisch dat er toen vanuit PSV teveel twijfels waren om dat aan te bieden.
  • These users thanked the author Thijs for the post (total 4):
    GrasmatRobson de SouzaMaikel11 Tinus
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Hoop enorm dat Boscagli blijft. Vindt Stewart een sterke, snelle verdediger met een hard lijf en zachte voeten naast hem dan heb je echt een CL-waardig duo achterin, waarvoor je het middenveld niet langer van Schouten hoeft te beroven.

Dat voedt alleen ook mijn angst: door de jaren heen lijkt PSV bijna allergisch om echt te investeren in kwaliteit in die linie, laat staan te prioriteren hiervoor. Zelfs nadat we onder Schmidts laatste seizoen 40+ tegengoals hadden was dat geen reden om het ‘voor-een-dubbeltje-op-de-eerste-rang-beleid’ hier los te laten en werd het opnieuw spannend in deze linie onder Van Nistelrooij.

Nu laat Bosz zien hoe je met aanvallend spel en hoog druk zetten de verdediging weet te ontlasten en staan er de mensen achterin in hun kracht (sorry, dikke barf voor die term), maar nog steeds is deze linie veel te fragiel. Komende zomer is de kans groot dat de drie huurlingen die nu de verdediging bevolken niet terugkeren en het is zo zeker als de dood en belasting betalen dat Ramalho en Sambo hun aflopende contract niet zullen verlengen lijkt me. Dan hou je drie verdedigers over die allemaal nog één jaar contract hebben na deze zomer; daarvan zal Obispo welhaast zeker verkocht worden omdat hij gewoonweg niet voldoet en is de kans aanwezig dat - zeker na hun topseizoen - Teze en Boscagli op hun leeftijd eens een stap naar een grote competitie willen zetten.

Nu heb ik alle vertrouwen in Stewart, maar op basis van het oog voor en de zuinigheid bij het aantrekken van verdedigers hou ik mijn hart vast hoe PSV mogelijk zijn hele verdediging gaat vervangen. Én voor een CL-waardig niveau gaat zorgen bij zo’n hetinrichting.
    Juancho
    Mister PSV

Thijs wrote: 20 Mar 2024, 06:29 Ik hoopte hiermee je vooral duidelijk te maken dat het allemaal niet zo eenvoudig is als he vaker schetst. Je kunt niet gewoon een “glasbak” halen, die er direct staat als PSV zijnde (uitzonderingen als Schouten daargelaten). Wij moeten het hebben van aankopen als Boscagli ,die uiteindelijk een glasbak wordt, maar lang vooral in zijn beperkingen gezien wordt. Hartstikke logisch daarom dat er ook bij PSV mogelijk twijfels waren of je eindeloos met hem door moet gaan en logisch vanuit Bosca dat hij nu ook even wacht nu hij in een luxe positie zit. Als je zeker wilde zijn dat hij verlengde, had je dat tijdens zijn blessure vorig seizoen moeten doen, maar ook hartstikke logisch dat er toen vanuit PSV teveel twijfels waren om dat aan te bieden.
    Nog even hierop reageren, ik weet heus wel dat het allemaal niet zo makkelijk is. Zeker gezien de positie van PSV in het hedendaagse voetbal. Wat ik wel gewoon vind, en dat is dus geen verwijt naar de huidige directie, is dat er te veel open eindjes zijn wbt contracten. Niet alleen bij het 1e maar ook bij jong. Het is dat Babadi alsnog bijtekende maar de overal balans is wat mij betreft niet goed. En dat kan aan 1001 dingen liggen hoor, dat weet ik, maar laten we ook niet doen alsof een eenjarig contract nu pas voortkomt. Want dit is voor PSV altijd al een enorm belangrijk punt geweest, sowieso voor Nederlandse topclubs. Transfer inkomsten zijn nou eenmaal gruwelijk belangrijk en met een eenjarig contract daalt die transfersom sowieso al.

Verder overigens niet helemaal eens met je opmerking dat een glasbak halen een uitzondering is. Ik vind juist dat PSV daarin best nog vaak in weet te verrassen. Het is alleen vooral de achterhoede die veelste lang niet bepaald serieus genomen is of waar hele slechte keuzes in zijn gemaakt. Even los van dat je een hele goede 2de spits moet hebben, maar 10 miljoen stuk slaan op een 2de spits en vervolgens in de laatste uren van de markt nog een RCV moeten huren is wat dat betreft wel veelzeggend. Hopelijk gaat de komende window echt de belangrijke slag in de defensie worden die al veelste lang is uitgesteld. En daar mag wat mij betreft een behoorlijke hap uit het transferbudget naar toe.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Juancho wrote: 21 Mar 2024, 11:52 Wat ik wel gewoon vind, en dat is dus geen verwijt naar de huidige directie, is dat er te veel open eindjes zijn wbt contracten. Niet alleen bij het 1e maar ook bij jong. Het is dat Babadi alsnog bijtekende maar de overal balans is wat mij betreft niet goed.
    Die balans is inderdaad niet goed, verre van goed zelfs, maar de pleister (Babadi) helpt nu wel. Als het niet aan de huidige directie ligt.... aan wie ligt het dan? John was koning van de contractverlenging. Jonge talentvolle spelers opwaarderen qua salaris en uiteindelijk transfersom. Dat er hier en daar een ongelukkige verlenging bij zat doet niets af van wat het onder aan de streep heeft opgeleverd. Obispo, Teze, Mauro, Bakayoko, Bergwijn, Malen, Sangaré etc etc. En John is nu al bijna 19 maanden weg dus de huidige directie is zeker wel verantwoordelijk voor de looptijd van de huidige contracten. Tel daarbij op dat van Duiven is verlengd met 1 jaar wat peanuts is en Bakayoko is opgewaardeerd maar geen verlenging. Ook die moet je nu verkopen om niet teveel transferwaarde mis te lopen.

Bij Boscagli en Teze kan het natuurlijk ook gewoon tijd zijn voor een volgende stap. Net als met Veerman bv. Die gasten hebben hier lang gezeten en kunnen wellicht een mooie transfer maken omdat ze relatief goedkoop zijn. Dus tekengeld + salaris en dan ben je wel meteen helemaal binnen.
    Tijn
    Internationale topspeler

11 Tinus wrote: 21 Mar 2024, 12:26
    Juancho wrote: 21 Mar 2024, 11:52 Wat ik wel gewoon vind, en dat is dus geen verwijt naar de huidige directie, is dat er te veel open eindjes zijn wbt contracten. Niet alleen bij het 1e maar ook bij jong. Het is dat Babadi alsnog bijtekende maar de overal balans is wat mij betreft niet goed.
    Die balans is inderdaad niet goed, verre van goed zelfs, maar de pleister (Babadi) helpt nu wel. Als het niet aan de huidige directie ligt.... aan wie ligt het dan? John was koning van de contractverlenging. Jonge talentvolle spelers opwaarderen qua salaris en uiteindelijk transfersom. Dat er hier en daar een ongelukkige verlenging bij zat doet niets af van wat het onder aan de streep heeft opgeleverd. Obispo, Teze, Mauro, Bakayoko, Bergwijn, Malen, Sangaré etc etc. En John is nu al bijna 19 maanden weg dus de huidige directie is zeker wel verantwoordelijk voor de looptijd van de huidige contracten. Tel daarbij op dat van Duiven is verlengd met 1 jaar wat peanuts is en Bakayoko is opgewaardeerd maar geen verlenging. Ook die moet je nu verkopen om niet teveel transferwaarde mis te lopen.

Bij Boscagli en Teze kan het natuurlijk ook gewoon tijd zijn voor een volgende stap. Net als met Veerman bv. Die gasten hebben hier lang gezeten en kunnen wellicht een mooie transfer maken omdat ze relatief goedkoop zijn. Dus tekengeld + salaris en dan ben je wel meteen helemaal binnen.
    Ik heb gereageerd in het Stewart topic, aangezien het niet meer specifiek over Boscagli gaat, maar over de contracten van de spelers.

Specifiek Boscagli:
    Hij is er al vanaf juli 2019 en zou volgens mij een transfer gemaakt hebben na het laatste seizoen onder Schmidt als hij niet geblesseerd zou zijn geraakt. Ik had toen juist Lyon (waar Bosz zat) een goede volgende club voor hem gevonden. Zijn contract loopt hierna nog een jaar door na dit seizoen. Ik denk dat zowel PSV als hijzelf niet heel happig waren om eind vorig seizoen zijn contract te gaan verlengen. Of hij basisspelers zou worden was onduidelijk, PSV wilde ook graag Branthwaite vastleggen (kwaliteit + engelse nationaliteit) en Boscagli had denk ik al een behoorlijk salaris. Voor hemzelf was het ook afwachten of hij basisspeler zou worden en anders zou hij nog langer vastliggen en dus moeilijker weg kunnen komen. Hij heeft nu nog een jaar contract over en kan de belangstelling afwachten, wat voor clubs gaan er voor hem komen en wil hij daarnaartoe. Ik sluit niet uit dat hij alsnog verlengt als er geen bepaalde categorie clubs voor hem komen, maar snap wel dat Stewart en hijzelf niet de noodzaak voelden om het contract eerder te verlengen.
    DonyellMalen
    Legende

Kijk, dat zijn stats.

psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

De laatste wedstrijden maar wat minder dan, wil m niet kwijt :mrgreen:
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

https://www.psvinside.nl/europese-topcl ... -voor-PSV/

Voor wat het waard is.
    Wel terecht en mooie clubs voor hem.
    Hoop dat hij verlengd!
    Lente
    Meervoudig international

Precies, hoop het ook. Boscagli = Boszball
    Oh PSV wat je met me doet…
    Standbeeld
    Mister PSV

Transferspecialist Ekrem Konur noemt op X
    :wall:
    Lente
    Meervoudig international

Standbeeld wrote: 19 Apr 2024, 21:01
    Transferspecialist Ekrem Konur noemt op X
    Jezus, had het stuk verder niet gelezen maar wat een slecht stuk vol typfouten en aannames zeg.
    Oh PSV wat je met me doet…
    PsvBmg
    Vaste waarde in elftal

Boscagli speelt werkelijk een fantastisch seizoen maar toch ben ik benieuwd of hij dit seizoen boven zichzelf uitstijgt en nu ( de vorm van de laatste weken) weer op zijn niveau zit.
    Als hij voor een miljoen of 27 kan vertrekken zou ik het denk ik doen, hij mag dan van mij samen met Obispo en van Aanholt vertrekken. Sambo is al weg.
    Ramalho is transfervrij die zou evt als stand in tegen een lager salaris mogen bijtekenen.
    Ik zou alles op alles proberen te zetten om Dest te behouden, Kenny Tete heeft een contract tot deze zomer, 1 jaar optie nog vd club. Zou voor mij een perfecte aankoop zijn, jij mag het dan met Teze uit gaan vechten.
    Standbeeld
    Mister PSV

Lente wrote: 19 Apr 2024, 21:24
    Standbeeld wrote: 19 Apr 2024, 21:01
    Jezus, had het stuk verder niet gelezen maar wat een slecht stuk vol typfouten en aannames zeg.
    En die Ekrem is niet betrouwbaar. Vandaar mijn reactie.
    Josef Dettelbacher
    Legende

Ik denk dat Bosca die sprong altijd zou moeten wagen. Hij mag hier van mij nog 10 jaar spelen, maar bij PSV gaat hij als Fransman nooit een keer bij Les Bleus aansluiten. Zou voor hem wel een mooie extra stap zijn.
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Lekker international voor Monaco worden.
    Post Reply