Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Ykhim
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Revolinho wrote: 17 Apr 2021, 10:58Dan verschillen we enorm van mening over dat ‘absolute top’ van de PL. Ik zeg niet dat hij geen goede CV is, maar je gaat me niet vertellen dat er geen CV van pak ‘m beet 25 jaar is die we nog even snel voor de neus van topclubs uit de grote competities kunnen kapen. Of in ieder geval wat jonger, Alderweireld is al 32!
Die CV zal er vast zijn, maar die mag dan zoveel kosten dat PSV dat ook met dit budget niet gaat doen. Alderweireld kan prima mee op PL-niveau, die maakt zich geen zorgen over twee of drie jaar voetballen tegen spitsen als Veerman, Giakoumakis, Dalmau en Strand Larsen. Als hij wil moet je zeker een poging wagen, want beter ga je domweg niet krijgen.

Je noemt Martínez en dat is inderdaad een glasbak, ook toen hij al kwam. Maar je neemt met Zuid-Amerikanen altijd een risico. Acclimatisatie, communicatie, niveauverschillen, al die factoren moet je meenemen in die overweging. Voor 7 miljoen kun je het risico nemen, ja, maar zekerheid heb je gewoon niet. En dat had Ajax ook niet. Neem Magallán: in Zuid-Amerika een uitstekende mandekker, bij Ajax en elders in Europa een totale flop. Zo dicht kan het bij elkaar liggen. Dan kun je inderdaad beter inzetten op Alderweireld.
mateja
Internationale topspeler

TomPSV wrote: 17 Apr 2021, 13:08 FritskePhilips vergist zich denk ik

Dit is zijn zoon, was een keer op bezoek bij PSV. Meer niet.
Die speelt wel degelijk in de jeugd nu. Onder 10 of onder 11. Jamz Vermeer.
Revolinho
Internationale topspeler

Maar zoals je zelf al zegt, met Alderweireld is er ook geen garantie. Zeg niet dat hij geen goede verdediger is, maar ik doe niet mee aan de stelling dat hij de PL gewend is, DUS hier maar even met 2 vingers in de neus alle spitsen beteugeld. Daarvoor hebben we al teveel spelers gehad die van een betere competitie vandaan kwamen, maar toch teleurstelden. Alderweireld is er een van de categorie Jerome Boateng, je weet gewoon niet of ze echt nog gedreven zijn om die laatste jaren nog wat prijzen te pakken.

Met Zuid-Amerikanen weten ze het daar inderdaad nooit, bij ons ligt de succesratio volgens mij wel wat hoger. Maar goed, het mag van mij ook een Duits buitenkansje zijn. Eentje die wel echt compleet is, dus ook wel vooruit iets kan forceren en bij corners ook een goaltje mee kan pikken.
Siemen
Nationale topspeler

Wanneer en waardoor is dit Alderweireld-gerucht ooit gestart? Hij is toch zo'n echte Ajacied met drie kruizen op zijn arm? Dan kan ik me maar moeilijk voorstellen dat PSV een kans maakt.
Heissenberrug
Internationale topspeler

Chucky wrote: 17 Apr 2021, 13:23 De (ex) vriendin van Vermeer woont/woonde in Eindhoven, vandaar.
En een in Nijmegen, Arnhem, Utrecht, Hardenberg, Heerhugowaard, Doetinchem, Middelburg, Madrid en in Paramaribo.
Jwoeloe
Moderator

Siemen wrote: 17 Apr 2021, 15:14 Wanneer en waardoor is dit Alderweireld-gerucht ooit gestart? Hij is toch zo'n echte Ajacied met drie kruizen op zijn arm? Dan kan ik me maar moeilijk voorstellen dat PSV een kans maakt.
Volgens mij had ik hier eerder gelezen dat hij weer in de buurt van Antwerpen wilde gaan wonen.
ruuddevil
Legende

Eind vorig jaar werd bevestigd dat er contact is tussen Alderweireld en PSV. Oriënterend.
FritskePhilips
Nationale topspeler

TomPSV wrote: 17 Apr 2021, 13:08 FritskePhilips vergist zich denk ik

Dit is zijn zoon, was een keer op bezoek bij PSV. Meer niet.
Koetje vergist zich, [mention]TomPSV[/mention] ;)

Dit is Jamz, evenals op bovenstaande foto:
https://www.PSV.nl/jeugd/spelers/speler ... meer-1.htm
PCGC
Vedette

.
Last edited by PCGC on 17 Apr 2021, 15:31, edited 1 time in total.
#FreeGeneratie4
PCGC
Vedette

ruuddevil wrote: 17 Apr 2021, 15:20 Eind vorig jaar werd bevestigd dat er contact is tussen Alderweireld en PSV. Oriënterend.
Hij is zelfs bij PSV in Eindhoven geweest in augustus vorig jaar..Image.
#FreeGeneratie4
OnsPSV
Meervoudig international

Door de kapitaalinjectie lijkt het me steeds realistischer dat Drommel niet de enige inkomende transfer die er komt voordat de voorbereiding begint, wat eventuele namen om misschien te halen:
- Samuel Gigot
- Nemanja Gudelj
- Yannick Gerhardt
- Hans Vanaken
- Zobnin
- José Juan Macías

Niet dat we uiteraard allemaal moeten halen, maar zeker Gigot en ook Gudelj lijkt me erg interessant
Joenepsv
Legende

Gudelj....?
Rudie-10
Meervoudig international
Favoriete speler: Luuk de Jong

Gudelj, alsjeblieft zeg. :haha:
OnsPSV
Meervoudig international

Gudelj speelt regelmatig in de verdedigende middenvelder rol bij Sevilla. Voegt voetballend en uit standaardsituaties zeker het één en ander toe. Kent de Eredivisie. Mo gaat vertrekken deze zomer net als Malen. Mij lijkt (zeker als ook fein gaat) Vanaken zeer interessant om te halen van Brugge. Beetje de Berghuis van de Jupiler Pro League. Zo een goed rendement voor een nummer 8 die ook is op 10 speelt. Vanaken heeft ook in de jeugd van PSV gespeeld!
Joenepsv
Legende

Vind Vanaken een betere optie dan Gudelj. Maar Vanaken is een naam die al jaren terugkomt op dit forum maar nooit serieus wordt. Gudelj is echt geen optie. Overschatte speler die niks toevoegt aan PSV.
Massimo
Legende

Ik vind Gudelj helemaal niks en begrijp ook niet dat Sevilla hem haalt en ook met regelmaat speelt (of speelde) Ik vind het veel belangrijker om te kijken of de speler in je systeem past en of je hem al nodig hebt. Dit PSV heeft een VM nodig met voetballende kwaliteiten. Met Rosario en Sangaré heb je al de minder voetballende verdedigende middenvelder. Gudelj past ook in dit plaatje. Zo'n Vanaken moet ook maar in deze speelwijze passen, omdat je er anders ook weinig aan hebt.

Voor een andere positie, maar ik ben benieuwd of PSV werk gaat maken van Tzolis. De interesse is er al en die is in het tweeluik in de groepsfase EL alleen maar aangewakkerd. Er werd laatst hier geopperd dat je voor je voorste posities wel kapitaal op het veld nodig hebt en daar ben ik het wel mee eens. Als Götze en Zahavi blijven dan zou ik op die posities juist talentvolle spelers willen zien, terwijl in de posities, met name in de as, daarachter ik wel graag meer ervaren spelers zo willen hebben.
Menno1
Legende

Van Aken past ook niet in het Schmidt systeem. Niet als een van de centrale middenvelders. Je hebt een type Propper nodig.
OnsPSV
Meervoudig international

Ik ziet zelf niet te wachten op een type tzolis die straks 15 miljoen kost. We hebben Madueke die op het zelfde punt in zijn Carierre staat. Doe mij maar een zeer goede en ervaren CV en CVM
Menno1
Legende

OnsPSV wrote: 17 Apr 2021, 19:59 Ik ziet zelf niet te wachten op een type tzolis die straks 15 miljoen kost. We hebben Madueke die op het zelfde punt in zijn Carierre staat. Doe mij maar een zeer goede en ervaren CV en CVM
Eens. Twee klasse spelers voor in de as is genoeg. Zonde om Noni of Gakpo op de bank te zetten omdat we plots geld zouden hebben.

Gaat ook niet gebeuren.
Revolinho
Internationale topspeler

Menno1 wrote: 17 Apr 2021, 19:51 Van Aken past ook niet in het Schmidt systeem. Niet als een van de centrale middenvelders. Je hebt een type Propper nodig.
Pröpper!!??
Het is een jongen met een prima techniek en passing, maar jeuzes wat een slappe zak. In zijn 2e seizoen leek hij helemaal content met die ene titel, zo lui was ie. Die zie ik dus echt niet op 200% volle bak geven onder Schmidt.

Als je echt ‘type’ bedoelt... nee.
We hebben Gini nodig.
PCGC
Vedette

Marten de Roon?
#FreeGeneratie4
Menno1
Legende

Revolinho wrote: 17 Apr 2021, 21:36
Menno1 wrote: 17 Apr 2021, 19:51 Van Aken past ook niet in het Schmidt systeem. Niet als een van de centrale middenvelders. Je hebt een type Propper nodig.
Pröpper!!??
Het is een jongen met een prima techniek en passing, maar jeuzes wat een slappe zak. In zijn 2e seizoen leek hij helemaal content met die ene titel, zo lui was ie. Die zie ik dus echt niet op 200% volle bak geven onder Schmidt.

We hebben Gini nodig.
Propper loop te de meeste kilometers. En als je lui bent, dan ga je het niet jaren redden in de PL bij een middenmoter waar gewerkt moet worden.
Ardbeg
Mister PSV

Menno1 wrote: 18 Apr 2021, 02:50
Revolinho wrote: 17 Apr 2021, 21:36

Pröpper!!??

We hebben Gini nodig.
Propper loop te de meeste kilometers. En als je lui bent, dan ga je het niet jaren redden in de PL bij een middenmoter waar gewerkt moet worden.
Revolinho heeft geen idee waar hij over praat. Dat laat ie keer op keer hier zien.
Joenepsv
Legende

Propper mag van mij terugkomen hoor. Hele goede speler die iets heel anders kan brengen op ons middenveld. Dan heb je meteen veel meer dynamiek en diepgang dan met Sangaré of Rosario. En hoewel Boscagli het goed doet zie ik die liever als LCV.
Locked