PSV Tenue

Algemene zaken van PSV.
Post Reply
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Zag deze ook langskomen.

These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
Peer71Jur1913
User avatar
Ronzz
Jeugdinternational
Posts: 142
Joined: 21 Jun 2022, 09:25
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen wrote: 19 Mar 2024, 09:22 Zag deze ook langskomen.

Mooi shirt, maar stiekem toch een voorkeur voor een exemplaar zonder het "smalle streepje". Dan krijg je het idee van het shirt van 1998-2000 (prachtig shirt trouwens).
These users thanked the author Ronzz for the post:
Frico
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

Ykhim wrote: 18 Mar 2024, 20:07
DonyellMalen wrote: 18 Mar 2024, 17:45Is deze ook van jou?

Ik ben niet van de shirtjes kopen, maar hier zou ik toch zonder twijfelen 100 euro op stukslaan hè. Elke keer als ik 'm weer zie is het genieten. Het is en blijft een pareltje.
Ik hoop dat deze er door komt, ik heb de 100 euro al in mijn sokkenla klaargelegd.

Heeft iemand al aan die knaap doorgegeven dat hij deze moet insturen?
These users thanked the author Sensation for the post:
TylerDurdn
Bruneau
Jeugdinternational
Posts: 140
Joined: 06 Jan 2023, 09:37
Clubvoorkeur: PSV

Sensation wrote: 19 Mar 2024, 09:39
Ykhim wrote: 18 Mar 2024, 20:07

Ik ben niet van de shirtjes kopen, maar hier zou ik toch zonder twijfelen 100 euro op stukslaan hè. Elke keer als ik 'm weer zie is het genieten. Het is en blijft een pareltje.
Ik hoop dat deze er door komt, ik heb de 100 euro al in mijn sokkenla klaargelegd.

Heeft iemand al aan die knaap doorgegeven dat hij deze moet insturen?
Ik zie zo'n design er wel doorheen komen maar met het logo dan ook in kleuren goud en zwart :huil:
Beter laten ze het logo gewoon in de clubkleuren.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen wrote: 19 Mar 2024, 09:22 Zag deze ook langskomen.

Vind de strepen te dik. De shirt van 1998-00 vond ik, hoe nostalgisch ook, niet zo mooi. Ben meer van de smallere strepen.
These users thanked the author Persepolis for the post:
Grasmat
EricAddo
Jeugdspeler
Posts: 39
Joined: 20 Jun 2022, 13:35

Ik heb ook een poging gedaan middels de link.
Ik kon geen metropoolregio meer toevoegen, gezien je maar een x aantal keer text kan toevoegen.


Image
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2,402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr

EricAddo wrote: 20 Mar 2024, 11:31 Ik heb ook een poging gedaan middels de link.
Ik kon geen metropoolregio meer toevoegen, gezien je maar een x aantal keer text kan toevoegen.


Image
Ik vind het altijd leuk als het uitshirt een link heeft met het thuisshirt. Dus die strepen vind ik goed, maar door het blauw met wit is het meer een FC Eindhoven shirt.

Het vetst vind ik eigenlijk een "negatiefje" van het thuistenue. Dus groen met zwart gestreept en een witte broek. Maar ik vrees dat ik hier redelijk alleen in sta.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril

EricAddo wrote: 20 Mar 2024, 11:31 Ik heb ook een poging gedaan middels de link.
Ik kon geen metropoolregio meer toevoegen, gezien je maar een x aantal keer text kan toevoegen.


Image
Dit shirt + Spaanse les = Argentijnse slager.
Last edited by SKERLA on 20 Mar 2024, 15:02, edited 1 time in total.
EricAddo
Jeugdspeler
Posts: 39
Joined: 20 Jun 2022, 13:35

Laatste

Image
These users thanked the author EricAddo for the post:
Sensation
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV

De eerste was Argentinië-thuis en de laatste Argentinië-uit 1998/2006/waarschijnlijk ook meerdere andere jaren :D
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV

Jammer inderdaad dat Benitez keeper is, die zou dit shirt wel mooi vinden als Argentijn.
Danosi
Ballenjongen
Posts: 17
Joined: 23 Jul 2023, 17:46
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Olivier Boscagli

Ik heb ook eens zitten aanklooien met de site die op de site staat van de design contest. Wel echt een fijn en makkelijk programma! Volgens mij kan iedereen hier wel een shirtje ontwerpen, aanrader. Ik heb er even vier gemaakt, benieuwd of jullie er iets tussen vinden zitten!

Image

De heerlijke (gehaat én geliefd denk ik) kleurencombinatie van de uitshirts van 1995 en 1996. Maar dan in een modern, maar toch retro, jasje.

Image

Het strepenpatroon van het thuisshirt van 1997, gecombineerd met detail en kleurstelling van het uitshirt van 1999.

Image

Niet echt gegrond in het verleden, gewoon een vet derde shirt.

Image

Strepenpatroon van de shirts uit 1998. Met philipsblauw, maar dan net wat lichter. EricAddo Toevallig een beetje dezelfde kleuren als in een van jouw shirts.

Benieuwd of jullie een voorkeur hebben!
Last edited by Danosi on 22 Mar 2024, 13:24, edited 1 time in total.
These users thanked the author Danosi for the post:
EricAddo
User avatar
Asterix
Meervoudig international
Posts: 1,176
Joined: 05 Jun 2023, 16:09

Danosi wrote: 21 Mar 2024, 19:48 Ik heb ook eens zitten aanklooien met de site die op de site staat van de design contest. Wel echt een fijn en makkelijk programma! Volgens mij kan iedereen hier wel een shirtje ontwerpen, aanrader. Ik heb er even vier gemaakt, benieuwd of jullie er iets tussen vinden zitten!



De heerlijke (gehaat én geliefd denk ik) kleurencombinatie van de uitshirts van 1995 en 1996. Maar dan in een modern, maar toch retro, jasje.



Het strepenpatroon van het thuisshirt van 1997, gecombineerd met detail en kleurstelling van het uitshirt van 1999.



Niet echt gegrond in het verleden, gewoon een vet derde shirt.



Strepenpatroon van de shirts uit 1998. Met philipsblauw, maar dan net wat lichter. @EricAddo Toevallig een beetje dezelfde kleuren als in een van jouw shirts.

Benieuwd of jullie een voorkeur hebben!
Paars met zwart is altijd +1. Doet me denken aan 96-97.
These users thanked the author Asterix for the post (total 2):
Tutti FruttiEricAddo
Ich liebe gegenpressung
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

Die groene vind ik wel geil hoor! Heeft verder weinig met PSV maar de kleur en het design is gewoon vet!
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ik vind die eerste twee echt wel wat hebben.
User avatar
Dribble
Bankzitter
Posts: 261
Joined: 13 Aug 2021, 11:11
Clubvoorkeur: PSV

Het is wel echt een gave actie die ze hebben opgezet, vind ik als shirtverzamelaar. Een aantal toffe designs hierboven (die groene!) werken ook wel erg aanstekelijk moet ik zeggen. Ben er niet zo handig in, maar met een uitshirt kan je natuurlijk alle kanten op. Bij gebrek aan het huidige sponsorlogo heb ik maar die andere van Brainport Eindhoven gebruikt (eigenlijk best een tof logo). En natuurlijk Philips-blauwe details.

Image
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1,031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV

Ik vind die zwart gouden echt een hele mooie creatie. De paarse is ook vet en bij de groene krijg ik op de een of andere manier hele erge Guardado vibes.
Oh PSV wat je met me doet…
Psv-jp
Ballenjongen
Posts: 19
Joined: 04 Nov 2020, 17:01

Dribble wrote: 21 Mar 2024, 22:02 Het is wel echt een gave actie die ze hebben opgezet, vind ik als shirtverzamelaar. Een aantal toffe designs hierboven (die groene!) werken ook wel erg aanstekelijk moet ik zeggen. Ben er niet zo handig in, maar met een uitshirt kan je natuurlijk alle kanten op. Bij gebrek aan het huidige sponsorlogo heb ik maar die andere van Brainport Eindhoven gebruikt (eigenlijk best een tof logo). En natuurlijk Philips-blauwe details.

Image
Dit sponsorlogo vind ik 10x mooier dan hoe het nu is. Hopelijk neemt PSV dit over!
These users thanked the author Psv-jp for the post:
Dribble
User avatar
Hammer
Bankzitter
Posts: 280
Joined: 06 Jun 2023, 17:46
Favoriete speler: Tim van den Heuvel

EricAddo Danosi Dribble complimenten, zit wat mij betreft veel gaafs tussen. En bovenal, altijd maar dan ook altijd het originele rood witte logo. Well done. Meekleurende logo's :kots:
These users thanked the author Hammer for the post (total 2):
DribbleEricAddo
Support in difficult times
EricAddo
Jeugdspeler
Posts: 39
Joined: 20 Jun 2022, 13:35

Ik vind de combinatie van paars en zwart toch wel heel mooi.
Mooie ontwerpen Danosi !
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

Ik vind de groene echt heel erg gaaf.
User avatar
AlexDeTank4
Bankzitter
Posts: 204
Joined: 06 Jun 2023, 12:02
Clubvoorkeur: PSV

Misschien een beetje off-topic, maar iemand een idee waar ik een mooi retro PSV shirt kan kopen?
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

AlexDeTank4 wrote: 22 Mar 2024, 09:16 Misschien een beetje off-topic, maar iemand een idee waar ik een mooi retro PSV shirt kan kopen?
https://www.google.com/search?client=fi ... +PSV+kopen

Succes!
1913PSV.
Vaste waarde in elftal
Posts: 661
Joined: 12 Jun 2022, 18:10
Clubvoorkeur: PSV

AlexDeTank4 wrote: 22 Mar 2024, 09:16 Misschien een beetje off-topic, maar iemand een idee waar ik een mooi retro PSV shirt kan kopen?
PSV verkoopt zelf ook nog 3 varianten: https://www.psvfanstore.nl/search?q=retro
These users thanked the author 1913PSV. for the post:
AlexDeTank4
User avatar
Koenjo
Meervoudig international
Posts: 1,058
Joined: 15 Mar 2022, 13:51
Clubvoorkeur: PSV

Danosi wrote: 21 Mar 2024, 19:48 Ik heb ook eens zitten aanklooien met de site die op de site staat van de design contest. Wel echt een fijn en makkelijk programma! Volgens mij kan iedereen hier wel een shirtje ontwerpen, aanrader. Ik heb er even vier gemaakt, benieuwd of jullie er iets tussen vinden zitten!



De heerlijke (gehaat én geliefd denk ik) kleurencombinatie van de uitshirts van 1995 en 1996. Maar dan in een modern, maar toch retro, jasje.



Het strepenpatroon van het thuisshirt van 1997, gecombineerd met detail en kleurstelling van het uitshirt van 1999.



Niet echt gegrond in het verleden, gewoon een vet derde shirt.



Strepenpatroon van de shirts uit 1998. Met philipsblauw, maar dan net wat lichter. @EricAddo Toevallig een beetje dezelfde kleuren als in een van jouw shirts.

Benieuwd of jullie een voorkeur hebben!
Dat paarse uitshirt zou echt heel gaaf zijn, ik heb de oude nog ergens in de kast liggen :peace:
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
Post Reply