Sergiño Dest

Spelers A-selectie.
Post Reply
29.04.2007
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

We moeten inderdaad niet doen alsof PSV de enige club van Europa is die zowel Dest als Tillman een mooi aanbod kunnen doen qua ontwikkeling, salaris, enz.
Zeker het salaris en de sterkte van de competitie zouden elders nog aantrekkelijker kunnen zijn.
Momfer
Vaste waarde in elftal

Nou het aantal clubs dat komend seizoen CL speelt en in een sterkere competitie dan de Eredivisie speelt én ook nog eens een beleid heeft waarbij ze een speler van Bayern zouden huren met zo'n constructie als die van Rangers/PSV lijkt me wel aardig klein hoor.
Ren Höek
Vedette

Dest zal zijn salaris willen behouden en dat zal vast mogelijk zijn bij een andere club, een vertrek van hem zou ik daarom begrijpen (al hoop ik dat hij blijft).
Tillman wil volgens mij graag blijven, maar als Bayern de boete betaalt voor het annuleren van de koopoptie dan heeft hij er weinig over te zeggen helaas. Dan staat hij gewoon weer onder contract van Bayern.
  • These users thanked the author Ren Höek for the post:
    29.04.2007
    “Never argue with an idiot.
    They will drag you down to their level and beat you with experience.”
    Jur1913
    Internationale topspeler

29.04.2007 wrote: 19 Mar 2024, 04:59 We moeten inderdaad niet doen alsof PSV de enige club van Europa is die zowel Dest als Tillman een mooi aanbod kunnen doen qua ontwikkeling, salaris, enz.
    Zeker het salaris en de sterkte van de competitie zouden elders nog aantrekkelijker kunnen zijn.
    Al is het nergens zo gezellig als bij ons in Eindhoven.

Ook wat waard
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Momfer wrote: 19 Mar 2024, 08:31 Nou het aantal clubs dat komend seizoen CL speelt en in een sterkere competitie dan de Eredivisie speelt én ook nog eens een beleid heeft waarbij ze een speler van Bayern zouden huren met zo'n constructie als die van Rangers/PSV lijkt me wel aardig klein hoor.
    Ik denk dat er veel spelers zijn die 'meer salaris + Europa League + sterkere competitie' aantrekkelijker vinden dan 'minder salaris + Champions League + eredivisie'.
    Brael
    Vedette

Momfer wrote: 19 Mar 2024, 08:31 Nou het aantal clubs dat komend seizoen CL speelt en in een sterkere competitie dan de Eredivisie speelt én ook nog eens een beleid heeft waarbij ze een speler van Bayern zouden huren met zo'n constructie als die van Rangers/PSV lijkt me wel aardig klein hoor.
    Misschien is er ook wel gewoon een club die 15 miljoen neer wil leggen. Huren is niet de enige optie, he.
    Ittot
    Internationale topspeler

Vergeet niet dat Dest een aantal moeilijke jaren achter de rug heeft met weinig speeltijd. Hij is ook heel snel van Ajax naar Barca gegaan. Bij Ajax had hij ook maar 20 wedstrijdjes ofzo gespeeld omdat Mazraoui geblesseerd was.

Hij heeft nu de kans op stabiliteit. Hij krijgt hier vertrouwen, 100% zeker een basisplaats (wat voor hem ook nieuw is), speelt CL en om de titel. Daarnaast blijft hij in beeld bij team USA. Hij kan hier 3 wedstrijden in de week spelen, zich rustig ontwikkelen in een veilige omgeving en zijn rugzakje vullen zodat hij daarna veel en veel beter in staat is om een stap omhoog te doen. Voor mij zou het een no-brainer zijn.

Als hij nu weer na een jaar vertrekt dan heeft hij in 5 jaar tijd Ajax, Barcelona, Milan PSV en die andere club gehad. Dat is voor niemand goed. Bij Barca was het een en al hectiek en heeft hij geen toekomst, Milan was een flop, bij Ajax kwam hij net kijken. Nog een jaar PSV, rugzakje vullen en de volgende stap zetten.
    Massimo
    Legende

Dest is niet naar PSV gekomen omdat hij zou graag weer Eredivisie wilde spelen. Het is een stap terug om er weer twee vooruit te doen. Daarnaast wordt zijn salaris een probleem. Die wordt nu voor 50% betaald door Barcelona, maar dat komt bij het lichten van de optie tot koop te vervallen. Je zou eventueel met tekengeld en afspraken met een percentage van de toekomstige transfersom wel wat kunnen compenseren. Met nog 1 jaar heb je als Dest zijnde alsnog een dik salaris bij elkaar opgeteld. Verder zal het ook afhangen van zijn geduld, evenals die van zijn zaakwaarnemer. PSV heeft de capaciteit door hem met een goede aanbieding alsnog te kunnen verleiden om nog een jaar te blijven, maar het zal ook van de insteek van Dest afhangen.
    DonyellMalen
    Legende

• These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Robson de Souza
    slowflow
    Basisspeler

DonyellMalen wrote: 19 Mar 2024, 23:38
    😏😏😏
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Qua salaris is Dest echt onhoudbaar maak ik op uit het Premium artikel van Rik. Ook logisch want 6 miljoen bij Barcelona is echt heel veel voor een rechtsback bij bij alle respect de kampioen van NL. Denk minimaal 2,5x zo hoog als je normaliter zou betalen voor een back.

Als er dan ook interesse is van buiten Barcelona en eventueel zelfs bij Barcelon nog perspectief komt dan ben je als PSV zijnde kansloos.
    Ren Höek
    Vedette

Dest is onbetwist basiskracht in de verdediging en is dit seizoen in bloedvorm. PSV wil hem dolgraag behouden, maar de gesprekken over een langer verblijf hebben nog geen resultaat gehad. Vermoedelijk moet de club eind april de koopoptie op Dest bij FC Barcelona inroepen om met de eigenaar van zijn transferrechten een deal te maken. Blijft over een akkoord met hemzelf en daar zit momenteel de kneep.

Dest lijkt af te wachten tot de nieuwe trainer van FC Barcelona zijn plannen heeft ontvouwd en kan bovendien bij buitenlandse clubs fors meer verdienen dan bij PSV. De huidige aanbieding van de Eindhovenaren is te laag om kans te maken op een langer verblijf.

Bij zijn terugkeer in Nederland zullen de gesprekken over een langere periode bij PSV weer opgestart worden, maar insiders weten dat de situatie op dit moment ingewikkeld oogt.
    https://www.ed.nl/PSV/PSV-wil-nog-lange ... ~a869bc79/
    “Never argue with an idiot.
    They will drag you down to their level and beat you with experience.”
    Standbeeld
    Mister PSV

Geen nieuws eigenlijk.
    Massimo
    Legende

Alleen met een hoger tekengeld en meedelen in de transfersom een jaar later zou je eventueel wat kunnen. (En zou je als PSV zijnde moeten wollen) Anders lijkt het me een kansloze zaak.
    Ittot
    Internationale topspeler

Jammer maar was te verwachten. Ook jammer voor hemzelf. Ik zeg deadline en doorschakelen?
    Sparts
    Geselecteerd voor Oranje

slowflow wrote: 19 Mar 2024, 23:52
    DonyellMalen wrote: 19 Mar 2024, 23:38
    😏😏😏
    Ik snap de “we’ll” opmerking niet zo goed. Of dat ie “we” gebruikt.
    VTheMan
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Bakayoko

Sparts wrote: 22 Mar 2024, 09:01
    😏😏😏
    Dat is gewoon Amerikaans, zolang je in het team zit ben je "we" zelfs al weet je dat je volgend jaar niet meer in dat team zit. Zijn gewoon standaard Amerikaanse teksten. Ik zou er niet te veel achter zoeken.
    Tjompie
    Internationale topspeler

😏😏😏
    Dat betekent 'wij zullen', waarmee hij dus in principe bedoeld dat hij er volgend jaar ook bij aanwezig is
    Ardbeg
    Mister PSV

Tjompie wrote: 22 Mar 2024, 09:07

Dat betekent 'wij zullen', waarmee hij dus in principe bedoeld dat hij er volgend jaar ook bij aanwezig is
    Dat bedoelt hij niet. Zo ver is er wss niet eens over nagedacht.
    Josef Dettelbacher
    Legende

No muhfukka tryna fool dis dawg, u feel me bro
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    AlexDeTank4
    Bankzitter

typisch hoeveel hoop mensen putten aan zo'n 'we'll' uitspraak van een speler. Net alsof hij daar 'they'll come back stronger' neer zet als hij weet dat hij niet blijft.
  • These users thanked the author AlexDeTank4 for the post (total 2):
    ChuckyHeissenberrug
    Koenjo
    Meervoudig international

PSV gaat nooit een speler 5 a 6 mil per jaar betalen, dat is onverantwoord. Echter kunnen we wellicht wel creatief zijn met extra tekengeld, of bepaalde bonussen toekennen. In het verleden kwam Luuk hier ook niet bepaald voor een appel en ei voetballen, nu ook niet hoor.

Als ik PSV was zou ik Angelino vast polsen, speelt ie eigenlijk bij Roma?
    ''Top level''
    ''1000% penalty''
    ''Give the cup to Ajax!''
    DonyellMalen
    Legende

Het feit dat Angelino na zijn vertrek bij ons nergens meer basisspeler is geworden zegt wel wat over zijn niveau natuurlijk. Indien Dest vertrekt verwacht ik ook niet dat Earnie bij hem uitkomt, eerlijk gezegd.
    Tijn
    Internationale topspeler

Koenjo wrote: 22 Mar 2024, 10:18 PSV gaat nooit een speler 5 a 6 mil per jaar betalen, dat is onverantwoord. Echter kunnen we wellicht wel creatief zijn met extra tekengeld, of bepaalde bonussen toekennen. In het verleden kwam Luuk hier ook niet bepaald voor een appel en ei voetballen, nu ook niet hoor.

Als ik PSV was zou ik Angelino vast polsen, speelt ie eigenlijk bij Roma?
    Ondanks dat Dest echt een hele goede back is, is een aankoopsom van 10 miljoen en dan nog een flink salaris + constructies om nog eens een enorm gat met andere clubs te overbruggen wel een hele flinke investering voor waarschijnlijk max 1 jaar. Komend seizoen krijgen we echt een enorme wisseling in de achterhoede.
    Heya Hallvar
    Nationale topspeler

Dest heeft mij dit seizoen positief verrast maar in alles straalt hij uit dat PSV een tussenstation is. Wat mij betreft is PSV pro-actief aan gaan ze op zoek naar een type Kerkez: talentvol, gretig en groeipotentie.
    Post Reply