Transferwindow 2024/25
- ShovingNE2
- Site Admin
Die gaan hem niet kunnen betalen. Nooit dat PSV een enorm verlies gaat pakken.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 3):
- Standbeeld • Grasmat • Rikkert1234
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- ShovingNE2
- Site Admin
Ik niet.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Heissenberrug
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ik ook niet. Chucky's aandeel in de aanstaande titel wordt schromelijk onderschat.
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 13):
- Kritischepsver • Ren Höek • Voormalig KG • guus • Op weg naar nr 26 • Ykhim • Heissenberrug • Joenepsv • FTS • Tijn • Persepolis • De Realist • danko-lazovic
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
De meesten snappen er echt de ballen van. Die hebben liever een luie Malen. Als Roger Schmidt Lozano en Luuk hadden gehad dan waren we in dat 2e jaar dik kampioen geworden.
- These users thanked the author RIO for the post (total 16):
- SKERLA • Sensation • Vanthaman18 • ShovingNE2 • mr.top • Dribble • Ren Höek • Ardbeg • Voormalig KG • guus • Ykhim • Noosa • Persepolis • De Realist • danko-lazovic • PeeJ
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Ik wil niet liever Malen, ik wil het liefst een Chucky die de pannen van het dak speelt. Ik zie het alleen niet meer gebeuren, dus dan heb ik liever een talent die net als Chucky het snot voor de ogen rent maar die over 2 jaar op basis van leeftijd alleen al meer zou kunnem opleveren.
-
Edison Mendez inschakelen en Quito herinneren dat we Edison voor een vriendenprijsje naar hen terug hebben laten gaan.
Sangaré, le Roi du PSV
-
- Nationale topspeler
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Hoort ie wel op de Herdgang bij een broodje van Paul
- These users thanked the author psvgouda for the post:
- Standbeeld
- Joenepsv
- Legende
Edison Mendez. Dat was een fijne speler om erbij te hebben. Die heeft echt geweldige goals gemaakt. Tegen Arsenal en de eerste in de 6-2 overwinning op Ajax. Mooie voetballer.
- mr.top
Leuk idee. Al denk ik dat het wel wat lang geleden is
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Er gaat enorm veel geld om in Mexicaanse clubs. Onderschat dat niet.ShovingNE2 wrote: ↑23 Mar 2024, 06:50 Die gaan hem niet kunnen betalen. Nooit dat PSV een enorm verlies gaat pakken.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik zou er niet negatief tegenover staan als Chucky naar Mexio gaat. Ook als het slechts pakweg 8 a 9 miljoen oplevert. Het kan volgend seizoen weer heel veel beter gaan dan dit jaar maar als het niet beter wordt is het een te dure kracht. Dan zeg ik bedankt voor de titel en CL inkomsten, pak je verlies en investeer het wijs.
-
Chucky voor 8 miljoen verkopen is echt waanzin. Veel te veel scorebord journalistiek hier.11 Tinus wrote: ↑23 Mar 2024, 15:36 Ik zou er niet negatief tegenover staan als Chucky naar Mexio gaat. Ook als het slechts pakweg 8 a 9 miljoen oplevert. Het kan volgend seizoen weer heel veel beter gaan dan dit jaar maar als het niet beter wordt is het een te dure kracht. Dan zeg ik bedankt voor de titel en CL inkomsten, pak je verlies en investeer het wijs.
-
- Nationale topspeler
Een 28 jarige speler na 1 seizoen voor 55/60% van je aankoopwaarde verkopen die in het verleden heeft aangetoond gewoon een geweldige voetballer te zijn, is echt krankzinnig. Volgend jaar gewoon Lozano en Lang in de basis met twee gretige jonge honden achter ze zodat ze die druk voelen om te presteren gaat de sleutel zijn. Lozano moet elke wedstrijd alles geven en als hij volgend jaar een roulatie partner zou hebben dan zal het beter gaan.11 Tinus wrote: ↑23 Mar 2024, 15:36 Ik zou er niet negatief tegenover staan als Chucky naar Mexio gaat. Ook als het slechts pakweg 8 a 9 miljoen oplevert. Het kan volgend seizoen weer heel veel beter gaan dan dit jaar maar als het niet beter wordt is het een te dure kracht. Dan zeg ik bedankt voor de titel en CL inkomsten, pak je verlies en investeer het wijs.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
In principe niet oneens hoor want idd Lang Lozano en 2 nieuwe vleugelflitsers klinkt prima maar ik denk dat PSV een upgrade van Lozano zou moeten kunnen krijgen op basis van alles wat ik dit seizoen van hem gezien heb.Teletubby wrote: ↑23 Mar 2024, 15:57Een 28 jarige speler na 1 seizoen voor 55/60% van je aankoopwaarde verkopen die in het verleden heeft aangetoond gewoon een geweldige voetballer te zijn, is echt krankzinnig. Volgend jaar gewoon Lozano en Lang in de basis met twee gretige jonge honden achter ze zodat ze die druk voelen om te presteren gaat de sleutel zijn.11 Tinus wrote: ↑23 Mar 2024, 15:36 Ik zou er niet negatief tegenover staan als Chucky naar Mexio gaat. Ook als het slechts pakweg 8 a 9 miljoen oplevert. Het kan volgend seizoen weer heel veel beter gaan dan dit jaar maar als het niet beter wordt is het een te dure kracht. Dan zeg ik bedankt voor de titel en CL inkomsten, pak je verlies en investeer het wijs.
Van mij hoeft ie niet weg maar pakweg 9 miljoen en een flink salaris biedt wel ruimte om te investeren.
- ShovingNE2
- Site Admin
Ja, vooral qua salarissen volgens mij. Maar Ze zijn maar 3x boven de 6 miljoen uitgekomen in 10 jaar. Topaankoop 10 miljoen. Die gaan Chucky niet kunnen betalen.
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Nationale topspeler
Bakayoko en Veerman de deur uitdoen voor gezamenlijk 80-100 miljoen geeft ook de ruimte. Ik denk dat Lozano in goede doen gewoon top 3 buitenspelers van de eredivisie is. Dat heeft hij in het verleden laten zien en dit jaar heeft hij ook enkele momenten gehad van klasse.11 Tinus wrote: ↑23 Mar 2024, 15:59In principe niet oneens hoor want idd Lang Lozano en 2 nieuwe vleugelflitsers klinkt prima maar ik denk dat PSV een upgrade van Lozano zou moeten kunnen krijgen op basis van alles wat ik dit seizoen van hem gezien heb.Teletubby wrote: ↑23 Mar 2024, 15:57
Een 28 jarige speler na 1 seizoen voor 55/60% van je aankoopwaarde verkopen die in het verleden heeft aangetoond gewoon een geweldige voetballer te zijn, is echt krankzinnig. Volgend jaar gewoon Lozano en Lang in de basis met twee gretige jonge honden achter ze zodat ze die druk voelen om te presteren gaat de sleutel zijn.
Van mij hoeft ie niet weg maar pakweg 9 miljoen en een flink salaris biedt wel ruimte om te investeren.
Lozano behouden en twee grote talenten voor erachter a la Pepi lijkt mij de uitkomst. Dat heeft Luuk ook naar een buitenaards niveau getild.
-
- Meervoudig international
Chucky heeft geen topseizoen, maar compenseert zijn aanvallende vormgebrek met andere kwaliteiten waar het team baat bij heeft.
Ik ga ervan uit dat ie volgend jaar minimaal hetzelfde kan leveren, dit seizoen is een beetje zijn ondergrens.
Als zijn vorm en geluk voor de goal een beetje terugkomt is het een topper voor ons.
Niet verkopen dus wat mij betreft, en al helemaal niet voor de hier genoemde bedragen.
Ik ga ervan uit dat ie volgend jaar minimaal hetzelfde kan leveren, dit seizoen is een beetje zijn ondergrens.
Als zijn vorm en geluk voor de goal een beetje terugkomt is het een topper voor ons.
Niet verkopen dus wat mij betreft, en al helemaal niet voor de hier genoemde bedragen.
- These users thanked the author Søren for the post:
- ShovingNE2
-
- Nationale topspeler
Even over onze andere spelers; het is dat Baka nog maar 20 is maar ik zou als buitenlandse club (vooral Spaanse en Italiaanse) veel meer interesse hebben in Veerman.
Veerman kan in een team dat aan de bal is gewoon zo veel en wordt verdedigend ook steeds functioneler, Baka, of eigenlijk wij, heeft echt geluk dat die statistisch gezien heel goed is. Het is dat Veerman’s contract niet zo lang meer duurt, die ouder is en op het middenveld speelt, maar ik vind hem veel meer waarde hebben in een team.
Veerman kan in een team dat aan de bal is gewoon zo veel en wordt verdedigend ook steeds functioneler, Baka, of eigenlijk wij, heeft echt geluk dat die statistisch gezien heel goed is. Het is dat Veerman’s contract niet zo lang meer duurt, die ouder is en op het middenveld speelt, maar ik vind hem veel meer waarde hebben in een team.