Sucic, Adeyemi, Hlozek, Demir dat zijn dan de namen waar ik aan denk.Revolinho wrote: ↑17 Apr 2021, 21:24 Wij kunnen toch geen sterkhouder van Wolfsburg overnemen. Ja Bayern, Dortmund, Leverkusen, etc. zijn grotere clubs, maar Wolfsburg is natuurlijk nog steeds een gigantische en kapitaalkrachtige club.
En lijkt me ook niet dat we even van Red Bull een talentje overnemen. De kunst is om ze te vinden voordat ze naar dat soort clubs gaan.
Interessante spelers
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
- SomaQan
- Nationale topspeler
Ik verwacht dat we Malen na dit seizoen kwijt zijn, dus wordt het tijd om alvast rond te kijken voor een opvolger. Ik denk dat Abdallah Sima van Slavia Praag de ideale opvolger zou kunnen zijn voor het type spits wat PSV nodig heeft.
Ik denk ook dat hij aardig in het spelsysteem van Roger Schmidt zou passen.
Sterkepunt:
Snel
Kopsterk (1,88)
Fysiek sterk
Oog voor medespelers
Kan uit de spits spelen
Volgens transfermarkt wordt zijn waarde geschat op 8 mil. En zijn statistieken zijn bizar goed 18 goals en 5 assists voor een 19 jarige knul.
Mocht Malen verkocht voor 40 mil. Dan zou ik de gok wel durven nemen met hem voor een bedrag van maximaal 10 mil en een goed verhaal.
Ik denk ook dat hij aardig in het spelsysteem van Roger Schmidt zou passen.
Sterkepunt:
Snel
Kopsterk (1,88)
Fysiek sterk
Oog voor medespelers
Kan uit de spits spelen
Volgens transfermarkt wordt zijn waarde geschat op 8 mil. En zijn statistieken zijn bizar goed 18 goals en 5 assists voor een 19 jarige knul.
Mocht Malen verkocht voor 40 mil. Dan zou ik de gok wel durven nemen met hem voor een bedrag van maximaal 10 mil en een goed verhaal.
-
- Internationale topspeler
Een speler die zijn debuut nog moet maken en nog niet bij de A-selectie zit? Die staat dan in de basis in de voorronde CL als Madueke dan weer geblesseerd zou zijn? Of komt erin als Madueke na 75 minuten moegestreden is? En daarmee willen jij en [mention]Joenepsv[/mention] weer een lang en zwaar seizoen in gaan?
Dan zie ik toch echt nog liever wat versterking voor de aanval komen, liefst zelfs iemand die onze jonkies ook bij de hand kan nemen. Maar ook niet moeilijk doet als hij eens op de bank zit, zodat onze jonkies ook genoeg aan spelen komen. Restwaarde is wat mij betreft niet zo belangrijk, want we hebben al genoeg spelers voorin met restwaarde.
- Joenepsv
- Legende
Je hebt het over opvolger en dat interpreteer ik als wie vervangt Madueke als hij is vertrokken. En dat is Fodé Fofana als hij zijn ontwikkeling doorzet en er geen gekke dingen gebeuren. Als Malen vertrekt hebben we Zahavi, Vertessen en Madueke die in de spits kunnen spelen en normaal gesproken sluit Romero weer aan. Ik zie liever een extra optie op de flank komen zoals bijvoorbeeld Tzolis zodat we komend seizoen bij blessures niet weer naar Thomas of Mauro zitten te kijken.loginnaam wrote: ↑18 Apr 2021, 08:00Een speler die zijn debuut nog moet maken en nog niet bij de A-selectie zit? Die staat dan in de basis in de voorronde CL als Madueke dan weer geblesseerd zou zijn? Of komt erin als Madueke na 75 minuten moegestreden is? En daarmee willen jij en @Joenepsv weer een lang en zwaar seizoen in gaan?
Dan zie ik toch echt nog liever wat versterking voor de aanval komen, liefst zelfs iemand die onze jonkies ook bij de hand kan nemen. Maar ook niet moeilijk doet als hij eens op de bank zit, zodat onze jonkies ook genoeg aan spelen komen. Restwaarde is wat mij betreft niet zo belangrijk, want we hebben al genoeg spelers voorin met restwaarde.
-
Dan had Fofana op zijn minst al bij de A-selectie moeten zitten om echt de vervanger van Madueke te kunnen zijn. Nu gaat hij hooguit de rol van Piroe invullen en mag je hopen dat hij gedurende het seizoen doorgroeit. Malen weg en Fofana voor in de plaats (Romero moet je sowieso niets van verwachten want die moet eerst maar laten zien dat hij weer echt fit is wat snel nog een half jaar kan duren), betekent gewoon dat we erop achteruitgaan ipv erop vooruit vergeleken met dit seizoen. Madueke zal echt geen 50 wedstrijden in de basis kunnen spelen dus als Malen weggaat, moet er wat mij betreft vervanging komen die basiswaardig is, willen we het seizoen niet op voorhand weg gaan gooien.Joenepsv wrote: ↑18 Apr 2021, 08:25Je hebt het over opvolger en dat interpreteer ik als wie vervangt Madueke als hij is vertrokken. En dat is Fodé Fofana als hij zijn ontwikkeling doorzet en er geen gekke dingen gebeuren. Als Malen vertrekt hebben we Zahavi, Vertessen en Madueke die in de spits kunnen spelen en normaal gesproken sluit Romero weer aan. Ik zie liever een extra optie op de flank komen zoals bijvoorbeeld Tzolis zodat we komend seizoen bij blessures niet weer naar Thomas of Mauro zitten te kijken.loginnaam wrote: ↑18 Apr 2021, 08:00
Een speler die zijn debuut nog moet maken en nog niet bij de A-selectie zit? Die staat dan in de basis in de voorronde CL als Madueke dan weer geblesseerd zou zijn? Of komt erin als Madueke na 75 minuten moegestreden is? En daarmee willen jij en @Joenepsv weer een lang en zwaar seizoen in gaan?
Voor de half-10 posities: Ihattaren uit, vervanging met restwaarde erin, en met een Madueke en Vertessen die daar ook kunnen spelen, en Mauro en Thomas voor de noeste arbeid wanneer nodig, zitten we daar dan ook goed.
-
- Legende
Natuurlijk moet er een vervanger komen als je je topscorer voor 40 miljoen verkoopt. We zijn een topclub, niet een of andere liefdadigheidsinstelling.
Madueke en Zahavi zijn de enige basiswaardige opties. De blessuregevoelige Vertessen is een back-up. De kreupele Romero tellen we niet mee en Fofana is een groot talent, maar kun je nog niet een seizoen op rekenen. Moet dus zeker iemand bij, ja.
Madueke en Zahavi zijn de enige basiswaardige opties. De blessuregevoelige Vertessen is een back-up. De kreupele Romero tellen we niet mee en Fofana is een groot talent, maar kun je nog niet een seizoen op rekenen. Moet dus zeker iemand bij, ja.
- ShovingNE2
- Site Admin
Alleen wat voor een spits haal je? Zie je Noni als basisspeler volgend jaar of niet? Of een vergelijkbare spits met potentie veel door te groeien. Lastig.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
Luuk de JongShovingNE2 wrote: ↑18 Apr 2021, 10:55 Alleen wat voor een spits haal je? Zie je Noni als basisspeler volgend jaar of niet? Of een vergelijkbare spits met potentie veel door te groeien. Lastig.
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Legende
- ShovingNE2
- Site Admin
Doet hij het zo slecht sinds de winterstop dan?
Of is twee duels niet scoren uit vorm? Met Israël ook weer belangrijk met goal en assist.
Of is twee duels niet scoren uit vorm? Met Israël ook weer belangrijk met goal en assist.
- ShovingNE2
- Site Admin
Als je spitsen zo snel gaat laten banken omdat je ze uit vorm vindt maak je ze stuk voor stuk kapot.
En je hebt het over vorm. Dan boeit het niet waar hij ze erin pegelt natuurlijk.
En je hebt het over vorm. Dan boeit het niet waar hij ze erin pegelt natuurlijk.
-
Die bestaan niet. Een directe versterking met ervaring en dan ook nog mentor. Dat de trainer zo iemand niet opstelt is wat anders.
-
- Legende
graag een balvaste spits met wat lengte en kopsterk..
Dat is een type spits die we niet hebben en we ook in mijn optiek missen..
Dat is een type spits die we niet hebben en we ook in mijn optiek missen..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- ComeOnPSV
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Als Malen en Mo vertrekken heb je de volgende opties voor de voorste 4 plekken (huidige selectie):
Zahavi (9)
Gakpo (10 of 9)
Madueke (10 of 9)
Gotze (10)
Vertessen (10 of 9)
Fofana (9)
Je hebt dus 5 spelers die in de spits kunnen spelen en 4 spelers die op 10 kunnen spelen.
Als ik deze selectie zie verwacht ik:
-------Zahavi--------Madueke------
Gakpo------------------------Gotze
Met als wissels: Vertessen, Fofana, Thomas, Mauro is het wel een stap terug als er iemand uitvalt. Ik verwacht nog wel een spits erbij, maar als Romero weer fit is vind ik dat hij de kans moet krijgen.
Prioriteit ligt echt bij een centrale verdediger en een voetballende verdedigende middenvelder.
Zahavi (9)
Gakpo (10 of 9)
Madueke (10 of 9)
Gotze (10)
Vertessen (10 of 9)
Fofana (9)
Je hebt dus 5 spelers die in de spits kunnen spelen en 4 spelers die op 10 kunnen spelen.
Als ik deze selectie zie verwacht ik:
-------Zahavi--------Madueke------
Gakpo------------------------Gotze
Met als wissels: Vertessen, Fofana, Thomas, Mauro is het wel een stap terug als er iemand uitvalt. Ik verwacht nog wel een spits erbij, maar als Romero weer fit is vind ik dat hij de kans moet krijgen.
Prioriteit ligt echt bij een centrale verdediger en een voetballende verdedigende middenvelder.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Dan had Luuk ook anderhalf seizoen op de bank kunnen zitten iddShovingNE2 wrote: ↑18 Apr 2021, 11:16 Als je spitsen zo snel gaat laten banken omdat je ze uit vorm vindt maak je ze stuk voor stuk kapot.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Dit dus. Ik zie geen noodzaak om 15 miljoen stuk te gooien op een spits nu, als je Noni al hebt. Tenzij het echt om de nieuwe Ronaldo gaat, maar dat zie ik ook niet gebeuren.Joenepsv wrote: ↑18 Apr 2021, 08:25Je hebt het over opvolger en dat interpreteer ik als wie vervangt Madueke als hij is vertrokken. En dat is Fodé Fofana als hij zijn ontwikkeling doorzet en er geen gekke dingen gebeuren. Als Malen vertrekt hebben we Zahavi, Vertessen en Madueke die in de spits kunnen spelen en normaal gesproken sluit Romero weer aan. Ik zie liever een extra optie op de flank komen zoals bijvoorbeeld Tzolis zodat we komend seizoen bij blessures niet weer naar Thomas of Mauro zitten te kijken.loginnaam wrote: ↑18 Apr 2021, 08:00
Een speler die zijn debuut nog moet maken en nog niet bij de A-selectie zit? Die staat dan in de basis in de voorronde CL als Madueke dan weer geblesseerd zou zijn? Of komt erin als Madueke na 75 minuten moegestreden is? En daarmee willen jij en @Joenepsv weer een lang en zwaar seizoen in gaan?
Ik ben wel voor om te scouten naar een nieuwe Noni / Malen. Dat die de laatste stap maken in hun ontwikkeling bij PSV en dan over 2 jaar in het eerste kunnen.