Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er valt ook wel een bak salaris weg en het maakt ruimte voor iets anders. Ik zie de waarde van Lozano wel, zeker zonder bal, maar uiteindelijk gaat het óók om aanvallend rendement en dat valt gewoon wat tegen. Voor wat hij gekost heeft verwacht je in principe wat meer.

Ik denk en hoop dat hij nog wel een jaartje blijft, maar een zomerse transfer naar Mexico is echt niet ondenkbaar. Dat was meer het punt. Mensen doen er goed aan om die mogelijkheid te omarmen.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 24 Mar 2024, 14:29 Er valt ook wel een bak salaris weg en het maakt ruimte voor iets anders. Ik zie de waarde van Lozano wel, zeker zonder bal, maar uiteindelijk gaat het óók om aanvallend rendement en dat valt gewoon wat tegen. Voor wat hij gekost heeft verwacht je in principe wat meer.

Ik denk en hoop dat hij nog wel een jaartje blijft, maar een zomerse transfer naar Mexico is echt niet ondenkbaar. Dat was meer het punt. Mensen doen er goed aan om die mogelijkheid te omarmen.
Ik weiger dat laatste.


Ik weet dat je soms twijfelt,
dat het soms niet meer gaat.
De wanhoop staat geschreven,
op je gelaat.
Je wil wel, maar je kan niet,
of toch niet helemaal.
Net of je staat te zingen,
voor een lege zaal.
Ik wil niet dat je weggaat.
Ik wil niet alleen, ik wil niet alleen.
Ik wil niet dat je weggaat.
Ik wil niet dat je weggaat.
Ik wil niet alleen, ik wil niet alleen.
Ik wil niet dat je weggaat.
Ik weet dat je soms weg wilt,
want de maat is weer vol.
Er gebeuren rare dingen
en je hoofd slaat op hol.
Je denkt wel maar je weet niet,
of je blijven zou.
Maar ik kan niet en ik wil ook niet
zonder jou.
Maar ik weet dat je soms twijfelt,
dat het soms niet meer gaat.
Want die wanhoop staat geschreven,
op je gelaat.
Je lacht wel, maar je zegt niet veel.
net of ik je in tweeën deel.
Eén helft komt niet op toeren,
de andere teveel.
Ik wil niet dat je weggaat.
Ik wil niet alleen, ik wil niet alleen.
Ik wil niet dat je weggaat.
Ik wil niet dat je weggaat.
Ik wil niet alleen, ik wil niet alleen.
Ik wil niet dat je weggaat.
Ik wil niet dat je weggaat.
Ik wil niet alleen, ik wil niet alleen.
Ik wil niet dat je weggaat.
These users thanked the author SKERLA for the post:
Tijn
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky is natuurlijk een sympathieke speler, maar we kunnen toch wel stellen dat Lozano niet datgene heeft gebracht waar we vooraf op gehoopt hebben. Voor vijftien miljoen voor een 28 jarige verwacht je dat een aanvaller eenvoudige de dubbele cijfers haalt met zowel goals als assists. Elke andere speler zou toch de nodige kritiek ontvangen. Het is niet zo dat Lozano compleet mislukt is of geen waarde heeft gehad. Maar als we komende zomer het aankoop bedrag terug kunnen krijgen doen we een goede zaak. Kunnen we voor vijftien miljoen een jong toptalent halen.
These users thanked the author Johann Vogel for the post (total 2):
Menno1milansandro
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky weg voor 10-15 miljoen zou ik gelijk doen. Voor dat geld is er vast wel een linksbuiten met meer restwaarde en meer aanvallend rendement.

Ik sluit een vertrek ook niet uit. Hij komt nietvuit de verf en als Noa terug komt dan is het bankje voor hem. Dat beseft hij zelf vast ook wel.

Kan hij beter nog even naar MLS en daar de grote ster uit hangen of idd Mexico.
User avatar
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 767
Joined: 29 Dec 2022, 15:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mr.top wrote: 23 Mar 2024, 10:41
LaFoquita wrote: 14 Mar 2024, 12:27Oscar Zambrano van LDU Quito (volgens mijn bescheiden mening, is hij onhaalbaar)
Waarom is die man onhaalbaar ? Zijn de prijzen in Equador zo gestegen!?
Nee, maar de interesse is niet mals. Veelal PL clubs en geluiden dat City group hem wilt halen. Dit alles zal de prijs laten stijgen en salaris idem dito.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als de City Group concreet wordt, dan wordt het lastig. PSV begint nu wel kapitaalkrachtiger te worden op de transfermarkt en met CL dit seizoen en CL in de pocket voor volgend seizoen zal PSV voor een gedeelte al wel moeten kunnen ageren in plaats van reageren. Dan kan je al wel iets uitrichten voordat je zelf spelers gaat verkopen. En dat is ontzettend krachtig als je dat kan. Als PSV twee jaar geleden in de financiële en sportieve situatie van nu had gezeten, had het misschien wel Savio zelfstandig kunnen halen. Neemt niet weg dat hoe groter de concrete interesse hoe lastiger het wordt en een City Group heeft dusdanig veel clubs onder hun hoede dat ze alles wat 3 ballen naar de goede kleur kan spelen ze kunnen halen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sowieso, hoeveel heeft PSV de laatste 5 a 7 jaar in die hoek gedaan?

Ik denk dat ze veel meer focussen op NL spelers, ex ED spelers en jonge internationals in grotere competities in Europa.
These users thanked the author 11 Tinus for the post:
Menno1
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er schijnt ook een onderzoek te lopen naar Zambrano nadat hij positief heeft getest bij een dopingcontrole. Lijkt mij al met al iets te veel rode vlaggen om echt serieus te worden voor PSV.

https://www.ole.com.ar/ecuador/liga-de- ... ONnkS.html
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 24 Mar 2024, 17:18 Sowieso, hoeveel heeft PSV de laatste 5 a 7 jaar in die hoek gedaan?

Ik denk dat ze veel meer focussen op NL spelers, ex ED spelers en jonge internationals in grotere competities in Europa.
Dit dus. Ik hoor en lees al jaren over allemaal Argentijnse spelers die hier zouden komen. Op Romero na, wat een daverende verrassing was voor alle insiders, is er de laatste 5-6 jaar geen 1 gekomen.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Olai wrote: 24 Mar 2024, 09:52 Wat een slap gelul.

Elfrink meldde Van den Boomen-verhaal na mijn bericht (https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/ps ... ~a8206895/).

Voor Bakayoko was een bod (zo goed als) geaccepteerd, ook geen geheim meer, en Van Ewijk heeft op PSV gewacht. Uiteindelijk hebben ze Dest kunnen halen, iets wat eigenlijk niet verwacht werd.
Prima, maar als je echt inside info hebt, dan komen dingen ook wel eens uit i.p.v. alles wat je zegt niet uitkomt. Daarnaast noemde je van Ewijk een back met meer talent dan Dumfries :tear: .

Enige insiders hier zijn psvmedium en GENERATIE4
These users thanked the author AddoCultheld for the post:
Captain(C)
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AddoCultheld wrote: 24 Mar 2024, 18:01
Olai wrote: 24 Mar 2024, 09:52 Wat een slap gelul.

Elfrink meldde Van den Boomen-verhaal na mijn bericht (https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/ps ... ~a8206895/).

Voor Bakayoko was een bod (zo goed als) geaccepteerd, ook geen geheim meer, en Van Ewijk heeft op PSV gewacht. Uiteindelijk hebben ze Dest kunnen halen, iets wat eigenlijk niet verwacht werd.
Prima, maar als je echt inside info hebt, dan komen dingen ook wel eens uit i.p.v. alles wat je zegt niet uitkomt. Daarnaast noemde je van Ewijk een back met meer talent dan Dumfries :tear: .

Enige insiders hier zijn @psvmedium en @GENERATIE4
Olai meldde begin april vorig jaar al dat PSV gesprekken met Peter Bosz had...
These users thanked the author loginnaam for the post:
SKERLA
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AddoCultheld wrote: 24 Mar 2024, 18:01
Olai wrote: 24 Mar 2024, 09:52 Wat een slap gelul.

Elfrink meldde Van den Boomen-verhaal na mijn bericht (https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/ps ... ~a8206895/).

Voor Bakayoko was een bod (zo goed als) geaccepteerd, ook geen geheim meer, en Van Ewijk heeft op PSV gewacht. Uiteindelijk hebben ze Dest kunnen halen, iets wat eigenlijk niet verwacht werd.
Prima, maar als je echt inside info hebt, dan komen dingen ook wel eens uit i.p.v. alles wat je zegt niet uitkomt. Daarnaast noemde je van Ewijk een back met meer talent dan Dumfries :tear: .

Enige insiders hier zijn @psvmedium en @GENERATIE4
Je vergeet ZwarteCapuchon1913
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AddoCultheld wrote: 24 Mar 2024, 18:01
Olai wrote: 24 Mar 2024, 09:52 Wat een slap gelul.

Elfrink meldde Van den Boomen-verhaal na mijn bericht (https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/ps ... ~a8206895/).

Voor Bakayoko was een bod (zo goed als) geaccepteerd, ook geen geheim meer, en Van Ewijk heeft op PSV gewacht. Uiteindelijk hebben ze Dest kunnen halen, iets wat eigenlijk niet verwacht werd.
Prima, maar als je echt inside info hebt, dan komen dingen ook wel eens uit i.p.v. alles wat je zegt niet uitkomt. Daarnaast noemde je van Ewijk een back met meer talent dan Dumfries :tear: .

Enige insiders hier zijn @psvmedium en @GENERATIE4
Volgens mijn doorgaans welingelichte bronnen vergeet je het beste paard beeld van stal stand.
These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
TrixmArounaKone
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

loginnaam wrote: 24 Mar 2024, 18:05
AddoCultheld wrote: 24 Mar 2024, 18:01

Prima, maar als je echt inside info hebt, dan komen dingen ook wel eens uit i.p.v. alles wat je zegt niet uitkomt. Daarnaast noemde je van Ewijk een back met meer talent dan Dumfries :tear: .

Enige insiders hier zijn @psvmedium en @GENERATIE4
Olai meldde begin april vorig jaar al dat PSV gesprekken met Peter Bosz had...
Klopt, maar ook daarbij was het reeds bij alle mensen die PSV nauwgezet volgen bekend dat Wallen groot fan is van Bosz en dat hij Bosz al eerder graag had gezien bij PSV (voor Ruud). Met zijn beschikbaarheid na het ontslag bij Lyon, was dat een voor de hand liggende optie. Alles wat Olai geopperd heeft is of niet waar of extreem voor de hand liggend. Laat mij hier 5 save voorspellingen doen en ik kan achteraf ook claimen dat Rik er daarna over bericht heeft of dat het is uitgekomen.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat boeit het. Laat Olai lekker posten. Hecht je er geen waarde aan? Lees het dan niet. Hecht je er wel waarde aan (zoals ik), dan is het leuk om dit soort ‘info’ te lezen.
These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 21):
RemPSVJoenepsvBossche bol3518825DonyellMalenDeBruyneSKERLASomeOneDaveBTijnDutch CowboyJur1913rjg1992TjompieNoosa0946351R.MancoJordinectarineLeon77MRen Höek
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 24 Mar 2024, 18:29 Wat boeit het. Laat Olai lekker posten. Hecht je er geen waarde aan? Lees het dan niet. Hecht je er wel waarde aan (zoals ik), dan is het leuk om dit soort ‘info’ te lezen.
Het boeit omdat het discussies vervuild. Je mag daar kritisch op zijn.
Saibari is underrated.
FieseFriedrich
Basisspeler
Posts: 467
Joined: 08 Feb 2022, 20:11
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Joey
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dit hele topic staat vol met aannames, verwachtingen en speculaties. Af en toe wat "echte" informatie maar veelal moet je het ook niet te serieus nemen. Als je dat vervelend vind, dan kun je beter journalisten volgen op andere media.
These users thanked the author FieseFriedrich for the post:
ShovingNE2
loginnaam
Internationale topspeler
Posts: 3,382
Joined: 10 Nov 2019, 08:06
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 24 Mar 2024, 18:26
loginnaam wrote: 24 Mar 2024, 18:05

Olai meldde begin april vorig jaar al dat PSV gesprekken met Peter Bosz had...
Klopt, maar ook daarbij was het reeds bij alle mensen die PSV nauwgezet volgen bekend dat Wallen groot fan is van Bosz en dat hij Bosz al eerder graag had gezien bij PSV (voor Ruud). Met zijn beschikbaarheid na het ontslag bij Lyon, was dat een voor de hand liggende optie. Alles wat Olai geopperd heeft is of niet waar of extreem voor de hand liggend. Laat mij hier 5 save voorspellingen doen en ik kan achteraf ook claimen dat Rik er daarna over bericht heeft of dat het is uitgekomen.
Alleen postte Olai dat dus al toen Ruud nog in principe door zou gaan dit seizoen. AddoCultheld schreef dat alles wat Olai postte niet uitkwam; dat is dus niet zo. En je kan het hem niet kwalijk nemen dat PSV als opvolger van Ruud voor de meest voor de handliggende optie is gegaan.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

FieseFriedrich wrote: 24 Mar 2024, 21:01 Dit hele topic staat vol met aannames, verwachtingen en speculaties. Af en toe wat "echte" informatie maar veelal moet je het ook niet te serieus nemen. Als je dat vervelend vind, dan kun je beter journalisten volgen op andere media.
Zoals Valentijnje en Breakie Break. Die doen ook niet aan aannames!
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 24 Mar 2024, 14:29 Ik denk en hoop dat hij nog wel een jaartje blijft, maar een zomerse transfer naar Mexico is echt niet ondenkbaar. Dat was meer het punt. Mensen doen er goed aan om die mogelijkheid te omarmen.
Om eerlijk te zijn snap ik dan totaal niet vanuit oogpunt familie Lozano waarom ze slechts voor 1 jaartje terug komen naar PSV. Je zit weer met verhuizen, hij heeft kinderen, is met zijn 28 jaar nog relatief jong. Dat ie niet zijn carrière bij PSV ging afsluiten was wel bekend, maar slechts 1 jaartje PSV zou ik heel vreemd vinden. Daarom dan niet gelijk vanuit Napoli terug naar Mexico of een Amerikaanse club. 2 jaar PSV lijkt me toch wel het minimale, en dan is hij nog maar 29/30 jaar.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 24 Mar 2024, 23:36
Ykhim wrote: 24 Mar 2024, 14:29 Ik denk en hoop dat hij nog wel een jaartje blijft, maar een zomerse transfer naar Mexico is echt niet ondenkbaar. Dat was meer het punt. Mensen doen er goed aan om die mogelijkheid te omarmen.
Om eerlijk te zijn snap ik dan totaal niet vanuit oogpunt familie Lozano waarom ze slechts voor 1 jaartje terug komen naar PSV. Je zit weer met verhuizen, hij heeft kinderen, is met zijn 28 jaar nog relatief jong. Dat ie niet zijn carrière bij PSV ging afsluiten was wel bekend, maar slechts 1 jaartje PSV zou ik heel vreemd vinden. Daarom dan niet gelijk vanuit Napoli terug naar Mexico of een Amerikaanse club. 2 jaar PSV lijkt me toch wel het minimale, en dan is hij nog maar 29/30 jaar.
Wellicht omdat hij als ook PSV er meer van hadden verwacht en het uiteindelijk een teleurstelling werd van beide partijen?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 25 Mar 2024, 03:02en het uiteindelijk een teleurstelling werd van beide partijen?
Misschien denken zij er anders over dan jij hè.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 24 Mar 2024, 23:36 Je zit weer met verhuizen
En dat in een lastige woningmarkt ;)

Ik denk dat mensen rekening ook moeten houden met het scenario dat Chucky volgend seizoen gaat vlammen bij PSV.
These users thanked the author PSV90 for the post:
Heissenberrug
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 24 Mar 2024, 23:36Om eerlijk te zijn snap ik dan totaal niet vanuit oogpunt familie Lozano waarom ze slechts voor 1 jaartje terug komen naar PSV. Je zit weer met verhuizen, hij heeft kinderen, is met zijn 28 jaar nog relatief jong. Dat ie niet zijn carrière bij PSV ging afsluiten was wel bekend, maar slechts 1 jaartje PSV zou ik heel vreemd vinden. Daarom dan niet gelijk vanuit Napoli terug naar Mexico of een Amerikaanse club. 2 jaar PSV lijkt me toch wel het minimale, en dan is hij nog maar 29/30 jaar.
Plannen kunnen veranderen hè? Maar nogmaals: ik denk ook wel dat 'ie blijft hoor. Ik vind het alleen vreemd dat heel veel mensen denken dat een voortijdig vertrek uitgesloten is, want dat is echt niet zo.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 25 Mar 2024, 09:32 Ik vind het alleen vreemd dat heel veel mensen denken dat een voortijdig vertrek uitgesloten is, want dat is echt niet zo.
Jawel hoor, ik ga er gewoon voor liggen als het zo ver komt. Chucky moet en zal blijven. :L
Post Reply