Iemand filmpje van de goal voor me? Dan zal ik eens mijn deskundig oog erop laten schijnen. Want ik heb wel wat beters te doen dan een hele oefenpot van NL kijken.
Madueke wrote: ↑26 Mar 2024, 21:02
Daar kon ie weinig aan doen, maar het niveau van de keepers is sowieso pure middelmaat. Van Noppert naar Flekken/Verbruggen, het zal eens tijd worden dat er ergens een toptalent qua keeper gaat opstaan.
Verbruggen is 21 en speelt basis bij een behoorlijk team in de Premier League
Grasmat wrote: ↑26 Mar 2024, 21:04
Iemand filmpje van de goal voor me? Dan zal ik eens mijn deskundig oog erop laten schijnen. Want ik heb wel wat beters te doen dan een hele oefenpot van NL kijken.
Grasmat wrote: ↑26 Mar 2024, 21:04
Madueke wrote: ↑26 Mar 2024, 21:02
Daar kon ie weinig aan doen, maar het niveau van de keepers is sowieso pure middelmaat. Van Noppert naar Flekken/Verbruggen, het zal eens tijd worden dat er ergens een toptalent qua keeper gaat opstaan.
Verbruggen is 21 en speelt basis bij een behoorlijk team in de Premier League
De Zerbi rouleert toch met z'n keepers? 2 á 3 wedstrijden basis en dan mag de andere keeper onder de lat.
Bram wrote: ↑26 Mar 2024, 21:08
Die commentator geeft Veerman de schuld maar dit was gewoon blind die te traag was. Scheelt ook wel wat qua snelheid tussen Blind en Dest
Het is een beetje van beiden. Het was geen goede pass, viel namelijk tussen Aké en Blind in, maar als Blind niet stond te slapen en zo ongelofelijk traag was, was er alsnog geen probleem
Grasmat wrote: ↑26 Mar 2024, 21:09
Mijn verdict: onhoudbaar want strak en hard in de kruising, tenzij je een exceptionele keeper a la Gomes bent. Verbruggen is geen Gomes.