Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

nilssonH wrote: 27 Mar 2024, 11:44 Dat soort bedragen uitgeven zou ik ook gewoon onverstandig vinden. Laten we niet te hard van stapel lopen na 1 goed seizoen en transfersommen/salarissen betalen waarmee je boven je stand gaat leven. Het kan ook zomaar weer de andere kant opvallen en dan zit je direct behoorlijk in de problemen.
En als je toch 20mln af gaat schrijven dan zie ik liever 2 spelers van 10mln komen. Daar hebben we momenteel meer aan dan 1 speler van 20mln.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    nilssonH
    Ardbeg
    Mister PSV

Dat ligt er maar net aan welke spelers en hoe goed ze zijn, haha.
    DonyellMalen
    Legende

Gezien de interesse in Baka, en niet van de minste clubs, zal hij vertrekken en in dat geval moet PSV een vervanger gaan halen. Daar zal Earnie ongetwijfeld al op anticiperen. Het is best lachen om alvast te speculeren over de mogelijke vervangers van Baka, waar ik een interessante naam op het spoor ben gekomen.

Bij voorkeur zou ik opnieuw voor een linksbenige rechtsbuiten gaan, omdat je met Lozano al een rechtsbenige rechtsbuiten hebt. (ervan uitgaande dat Lang volgend seizoen fit is en basisspeler is op links).

Een interessante optie is Darío Osorio, een 20-jarige Chileense rechtsbuiten van de Deense club FC Midtjylland. Osorio houdt ervan om spelers te passeren en wanneer hij op de rechtervleugel speelt, snijdt hij graag naar binnen op zijn linkerbeen om ofwel een voorzet te geven of van afstand te schieten.

Gisterenavond stond Osorio in de basis bij Chili als rechtsbuiten in de wedstrijd tegen Frankrijk en scoorde direct ook een prima goal.

Heeft daarnaast overzicht en de techniek om het spel goed te verdelen, zie hieronder deze schitterende pass.

Voor nog meer beelden van zijn wedstrijd tegen Frankrijk gisteren, check de beelden hieronder.

Fijne techniek, snel en explosief; zal ongetwijfeld op de lijst van Earnie staan. Marktwaarde is momenteel ca. 5 miljoen euro, dus zal niet extreem duur zijn.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    Ardbeg
    DonyellMalen
    Legende

DonyellMalen wrote: 21 Jun 2023, 14:28 Ardon Jashari, 20-jarige Zwitserse (met Noord-Macedonische roots) defensieve middenvelder van FC Luzern. Wellicht een optie nu Stijn Spierings niet meer komt.

https://www.transfermarkt.com/ardon-jas ... ler/608172

Armada wrote: 27 Jul 2023, 19:21 De naam Ardon Jashari spookt door de wandelgänger.

JasperPSV
    Bankzitter

Sergio Gomez, linksback van City en ex-Dortmund en Anderlecht, zal deze zomer op de markt komen. Klassieke Barca-back zullen we maar zeggen: technisch ijzersterk (voormalig winger), snel, maar verdedigend niet geweldig.

Verliet Barca voor BVB, vervolgens twee seizoenen uitgeleend aan Huesca (een seizoen tweede divisie, een seizoen La Liga) waar die +60 wedstrijden speelde. Voor 3 mil naar Anderlecht vertrokken en daar een geweldig seizoen, a la Angelino, gehad. 7 goals en 15 assist, vrijwel allemaal uit open spel. Komt in Manchester vrijwel niet aan bod.

Qua prijs heb ik natuurlijk geen idee en onderhandelen met City is altijd lastig (terugkoopclausules etc). Puur qua speler en niveau, voornamelijk afgaande op z'n jaar hier in België een tijdje terug, zou dit echt een perfecte plug&play optie kunnen zijn als vervanger van Dest.
  • These users thanked the author JasperPSV for the post (total 2):
    HeruoneVoormalig KG
    Massimo
    Legende

Ja, dat was wel een leuke speler toen.
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Voor de jeugd vind ik de 16 jarige Arkhan Putra Kaka uit Indonesië erg interessant. Ook omdat deze jongen de key player/spits is van een goede generatie alsmede door zijn genen en hij al 1.88 torent.
    Net als Bouhoudane een absolute beast in the making.

Nog niet gescoord op het hoogste niveau wel al 10 wedstrijden meegedaan.
    Chucky
    Vedette

Ik blijf Valente interessant vinden als extra optie voor volgend jaar. Qua stijl enigszins vergelijkbaar met Tillman, en zal niet enorm duur zijn verwacht ik. Heeft sinds de winterstop ook veel rendement, heeft echt stappen gezet dit seizoen.
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... um=twitter

Zou dit als ik PSV was toch eens testen, zou een goede vervanger voor Teze zijn. Met een jaarcontract toch goed betaalbaar.
    JasperPSV
    Bankzitter

Puur afgaande op het feit dat Union interesse heeft lijkt me dit al een interessante speler. Union (en Brighton's) data-scouting is geweldig, dus deze jongen zal vast wel wat kunnen. Bovendien wordt het ook wel eens tijd voor een nieuwe Peruviaanse PSV'er, na de teleurstellingen van Manco en Beto Da Silva :mrgreen:

Op papier natuurlijk ook niet onaardig: meer dan 100 wedstrijden voor Sporting, een aantal caps voor Peru en net pas 21.

Dit lijkt me dan wel eerder een aankoop in de categorie Driehoek. Baka gaat vertrekken en die zal moeten worden vervangen door iemand die rechtstreeks met Lang en Lozano kan concurreren. Vervolgens een, of wellicht twee, talentvolle vleugelspelers erachter. Ben benieuwd of PSV al aan zomer '25 aan het denken is, gezien de (grote) kans dat Lang en Lozano dan vertrekken.
    DeBruyne
    Meervoudig international

Stond idd een paar dagen geleden al op X. Zie topic: Geruchten / Inside info. *geen reacties toegestaan*
    Hatseflats
    Vedette

JasperPSV wrote: 03 Apr 2024, 13:20Union (en Brighton's) data-scouting is geweldig, dus deze jongen zal vast wel wat kunnen.
    Union? Nah, die halen Vertessen. Das nou niet bepaald goed gescout ;)
    Hatseflats
    Vedette

JasperPSV wrote: 03 Apr 2024, 13:20Ben benieuwd of PSV al aan zomer '25 aan het denken is, gezien de (grote) kans dat Lang en Lozano dan vertrekken.
    Neejoh, lange termijn denken is zoooooo 2003. :brain:
    Standbeeld
    Mister PSV

Hatseflats wrote: 03 Apr 2024, 14:45
    JasperPSV wrote: 03 Apr 2024, 13:20Union (en Brighton's) data-scouting is geweldig, dus deze jongen zal vast wel wat kunnen.
    Union? Nah, die halen Vertessen. Das nou niet bepaald goed gescout ;)
    Toch maar even voor de zekerheid: hij bedoelt het Belgische Union, niet het Duitse. Ja, ook bij het Belgisfhe Union heeft Vertessen gespeeld, maar dat ging om een half jaartje huur.
    DeBruyne
    Meervoudig international

Interessante speler die in het verleden ook wel eens aan PSV is gelinkt. Goede scouting ook daar bij Brugge
  • These users thanked the author DeBruyne for the post:
    11 Tinus
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Hatseflats wrote: 03 Apr 2024, 14:48
    JasperPSV wrote: 03 Apr 2024, 13:20Ben benieuwd of PSV al aan zomer '25 aan het denken is, gezien de (grote) kans dat Lang en Lozano dan vertrekken.
    Je bedoelt toen PSV toekomstige pareltjes als Van der Schaaf, Lamey, Ten Rouwelaar en Leandro Bonfim haalde?
    Hatseflats
    Vedette

Thijs wrote: 03 Apr 2024, 20:18
    Hatseflats wrote: 03 Apr 2024, 14:48

Je bedoelt toen PSV toekomstige pareltjes als Van der Schaaf, Lamey, Ten Rouwelaar en Leandro Bonfim haalde?
    Lol. Ik zei maar wat :mrgreen:
    Thijs
    Lid van verdienste

Hatseflats wrote: 03 Apr 2024, 20:40

Dat vind ik niet kunnen.
    Het Kanon
    Internationale topspeler

Hatseflats wrote: 03 Apr 2024, 20:40

Het klopt wel. Toen heeft Hiddink besloten dat de ingekakte jeugdopleding zo niet langer door kon gaan en heeft hij het roer omgegooid. Zie daar.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

DeBruyne wrote: 03 Apr 2024, 18:33

Interessante speler die in het verleden ook wel eens aan PSV is gelinkt. Goede scouting ook daar bij Brugge
    Hadden zij geen interesse in John de Jong?
  • These users thanked the author RIO for the post:
    DeBruyne
    VBiG
    Ballenjongen

Thijs wrote: 03 Apr 2024, 20:18haalde?
    Je vergeet alleen wel Park, Lee en Robben te noemen, Affelay en Bakkal kwamen toen vanuit de jeugd (en Leandro was op zich een groot talent, maar van glas en was bovendien een jaar eerder gehaald)
    Thijs
    Lid van verdienste

VBiG wrote: 04 Apr 2024, 09:24
    Thijs wrote: 03 Apr 2024, 20:18haalde?
    Je vergeet alleen wel Park, Lee en Robben te noemen, Affelay en Bakkal kwamen toen vanuit de jeugd (en Leandro was op zich een groot talent, maar van glas en was bovendien een jaar eerder gehaald)
    Die vergat ik helemaal niet, maar pasten niet in wat ik wilde doen… :mrgreen:
    DonyellMalen
    Legende

DonyellMalen wrote: 27 Mar 2024, 16:08Gezien de interesse in Baka, en niet van de minste clubs, zal hij vertrekken en in dat geval moet PSV een vervanger gaan halen. Daar zal Earnie ongetwijfeld al op anticiperen. Het is best lachen om alvast te speculeren over de mogelijke vervangers van Baka, waar ik een interessante naam op het spoor ben gekomen.

Bij voorkeur zou ik opnieuw voor een linksbenige rechtsbuiten gaan, omdat je met Lozano al een rechtsbenige rechtsbuiten hebt. (ervan uitgaande dat Lang volgend seizoen fit is en basisspeler is op links)
    Een andere optie is wellicht Amad Diallo van Man United. Speelt daar amper en blijft een heerlijke speler. Zal wel aan de prijs zijn, maar nog steeds erg jong (wel iets ouder dan Baka) en vrijwel zeker een investering die je terug gaat verdienen en met de potentie om met veel winst weer te verkopen. Lekker spelertje.

Al eerder in beeld geweest:

Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

Richting seizoen 2025 met een eventuele vertrekken van Lang en Lozano. Zou ik graag een speler als Saif Lazar zien komen. Ook gezien er weinig lijkt door te breken op de flanken vanuit jong dit jaar, lijkt mij een extra investering in de toekomst met Lazar erg interessant.

Hij is 17 jaar speelt bij Genk en een echte handenbinder op de flanken. Pijnsnel en enorm sterk in de een tegen een. Wat hij laat zien in zijn nog spaarzame wedstrijden in de tweede divisie België? Smullen.

Contract loopt tot 2025(net verlengd) met optie voor nog een jaar. Hij zal dus wel wat moeten kosten.
  • These users thanked the author Voormalig KG for the post:
    O Goleiro Grande
    Post Reply