Sergiño Dest
-
- Legende
Op basis van de fragmentjes die je voorbij ziet komen op social media heeft hij zich (nogmaals) getoond aan de grote clubs. Die koopoptie lichten lijkt echt een utopie te worden en dat is heel jammer. Nog één seizoen bij PSV en CL spelen was ideaal geweest, ook voor hemzelf. Als er dan geen gekke dingen zouden gebeuren had je er gewoon tientallen miljoenen aan kunnen verdienen.
-
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: PSV
Kan PSV hem aankopen en dan direct doorverkopen? Dit in samenspraak met Dest, want de € 10 miljoen is natuurlijk een schijntje. Zijn waarde nu is minimaal €20 miljoen.
Liefste dat hij blijft natuurlijk, maar is hij nog wel te houden (ook qua salaris)? Is zo’n constructie mogelijk, iets hangt me bij dat je maar bij 3 clubs mag spelen in een seizoen.
Liefste dat hij blijft natuurlijk, maar is hij nog wel te houden (ook qua salaris)? Is zo’n constructie mogelijk, iets hangt me bij dat je maar bij 3 clubs mag spelen in een seizoen.
-
- Vedette
Daar gaat Dest natuurlijk nooit aan meewerken. In jouw voorbeeld kan hij ook 5 miljoen extra tekengeld pakken in plaats van dat zijn eventuele nieuwe club een 10 miljoen hogere transfersom moet betalen.GeraldSibon wrote: ↑25 Mar 2024, 20:56 Kan PSV hem aankopen en dan direct doorverkopen? Dit in samenspraak met Dest, want de € 10 miljoen is natuurlijk een schijntje. Zijn waarde nu is minimaal €20 miljoen.
- These users thanked the author Chucky for the post:
- Heissenberrug
- DonyellMalen
- Legende
- DonyellMalen
- Legende
Puike partij gespeeld zeg. Fysiek ook veel sterker dan Chucky, zo zie je in de onderlinge duels.
- Hatseflats
- Vedette
Uh waaruit concludeer je dat uit dit filmpje? Die schouderduw om 48 seconden?DonyellMalen wrote: ↑26 Mar 2024, 12:11 Puike partij gespeeld zeg. Fysiek ook veel sterker dan Chucky, zo zie je in de onderlinge duels.
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 2):
- Ardbeg • Joewancho
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... blijf.html
Mogelijk vergroot dit de kans op een langer verblijf iets?
Mogelijk vergroot dit de kans op een langer verblijf iets?
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- Tijn
- Standbeeld
- Mister PSV
Mijn gevoel zegt dat de kans op een andere (sub)topclub groter is dan Barca. Bijvoorbeeld een Dortmund of zo die hem 4mln per seizoen biedt.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Zou voor hem best een goede keuze zijn.Standbeeld wrote: ↑27 Mar 2024, 17:34 Mijn gevoel zegt dat de kans op een andere (sub)topclub groter is dan Barca. Bijvoorbeeld een Dortmund of zo die hem 4mln per seizoen biedt.
- DonyellMalen
- Legende
-
- Legende
4 miljoen is best gortig voor PSV, maar ik zou wel sterk overwegen om hem een salaris te bieden wat in die buurt ligt. Nog 1 extra jaartje vlammen en je verkoopt hem voor 20 miljoen plus het jaar er op. Ik vind Dest best waardevast en een vrij risicoloze investering als je daar al van mag spreken. het is een absolute meerwaarde voor ons en met name in het Boszball.Standbeeld wrote: ↑27 Mar 2024, 17:34 Mijn gevoel zegt dat de kans op een andere (sub)topclub groter is dan Barca. Bijvoorbeeld een Dortmund of zo die hem 4mln per seizoen biedt.
- These users thanked the author Menno1 for the post (total 2):
- Vanthaman18 • fernando redondo
- Standbeeld
- Mister PSV
Het was ook maar een voorbeeld. Dortmund zou je ook kunnen vervangen door gelijkwaardige clubs die Dest in de range van 3-4mln willen bieden. Hoger wordt het niet snel denk ik.DonyellMalen wrote: ↑27 Mar 2024, 17:41Alleen als Maatsen vertrekt (willen ze langer binden). Ze hebben nu met Maatsen en Bensebaini juist twee prima linksbacks.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Maar PSV kan Dest prima een salaris van 4 miljoen geven, als ze creatief zijn. Maar begrijp inderdaad best dat hij naar een grotere competitie wil.
- Standbeeld
- Mister PSV
Als we echt creatief zijn dan moet dat wel lukken inderdaad (via meedelen in transfer bijvoorbeeld). Dest verdient nu 6mln bruto dacht ik. Heeft nog een contract bij Barca. Dus ik verwacht dat je naast de 10mln ook wel een aardige tekensom zal moeten lappen. Dest kan immers ook bij Barca blijven en 6mln per seizoen opstrijken.Vanthaman18 wrote: ↑27 Mar 2024, 17:48 Maar PSV kan Dest prima een salaris van 4 miljoen geven, als ze creatief zijn. Maar begrijp inderdaad best dat hij naar een grotere competitie wil.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik zou Dest niet kopen als linksback maar als multifunctionele back. Want je maakt mij niet wijs dat hij op rechts niet minstens hetzelfde kan als op links.DonyellMalen wrote: ↑27 Mar 2024, 17:41Alleen als Maatsen vertrekt (willen ze langer binden). Ze hebben nu met Maatsen en Bensebaini juist twee prima linksbacks.
Natuurlijk kan PSV een manier vinden om 4 miljoen per jaar te betalen aan Dest maar het probleem is niet Dest zijn conrtact maar de gevolgen van dergelijke contracten voor het salarishuis en de verhoudingen binnen de spelersgroep. En zelfs talenten als Babadi. Want als Tygo Land zegt dat hij minimaal 2 miljoen wil omdat Dest 4 miljoen heeft dan kan je als PSV zijnde wel zeggen dat we dat niet gaan doen maar dan ben je Land kwijt. En als het wel doet dan staat de volgende ook weer klaar.
-
- Nationale topspeler
Dest is toch eigenlijk ook een rechtsback?11 Tinus wrote: ↑27 Mar 2024, 17:58Ik zou Dest niet kopen als linksback maar als multifunctionele back. Want je maakt mij niet wijs dat hij op rechts niet minstens hetzelfde kan als op links.DonyellMalen wrote: ↑27 Mar 2024, 17:41
Alleen als Maatsen vertrekt (willen ze langer binden). Ze hebben nu met Maatsen en Bensebaini juist twee prima linksbacks.
Natuurlijk kan PSV een manier vinden om 4 miljoen per jaar te betalen aan Dest maar het probleem is niet Dest zijn conrtact maar de gevolgen van dergelijke contracten voor het salarishuis en de verhoudingen binnen de spelersgroep. En zelfs talenten als Babadi. Want als Tygo Land zegt dat hij minimaal 2 miljoen wil omdat Dest 4 miljoen heeft dan kan je als PSV zijnde wel zeggen dat we dat niet gaan doen maar dan ben je Land kwijt. En als het wel doet dan staat de volgende ook weer klaar.
-
- Legende
Dest is naar mijn mening ook als rechtsback gehaald. (met als back-up voor linksback) PSV is voordat Dest kwam niet voor niets ook met rechtsbacks in verband gebracht vorige zomer. Alleen Teze, die vorig seizoen niet voldeed als rechtsback deed het onder Bosz vanaf het begin in zijn huidige rol het opeens heel goed en Van Aanholt viel juist tegen. Zodoende is Dest de vaste linksback dit seizoen geworden.
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Er is maar EEN manier om hem hier te houden.... deze massaal inzetten:
viewtopic.php?p=620651#p620651
't is DEST
't is DEST
ONZE YANKEE DEST
't is DEST
't is DEST
ONZE YANKEE DEST
Wie komt naar de training overdressed?
ONZE YANKEE DEST
Wie heeft dat lekkere wijf geketst?
ONZE YANKEE DEST
Wie gaat in een limo naar AquaBest?
ONZE YANKEE DEST
WIe is dit seizoen nog niet getest?
ONZE YANKEE DEST
Wie speelt er heel graag LaserQuest?
ONZE YANKEE DEST
Wie wint de Euro Song-Contest?
ONZE YANKEE DEST
Wie is in de Dark-Room Special Guest?
ONZE YANKEE DEST
viewtopic.php?p=620651#p620651
't is DEST
't is DEST
ONZE YANKEE DEST
't is DEST
't is DEST
ONZE YANKEE DEST
Wie komt naar de training overdressed?
ONZE YANKEE DEST
Wie heeft dat lekkere wijf geketst?
ONZE YANKEE DEST
Wie gaat in een limo naar AquaBest?
ONZE YANKEE DEST
WIe is dit seizoen nog niet getest?
ONZE YANKEE DEST
Wie speelt er heel graag LaserQuest?
ONZE YANKEE DEST
Wie wint de Euro Song-Contest?
ONZE YANKEE DEST
Wie is in de Dark-Room Special Guest?
ONZE YANKEE DEST
- R.Manco
- Regelmatige invaller
Alleen PSV kan Dest kopen voor 10 miljoen. Als Dest niet voor PSV tekent kan Barça daarna vragen wat het wilt voor Dest. Laten we zeggen dat Barcelona hem alleen voor 20 miljoen wilt verkopen. Dan kan PSV toch met Dest afspreken dat PSV hem koopt voor 10 miljoen , hem vervolgens doorverkoopt voor 20 miljoen en dat zowel PSV als Dest 5 miljoen winst pakken? Of dat PSV hem voor 15 miljoen laat gaan en Dest aantrekkelijker is voor meer clubs.Chucky wrote: ↑25 Mar 2024, 21:31Daar gaat Dest natuurlijk nooit aan meewerken. In jouw voorbeeld kan hij ook 5 miljoen extra tekengeld pakken in plaats van dat zijn eventuele nieuwe club een 10 miljoen hogere transfersom moet betalen.GeraldSibon wrote: ↑25 Mar 2024, 20:56 Kan PSV hem aankopen en dan direct doorverkopen? Dit in samenspraak met Dest, want de € 10 miljoen is natuurlijk een schijntje. Zijn waarde nu is minimaal €20 miljoen.
Niet zo'n gekke gedachte hoor.
-
- Vedette
Maar die eventuele club kan theoretisch ook 12 miljoen aan Barcelona betalen voor Dest, en hem een tekenbonus van 7 miljoen geven. Dan is zijn nieuwe club in totaal 19 miljoen kwijt in plaats van 20, en heeft Dest 2 miljoen meer tekengeld. Er zijn in ieder geval genoeg manieren om PSV buitenspel te zetten.R.Manco wrote: ↑27 Mar 2024, 20:21Alleen PSV kan Dest kopen voor 10 miljoen. Als Dest niet voor PSV tekent kan Barça daarna vragen wat het wilt voor Dest. Laten we zeggen dat Barcelona hem alleen voor 20 miljoen wilt verkopen. Dan kan PSV toch met Dest afspreken dat PSV hem koopt voor 10 miljoen , hem vervolgens doorverkoopt voor 20 miljoen en dat zowel PSV als Dest 5 miljoen winst pakken? Of dat PSV hem voor 15 miljoen laat gaan en Dest aantrekkelijker is voor meer clubs.
- R.Manco
- Regelmatige invaller
Dan moet Barça dus wel akkoord gaan met die 12 miljoen. Natuurlijk kan PSV buitenspel gezet worden, maar in principe alleen door Dest. Dus als PSV Dest iets aanbiedt wat beter is dan Barça/zijn nieuwe club valt er best iets te halen. De vraag is of Dest Barça buitenspel wilt zetten.Chucky wrote: ↑27 Mar 2024, 20:57Maar die eventuele club kan theoretisch ook 12 miljoen aan Barcelona betalen voor Dest, en hem een tekenbonus van 7 miljoen geven. Dan is zijn nieuwe club in totaal 19 miljoen kwijt in plaats van 20, en heeft Dest 2 miljoen meer tekengeld. Er zijn in ieder geval genoeg manieren om PSV buitenspel te zetten.R.Manco wrote: ↑27 Mar 2024, 20:21
Alleen PSV kan Dest kopen voor 10 miljoen. Als Dest niet voor PSV tekent kan Barça daarna vragen wat het wilt voor Dest. Laten we zeggen dat Barcelona hem alleen voor 20 miljoen wilt verkopen. Dan kan PSV toch met Dest afspreken dat PSV hem koopt voor 10 miljoen , hem vervolgens doorverkoopt voor 20 miljoen en dat zowel PSV als Dest 5 miljoen winst pakken? Of dat PSV hem voor 15 miljoen laat gaan en Dest aantrekkelijker is voor meer clubs.
- DonyellMalen
- Legende
Ik weet het, vz, maar wel een interview met onze geliefde Rik.
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/elfri ... PSV/432686
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/elfri ... PSV/432686