Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voor Feyenoord een prima vervanger van Jahanbakhsh en achter Minteh zijn er genoeg mogelijkheden op speeltijd.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lijkt me dat PSV gewoon hoger inzet dan deze jongen (die ik overigens best een prima buitenspeler vind).
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hadj Moussa is een talentvolle jongen maar ik zie zelf liever Driouech komen. Die heeft naar mijn idee iets waar we nu te weinig van hebben en dat is snelheid en diepgang. Kan het niet onderbouwen maar mijn gevoel zegt ook dat Driouech zich makkelijker aan gaat passen op een hoger niveau. En hij zal een stuk goedkoper zijn komende zomer dan afgelopen winter. Zie hem nog steeds graag komen als extra optie voor de flank.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 30 Mar 2024, 08:36 Hadj Moussa is een talentvolle jongen maar ik zie zelf liever Driouech komen. Die heeft naar mijn idee iets waar we nu te weinig van hebben en dat is snelheid en diepgang. Kan het niet onderbouwen maar mijn gevoel zegt ook dat Driouech zich makkelijker aan gaat passen op een hoger niveau. En hij zal een stuk goedkoper zijn komende zomer dan afgelopen winter. Zie hem nog steeds graag komen als extra optie voor de flank.
Eens, dat gevoel heb ik ook. En PSV kennende hebben ze de contacten gewoon prima onderhouden sinds het mislopen van de transfer. Komende zomer Excelsior gewoon een keiharde middelvinger geven en hem voor 1/3e van het bedrag wat ze in de winter wilden betalen halen.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sahraoui en 🦩 zijn opties (geweest?) voor PSV:

https://www.ed.nl/PSV/PSV-wil-nu-eerst- ... haring_web
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind ze allebei veel te licht en hoop dat PSV andere jongens op het oog heeft. De nieuwe Lozano, daar moeten we naar op zoek. Niet naar die speeltuinvoetballers zonder rendement.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Contractverlenging Obispo niet uitgesloten :mrgreen:
User avatar
Asterix
Meervoudig international
Posts: 1,176
Joined: 05 Jun 2023, 16:09
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Driouech was alleen interessant omdat het een last-minute optie was die op voorhand redelijk betaalbaar leek te zijn. Dat het zo mis kon gaan had natuurlijk niemand verwacht. Nu heeft PSV echter meer tijd om naar betere versterkingen te kijken. Ik geloof nooit dat hij nu nog als een serieuze optie wordt gezien.
Ich liebe gegenpressung
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Alle namen die ik vanmorgen lees daar hebben we niks aan.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Flamingo mag van mij best komen hoor. Kan mooi reserve cvm zijn en kan ook als cv uit de voeten.
Vind het een groot talent. En ook Nederlands.
These users thanked the author Hatseflats for the post:
Ardbeg
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Flamingo is interessant, maar vooral als CVM. En dan zou hij achter Schouten op de bank zitten. Investeer dat bedrag dan liever op een andere positie.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 30 Mar 2024, 08:59 Flamingo is interessant, maar vooral als CVM. En dan zou hij achter Schouten op de bank zitten. Investeer dat bedrag dan liever op een andere positie.
Whut? Schreeuwde jij niet hier ook van de daken dat er een reserve cvm bij moet komen? En uiteraard terecht. Maar nu toch maar weer eens de andere kant op gaan om toch geen cvm bij te halen? Doe je dit expres ofzo?
These users thanked the author Hatseflats for the post:
Ardbeg
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 30 Mar 2024, 08:59 Flamingo is interessant, maar vooral als CVM. En dan zou hij achter Schouten op de bank zitten. Investeer dat bedrag dan liever op een andere positie.
Welk bedrag is dat dan denk je?
These users thanked the author SKERLA for the post:
Ardbeg
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Flamingo zou toch gewoon een typische Bosz speler zijn? Lijkt me goede jongen voor erbij. Wat zou hij moeten kosten?
These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
Ardbeg
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens mij heeft Utrecht een koopoptie, dus er van uitgaande dat ze die uitoefenen staat hij straks meerdere jaren onder contract bij Utrecht. Dan heb je het al snel over een bedrag van zo’n 8 mln schat ik in. En dat vind ik te veel als de verwachting is dat je iemand als backup haalt.
These users thanked the author ruuddevil for the post (total 2):
SKERLAmilansandro
Palworld
Ballenjongen
Posts: 19
Joined: 01 Feb 2024, 19:38
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV hoort wat mij betreft buiten de eredivisie te shoppen, zeker nu je al die CL miljoenen hebt binnen geharkt. Flamingo/Moussa/Driouech is allemaal leuk en aardig, maar daarmee ga je niet de aansluiting vinden met de top 32 van europa waar de club zo graag naartoe wilt.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sassuolo is een grote club ;)

Wellicht kunnen ze die clausule van Utrecht afkopen zoals Bayern bij Tillman dat kan. Flamingo is een interessante spelen, lijkt me dat er meerdere clubs interesse hebben en die Sassuolo meer geld kunnen opleveren.

Overigens is alles boven de 5 miljoen wel teveel, net als die bedragen rond 10 miljoen voor Sahraoui natuurlijk een absolute no-go zijn.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Een speler echt halen als backup is voor mij een no-go, Waterman-achtige deals uitgezonderd.
Kwaliteit moet leidend zijn, je geeft je geld uit aan een (jonge) speler met het doel er een basisspeler mee te krijgen.
These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
Voormalig KGEindhovenvoetbal
René1978
Nationale topspeler
Posts: 1,905
Joined: 13 Aug 2018, 15:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Palworld wrote: 30 Mar 2024, 09:15 PSV hoort wat mij betreft buiten de eredivisie te shoppen, zeker nu je al die CL miljoenen hebt binnen geharkt. Flamingo/Moussa/Driouech is allemaal leuk en aardig, maar daarmee ga je niet de aansluiting vinden met de top 32 van europa waar de club zo graag naartoe wilt.
Veerman hebben we daar toch ook opgevist? En Pepi? En Schouten hadden we daar ook kunnen halen. Wat van ver komt is niet altijd beter.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Flamingo en Driouech voor, in eerste instantie op de bank, zouden echt dikke prima zijn hoor. Specifieke kwaliteiten die je dan kan inbrengen en waarvan je kan kijken of ze doorgroeien naar basisniveau. Mits ze niet overpriced zijn
These users thanked the author Sensation for the post (total 7):
Vanthaman18JwoeloeShovingNE2ArdbegJoenepsvTheSybRen Höek
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De namen die genoemd worden zijn niet geheel toevallig geschikt voor de posities waar nu al vacatures open staan. Een back-up voor Schouten en de 4e vleugelspeler. Daar zouden dit prima namen voor zijn. Deze spelers zijn uiteraard niet direct in beeld voor een basisplek. Afgelopen zomer heeft wel uitgewezen dat we met Stewart een paar niveaus hoger mikken.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 30 Mar 2024, 08:50 Contractverlenging Obispo niet uitgesloten :mrgreen:
Vind ik wel logisch. Ga maar een betere back-up lcv zoeken. Kost een vermogen. Obispo achter de hand hebben vind ik pure luxe.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 30 Mar 2024, 09:43 De namen die genoemd worden zijn niet geheel toevallig geschikt voor de posities waar nu al vacatures open staan. Een back-up voor Schouten en de 4e vleugelspeler. Daar zouden dit prima namen voor zijn. Deze spelers zijn uiteraard niet direct in beeld voor een basisplek. Afgelopen zomer heeft wel uitgewezen dat we met Stewart een paar niveaus hoger mikken.
Juist dat laatste zou reden moeten zijn om te denken dat deze spelers niet (zouden moeten) komen.

Lozano halen terwijl je Lang en Bakayoko hebt, dat is meer cooking.
Vranckx halen terwijl je Saibari en Schouten hebt ook bijvoorbeeld.
Tenzij je denkt dat Flamingo niet minder is dan Vranckx.
These users thanked the author SKERLA for the post:
Standbeeld
User avatar
B. Dzsudzsak
Regelmatige invaller
Posts: 396
Joined: 19 Jun 2021, 08:41
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV moet m.i. gaan doorpakken komend seizoen en aankopen doen in de categorie Dest, Lang en Tillman. Je hebt een volle portemonnee, je hebt de CL zo goed als binnen en kunt een gigantisch gat slaan t.o.v. Ajax en in mindere mate feyenoord.

Laten we dan a.u.b. niet met spelers als Flamingo en Driouech aankomen.
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je het talent van Flamingo nog niet hebt gezien ben je wmb stekeblind.
Last edited by Ardbeg on 30 Mar 2024, 10:46, edited 1 time in total.
These users thanked the author Ardbeg for the post:
Vanthaman18
Post Reply