Alsof Earnie niks beters te doen heeft. We gaan volgend seizoen door met Bosz en daardoor hoef je niet aan doorselecteren te denken. Sowieso denken aan een afscheid van Bosz slaat op dit moment nergens op.
Peter Bosz
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
- Ardbeg • Menno1
-
- Moderator
Ben ik het niet helemaal mee eens. Tuurlijk mag Bosz blijven, we hebben een fantastisch seizoen en 1 nederlaag tegen NEC doet daar niets aan af. Maar er moet altijd kritisch gekeken worden. Van Bommel had ook een fantastische eerste seizoenshelft, maar toen zag je het verval in de tweede seizoenshelft die het seizoen daarop voortgezet werd. Met als uitkomst een onvermijdbaar ontslag. Zal het bij Peter niet zover komen, aangezien Peter wel een herkenbare manier van spelen heeft (in tegenstelling tot MvB), maar het is op z'n minst opvallend dat we daar 2e seizoenshelft nog te weinig van terug zien.Standbeeld wrote: ↑30 Mar 2024, 18:06Alsof Earnie niks beters te doen heeft. We gaan volgend seizoen door met Bosz en daardoor hoef je niet aan doorselecteren te denken. Sowieso denken aan een afscheid van Bosz slaat op dit moment nergens op.
- Standbeeld
- Mister PSV
Kritisch zijn mag altijd, zeker na een nederlaag. Maar over doorselecteren praten is een brug te ver.Jwoeloe wrote: ↑30 Mar 2024, 18:29Ben ik het niet helemaal mee eens. Tuurlijk mag Bosz blijven, we hebben een fantastisch seizoen en 1 nederlaag tegen NEC doet daar niets aan af. Maar er moet altijd kritisch gekeken worden. Van Bommel had ook een fantastische eerste seizoenshelft, maar toen zag je het verval in de tweede seizoenshelft die het seizoen daarop voortgezet werd. Met als uitkomst een onvermijdbaar ontslag. Zal het bij Peter niet zover komen, aangezien Peter wel een herkenbare manier van spelen heeft (in tegenstelling tot MvB), maar het is op z'n minst opvallend dat we daar 2e seizoenshelft nog te weinig van terug zien.Standbeeld wrote: ↑30 Mar 2024, 18:06
Alsof Earnie niks beters te doen heeft. We gaan volgend seizoen door met Bosz en daardoor hoef je niet aan doorselecteren te denken. Sowieso denken aan een afscheid van Bosz slaat op dit moment nergens op.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- psvgouda
-
- Geselecteerd voor Oranje
Gewoon slecht vandaag.
Heel PSV was slecht vandaag, eigenlijk niemand goed.
Maar je mag met een fitte Tillman en/of Saibari nooit met Til in de basis beginnen, gewoon omdat hij niet kan voetballen.
De wissel Lozano-Tillman begreep ik ook niet.
En ook is ophouden met Luuk penalties laten nemen, als een keeper blijft staan tot hij schiet, wordt hij meestal heel slecht ingeschoten. Hij kan dat gewoon niet en hij is er nooit goed in geweest.
Heel PSV was slecht vandaag, eigenlijk niemand goed.
Maar je mag met een fitte Tillman en/of Saibari nooit met Til in de basis beginnen, gewoon omdat hij niet kan voetballen.
De wissel Lozano-Tillman begreep ik ook niet.
En ook is ophouden met Luuk penalties laten nemen, als een keeper blijft staan tot hij schiet, wordt hij meestal heel slecht ingeschoten. Hij kan dat gewoon niet en hij is er nooit goed in geweest.
Last edited by RemPSV on 30 Mar 2024, 19:12, edited 1 time in total.
- These users thanked the author RemPSV for the post:
- Fonzerilli
-
- Meervoudig international
Peter was de allerslechtste vandaag. Wat een dramatische wissels. Je gevaarlijkste man eraf halen voor een flegmatieke middenvelder, een lilliputter op je belangrijkste middenveldpositie terwijl je juist daar de strijd verliest en Til mag maar blijven aanmodderen en wordt pas na een uur gewisseld.
Dikke onvoldoende.
Dikke onvoldoende.
-
- Legende
Is wel klaar nu met anti voetballers als Ramalho en Til. Stop er gewoon mee, vanaf nu.
Dinsdag geen excuses meer met jetlags etc, gewoon je beste spelers opstellen.
Dinsdag geen excuses meer met jetlags etc, gewoon je beste spelers opstellen.
- These users thanked the author Madueke for the post:
- De Realist
-
- Legende
Vandaag was inderdaad een dikke onvoldoende..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Moderator
Vooral enorm benieuwd naar de verklaring waarom Lozano gewisseld werd en Saibari 90 minuten op de bank bleef zitten.
- These users thanked the author nilssonH for the post (total 3):
- Grasmat • TylerDurdn • De Realist
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Internationale topspeler
Als ik moest gokken. Lozano heeft een verre reis gemaakt en Saibari is nog maar net fit.
Het opstellen van Til begint vriendjespolitiek te worden.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Het gaat mij er meer om dat ik 30 minuten Pepi en Luuk samen te veel van het goede vindt. Dat zijn geen spelers die naast elkaar kunnen spelen (zoals Fabio wel kon) voor de langere termijn.
En als je er dan toch voor kiest laat Tillman dan gewoon links en Pepi en Luuk in de punt.
Overigens is dit ook de schuld van Earnie want weer de RCV en flankspelers laten het weer afweten en je hebt 0 alternatieven.
En als je er dan toch voor kiest laat Tillman dan gewoon links en Pepi en Luuk in de punt.
Overigens is dit ook de schuld van Earnie want weer de RCV en flankspelers laten het weer afweten en je hebt 0 alternatieven.
- These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 3):
- Juancho • Menno1 • milansandro
-
Ik probeerde me te verplaatsen, dit is was Bosz denk ik zou zeggen. Ik zou met Tillman beginnen, om vanaf het begin te proberen naar een goed resultaat te voetballen. Nu speelde je vanaf het begin rennen-jagen-momentenvoetbal en krijg je dus het deksel op de neus.
-
- Legende
Hé ja, laten we na het beste seizoen in 15 jaar en het leukste voetbal since forever na 1 nederlaag de technische staf er uit flikkeren. Solid plan.
- These users thanked the author Menno1 for the post (total 9):
- Jur1913 • Ardbeg • LeandroBonfim • SKERLA • Grasmat • DE MADERA 76 • Heissenberrug • De Realist • Ren Höek
-
-
- Vaste waarde in elftal
Geen paniek gewoon dinsdag winnen, verspeel je daar punten dan zie ik Feyenoord nog kampioen worden want dab ruiken ze bloed en gaat het in de koppies zitten, PSV wint dinsdag gewoon.
Bosz doet het prima maar er zijn 2 grote fouten gemaakt, je hebt in de zomer geen fatsoenlijke vervanger voor Ramalho gehaald en de buitenspelers presteren niet meer sinds Vertessen weg is.
Bosz doet het prima maar er zijn 2 grote fouten gemaakt, je hebt in de zomer geen fatsoenlijke vervanger voor Ramalho gehaald en de buitenspelers presteren niet meer sinds Vertessen weg is.
- These users thanked the author PsvBmg for the post:
- Fonzerilli
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
-
In de huidige vorm (of eigenlijk uberhaupt de vorm na de winterstop) is winnen geen vanzelfsprekendheid meer. Zo eerlijk moeten we zijn. De laatste twee eredivisie duels hebben we maar ternauwernood gewonnen. En vandaag was gewoon een afgang.
Het gat is nog gewoon 10 punten. Feyenoord moet morgen ook nog maar eens zien te winnen van Utrecht. Maar thuis in de kuip zal dat wel lukken, al dan niet via een makkelijke strafschop. Dan zal het gat 7 punten zijn. Dat is nog wel een ruime marge. Maar we moeten niet weer verliezen. Want dan krijgen ze in Rotterdam hoop en denk ik dat bij ons binnen de selectie er toch een aantal met knikkende knieën het veld op gaan.
Het gat is nog gewoon 10 punten. Feyenoord moet morgen ook nog maar eens zien te winnen van Utrecht. Maar thuis in de kuip zal dat wel lukken, al dan niet via een makkelijke strafschop. Dan zal het gat 7 punten zijn. Dat is nog wel een ruime marge. Maar we moeten niet weer verliezen. Want dan krijgen ze in Rotterdam hoop en denk ik dat bij ons binnen de selectie er toch een aantal met knikkende knieën het veld op gaan.