NEC - PSV I Eredivisie (30/03/2024)
- StratumZuid
- Vedette
Het zat wel diep bij Cillissen
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
-
- Veelbelovend talent
Poeh .. collectieve off Day. Lang geleden dat we dat mee gemaakt hebben. Dit was slechter dan slecht. Gemakkelijk om de hoofd schuldigen aan te wijzen, maar dat schiet ook niet op. Bah...
- These users thanked the author driekes for the post:
- Smell Rock
-
- Nationale topspeler
Seizoen qua spanning voorbij. Geen beker. Geen CL seizoen wat je herinnert. We worden, “gewoon”, kampioen. Dat is dit seizoen nu. Glans helaas verbleekt.
Vooraf had ik ervoor getekend hoor, maar had met 4 weken geleden gevraagd wat voor seizoen dit had kúnnen zijn; dat was veel grootser. Jammer, helaas.
Vooraf had ik ervoor getekend hoor, maar had met 4 weken geleden gevraagd wat voor seizoen dit had kúnnen zijn; dat was veel grootser. Jammer, helaas.
Last edited by Tovast on 30 Mar 2024, 18:46, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Tovast for the post (total 3):
- Smell Rock • De Realist • Zuc0
-
- Internationale topspeler
Ach Utrecht stelt niet veel voor en zeker niet in de Kuip.StratumZuid wrote: ↑30 Mar 2024, 18:39 Zie dat de harbour slaven tegen Jans moeten, mocht Utrecht winnen ben ik zeer tevreden met dit resultaat
- These users thanked the author guus for the post:
- Smell Rock
- Smell Rock
- Verbannen
- Clubvoorkeur: PSV
Laat dit de Willem II-PSV 5-0 wedstrijd van dit seizoen zijn.
Wake up call
Wake up call
- These users thanked the author Smell Rock for the post:
- Bossche bol
Full speed or nothing
- trouwepsvfan
- Vedette
Zelfs een normaal kampioenschap sinds 6 jaar is niet voldoende.Tovast wrote: ↑30 Mar 2024, 18:46 Seizoen qua spanning voorbij. Geen beker. Geen CL seizoen wat je herinnert. We worden, “gewoon”, kampioen. Dat is dit seizoen nu. Glans helaas verbleekt.
Dit hautaine gedrag is wat ons vandaag opbreekt.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 5):
- Grasmat • Balinho • Smell Rock • Nilis • Persepolis
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Het is nog steeds een topseizoen. Het had beter kunnen zijn maar dat is altijd.Tovast wrote: ↑30 Mar 2024, 18:46 Seizoen qua spanning voorbij. Geen beker. Geen CL seizoen wat je herinnert. We worden, “gewoon”, kampioen. Dat is dit seizoen nu. Glans helaas verbleekt.
Last edited by Grasmat on 30 Mar 2024, 18:48, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Grasmat for the post:
- Smell Rock
- Armada
Een wedstrijd waar je een slappe van krijgt.
Die tweede helft was echt totaal dramatisch. Niks wilde en niks lukte.
Wel de nodige zorgen over Baka, te structureel.
Die tweede helft was echt totaal dramatisch. Niks wilde en niks lukte.
Wel de nodige zorgen over Baka, te structureel.
- These users thanked the author Armada for the post:
- Smell Rock
- ComeOnPSV
- Vedette
Zeikerd.Tovast wrote: ↑30 Mar 2024, 18:46 Seizoen qua spanning voorbij. Geen beker. Geen CL seizoen wat je herinnert. We worden, “gewoon”, kampioen. Dat is dit seizoen nu. Glans helaas verbleekt.
Als we kampioen worden mogen we heel blij zijn. Ja dat is gewoon met glans.
- These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 2):
- 29.04.2007 • Smell Rock
- PCGC
- Vedette
Je overwintert in de Champions League. Je blijft de eerste 27 wedstrijden ongeslagen.Tovast wrote: ↑30 Mar 2024, 18:46 Seizoen qua spanning voorbij. Geen beker. Geen CL seizoen wat je herinnert. We worden, “gewoon”, kampioen. Dat is dit seizoen nu. Glans helaas verbleekt.
Doe mij aub elk jaar zo’n “gewoon” seizoen!
- These users thanked the author PCGC for the post (total 9):
- 29.04.2007 • Jur1913 • Jordi • D.Millpants • loginnaam • Persepolis • MaartenV • Rikkert1234 • Ren Höek
#FreeGeneratie4
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Rare conclusie. Dan is het dus altijd een terechte overwinning of nederlaag.Captain(C) wrote: ↑30 Mar 2024, 18:34
Terechte overwinning voor NEC. Als je zoveel kansen
Mist waaronder zelfs een uitgelezen mogelijkheid middels een strafschop dan verdien je het ook niet.
Meer kansen krijgen + benutten = terechte overwinning
Meer kansen krijgen + niet benutten = terechte nederlaag, want dan moet je je kansen maar afmaken
Minder kansen krijgen + winnen = terechte overwinning, want dan moet de tegenstander de kansen maar afmaken
Minder kansen krijgen + verliezen = terechte nederlaag
-
Spanning voorbij?Tovast wrote: ↑30 Mar 2024, 18:46 Seizoen qua spanning voorbij. Geen beker. Geen CL seizoen wat je herinnert. We worden, “gewoon”, kampioen. Dat is dit seizoen nu. Glans helaas verbleekt.
Haha we hebben nog wat lastige wedstrijden voor de boeg hè. We gaan echt niet zo maar kampioen worden met 7 punten voorsprong en ons programma met een Feyenoord dat bloed ruikt.
- Smell Rock
- Verbannen
Kopietje van de beruchte Rangers goal thuisRevolinho wrote: ↑30 Mar 2024, 18:40 En toch was het niet nodig. Benitez geeft NEC zomaar hoop met die domme bal en dat is onvergeeflijk. Tuurlijk, hij heeft PSV ook vaak gered, maar dit was gewoon oliedom. Dat is iets anders dan wanneer iets per ongeluk gaat, dat gebeurt gewoon wel eens. En voorin was het echt matig. Baka is op, laat hem eens 2 wedstrijden banken. Lozano is beter vanaf rechts. Tillman is natuurlijk veel beter als Til. Babadi is ook veel meer voetballer. Er worden telkens dezelfde keuzes gemaakt en dan zie je ook dezelfde voorspelbare patronen voorbij komen. Pas nou wat aan.
Full speed or nothing
-
- Nationale topspeler
Zeker hoor, helemaal mee eens. Ik blijf echter het gevoel houden over wat het had kunnen zijn, een iconisch seizoen, ook Europees, landelijk ongeslagen. Dit jaar met dit topteam was het mogelijk geweest, zonde dat we dat niet pakken, doen, doordrukken. Alsnog blij en trots op onze gasten hoor, dat is niet weg.Grasmat wrote: ↑30 Mar 2024, 18:47Het is nog steeds een topseizoen. Het had beter kunnen zijn maar dat is altijd.Tovast wrote: ↑30 Mar 2024, 18:46 Seizoen qua spanning voorbij. Geen beker. Geen CL seizoen wat je herinnert. We worden, “gewoon”, kampioen. Dat is dit seizoen nu. Glans helaas verbleekt.
-
- Nationale topspeler
Echt wel, geen twijfel. Wij zijn de kampioen.Ittot wrote: ↑30 Mar 2024, 18:48Spanning voorbij?Tovast wrote: ↑30 Mar 2024, 18:46 Seizoen qua spanning voorbij. Geen beker. Geen CL seizoen wat je herinnert. We worden, “gewoon”, kampioen. Dat is dit seizoen nu. Glans helaas verbleekt.
Haha we hebben nog wat lastige wedstrijden voor de boeg hè. We gaan echt niet zo maar kampioen worden met 7 punten voorsprong en ons programma met een Feyenoord dat bloed ruikt.
- These users thanked the author Tovast for the post:
- Smell Rock
- Smell Rock
- Verbannen
Morgenmiddag rijdt er een bus met 3 ounten erin terug naar Utrecht. Ga ergens anders negatief doen man.Ittot wrote: ↑30 Mar 2024, 18:48Spanning voorbij?Tovast wrote: ↑30 Mar 2024, 18:46 Seizoen qua spanning voorbij. Geen beker. Geen CL seizoen wat je herinnert. We worden, “gewoon”, kampioen. Dat is dit seizoen nu. Glans helaas verbleekt.
We verliezen een keer en meteen paniek ?
- These users thanked the author Smell Rock for the post:
- RV1913
Full speed or nothing
- Smell Rock
- Verbannen
Maar vorige week had dat al afgelopen kunnen zijn...Tovast wrote: ↑30 Mar 2024, 18:50Zeker hoor, helemaal mee eens. Ik blijf echter het gevoel houden over wat het had kunnen zijn, een iconisch seizoen, ook Europees, landelijk ongeslagen. Dit jaar met dit topteam was het mogelijk geweest, zonde dat we dat niet pakken, doen, doordrukken. Alsnog blij en trots op onze gasten hoor, dat is niet weg.
Daarom, niet getreurd, 4x winnen en je bent kampioen
Full speed or nothing
-
Het is pas een topseizoen als we kampioen zijn. Eerder niet.Grasmat wrote: ↑30 Mar 2024, 18:47Het is nog steeds een topseizoen. Het had beter kunnen zijn maar dat is altijd.Tovast wrote: ↑30 Mar 2024, 18:46 Seizoen qua spanning voorbij. Geen beker. Geen CL seizoen wat je herinnert. We worden, “gewoon”, kampioen. Dat is dit seizoen nu. Glans helaas verbleekt.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Nationale topspeler
Feyenoord is nog slechter dan hoe wij vandaag spelen en na 1 nederlaag dit seizoen schiet iedereen in paniekIttot wrote: ↑30 Mar 2024, 18:48Spanning voorbij?Tovast wrote: ↑30 Mar 2024, 18:46 Seizoen qua spanning voorbij. Geen beker. Geen CL seizoen wat je herinnert. We worden, “gewoon”, kampioen. Dat is dit seizoen nu. Glans helaas verbleekt.