Peter Bosz

Alles over directie, coaches, trainingen, beleid, etc.
Post Reply
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

PCGC wrote: 30 Mar 2024, 17:55Op basis van dit seizoen mag ie natuurlijk volgend jaar blijven, maar het zou mij niet gek lijken, als je, net als in de selectie, ook kijkt naar het doorselecteren in de trainers staf.
Alsof Earnie niks beters te doen heeft. We gaan volgend seizoen door met Bosz en daardoor hoef je niet aan doorselecteren te denken. Sowieso denken aan een afscheid van Bosz slaat op dit moment nergens op.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
    ArdbegMenno1
    Jwoeloe
    Moderator

Standbeeld wrote: 30 Mar 2024, 18:06
    PCGC wrote: 30 Mar 2024, 17:55Op basis van dit seizoen mag ie natuurlijk volgend jaar blijven, maar het zou mij niet gek lijken, als je, net als in de selectie, ook kijkt naar het doorselecteren in de trainers staf.
    Alsof Earnie niks beters te doen heeft. We gaan volgend seizoen door met Bosz en daardoor hoef je niet aan doorselecteren te denken. Sowieso denken aan een afscheid van Bosz slaat op dit moment nergens op.
    Ben ik het niet helemaal mee eens. Tuurlijk mag Bosz blijven, we hebben een fantastisch seizoen en 1 nederlaag tegen NEC doet daar niets aan af. Maar er moet altijd kritisch gekeken worden. Van Bommel had ook een fantastische eerste seizoenshelft, maar toen zag je het verval in de tweede seizoenshelft die het seizoen daarop voortgezet werd. Met als uitkomst een onvermijdbaar ontslag. Zal het bij Peter niet zover komen, aangezien Peter wel een herkenbare manier van spelen heeft (in tegenstelling tot MvB), maar het is op z'n minst opvallend dat we daar 2e seizoenshelft nog te weinig van terug zien.
    Jur1913
    Internationale topspeler

Het is 30 maart en we gaan voor het eerst verliezen. Kom op zeg
    Standbeeld
    Mister PSV

Jwoeloe wrote: 30 Mar 2024, 18:29
    Standbeeld wrote: 30 Mar 2024, 18:06
    Ben ik het niet helemaal mee eens. Tuurlijk mag Bosz blijven, we hebben een fantastisch seizoen en 1 nederlaag tegen NEC doet daar niets aan af. Maar er moet altijd kritisch gekeken worden. Van Bommel had ook een fantastische eerste seizoenshelft, maar toen zag je het verval in de tweede seizoenshelft die het seizoen daarop voortgezet werd. Met als uitkomst een onvermijdbaar ontslag. Zal het bij Peter niet zover komen, aangezien Peter wel een herkenbare manier van spelen heeft (in tegenstelling tot MvB), maar het is op z'n minst opvallend dat we daar 2e seizoenshelft nog te weinig van terug zien.
    Kritisch zijn mag altijd, zeker na een nederlaag. Maar over doorselecteren praten is een brug te ver.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    psvgouda
    PCGC
    Vedette

We winnen de wedstrijden in de 2e seizoenshelft vaak op individuele klasse ipv goed team spel.
    Ook omdat de tegenstanders een antwoord op zijn spel lijken te hebben.
    Wat gaat ie doen volgend jaar om dit op te lossen?
    #FreeGeneratie4
    RemPSV
    Geselecteerd voor Oranje

Gewoon slecht vandaag.
    Heel PSV was slecht vandaag, eigenlijk niemand goed.
    Maar je mag met een fitte Tillman en/of Saibari nooit met Til in de basis beginnen, gewoon omdat hij niet kan voetballen.
    De wissel Lozano-Tillman begreep ik ook niet.
    En ook is ophouden met Luuk penalties laten nemen, als een keeper blijft staan tot hij schiet, wordt hij meestal heel slecht ingeschoten. Hij kan dat gewoon niet en hij is er nooit goed in geweest.
    Last edited by RemPSV on 30 Mar 2024, 19:12, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author RemPSV for the post:
    Fonzerilli
    Massimo
    Legende

1e verliespot na 27 wedstrijden en 4e keer puntverlies.
  • These users thanked the author Massimo for the post:
    Ardbeg
    Bubba Gump
    Meervoudig international

Peter was de allerslechtste vandaag. Wat een dramatische wissels. Je gevaarlijkste man eraf halen voor een flegmatieke middenvelder, een lilliputter op je belangrijkste middenveldpositie terwijl je juist daar de strijd verliest en Til mag maar blijven aanmodderen en wordt pas na een uur gewisseld.
    Dikke onvoldoende.
    Madueke
    Legende

Is wel klaar nu met anti voetballers als Ramalho en Til. Stop er gewoon mee, vanaf nu.

Dinsdag geen excuses meer met jetlags etc, gewoon je beste spelers opstellen.
  • These users thanked the author Madueke for the post:
    De Realist
    milansandro
    Legende

Vandaag was inderdaad een dikke onvoldoende..
    Activism is a way for useless people to feel important
    — Thomas Sowell
    nilssonH
    Moderator

Vooral enorm benieuwd naar de verklaring waarom Lozano gewisseld werd en Saibari 90 minuten op de bank bleef zitten.
  • These users thanked the author nilssonH for the post (total 3):
    GrasmatTylerDurdnDe Realist
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

nilssonH wrote: 30 Mar 2024, 18:39 Vooral enorm benieuwd naar de verklaring waarom Lozano gewisseld werd en Saibari 90 minuten op de bank bleef zitten.
    Lozano wel en Til niet was wel echt heel bijzonder.
    Het Kanon
    Internationale topspeler

nilssonH wrote: 30 Mar 2024, 18:39 Vooral enorm benieuwd naar de verklaring waarom Lozano gewisseld werd en Saibari 90 minuten op de bank bleef zitten.
    Als ik moest gokken. Lozano heeft een verre reis gemaakt en Saibari is nog maar net fit.

Het opstellen van Til begint vriendjespolitiek te worden.
  • These users thanked the author Het Kanon for the post:
    Juancho
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Dat Saibari niet kwam begreep ik niet echt.

Verder ga ik er vanuit dat zelfs de domste PSV-fan niet serieus twijfelt aan Peet Scheefbril, dat is uiteraard grappend bedoeld.
    nilssonH
    Moderator

Dat zouden allebei drogredenen zijn. Dest, Benitez en Tillman hebben dat ook. Over Saibari werd gisteren nog gezegd dat hij zelfs kon starten. Maar wellicht lopen we wat op de zaken vooruit.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Het gaat mij er meer om dat ik 30 minuten Pepi en Luuk samen te veel van het goede vindt. Dat zijn geen spelers die naast elkaar kunnen spelen (zoals Fabio wel kon) voor de langere termijn.

En als je er dan toch voor kiest laat Tillman dan gewoon links en Pepi en Luuk in de punt.

Overigens is dit ook de schuld van Earnie want weer de RCV en flankspelers laten het weer afweten en je hebt 0 alternatieven.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 3):
    JuanchoMenno1milansandro
    Het Kanon
    Internationale topspeler

nilssonH wrote: 30 Mar 2024, 18:45 Dat zouden allebei drogredenen zijn. Dest, Benitez en Tillman hebben dat ook. Over Saibari werd gisteren nog gezegd dat hij zelfs kon starten. Maar wellicht lopen we wat op de zaken vooruit.
    Ik probeerde me te verplaatsen, dit is was Bosz denk ik zou zeggen. Ik zou met Tillman beginnen, om vanaf het begin te proberen naar een goed resultaat te voetballen. Nu speelde je vanaf het begin rennen-jagen-momentenvoetbal en krijg je dus het deksel op de neus.
    Menno1
    Legende

Hé ja, laten we na het beste seizoen in 15 jaar en het leukste voetbal since forever na 1 nederlaag de technische staf er uit flikkeren. Solid plan.
  • These users thanked the author Menno1 for the post (total 9):
    Jur1913ArdbegLeandroBonfimSKERLAGrasmatDE MADERA 76HeissenberrugDe RealistRen Höek
    DC_PSV
    Vedette

Een hele slechte beurt. Wissel Lozano onbegrijpelijk want daarmee was al je diepgang verdwenen. En het opstellen van Ramalho...tja.
    #simplythebest
    Paulus22
    International

Het enige wat wel echt een fout was, is om Luuk die penalty te laten nemen.
    Het Kanon
    Internationale topspeler

Menno1 wrote: 30 Mar 2024, 19:00 Hé ja, laten we na het beste seizoen in 15 jaar en het leukste voetbal since forever na 1 nederlaag de technische staf er uit flikkeren. Solid plan.
    Laten we een topic, waar op zich goede punten gemaakt worden, gaan narren met dit soort gezeur.
    PsvBmg
    Vaste waarde in elftal

Geen paniek gewoon dinsdag winnen, verspeel je daar punten dan zie ik Feyenoord nog kampioen worden want dab ruiken ze bloed en gaat het in de koppies zitten, PSV wint dinsdag gewoon.
    Bosz doet het prima maar er zijn 2 grote fouten gemaakt, je hebt in de zomer geen fatsoenlijke vervanger voor Ramalho gehaald en de buitenspelers presteren niet meer sinds Vertessen weg is.
  • These users thanked the author PsvBmg for the post:
    Fonzerilli
    TheSyb
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV (duh)

Het Kanon wrote: 30 Mar 2024, 19:07
    Menno1 wrote: 30 Mar 2024, 19:00 Hé ja, laten we na het beste seizoen in 15 jaar en het leukste voetbal since forever na 1 nederlaag de technische staf er uit flikkeren. Solid plan.
    Laten we een topic, waar op zich goede punten gemaakt worden, gaan narren met dit soort gezeur.
    Dat gezeur is niet nodig als mensen niet zo extreem over the top zouden reageren na het eerste verlies in 27 wedstrijden.
  • These users thanked the author TheSyb for the post:
    Grasmat
    Het Kanon
    Internationale topspeler

Het gaat helemaal niet over de top. Er wordt gewoon gekeken naar wat er mogelijk mis ging.
    grasveld
    Internationale topspeler

In de huidige vorm (of eigenlijk uberhaupt de vorm na de winterstop) is winnen geen vanzelfsprekendheid meer. Zo eerlijk moeten we zijn. De laatste twee eredivisie duels hebben we maar ternauwernood gewonnen. En vandaag was gewoon een afgang.

Het gat is nog gewoon 10 punten. Feyenoord moet morgen ook nog maar eens zien te winnen van Utrecht. Maar thuis in de kuip zal dat wel lukken, al dan niet via een makkelijke strafschop. Dan zal het gat 7 punten zijn. Dat is nog wel een ruime marge. Maar we moeten niet weer verliezen. Want dan krijgen ze in Rotterdam hoop en denk ik dat bij ons binnen de selectie er toch een aantal met knikkende knieën het veld op gaan.
    Post Reply