PSV Tenue

Algemene zaken van PSV.
Post Reply
User avatar
Riffii
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 769
Joined: 04 Nov 2020, 14:41

Lente wrote: 28 Mar 2024, 22:49
Riffii wrote: 28 Mar 2024, 22:31


Ik ben nog steeds verliefd op dit shirt. Prachtige combo en textuur print icm gouden details en logo.

Dese graag verwerken in het bovenstaande filmpje en je hebt win.
In tegenstelling tot sommige vindt ik t filmpje wel erg gelikt en leuk bedacht.
Dit is meer diep donker blauw dan zwart en het oogt zo sjiek!!
Als ik dit shirt zou kunnen laten maken ergens dan deed ik het 100% … of PSV em lanceert of niet.

Echt een vet ontwerp 🥰
Yep, eens, dit is idd de mooiste zwart gouden comi. Het helemaal zwart is mooier dan die van het filmpje met de lichtere lichtflitsen erin en het oude logo in deze kleurstijl ook helemaal top. Hier vind ik de kraag dan weer wel mooi.
These users thanked the author Riffii for the post:
Lente
Sanga are u dead ???? NO MAN!
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

En toch vind ik het 'echte' (lees: huidige) logo dan nog mooier. Dat mis ik gewoon. Zonder dat logo vind ik het geen 'officieel' PSV voetbalshirt.

Het oude logo mag wat mij betreft in de nek want het is wel nostalgisch.

En de Philips Badge, die vergeten we ook nog. Is die kleurgebonden in het contract of mogen we die ook goud-zwart maken?
Ex unitate vires
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2,402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr

Ik vind dat diep donkerblauw mooi, mooier dan zwart.
These users thanked the author Franciscus for the post (total 2):
StandbeeldTomm
User avatar
Ted Lasso
Bankzitter
Posts: 219
Joined: 23 Jan 2023, 21:56
Old name: FC Bavaria
Clubvoorkeur: Wa zoude denken?
Favoriete speler: Olivier Boscagli

Voor een derde shirt kan wat mij betreft veel, maar ik vind de groene ontwerpen niet je-van-het. Op de een of andere manier associeer ik groen toch echt met Feyenoord en Sparta. Niet gek, groen-wit is de kleur van Rotterdam.
Scheids, 't is gin corner en ok gin boitespel.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV

Ben zelf niet zo van goud en bling bling op een shirt. Vond dat zwarte en paarse ontwerp wel super vet verder.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Bossche bol
Meervoudig international
Posts: 1,024
Joined: 08 May 2023, 20:22
Clubvoorkeur: PSV

These users thanked the author Bossche bol for the post:
Thijs
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Feyenoord had toch ook zoiets, maar dat mocht niet van de UEFA ofzo?
These users thanked the author Grasmat for the post:
Zuiderling
Eindjehoger
Regelmatige invaller
Posts: 375
Joined: 26 Oct 2023, 12:39
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis

Bossche bol wrote: 02 Apr 2024, 10:02
Dit vind ik de vetste tot nu toe! Youri stelt nooit teleur met zijn designs.
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

Ik vind dat rood wit aan de zijkant niet zo mooi.
Eindjehoger
Regelmatige invaller
Posts: 375
Joined: 26 Oct 2023, 12:39
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis

DeEintovenaar wrote: 02 Apr 2024, 10:22 Ik vind dat rood wit aan de zijkant niet zo mooi.
Juist wel! 2010 away kit populairste PSV shirt ooit, mooie touch erin nu met Eindhoven Vibes (ipv Brabant vlag)
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22

Eindjehoger wrote: 02 Apr 2024, 10:33
DeEintovenaar wrote: 02 Apr 2024, 10:22 Ik vind dat rood wit aan de zijkant niet zo mooi.
Juist wel! 2010 away kit populairste PSV shirt ooit, mooie touch erin nu met Eindhoven Vibes (ipv Brabant vlag)
Dat was zeker mooi. Alleen nu vind ik het helemaal niet bij de voorkant van het tenue passen. Lijkt net alsof de stof op was en ze het zo maar hebben opgelost. Maar dat is natuurlijk mijn mening haha.
501
Ballenjongen
Posts: 8
Joined: 04 Nov 2020, 16:40

Ik heb ook een poging gewaagd. Shirt met een hint naar (dan) 40 jaar geleden. Verder vond ik het mooi om toch strepen in het shirt te hebben, maar dan 2 tinten (Philips)blauw.

Image

Image
These users thanked the author 501 for the post (total 5):
DeEintovenaarGrasmatgertje1969DoldenaarDanosi
User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6,252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00

Eenhoopjob wrote: 28 Mar 2024, 14:48
Ardbeg wrote: 28 Mar 2024, 12:45 Benieuwd naar je designs, @Eenhoopjob ! Vandaag is de deadline toch?
Nee t/m zondag kun je designs opsturen.
⌛
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2,402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr

Bossche bol wrote: 02 Apr 2024, 10:02
Haha, een pyroshirt. Cool. Doe er maar een hoodyversie van ook
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Eenhoopjob ? 😄
These users thanked the author Ardbeg for the post:
De Realist
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09

Ardbeg wrote: 02 Apr 2024, 17:40 @Eenhoopjob ? 😄
Alles tegelijk?
These users thanked the author Eenhoopjob for the post:
Ardbeg
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Eenhoopjob wrote: 02 Apr 2024, 17:45
Ardbeg wrote: 02 Apr 2024, 17:40 @Eenhoopjob ? 😄
Alles tegelijk?
Yessir!
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09

🌟🌟Nou jongens...daar zijn ze dan🌟🌟

Sidenote: toen ik ontwerp 1 had ingediend en nogmaals het formulier invulde kreeg ik de melding dat ik al had meegedaan. Ik heb toen met een ander e-mailadres ontwerp 2 t/m 8 in één mail over de schutting gegooid. Ik heb nergens gelezen dat je maar 1 ontwerp mocht inleveren, maar het zou dus kunnen zijn dat deze designs niet worden goedgekeurd. We gaan het zien :pul:

Ontwerp 1
Het zwart met goude design zorgt voor een stijlvol shirt, die ook als lifestyle shirt goed gedragen kan worden. In de eerste variant is het clublied verwerkt op de borst. In de tweede variant heb ik gekozen voor een patroon met de 'waves' van Eindhoven. Het clublogo is in deze variant in originele kleuren, omdat er vanuit supporters vaak commentaar komt wanneer het logo in kleur is aangepast aan het ontwerp.
Image
Image

Ontwerp 2
Dit Philips blauwe ontwerp, gebaseerd op de blauwe shirts uit de begin jaren 2000, heeft een subtiel patroon op de borst. Het patroon bevat de waves van Eindhoven om de connectie met de stad aan te duiden.
Image

Ontwerp 3
Dit unieke groen/gouden ontwerp zorgt voor een stijlvol tenue. Het groen is gebaseerd op het verleden toen PSV meerdere keren een groen uitshirt had. Tegenwoordig wordt de kleur groen door de jongere supporters meer met Feyenoord geassocieerd, vandaar de keuze om een andere tint groen te gebruiken. Het shirt bevat een grafisch element op de borst die verwijst naar de historie van PSV. De horizontale en verticale lijnen verwijzen naar de clubshirts uit de rijke historie van PSV waarbij bijna altijd wel een horizontale of een verticale streep aanwezig was. In het midden van het ontwerp zijn de blokken uit de Brabantse Vlag terug te vinden.
Image

Ontwerp 4
Dit shirt is een ode aan de Blob. Als trotse blikvanger van de stad en als een van de meest herkenbare gebouwen in Eindhoven heeft de Blob een aantal kenmerken die ook voor PSV gelden. De kleur en de vorm van het driehoekige patroon is allebei geïnspireerd op de ramen van de Blob.
Image

Ontwerp 5
In 2026-27 is het precies 30 jaar geleden dat PSV voor het laatst in een paars uitshirt speelde (De Nike farewell kit niet meegerekend 😉). Een mooie gelegenheid om dit weer eens af te stoffen! Het shirt heeft dankzij de zwarte strepen een knipoog naar het shirt van 96-97. Ook waren er destijds geruchten dat de ronde lijnen 'de vorm van een gloeilamp' zouden zijn, ondanks dat dit niet waar was. Door het toevoegen van een creatief gloeilampen patroon in mijn design kunnen we nu met zekerheid zeggen dat de gloeilamp nu wel ècht aanwezig is. De combinatie tussen de strepen en het patroon maakt het een uniek en creatief geheel.
Image

Ontwerp 6
De horizontale baan op het shirt en de blauwe kleur doet meteen denken aan de shirts van 'vroeger'. Door het toevoegen van de verfstrepen ontstaat er een link met de vele kunstenaars die Eindhoven rijk is. Een klassieker met een moderne twist!
Image

Ontwerp 7
Even terug naar 25 mei 1988. Hans van Breukelen stopt de penalty van Veloso waardoor PSV de Europa Cup 1 op haar naam schrijft! Dit unieke moment in de clubhistorie moet worden geëerd met een shirt, gebaseerd op het keepersshirt van van Breukelen. De kleuren zijn in dit ontwerp iets moderner gemaakt, wat minder flets, waardoor er een mooie combinatie tussen oud en nieuw ontstaat.
Image

Ontwerp 8
Een knallend, opvallend design. Vooral gericht op de vrouwelijke fans, in de hoop hier nog meer van aan PSV te kunnen binden. Het design is wel wel stoer genoeg zodat mannen hier ook in kunnen lopen. Het ontwerp bevat een knipoog naar de muren van de Steentjeskerk, gelegen aan de voet van het stadion.
Image
These users thanked the author Eenhoopjob for the post (total 26):
GrasmatHeissenberrugNielsPersoonStandbeeldGrazydonLenteDeEintovenaarYkhimThijsComeOnPSVDribbleStratumZuidDonyellMalenSomeOnematejaBalinhoB. DzsudzsakJwoeloeHammerRen HöekPSV90BreurFritskePhilipsMaaxpsvgoudaAraavos
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

1, 3, 4 en 7 :hartjes:

Waarbij de kleurstelling van 3 het er het meest uitspringt.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00

Wauw! Met name de groene en paarse voor mij persoonlijk! Heel goed!
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39

1, 2 en 3
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja

1, 3 en 4 steken er met kop en schouders bovenuit, waanzinnige designs. En de anderen zijn overigens ook heel fraai maar wat minder mijn stijl.
These users thanked the author Sensation for the post:
TylerDurdn
User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6,252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00

4 😍😍😍😍
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV

Vet man! Ik ben zelf het meeste fan van de blauwe shirtjes. Ik zou heel graag zien dat we weer een Philips blauw shirtje krijgen.
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09

Ik hoop alleen dat trouwepsvfan voor 8 gaat :P
Post Reply