Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Revolinho
Internationale topspeler

Menno1 wrote: 18 Apr 2021, 02:50
Revolinho wrote: 17 Apr 2021, 21:36

Pröpper!!??
Het is een jongen met een prima techniek en passing, maar jeuzes wat een slappe zak. In zijn 2e seizoen leek hij helemaal content met die ene titel, zo lui was ie. Die zie ik dus echt niet op 200% volle bak geven onder Schmidt.

Als je echt ‘type’ bedoelt... nee.
We hebben Gini nodig.
Propper loop te de meeste kilometers. En als je lui bent, dan ga je het niet jaren redden in de PL bij een middenmoter waar gewerkt moet worden.
Mooi verhaal. Hij was dat 2e seizoen echt slecht en ging volgens mij in winterstop weg. Nou niet echt naar een club die tot de verbeelding spreekt als je bij PSV zo goed bent als jij nu beweert.
Ardbeg wrote: 18 Apr 2021, 03:01 [quote=Menno1 post_id=61936 time=<a href="tel:1618707048">1618707048</a> user_id=62]
[quote=Revolinho post_id=61917 time=<a href="tel:1618688211">1618688211</a> user_id=357]

Pröpper!!??
Het is een jongen met een prima techniek en passing, maar jeuzes wat een slappe zak. In zijn 2e seizoen leek hij helemaal content met die ene titel, zo lui was ie. Die zie ik dus echt niet op 200% volle bak geven onder Schmidt.

Als je echt ‘type’ bedoelt... nee.
We hebben Gini nodig.
Propper loop te de meeste kilometers. En als je lui bent, dan ga je het niet jaren redden in de PL bij een middenmoter waar gewerkt moet worden.
[/quote]

Revolinho heeft geen idee waar hij over praat. Dat laat ie keer op keer hier zien.
[/quote]

:nanana:
Je bent best komisch wel
ShovingNE2
Site Admin

Revolinho wrote: 18 Apr 2021, 09:25 Mooi verhaal. Hij was dat 2e seizoen echt slecht en ging volgens mij in winterstop weg. Nou niet echt naar een club die tot de verbeelding spreekt als je bij PSV zo goed bent als jij nu beweert.
Propper ging in de zomer weg. Liep jankend naar zijn zaakwaarnemer toen hij moest banken tegen het Real Madrid van Kroatië. Dus er was niet veel te kiezen. Hij moest en zou weg.

Dat is het enige wat ik tegen de transfer heb, ik vond dat zo slap van hem. Maar goed: is ook alweer even geleden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Revolinho
Internationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 18 Apr 2021, 09:28
Revolinho wrote: 18 Apr 2021, 09:25 Mooi verhaal. Hij was dat 2e seizoen echt slecht en ging volgens mij in winterstop weg. Nou niet echt naar een club die tot de verbeelding spreekt als je bij PSV zo goed bent als jij nu beweert.
Propper ging in de zomer weg. Liep jankend naar zijn zaakwaarnemer toen hij moest banken tegen het Real Madrid van Kroatië. Dus er was niet veel te kiezen. Hij moest en zou weg.

Dat is het enige wat ik tegen de transfer heb, ik vond dat zo slap van hem. Maar goed: is ook alweer even geleden.
Waarom moest hij banken? Omdat ie echt, echt slap was en Cocu nam geen halve maatregelen. Leek totaal niet meer op de Pröpper van 15/16. Misschien was het een dipje, want ik herinner me ook nog een wedstrijd van Oranje waarin hij een regelrechte dissonant was. Maar dan kan je op z’n minst harder gaan werken. In Engeland zal het allemaal wel.

Maar goed, dat was even :offtopic:
Persepolis
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Toen het goed liep, in 2015-16, was Pröpper uitstekend. Toen het minder liep, in 2016-17, ging hij als een van de eerste mee in de malaise. Heeft veel kwaliteiten maar is geen leidertype of type die opstaat in mindere periodes. Toen in ieder geval niet. Daarom voor mij ook een twijfelgeval, ondanks zijn kwaliteiten.
Massimo
Legende

Ondanks dat ik Pröpper een goede speler vind, is dit wel inderdaad een beetje zijn probleem.
Tijn
Internationale topspeler

Volgens mij is Pröpper in Engeland wel meer een echte verdedigende middenvelder geworden. Dat in combinatie met zijn prachtige passing en zijn loopvermogen, maakt dat ik hem graag zou zien naast Sangaré. Misschien niet de ultieme beste speler die je kan krijgen, maar wel een enorme versterking voor ons hoor. Rosario out en Pröpper in en je gaat er enorm op vooruit.
FritskePhilips
Nationale topspeler

Ik zet mijn geld voor die positie nu op Kampl of zelfs Wijnaldum. In ieder geval een kwalitatief niveau hoger dan dat Pröpper is. Je maakt me niet wijs dat ze binnen PSV deze positie nog onderschatten.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Tijn wrote: 19 Apr 2021, 09:16 Volgens mij is Pröpper in Engeland wel meer een echte verdedigende middenvelder geworden. Dat in combinatie met zijn prachtige passing en zijn loopvermogen, maakt dat ik hem graag zou zien naast Sangaré. Misschien niet de ultieme beste speler die je kan krijgen, maar wel een enorme versterking voor ons hoor. Rosario out en Pröpper in en je gaat er enorm op vooruit.
Hij is nu vooral bankzitter geworden. Ik snap de hoop op deze speler totaal niet. Technisch prima, maar verder maakte hij ons al niet beter. En om nou een bankzitter van Brighton & Hove Albion als oplossing voor het middenveld te zien? Juist de gretigheid die Rosario soms brengt is een toegevoegde waarde, die Pröpper in de verste verte niet bezit. Gewoon een flegmatieke speler, die totaal niet meer bij ons past. Lekker laten zitten (letterlijk) daar dus.
Ardbeg
Mister PSV

Ik snap het noemen van Pröpper beter dan Gudelj. Holy shit man, hoe kom je nou bij hem uit 😅
Tijn
Internationale topspeler

Thijs85 wrote: 19 Apr 2021, 10:35
Tijn wrote: 19 Apr 2021, 09:16 Volgens mij is Pröpper in Engeland wel meer een echte verdedigende middenvelder geworden. Dat in combinatie met zijn prachtige passing en zijn loopvermogen, maakt dat ik hem graag zou zien naast Sangaré. Misschien niet de ultieme beste speler die je kan krijgen, maar wel een enorme versterking voor ons hoor. Rosario out en Pröpper in en je gaat er enorm op vooruit.
Hij is nu vooral bankzitter geworden. Ik snap de hoop op deze speler totaal niet. Technisch prima, maar verder maakte hij ons al niet beter. En om nou een bankzitter van Brighton & Hove Albion als oplossing voor het middenveld te zien? Juist de gretigheid die Rosario soms brengt is een toegevoegde waarde, die Pröpper in de verste verte niet bezit. Gewoon een flegmatieke speler, die totaal niet meer bij ons past. Lekker laten zitten (letterlijk) daar dus.
Hij was toch geblesseerd geweest? Meen dat hij altijd speelde namelijk. Tot niet zolang geleden werd hij nog gezien als beter dan De Roon voor het NL elftal. Ik heb hem al een tijdje niet zien spelen, maar qua profiel ben ik erg enthousiast over Pröpper inderdaad.
OnsPSV
Meervoudig international

Kampl is toch ook gewoon wekelijks basisspeler bij Leipzig? Kan me haast niet voorstellen dat hij haalbaar is, ook niet na de nieuwe geldinjectie. Welke leeftijdsgroep moet PSV kijken volgens jullie: 26-30 of 30-34?
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

OnsPSV wrote: 19 Apr 2021, 10:51 Kampl is toch ook gewoon wekelijks basisspeler bij Leipzig? Kan me haast niet voorstellen dat hij haalbaar is, ook niet na de nieuwe geldinjectie. Welke leeftijdsgroep moet PSV kijken volgens jullie: 26-30 of 30-34?
Daar waar nu direct kwaliteit te halen valt, dat moet altijd leidend zijn dan maakt het mij echt niet uit of hij 28 of 31 is. Aangevuld met talent waar je winst op kan gaan maken in de toekomst.
ShovingNE2
Site Admin

OnsPSV wrote: 19 Apr 2021, 10:51 Welke leeftijdsgroep moet PSV kijken volgens jullie: 26-30 of 30-34?
Eens met Sensation hiern. Is niet echt boeiend. Behalve dat een speler van 26-30 duurder mag zijn omdat die nog verkocht kan worden.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam

Ardbeg wrote: 19 Apr 2021, 10:43 Ik snap het noemen van Pröpper beter dan Gudelj. Holy shit man, hoe kom je nou bij hem uit 😅
Ik ook. Pröpper is een fenomenale speler, onderschat ook. Die kun je bij elk elftal neerzetten en hij redt zich puur op basis van inzicht en techniek. Komt voor de echte top weliswaar snelheid en power tekort, maar zou voor PSV een geweldig aanwinst zijn. Sterker nog: als ik Ajax was, dan had ik het wel geweten, al jaren geleden zelfs.

We hebben alleen meer behoefte aan iemand die de lijnen uitzet, die desondanks z'n eigen ding kan blijven doen én wat extra's kan geven als het moet. Ik zie Pröpper dat niet doen, al baseer ik me op indrukken van jaren geleden. Ondertussen weten we van Wijnaldum dat het een prima aanvoerder kan zijn en zie ik Kampl steevast actief leidinggeven bij Leipzig, áls hij in het veld staat. Dat is de laatste tijd ook niet altijd het geval. Zou voor mij wel de droomaanwinst zijn. Boscagli en Sangaré op het middenveld, daarvoor Kampl en Götze. Dat is wel smullen hoor. Dan heb je in principe alle kwaliteiten die je op het middenveld wil hebben.
Heissenberrug
Internationale topspeler

Maar waar laten we Cody dan? Ik zou in dat geval Boscagli achterin houden en dan Kampl met Sangare op het middenveld zetten. Daarvoor Cody en Super Mario.
Ykhim
Lid scoutingsteam

In de spits wellicht. Al moet je dan weer Madueke laten banken. Of je pakt een koppeltje Gakpo-Madueke, maar dan mis je weer een stukje ervaring en leiderschap. Al vind ik het wel twee jongens die met hun energie en persoonlijkheid eventueel aanjagers zouden kunnen worden.

Ik denk dat Kampl gewoon het beste is op die halftien-positie, gezien zijn kwaliteiten. Boscagli brengt ondertussen de defensieve degelijkheid die Schmidt op de '6' wil zien, terwijl hij ook voetballend wat extra's brengt.

Lachen jongens, we mogen dromen van een mooi elftal vandaag. Zoveel mogelijkheden opeens.
Ardbeg
Mister PSV

Ykhim wrote: 19 Apr 2021, 16:25 In de spits wellicht. Al moet je dan weer Madueke laten banken. Of je pakt een koppeltje Gakpo-Madueke, maar dan mis je weer een stukje ervaring en leiderschap. Al vind ik het wel twee jongens die met hun energie en persoonlijkheid eventueel aanjagers zouden kunnen worden.

Ik denk dat Kampl gewoon het beste is op die halftien-positie, gezien zijn kwaliteiten. Boscagli brengt ondertussen de defensieve degelijkheid die Schmidt op de '6' wil zien, terwijl hij ook voetballend wat extra's brengt.

Lachen jongens, we mogen dromen van een mooi elftal vandaag. Zoveel mogelijkheden opeens.
Heb jij nog niet voor de hand liggende spelers op je vizier?
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Pröpper, waar kan ik tekenen?
#FreeGeneratie4
Jwoeloe
Moderator

Ben benieuwd in hoeverre de Super League en alle consequenties die het met zich meebrengt bepaalde spelers haalbaar maakt. Bijzondere omstandigheden kunnen altijd extra kansen bieden.
Menno1
Legende

Dat, plus heeft hij in Sangare straks een pracht van een stofzuiger naast hem, zodat hij meer de regista zou kunnen zijn: Ik riep het vorige zomer en zeg het nu ook: Propper, of in ieder geval zo'n type, is de missing link op je middenveld: iemand die 15 km per wedstrijd loopt, tactisch uitstekend is, en toch een flinke dosis creativiteit kan brengen. Plus zou hij er ook wel een paar maken met zijn prima schot.

Het belangrijkste is een goed slot op de deur met een Alderweireld, maar Propper staat hoog op nummer 2 van mijn wensenlijst.
Ardbeg
Mister PSV

Hij heeft nu wel het zelfde stomme kapsel als Gudelj..

https://www.brightonandhovealbion.com/t ... etition=-1
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Image
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Tomm
Vedette

Corona kapseltje? Verstandige jongen die Pröpper, geen risico’s lopen bij de kapper :D
Arno27
Lid 2e elftal

Het is mooi om te lezen, dat wij adequaat kunnen handelen indien nodig. Als je het hebt over een Guardado-achtige aankoop moet ik denken aan Kevin Kampl.... maar de wens is wellicht vader van de gedachten.
Locked