Transferwindow 2024/25
- DSQ2
- Lid 2e elftal
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Lekker inhoudelijk ook van je.
Wel likes van je kontmaat, alias mijn zieke stalkert.
Edit: deze emoji is wel lekker inhoudelijk. Sterk!!
- These users thanked the author Voijke for the post (total 2):
- FritskePhilips • IkInterviewdeGakpo4JaarGeleden
Sangaré, le Roi du PSV
-
- International
Tekengeld schrijf je ook over af volgens mij
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Alles wat je investeert (tekengeld, bonussen, etc.) wordt idd afgeschreven.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
€30M is inderdaad wel fors. Anderzijds is Boscagli wel een unieke verdediger wat veldspel betreft; zolang ik PSV volg heb ik geen centrumverdediger voorbij zien komen die zo’n pure techniek meebrengt. En dit tegelijkertijd weet te combineren met verdedigende doortastendheid. Met het track record aan middelmatige kutverdedigers die PSV doorgaans oppikt, lijkt mij het een zware kluif hem te vervangen. Liever zie ik zijn contract verlengd worden; haalt PSV een jonge, kloeke beer met snelheid naast hem om het team nog beter staande te houden in de CL, dan kan zijn waarde nog best verder doorstijgen. Nu trekt hij de aandacht van Napoli, maar in dat geval lijken mij clubs als Barcelona of Arsenal ook haalbare kaarten voor hem.
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
- Noosa
-
- Nationale topspeler
Teze is de laatste wedstrijden, net als het hele team, wat minder. Buiten die wedstrijden om heeft hij dit seizoen toch echt een goed seizoen? Lijkt me niet echt topprioriteit. Eerder centraal, backup CVM, buitenspeler, vervangers van spelers die weggaan, etc.
-
- Nationale topspeler
Waarom is trouwens nog niks bekend over de contracten die PSV heeft opgezegd terwijl de deadline 1 april was? Als ik op het overzicht kijk van VI dan is het van vrijwel elke club al bekend. Dus wat er gaat gebeuren met het contract van Ramalho bijvoorbeeld moet al besloten zijn maar dat is om de een of andere manier nog niet naar buiten gebracht. Aan dat lijstje kunnen we vast ook meer uithalen voor de plannen voor aankomende zomer.
- Maax
- Meervoudig international
Ik verwacht dat PSV al deze contracten gewoon heeft opgezegd. Wellicht dat ze nog verlengen, maar dat zal op een later moment worden gedaan. Ofja, heb het idee dat het zo de laatste jaren altijd werkte.Teletubby wrote: ↑03 Apr 2024, 10:13 Waarom is trouwens nog niks bekend over de contracten die PSV heeft opgezegd terwijl de deadline 1 april was? Als ik op het overzicht kijk van VI dan is het van vrijwel elke club al bekend. Dus wat er gaat gebeuren met het contract van Ramalho bijvoorbeeld moet al besloten zijn maar dat is om de een of andere manier nog niet naar buiten gebracht. Aan dat lijstje kunnen we vast ook meer uithalen voor de plannen voor aankomende zomer.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Teletubby wrote: ↑03 Apr 2024, 10:13 Waarom is trouwens nog niks bekend over de contracten die PSV heeft opgezegd terwijl de deadline 1 april was? Als ik op het overzicht kijk van VI dan is het van vrijwel elke club al bekend. Dus wat er gaat gebeuren met het contract van Ramalho bijvoorbeeld moet al besloten zijn maar dat is om de een of andere manier nog niet naar buiten gebracht. Aan dat lijstje kunnen we vast ook meer uithalen voor de plannen voor aankomende zomer.
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Teletubby wrote: ↑03 Apr 2024, 10:13 Waarom is trouwens nog niks bekend over de contracten die PSV heeft opgezegd terwijl de deadline 1 april was? Als ik op het overzicht kijk van VI dan is het van vrijwel elke club al bekend. Dus wat er gaat gebeuren met het contract van Ramalho bijvoorbeeld moet al besloten zijn maar dat is om de een of andere manier nog niet naar buiten gebracht. Aan dat lijstje kunnen we vast ook meer uithalen voor de plannen voor aankomende zomer.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Great minds think fasterPSVAchterhoek wrote: ↑03 Apr 2024, 10:25Teletubby wrote: ↑03 Apr 2024, 10:13 Waarom is trouwens nog niks bekend over de contracten die PSV heeft opgezegd terwijl de deadline 1 april was? Als ik op het overzicht kijk van VI dan is het van vrijwel elke club al bekend. Dus wat er gaat gebeuren met het contract van Ramalho bijvoorbeeld moet al besloten zijn maar dat is om de een of andere manier nog niet naar buiten gebracht. Aan dat lijstje kunnen we vast ook meer uithalen voor de plannen voor aankomende zomer.
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Geen Hadj Moussa voor PSV dus.
Last edited by Buitenspelgoal on 03 Apr 2024, 10:30, edited 1 time in total.
-
- Nationale topspeler
Ah oke dit had ik gemist, bedankt.SKERLA wrote: ↑03 Apr 2024, 10:23Teletubby wrote: ↑03 Apr 2024, 10:13 Waarom is trouwens nog niks bekend over de contracten die PSV heeft opgezegd terwijl de deadline 1 april was? Als ik op het overzicht kijk van VI dan is het van vrijwel elke club al bekend. Dus wat er gaat gebeuren met het contract van Ramalho bijvoorbeeld moet al besloten zijn maar dat is om de een of andere manier nog niet naar buiten gebracht. Aan dat lijstje kunnen we vast ook meer uithalen voor de plannen voor aankomende zomer.
- ShovingNE2
- Site Admin
Bonussen niet. Daar is geen looptijd voor. Dus als een club een bonus krijgt als we CL halen dan pak je die gelijk in resultaat dat betreffende jaar. Een bonus valt wel of niet.
Geldt ook voor uitgekeerde bonussen na het behalen van een bepaald sportief resultaat. Die uitgekeerde bonussen worden direct meegenomen in het resultaat.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Regelmatige invaller
Wie is de laatste buitenspeler die vanuit een laagvlieger/middenmoter in de Eredivisie/KKD is getransfereerd naar één van de top drie clubs of het buitenland en daadwerkelijk geslaagd is?
Ik kom niet verdan spelers in de categorie Doan, Idrissi, Alireza, Odgaard, Ejuke, Sarr, etc. Mis ik wat duidelijke voorbeelden? Vind dat toch wel opvallend en maakt me wat huiverig.
Kan me overigens wel voorstellen dat een verdediger of middenveler later in zijn carrière opbloeit doordat zijn kwaliteiten minder gewaardeerd werden of de situatie ongunstig is. Zie een Schouten, Van der Ven, Botman, Dumfries, Hamer, etc.
Echter is het beoordelen van een goede techniek, snelheid en rendement een stuk makkelijker vroeg in de carrière, waardoor buitenspelers toch vaak opgeleid/gekocht worden in de jeugdopleiding van PSV, Feyenoord, Ajax en AZ of in het buitenland.
Als we wat gokjes willen nemen van (2-5 miljoen) zou ik het eerder zoeken in de Zuid-Amerikaanse, Oost Europese, Scandinavische of Afrikaanse markt of relatieve grote bedragen uitgeven voor grote jeudgdtalenten die aansluiten bij JO18 of Jong PSV.
Als je puur breedte wil creëeren is het de vraag of een Simons/Nassoh daadwerkelijk minder zijn dan een Driouech. En als dat verschil er is, is dat het waard om 2-3 miljoen te investeren met de nodige opportunity cost als gevolg.
(edit: weliicht de meest voor de hand liggende vergeten; Danjuma. Hoewel die dus ook uit onze eigen opleiding kwam en we die geen structurele kans hebben gegeven)
Ik kom niet verdan spelers in de categorie Doan, Idrissi, Alireza, Odgaard, Ejuke, Sarr, etc. Mis ik wat duidelijke voorbeelden? Vind dat toch wel opvallend en maakt me wat huiverig.
Kan me overigens wel voorstellen dat een verdediger of middenveler later in zijn carrière opbloeit doordat zijn kwaliteiten minder gewaardeerd werden of de situatie ongunstig is. Zie een Schouten, Van der Ven, Botman, Dumfries, Hamer, etc.
Echter is het beoordelen van een goede techniek, snelheid en rendement een stuk makkelijker vroeg in de carrière, waardoor buitenspelers toch vaak opgeleid/gekocht worden in de jeugdopleiding van PSV, Feyenoord, Ajax en AZ of in het buitenland.
Als we wat gokjes willen nemen van (2-5 miljoen) zou ik het eerder zoeken in de Zuid-Amerikaanse, Oost Europese, Scandinavische of Afrikaanse markt of relatieve grote bedragen uitgeven voor grote jeudgdtalenten die aansluiten bij JO18 of Jong PSV.
Als je puur breedte wil creëeren is het de vraag of een Simons/Nassoh daadwerkelijk minder zijn dan een Driouech. En als dat verschil er is, is dat het waard om 2-3 miljoen te investeren met de nodige opportunity cost als gevolg.
(edit: weliicht de meest voor de hand liggende vergeten; Danjuma. Hoewel die dus ook uit onze eigen opleiding kwam en we die geen structurele kans hebben gegeven)
-
- Lid scoutingsteam
Een Isak en Odegaard werden ook wel eens op de buiten posities gezet en het vergaat hun in ieder geval primaKolkmania wrote: ↑03 Apr 2024, 13:06 Wie is de laatste buitenspeler die vanuit een laagvlieger/middenmoter in de Eredivisie/KKD is getransfereerd naar één van de top drie clubs of het buitenland en daadwerkelijk geslaagd is?
-
- Vedette
Het is natuurlijk logisch dat je een vergelijking trekt naar eerdere transfers van subtopclubs naar top Eredivisie/buitenland. Maar als je zo zou kijken dan had PSV na de aankopen van Maher en Ramselaar niet voor Veerman moeten gaan. Je moet het toch echt bekijken per geval en als een speler bepaalde statistieken kan overleggen en ook nog eens beschikt over een of meerdere wapens (Driouech zijn snelheid en bereidwillendheid om druk te zetten bijvoorbeeld) dan kun je als scouting/technische staf alsnog bepalen dat de speler hier kan slagen. Stel dat Excelsior degradeert en je hoeft maar 1 miljoen te betalen dan zou ik de gok zeker aandurven.Kolkmania wrote: ↑03 Apr 2024, 13:06 Wie is de laatste buitenspeler die vanuit een laagvlieger/middenmoter in de Eredivisie/KKD is getransfereerd naar één van de top drie clubs of het buitenland en daadwerkelijk geslaagd is?
- Trixm
- Vedette
DanjumaKolkmania wrote: ↑03 Apr 2024, 13:06 Wie is de laatste buitenspeler die vanuit een laagvlieger/middenmoter in de Eredivisie/KKD is getransfereerd naar één van de top drie clubs of het buitenland en daadwerkelijk geslaagd is?
Saibari is underrated.