Na drie jaar achter elkaar de hele zomer bezig te moeten zijn met voorrondes, is PSV nu begin april al zeker van Champions League voetbal volgend jaar
PSV in Europa 2024/25
-
- Moderator
- Clubvoorkeur: PSV
- These users thanked the author nilssonH for the post (total 4):
- ComeOnPSV • Captain(C) • Bossche bol • LeandroBonfim
- De Realist
- Internationale topspeler
Gefeliciteerd allemaal! Eindelijk geen grote vraagtekens meer en tijd om te handelen in plaats van af te moeten wachten.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Als kiespijn. Heerlijk om nu niet zo te hoeven haasten met de selectie en niet al eind augustus do or die te moeten spelen.
- These users thanked the author Buitenspelgoal for the post:
- Prof_napo
-
- Meervoudig international
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Niet hoeven haasten maar ook een propositie kunnen bieden waarin CL deelname een zekerheid is ( Zowel op sportief vlak voor de speler maar ook voor de middellen die de club heeft om te investeren in de selectie ).Buitenspelgoal wrote: ↑04 Apr 2024, 00:25Als kiespijn. Heerlijk om nu niet zo te hoeven haasten met de selectie en niet al eind augustus do or die te moeten spelen.
-
- Lid van verdienste
Wel ronduit kut dat de niet-Ziggo-abonnees de wedstrijden via een gratis app op hun mobiele telefoon moeten kijken.
Hopelijk wordt het Mediabesluit snel weer aangepast, want het lijkt me niet dat ze dit voor ogen hadden toen er 'te zien op een open televisiekanaal' als wettelijke eis werd gesteld.
/geklaag
Hopelijk wordt het Mediabesluit snel weer aangepast, want het lijkt me niet dat ze dit voor ogen hadden toen er 'te zien op een open televisiekanaal' als wettelijke eis werd gesteld.
/geklaag
- These users thanked the author Mick Jagger for the post:
- Woodenshoes
- trouwepsvfan
- Vedette
Waar staat dit?Mick Jagger wrote: ↑04 Apr 2024, 09:53 Wel ronduit kut dat de niet-Ziggo-abonnees de wedstrijden via een gratis app op hun mobiele telefoon moeten kijken.
/geklaag
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- TheSyb
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV (duh)
https://www.ad.nl/buitenlands-voetbal/d ... ~aea4b3a1/trouwepsvfan wrote: ↑04 Apr 2024, 11:15Waar staat dit?Mick Jagger wrote: ↑04 Apr 2024, 09:53 Wel ronduit kut dat de niet-Ziggo-abonnees de wedstrijden via een gratis app op hun mobiele telefoon moeten kijken.
/geklaag
-
- Regelmatige invaller
Inderdaad kut, maar die app kan je toch ook wel downloaden op je tv, ook als niet-Ziggo-abonnee?Mick Jagger wrote: ↑04 Apr 2024, 09:53 Wel ronduit kut dat de niet-Ziggo-abonnees de wedstrijden via een gratis app op hun mobiele telefoon moeten kijken.
/geklaag
- Struviet
Vraag me wel af of dat definitief zo is hoor. Volgens mij is het inderdaad zo dat het op een open net te zien moet zijn, dus dat ze kanaal 14 open zetten voor iedere aanbieder. Dat hebben ze in het verleden vaker gedaan.
- Ardbeg
- Mister PSV
Bah, godverdomme. Moet je dat dan extra aanschaffen zoals ESPN?
-
- Lid van verdienste
Ik heb nog zo'n heel oud ding dus ik denk niet dat dat kan, maar ik heb wel een Chromecast, dus ik neem aan dat ik het daarmee wel moet kunnen streamen.
Maar om het onderwerp weer terug on-topic te krijgen, ik merk dat ik toch wel benieuwd begin te raken naar de nieuwe opzet van het toernooi, ondanks dat de kans op een stuntploeg kleiner is doordat je nu twee wedstrijden meer speelt.
En van overwinteren zijn we in ieder geval al verzekerd, aangezien we in januari de laatste twee wedstrijden spelen.
-
- Nationale topspeler
Al speelt wel iedere team tegen 2 tegenstanders uit iedere pot en gaan er meer ploegen door. In die zin is de kans op stuntploegen wel weer groot haha.Mick Jagger wrote: ↑04 Apr 2024, 12:14Ik heb nog zo'n heel oud ding dus ik denk niet dat dat kan, maar ik heb wel een Chromecast, dus ik neem aan dat ik het daarmee wel moet kunnen streamen.
Maar om het onderwerp weer terug on-topic te krijgen, ik merk dat ik toch wel benieuwd begin te raken naar de nieuwe opzet van het toernooi, ondanks dat de kans op een stuntploeg kleiner is doordat je nu twee wedstrijden meer speelt.
En van overwinteren zijn we in ieder geval al verzekerd, aangezien we in januari de laatste twee wedstrijden spelen.
- Maax
Of je kan dit gebruiken om aan je vrouw toestemming te vragen voor een nieuwe TVMick Jagger wrote: ↑04 Apr 2024, 12:14Ik heb nog zo'n heel oud ding dus ik denk niet dat dat kan, maar ik heb wel een Chromecast, dus ik neem aan dat ik het daarmee wel moet kunnen streamen.
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Maax wrote: ↑04 Apr 2024, 12:36Of je kan dit gebruiken om aan je vrouw toestemming te vragen voor een nieuwe TVMick Jagger wrote: ↑04 Apr 2024, 12:14
Ik heb nog zo'n heel oud ding dus ik denk niet dat dat kan, maar ik heb wel een Chromecast, dus ik neem aan dat ik het daarmee wel moet kunnen streamen.
Toestemming vragen?!
- Maax
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik heb me nog niet echt verdiept in het concept maar als ik het goed begrepen heb:
- 4 thuiswedstrijden
- 4 uitwedstrijden
- Teams die je thuis treft krijg je niet uit dus echt 8 verschillende tegenstanders
- Alle 36 clubs in 1 ranglijst waarbij top 8 de hoofdprijs is maar top 24 genoeg om een tussenronde te spelen (uitstekende doelstelling)
Vragen:
- Zijn er belemmeringen qua tegenstanders uit hetzelfde land?
- Kun je meerdere teams uit bv Spanje of Engeland treffen?
- Wordt er een ranglijst gemaakt op club coefficient zoals in de vCL en CL ook was om eerlijke poules te loten?
- Speel je in de tussenronde als nr 9 tegen 24, nr 10 tegen 23, nr 11 tegen 22 etc? Of wellicht loting 8 tot 16 vs 17 tot 24?
- 4 thuiswedstrijden
- 4 uitwedstrijden
- Teams die je thuis treft krijg je niet uit dus echt 8 verschillende tegenstanders
- Alle 36 clubs in 1 ranglijst waarbij top 8 de hoofdprijs is maar top 24 genoeg om een tussenronde te spelen (uitstekende doelstelling)
Vragen:
- Wordt er een ranglijst gemaakt op club coefficient zoals in de vCL en CL ook was om eerlijke poules te loten?
- Speel je in de tussenronde als nr 9 tegen 24, nr 10 tegen 23, nr 11 tegen 22 etc? Of wellicht loting 8 tot 16 vs 17 tot 24?
-
- Lid van verdienste
Ik heb het aan mijn rechterhand gevraagd, maar zij gaf geen toestemming.
In die zin wel, maar ik denk dat een echte stuntploeg in de top 12 eindigt en zich daarmee direct voor de kwartfinale plaatst. Al wordt het dan vooral een semantische discussie, want wanneer ben je een stuntploeg.DeEintovenaar wrote: ↑04 Apr 2024, 12:27
Al speelt wel iedere team tegen 2 tegenstanders uit iedere pot en gaan er meer ploegen door. In die zin is de kans op stuntploegen wel weer groot haha.
EDIT: Oh, de top 8 plaatst zich direct voor de kwartfinale, niet de top 12. Dan wordt het echt een onmogelijke opgave om je daar als kleine club tussen te wringen.
-
- Nationale topspeler
Volgens mij wel, alleen de landen met 4 of meer teams kunnen tegen elkaar loten.
De potten blijven bestaan. Ieder team loot 2 teams uit pot1, 2, 3 en 4.
- These users thanked the author DeEintovenaar for the post:
- 11 Tinus
-
- Nationale topspeler
Ik begrijp je redenatie helemaal. Al denk ik wel dat je nog steeds met geluk hier terecht kunt komen. Als je veel geluk hebt met de loting en je tegen de wat zwakkere broeders uit iedere pot loot en de andere topploegen wel zwaar loten zou een stunt nog kunnen. De kans wordt overigens wel heel klein. Overwinteren wordt wel een stuk haalbaarder.Mick Jagger wrote: ↑04 Apr 2024, 13:26In die zin wel, maar ik denk dat een echte stuntploeg in de top 12 eindigt en zich daarmee direct voor de kwartfinale plaatst. Al wordt het dan vooral een semantische discussie, want wanneer ben je een stuntploeg.
EDIT: Oh, de top 8 plaatst zich direct voor de kwartfinale, niet de top 12. Dan wordt het echt een onmogelijke opgave om je daar als kleine club tussen te wringen.
-
1. Geen tegenstanders uit eigen land, tenzij er 5 of meer deelnemers uit dat land zijn.11 Tinus wrote: ↑04 Apr 2024, 13:25 Ik heb me nog niet echt verdiept in het concept maar als ik het goed begrepen heb:
- 4 thuiswedstrijden
- 4 uitwedstrijden
Vragen:
2. Maximaal 2 tegenstanders (van de 8 ) uit hetzelfde land; we kunnen dus niet bijv. City, Liverpool, Arsenal en Villa loten.
3. Ja, potten 1 t/m 4 worden gebaseerd op de clubcoefficient (m.u.v. de CL-winnaar die altijd in pot 1 zit).
4. nr 9/10 speelt tegen nr 23/24, nr 11/12 tegen 21/22, etc. Wie tegen wie precies wordt geloot. Zelfde geldt voor de 1/8e finale: nr 1/2 tegen nr 15/16 (of 17/18 als die in de tussenronde hebben gewonnen), nr 3/4 tegen nr 13/14, etc. Wordt ook weer voor geloot. En dan volgt ook meteen het hele schema tot de finale (a la tennis) waarbij de nr's 1 en 2 elkaar pas in de finale tegen kunnen komen.