Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1,402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 04 Apr 2024, 11:52
Robson de Souza wrote: 04 Apr 2024, 11:50

Ik sluit niet uit dat PSV al met 1 of 2 spelers nagenoeg akkoord is voor volgend seizoen (transfervrij) en dat ze dit pas na het behalen van het kampioenschap bekend gaan maken.
Ja, zo kan ik het ook ;) . Ik sluit niet uit dat PSV al rond is met de vervanger van Veerman en Bakayoko. Ik sluit ook niet uit dat wij volgend jaar de CL winnen. Sterker nog, ik sluit niet uit dat Ajax volgend jaar gaat degraderen.
Als je toch zo lekker bezig bent, kan je dan ook alvast uitsluiten dat Ajax of Feyenoord volgend jaar kampioen wordt ;)
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je mag al vanaf januari praten met spelers met een aflopend contract. Alle partijen hebben eigenlijk geen baat bij het lekker van een akkoord dus het lijkt mij iets wat tegen die tijd vanzelf komt als het seizoen op zijn einde loopt. Bij Smal was het eigenlijk net te vroeg want die waren nog in volle strijd.

Ik weet niet hoe PSV het zelf ziet maar ik zou zeggen dat als je heel veel mutaties in je elftal hebt dat je tijdens het 1e trainingskamp in week 3 (ofzo) van de voorbereiding de vacatures opgevuld hebt. Er is dit jaar een EK en dat is vaak wat ongelukkig als je spelers wilt halen die daar actief zijn want dan is dat trainingskamp al best ambitieus. Er is gewoon een realistische kans dat we straks de voorbereiding op dag 1 beginnen met Luuk, Til, Lang, Schouten (zou schandalig zijn), Mauro, Teze, Boscagli en wat nieuwe jongens. Dat is van de ene kant wel lekker maar van de andere kant ook wel fijn omdat bv USA/Mexico later in stroomt. Al is het niet duidelijk hoeveel Americanen/Mexicanen we dan (nog) hebben.

Rik heeft nu al 3454x geschreven dat Drommel niet nog zo'n seizoen wil dus dan lijkt het me dat PSV tenminste een 2e keeper zoekt. Daarnaast moet die RCV er sowieso komen en kunnen ze al mee aan de gang, wellicht nog een jongen voor erbij op het middenveld/achterin en natuurlijk die 4e flankflitser die in de winter niet kwam. Ongeacht wie er gaat voor 1 juli of na 1 juli kunnen ze daar al mee aan de gang. Je mag verwachten dat ze die voor de eerste training gewoon aan boord hebben.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zou Mazraoui niks voor PSV zijn? Vond hem bij Ajax altijd heel erg sterk
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Veel te duur en veel te blessuregevoelig. Mist bijna elk seizoen minimaal 10 wedstrijden door allerlei blessures.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Daarnaast zou hij PSV nooit zien zitten. Hij denkt dat hij het op het niveau van Bayern ook wel redt.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 04 Apr 2024, 18:53 Daarnaast zou hij PSV nooit zien zitten. Hij denkt dat hij het op het niveau van Bayern ook wel redt.
Maar wij zijn toch het Bayern van Nederland?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 04 Apr 2024, 18:56
11 Tinus wrote: 04 Apr 2024, 18:53 Daarnaast zou hij PSV nooit zien zitten. Hij denkt dat hij het op het niveau van Bayern ook wel redt.
Maar wij zijn toch het Bayern van Nederland?
Dat mocht Bayern willen.
These users thanked the author 11 Tinus for the post:
FieseFriedrich
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik verwacht (en hoop) eigenlijk gewoon Wouter Goes erbij. Plus een echte basisversterking als Debast.

Zie daarnaast PSV nog wel uitkomen bij Kenny Tete als vervanger van Teze, mocht hij vertrekken. Dus laten we hopen dat Jordan blijft en verlengd.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tovast wrote: 04 Apr 2024, 23:02Ik verwacht (en hoop) eigenlijk gewoon Wouter Goes erbij. Plus een echte basisversterking als Debast.
Vanwaar verwacht je Wouter Goes?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 04 Apr 2024, 23:11
Tovast wrote: 04 Apr 2024, 23:02Ik verwacht (en hoop) eigenlijk gewoon Wouter Goes erbij. Plus een echte basisversterking als Debast.
Vanwaar verwacht je Wouter Goes?
Ik vrees dat de kans op Wolter Kroes groter is.
These users thanked the author Balinho for the post:
Bossche bol
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 04 Apr 2024, 23:11
Tovast wrote: 04 Apr 2024, 23:02Ik verwacht (en hoop) eigenlijk gewoon Wouter Goes erbij. Plus een echte basisversterking als Debast.
Vanwaar verwacht je Wouter Goes?
Waarom stel je niet de vraag over fucking Tete? :dokter:
These users thanked the author Hatseflats for the post:
SKERLA
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 04 Apr 2024, 23:11
Tovast wrote: 04 Apr 2024, 23:02Ik verwacht (en hoop) eigenlijk gewoon Wouter Goes erbij. Plus een echte basisversterking als Debast.
Vanwaar verwacht je Wouter Goes?
Nederlander, toptalent, vacature. Heb wel eens vernomen dat PSV elke week hem bekijkt. Al kun je dat met je gezonde verstand ook best inschatten.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Goes ligt vast tot 2028, veel te duur en ook (nog) niet het niveau wat je nu van een basis RCV bij PSV mag verwachten.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Madueke wrote: 04 Apr 2024, 23:28 Goes ligt vast tot 2028, veel te duur en ook (nog) niet het niveau wat je nu van een basis RCV bij PSV mag verwachten.
Zou ook niet beoogd basisspeler zijn denk ik. Leg er blind 8m+ voor neer trouwens hoor.
These users thanked the author Tovast for the post (total 2):
YkhimHeruone
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tovast wrote: 04 Apr 2024, 23:35
Madueke wrote: 04 Apr 2024, 23:28 Goes ligt vast tot 2028, veel te duur en ook (nog) niet het niveau wat je nu van een basis RCV bij PSV mag verwachten.
Zou ook niet beoogd basisspeler zijn denk ik. Leg er blind 8m+ voor neer trouwens hoor.
Hoop dat Blind dat ook doet. En dat die + achter jouw 8 dan betekent dat hij er minstens 80m voor neerlegt, met een stapeltje aandelen als tekenbonus. Maar ff serieuze vraag, hoeveel zou je er max voor neerleggen met je ogen open?
User avatar
DSQ2
Lid 2e elftal
Posts: 155
Joined: 06 Jun 2023, 10:48
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wouter Goes zou ik ook graag zien, maar contract loopt inderdaad nog heel lang. AZ wilt hem denk ik niet kwijt en al helemaal niet aan PSV
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Haha. Vergeten dat Tete nooit speelde ivm Veltman op rechtsback? Tete gaat never komen als Bosz er zit.
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Balinho wrote: 04 Apr 2024, 23:41
Tovast wrote: 04 Apr 2024, 23:35

Zou ook niet beoogd basisspeler zijn denk ik. Leg er blind 8m+ voor neer trouwens hoor.
Hoop dat Blind dat ook doet. En dat die + achter jouw 8 dan betekent dat hij er minstens 80m voor neerlegt, met een stapeltje aandelen als tekenbonus. Maar ff serieuze vraag, hoeveel zou je er max voor neerleggen met je ogen open?
Tussen de 8 en 11 miljoen.

Tete heeft zich flink ontwikkeld in Engeland en een redelijk vergelijkbaar profiel als Teze, vandaar dat ik dat denk. Zou er niet heel blij van worden overigens.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tovast wrote: 04 Apr 2024, 23:35
Madueke wrote: 04 Apr 2024, 23:28 Goes ligt vast tot 2028, veel te duur en ook (nog) niet het niveau wat je nu van een basis RCV bij PSV mag verwachten.
Zou ook niet beoogd basisspeler zijn denk ik. Leg er blind 8m+ voor neer trouwens hoor.
Same. Maar acht het niet realistisch dat AZ en PSV zaken doen + dat er een marktconform bedrag onderhalt kan worden.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 04 Apr 2024, 13:36 Je mag al vanaf januari praten met spelers met een aflopend contract. Alle partijen hebben eigenlijk geen baat bij het lekker van een akkoord dus het lijkt mij iets wat tegen die tijd vanzelf komt als het seizoen op zijn einde loopt. Bij Smal was het eigenlijk net te vroeg want die waren nog in volle strijd.

Ik weet niet hoe PSV het zelf ziet maar ik zou zeggen dat als je heel veel mutaties in je elftal hebt dat je tijdens het 1e trainingskamp in week 3 (ofzo) van de voorbereiding de vacatures opgevuld hebt. Er is dit jaar een EK en dat is vaak wat ongelukkig als je spelers wilt halen die daar actief zijn want dan is dat trainingskamp al best ambitieus. Er is gewoon een realistische kans dat we straks de voorbereiding op dag 1 beginnen met Luuk, Til, Lang, Schouten (zou schandalig zijn), Mauro, Teze, Boscagli en wat nieuwe jongens. Dat is van de ene kant wel lekker maar van de andere kant ook wel fijn omdat bv USA/Mexico later in stroomt. Al is het niet duidelijk hoeveel Americanen/Mexicanen we dan (nog) hebben.

Rik heeft nu al 3454x geschreven dat Drommel niet nog zo'n seizoen wil dus dan lijkt het me dat PSV tenminste een 2e keeper zoekt. Daarnaast moet die RCV er sowieso komen en kunnen ze al mee aan de gang, wellicht nog een jongen voor erbij op het middenveld/achterin en natuurlijk die 4e flankflitser die in de winter niet kwam. Ongeacht wie er gaat voor 1 juli of na 1 juli kunnen ze daar al mee aan de gang. Je mag verwachten dat ze die voor de eerste training gewoon aan boord hebben.
Denk dat sowieso het gros van de selectie nog wel in tact is. Aan de onderkant zijn of lijken de exits van Waterman, Drommel, Sambo en huurlingen Dest, Van Aanholt, Bella-Kotchap en Tillman zeker. Maar voor de rest zullen de meeste mutaties ver na 1 juli plaatsvinden verwacht ik, zowel inkomend als uitgaand.
DE MADERA 76
Regelmatige invaller
Posts: 349
Joined: 12 Apr 2021, 22:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 04 Apr 2024, 23:49
Tovast wrote: 04 Apr 2024, 23:35

Zou ook niet beoogd basisspeler zijn denk ik. Leg er blind 8m+ voor neer trouwens hoor.
Same. Maar acht het niet realistisch dat AZ en PSV zaken doen + dat er een marktconform bedrag onderhalt kan worden.
Wellicht is Wouter of zijn zaakwaarnemer slim geweest en zijn er clausules opgenomen. Verwacht daarnaast niet dat hij dermate veel verdiend dat extreem hoge transferbedragen stand houden
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Goes heeft eind november zijn contract nog verlengd bij de Alkmaarders, daar zullen we echt de hoofdprijs voor moeten betalen, zeker AZ kennende.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Robson de Souza wrote: 05 Apr 2024, 11:43
Dit is oud nieuws, toch?
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sambo naar Burnley
User avatar
PSVAchterhoek
Vaste waarde in elftal
Posts: 597
Joined: 31 Aug 2021, 18:38
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ricardo Pepi
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Post Reply