Transferwindow 2024/25
- PSVAchterhoek
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Ricardo Pepi
Hopelijk kan ie shinen bij Burnley! En het liefst nog samen met CJ Egan-Riley!
- These users thanked the author PSVAchterhoek for the post (total 2):
- TylerDurdn • DeBruyne
- DonyellMalen
- Legende
Jammer dat ‘ie transfervrij vertrekt, maar buiten dat zat dit er natuurlijk aan te komen. Als je een jaar niet hebt gespeeld is dit nog een aardige stap, ook al gaat Burnley bijna zeker degraderen.
- Balinho
- Internationale topspeler
Leuk voor hem. Lekker mo(re) ballonnetjes burnen daar.
- These users thanked the author Balinho for the post:
- Jaapdebaap
- Standbeeld
- Mister PSV
- Svalas
- Verbannen
In mijn ogen moet PSV deze zomer voor een 'triple deal' gaan met Excelsior. De namen die mij positief verrassen zijn De Moes, Sandra en Driouech. Spelers met potentie en toevalligerwijs ook elkaar ingespeeld.
Met de verwachte uitgaande spelers Dest, Veerman en wellicht Lozano is de linkerkant volledig bezet, mochten bovenstaande spelers gehaald worden.
Op naar #26.
Met de verwachte uitgaande spelers Dest, Veerman en wellicht Lozano is de linkerkant volledig bezet, mochten bovenstaande spelers gehaald worden.
Op naar #26.
- AlexDeTank4
- Bankzitter
Lijkt me een goede, ook maar meteen de drie beste spelers van RKC en Volendam afsnoepen. Dan hebben we vast een CL waardig elftal.Svalas wrote: ↑05 Apr 2024, 14:33 In mijn ogen moet PSV deze zomer voor een 'triple deal' gaan met Excelsior. De namen die mij positief verrassen zijn De Moes, Sandra en Driouech. Spelers met potentie en toevalligerwijs ook elkaar ingespeeld.
Op naar #26.
- These users thanked the author AlexDeTank4 for the post:
- OntketendeDuif
- ShovingNE2
- Site Admin
Wut?Svalas wrote: ↑05 Apr 2024, 14:33In mijn ogen moet PSV deze zomer voor een 'triple deal' gaan met Excelsior. De namen die mij positief verrassen zijn De Moes, Sandra en Driouech. Spelers met potentie en toevalligerwijs ook elkaar ingespeeld.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- StratumZuid
- Vedette
Dit is wel heel triest, dan heb ik nog liever ajacied1988Svalas wrote: ↑05 Apr 2024, 14:33 In mijn ogen moet PSV deze zomer voor een 'triple deal' gaan met Excelsior. De namen die mij positief verrassen zijn De Moes, Sandra en Driouech. Spelers met potentie en toevalligerwijs ook elkaar ingespeeld.
Op naar #26.
- These users thanked the author StratumZuid for the post:
- Standbeeld
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Als er in de Eredivisie 26 teams mee zouden doen, zouden we met deze plannen inderdaad voor #26 meedoen.Svalas wrote: ↑05 Apr 2024, 14:33 In mijn ogen moet PSV deze zomer voor een 'triple deal' gaan met Excelsior. De namen die mij positief verrassen zijn De Moes, Sandra en Driouech. Spelers met potentie en toevalligerwijs ook elkaar ingespeeld.
. Op naar #26 .
- Standbeeld
- Mister PSV
Bij iedere post van die gozer vraag ik mezelf af hoeveel krediet hij nog heeft bij de mods.ShovingNE2 wrote: ↑05 Apr 2024, 14:36Wut?Svalas wrote: ↑05 Apr 2024, 14:33In mijn ogen moet PSV deze zomer voor een 'triple deal' gaan met Excelsior. De namen die mij positief verrassen zijn De Moes, Sandra en Driouech. Spelers met potentie en toevalligerwijs ook elkaar ingespeeld.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Ardbeg
- Tjompie
Dan kunnen ze ook meteen Mike van Duinen halen, een goede versterkingSvalas wrote: ↑05 Apr 2024, 14:33 In mijn ogen moet PSV deze zomer voor een 'triple deal' gaan met Excelsior. De namen die mij positief verrassen zijn De Moes, Sandra en Driouech. Spelers met potentie en toevalligerwijs ook elkaar ingespeeld.
Op naar #26.
- Maax
- Meervoudig international
Haha, Bartje VrieeeeendssssssStandbeeld wrote: ↑05 Apr 2024, 14:46Bij iedere post van die gozer vraag ik mezelf af hoeveel krediet hij nog heeft bij de mods.
-
- Vaste waarde in elftal
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Voor het middenveld blijven Sverre Nypan en Cristian Medina hele interessante namen. En Vranckx ofcourse.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Hatseflats
- Vedette
Jij bent ook degene die graag van Crooij en Vriends zou willen halen, toch? Wil jij in de KKD spelen ofwa?Svalas wrote: ↑05 Apr 2024, 14:33 In mijn ogen moet PSV deze zomer voor een 'triple deal' gaan met Excelsior. De namen die mij positief verrassen zijn De Moes, Sandra en Driouech. Spelers met potentie en toevalligerwijs ook elkaar ingespeeld.
Op naar #26.
Goeie trol wel.
Edit: Kitolano, Abels en Vlap zijn ook genoemd.
- Standbeeld
- Mister PSV
Lijkt me wel een goede gozer. Maar voetballend is Sparta echt zijn absolute max.Maax wrote: ↑05 Apr 2024, 15:33Haha, Bartje VrieeeeendssssssStandbeeld wrote: ↑05 Apr 2024, 14:46
Bij iedere post van die gozer vraag ik mezelf af hoeveel krediet hij nog heeft bij de mods.
- Maax
- Meervoudig international
Hahah klopt, maar dat was die gozer toen aan het zeggen daaromStandbeeld wrote: ↑05 Apr 2024, 16:50Lijkt me wel een goede gozer. Maar voetballend is Sparta echt zijn absolute max.
-
- Regelmatige invaller