Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Persepolis
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Vanthaman18 schreef: 06 apr 2024, 13:28
voetballeed schreef: 06 apr 2024, 13:27 We moeten natuurlijk niet net alsof doen dat Ajax op omvallen staat. Met Hato, Taylor, Brobbey en Bergwijn kunnen ze zo 150+ miljoen liquide maken.
Denk dat Brobbey met afstand de duurste speler uit de Eredivisie is.

Met 150 miljoej kapitaal kun je direct concurreren met PSV, mits slim besteed.
Brobbey de duurste speler uit de Eredivisie? Heeft de warmte je nu al te pakken?
Met afstand he! :tear:
Persepolis
Vedette

voetballeed schreef: 06 apr 2024, 13:29 Zeker, ik snap het moeilijk te accepteren is maar van alle spelers, op dit moment in de Eredivisie, gaat Brobbey het meeste opleveren.

Wordt ook volledig terecht de 1e spits op het EK.
Het eerste gedeelte is in ieder geval een post om te bewaren :lol:
Wb de laatste zin, ik zie Koeman echt wel een dergelijk rare beslissing maken helaas, een spits die 20 kansen nodig heeft om te scoren, teert op zijn fysiek (waar je op het hoogste niveau weinig aan hebt) en welgeteld 1 interland heeft gespeeld in de basis gooien. Veelzeggend dat jij het dan "terecht" vindt met spelers als Memphis, Malen en Zirkzee nog in de selectie.
Deze gebruikers waarderen Persepolis voor dit bericht (totaal 2):
TijnD'n Berry
VeresRivne
Vedette

Persepolis schreef: 06 apr 2024, 13:40
voetballeed schreef: 06 apr 2024, 13:29 Zeker, ik snap het moeilijk te accepteren is maar van alle spelers, op dit moment in de Eredivisie, gaat Brobbey het meeste opleveren.

Wordt ook volledig terecht de 1e spits op het EK.
Het eerste gedeelte is in ieder geval een post om te bewaren :lol:
Wb de laatste zin, ik zie Koeman echt wel een dergelijk rare beslissing maken helaas, een spits die 20 kansen nodig heeft om te scoren, teert op zijn fysiek (waar je op het hoogste niveau weinig aan hebt) en welgeteld 1 interland heeft gespeeld in de basis gooien. Veelzeggend dat jij het dan "terecht" vindt met spelers als Memphis, Malen en Zirkzee nog in de selectie.
Lijkt me overduidelijk een sarcastische danwel trolpost.
Deze gebruikers waarderen VeresRivne voor dit bericht (totaal 2):
LenteDonyellMalen
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
ShovingNE2
Site Admin
Seizoenkaart: Vak PR

voetballeed schreef: 06 apr 2024, 13:27We moeten natuurlijk niet net alsof doen dat Ajax op omvallen staat. Met Hato, Taylor, Brobbey en Bergwijn kunnen ze zo 150+ miljoen liquide maken.
Rekenen gaat je verdomd slecht af.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
voetballeed
Verbannen
Seizoenkaart: Vak X

ShovingNE2 schreef: 06 apr 2024, 13:47
voetballeed schreef: 06 apr 2024, 13:27We moeten natuurlijk niet net alsof doen dat Ajax op omvallen staat. Met Hato, Taylor, Brobbey en Bergwijn kunnen ze zo 150+ miljoen liquide maken.
Brobbey zet je in de markt voor 80, je krijgt 65. Bergwijn is steady 25-30 waard. Hato - een van de grootste CV talenten ter wereld, minimaal 45. Taylor past qua profiel in de hele Europese subtop - zeg 35 miljoen.

Ik reken nog vrij behoudend. Zelfs na dit drama seizoen is de selectie van Ajax een veelvoud waard van die van PSV.

Op teamniveau is het echter een totale mismatch.
Standbeeld
Mister PSV

Ik zet niet snel een clowntje op een post, eigenlijk nooit, maar de post hierboven zou er dan toch echt een verdienen.
Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht (totaal 7):
GrasmatDonyellMalenPeeJdn-diejeDe RealistTijnCas
mateja
Internationale topspeler
Seizoenkaart: Vak Y

Mensen denken nog steeds dat ajax een goed CL jaar had?
Prof_napo
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: v.v. UNA

mateja schreef: 06 apr 2024, 14:02 Mensen denken nog steeds dat ajax een goed CL jaar had?
Ajax is dit seizoen toch ook gewoon ongeslagen in de CL?
Deze gebruikers waarderen Prof_napo voor dit bericht:
Heissenberrug
Lente
Meervoudig international

Standbeeld schreef: 06 apr 2024, 13:57 Ik zet niet snel een clowntje op een post, eigenlijk nooit, maar de post hierboven zou er dan toch echt een verdienen.
Precies dit, had ook de neiging maar houdt de eer maar aan mezelf. Wat Veres al zegt, trolpost.
Oh PSV wat je met me doet…
29.04.2007
Nationale topspeler
Seizoenkaart: Vak Y

voetballeed schreef: 06 apr 2024, 13:54
ShovingNE2 schreef: 06 apr 2024, 13:47

Brobbey zet je in de markt voor 80, je krijgt 65. Bergwijn is steady 25-30 waard. Hato - een van de grootste CV talenten ter wereld, minimaal 45. Taylor past qua profiel in de hele Europese subtop - zeg 35 miljoen.

Ik reken nog vrij behoudend. Zelfs na dit drama seizoen is de selectie van Ajax een veelvoud waard van die van PSV.

Bij Brobbey dacht ik; oke, die heeft bepaalde specifieke kwaliteiten, is een spits, redelijke statistieken en misschien zelfs wel veel minuten op een EK. In het meest positieve geval, zou kunnen.

Bij Bergwijn vond ik het al iets minder geloofwaardig, maar oke, nog steeds niet heel oud, international, bleef ook na een matig avontuur in het buitenland redelijk waardevast, in het meest positieve geval, zou kunnen.

Bij Hato dacht ik; zou kunnen. Heeft geen geweldig seizoen maar is inderdaad een groot talent, pas zn contract verlengd, gezien waar Timber voor is vertrokken, in het meest positieve geval, zou kunnen.

Bij Taylor dacht ik; HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! :lol: Trollll
Deze gebruikers waarderen 29.04.2007 voor dit bericht:
Grasmat
Mr. Spock
Internationale topspeler
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

voetballeed schreef: 06 apr 2024, 13:54 Taylor past qua profiel in de hele Europese subtop - zeg 35 miljoen.
Afbeelding
Deze gebruikers waarderen Mr. Spock voor dit bericht (totaal 2):
Fanatic-U-sCas
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Ajax is de beste 👍
VeresRivne
Vedette

mateja schreef: 06 apr 2024, 14:02 Mensen denken nog steeds dat ajax een goed CL jaar had?
Laatste 8 gehaald. 8)
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Standbeeld
Mister PSV

Skuddem schreef: 06 apr 2024, 14:20 Ajax is de beste 👍
De beste criminele club.
voetballeed
Verbannen

29.04.2007 schreef: 06 apr 2024, 14:08
voetballeed schreef: 06 apr 2024, 13:54

Bij Brobbey dacht ik; oke, die heeft bepaalde specifieke kwaliteiten, is een spits, redelijke statistieken en misschien zelfs wel veel minuten op een EK. In het meest positieve geval, zou kunnen.

Bij Bergwijn vond ik het al iets minder geloofwaardig, maar oke, nog steeds niet heel oud, international, bleef ook na een matig avontuur in het buitenland redelijk waardevast, in het meest positieve geval, zou kunnen.

Bij Hato dacht ik; zou kunnen. Heeft geen geweldig seizoen maar is inderdaad een groot talent, pas zn contract verlengd, gezien waar Timber voor is vertrokken, in het meest positieve geval, zou kunnen.

Het is natuurlijk geen exacte wetenschap, maar dat die 4 een forse waarde van boven de 150 miljoen vertegenwoordigen is voor vrijwel iedereen duidelijk. Niet hier in dit topic, want hier komen we niet verder dan Ajax is kut met daarna een boer of scheet.

Taylor heeft ontegenzeggelijk extreem veel potentie en men kijkt heus wel door een minder jaartje heen hoor. De ervaring die hij al heeft op 21 jarige leeftijd zal hem een dragende speler maken voor de komende jaren.

Van de bovenstaande posters had ik ook geen enkele objectiviteit verwacht maar we onthouden het en spreken elkaar over 2-3 jaar wel weer. Wellicht is het Brobbey 80 miljoen en Taylor 25 miljoen. So be it.
Mr. Spock
Internationale topspeler
Oude naam: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

voetballeed schreef: 06 apr 2024, 14:30

Taylor heeft ontegenzeggelijk extreem veel potentie en men kijkt heus wel door een minder jaartje heen hoor. De ervaring die hij al heeft op 21 jarige leeftijd zal hem een dragende speler maken voor de komende jaren.
JADE ANNA IS OP DIT FORUM!!!!!!
Deze gebruikers waarderen Mr. Spock voor dit bericht (totaal 4):
YkhimFranciscusTylerDurdnCaptain(C)
DeEintovenaar
Nationale topspeler

voetballeed schreef: 06 apr 2024, 14:30 De ervaring die hij al heeft op 21 jarige leeftijd zal hem een dragende speler maken voor de komende jaren.
Je bedoelt structureel niks presteren? Die ervaring heeft hij genoeg inderdaad!
Deze gebruikers waarderen DeEintovenaar voor dit bericht:
Grasmat
Standbeeld
Mister PSV

voetballeed schreef: 06 apr 2024, 14:30Taylor heeft ontegenzeggelijk extreem veel potentie
We hebben inderdaad met de nieuwe Messi te maken. Op 21 jarige leeftijd al 10mln(!!!) waard volgens TM.
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler

Als je jezelf 'voetballeed' noemt ligt het er eigenlijk best dik bovenop dat je een undercover Ajacied bent.
Deze gebruikers waarderen GillesdelaCroquette voor dit bericht (totaal 5):
Fanatic-U-sSKERLAMithrasBoemBoemTheoHeissenberrug
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

voetballeed schreef: 06 apr 2024, 14:30 Taylor heeft ontegenzeggelijk extreem veel potentie en men kijkt heus wel door een minder jaartje heen hoor. De ervaring die hij al heeft op 21 jarige leeftijd zal hem een dragende speler maken voor de komende jaren.
Minder jaartje? Al twee seizoenen geen kut waard.

Verder is zijn potentie twijfelachtig, als ie echt zo goed zou zijn dan zou ie wel echt zijn doorgebroken. Soort v.d. Beek maar dan nog minder kwaliteit.
Brael
Vedette

Ittot schreef: 06 apr 2024, 12:43
Brael schreef: 06 apr 2024, 12:34 Zo werkt de Nederlandse bewijslast (gelukkig) niet.
Het OM zal moeten aantonen dat andere gevallen vergelijkbaar genoeg zijn, en aan Kroes uiteraard om dat te betwisten. Maar Kroes hoeft niks te bewijzen, Kroes heeft voldoende aan gerede twijfel.
Het OM zal uiteraard met bewijslast moeten komen. Maar dat is niet moeilijk aangezien de feiten er niet om liegen. Echter zal met name Kroes moeten aantonen dat dit een ander geval is dan normaal. Wat anders is het een vrij kant en klare zaak.
Opnieuw, zo werkt de bewijslast niet. Het OM zal moeten aantonen dat deze zaak hetzelfde is als "normaal", en zal daarbij ook moeten aantonen wat volgens hen "normaal" is, en waarom dat "normaal" is.
En ook opnieuw, Kroes hoeft niks aan te tonen, Kroes hoeft alleen maar gerede twijfel te zaaien. Dat is voldoende voor vrijspraak.
Bubba Gump
Meervoudig international

voetballeed schreef: 06 apr 2024, 14:30
29.04.2007 schreef: 06 apr 2024, 14:08

Het is natuurlijk geen exacte wetenschap, maar dat die 4 een forse waarde van boven de 150 miljoen vertegenwoordigen is voor vrijwel iedereen duidelijk. Niet hier in dit topic, want hier komen we niet verder dan Ajax is kut met daarna een boer of scheet.

Van de bovenstaande posters had ik ook geen enkele objectiviteit verwacht maar we onthouden het en spreken elkaar over 2-3 jaar wel weer. Wellicht is het Brobbey 80 miljoen en Taylor 25 miljoen. So be it.
Ik snap dat hij veel potentie heeft met Jada Anna als vriendin, maar op het voetbalveld heeft de beste man bijzonder weinig te zoeken.
Ik vind het een iets mindere uitvoering van Rosario.
voetballeed
Verbannen

Standbeeld schreef: 06 apr 2024, 14:35
voetballeed schreef: 06 apr 2024, 14:30Taylor heeft ontegenzeggelijk extreem veel potentie
We hebben inderdaad met de nieuwe Messi te maken. Op 21 jarige leeftijd al 10mln(!!!) waard volgens TM.
En volgens CIES Football Observatory 55 miljoen. Zullen we middelen dan?
Standbeeld
Mister PSV

voetballeed schreef: 06 apr 2024, 14:45
Nee, dat nemen zelfs alle ajacieden niet serieus.
Deze gebruikers waarderen Standbeeld voor dit bericht:
Grasmat
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler

voetballeed schreef: 06 apr 2024, 14:45
Oh dan, zeg dat dan meteen. Het CIES Football Observatory dat alle topclubs al tijden gebruiken om transferwaardes te bepalen. Ja, nu liggen we op ons ruggetje.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Gesloten