Met afstand he!Vanthaman18 wrote: ↑06 Apr 2024, 13:28Brobbey de duurste speler uit de Eredivisie? Heeft de warmte je nu al te pakken?voetballeed wrote: ↑06 Apr 2024, 13:27 We moeten natuurlijk niet net alsof doen dat Ajax op omvallen staat. Met Hato, Taylor, Brobbey en Bergwijn kunnen ze zo 150+ miljoen liquide maken.
Denk dat Brobbey met afstand de duurste speler uit de Eredivisie is.
Met 150 miljoej kapitaal kun je direct concurreren met PSV, mits slim besteed.
Ajax deel II
- Persepolis
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
- Persepolis
- Vedette
Het eerste gedeelte is in ieder geval een post om te bewarenvoetballeed wrote: ↑06 Apr 2024, 13:29 Zeker, ik snap het moeilijk te accepteren is maar van alle spelers, op dit moment in de Eredivisie, gaat Brobbey het meeste opleveren.
Wordt ook volledig terecht de 1e spits op het EK.
Wb de laatste zin, ik zie Koeman echt wel een dergelijk rare beslissing maken helaas, een spits die 20 kansen nodig heeft om te scoren, teert op zijn fysiek (waar je op het hoogste niveau weinig aan hebt) en welgeteld 1 interland heeft gespeeld in de basis gooien. Veelzeggend dat jij het dan "terecht" vindt met spelers als Memphis, Malen en Zirkzee nog in de selectie.
- These users thanked the author Persepolis for the post (total 2):
- Tijn • D'n Berry
- VeresRivne
- Vedette
Lijkt me overduidelijk een sarcastische danwel trolpost.Persepolis wrote: ↑06 Apr 2024, 13:40Het eerste gedeelte is in ieder geval een post om te bewarenvoetballeed wrote: ↑06 Apr 2024, 13:29 Zeker, ik snap het moeilijk te accepteren is maar van alle spelers, op dit moment in de Eredivisie, gaat Brobbey het meeste opleveren.
Wordt ook volledig terecht de 1e spits op het EK.
Wb de laatste zin, ik zie Koeman echt wel een dergelijk rare beslissing maken helaas, een spits die 20 kansen nodig heeft om te scoren, teert op zijn fysiek (waar je op het hoogste niveau weinig aan hebt) en welgeteld 1 interland heeft gespeeld in de basis gooien. Veelzeggend dat jij het dan "terecht" vindt met spelers als Memphis, Malen en Zirkzee nog in de selectie.
- These users thanked the author VeresRivne for the post (total 2):
- Lente • DonyellMalen
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- ShovingNE2
- Site Admin
Rekenen gaat je verdomd slecht af.voetballeed wrote: ↑06 Apr 2024, 13:27We moeten natuurlijk niet net alsof doen dat Ajax op omvallen staat. Met Hato, Taylor, Brobbey en Bergwijn kunnen ze zo 150+ miljoen liquide maken.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- voetballeed
- Verbannen
Brobbey zet je in de markt voor 80, je krijgt 65. Bergwijn is steady 25-30 waard. Hato - een van de grootste CV talenten ter wereld, minimaal 45. Taylor past qua profiel in de hele Europese subtop - zeg 35 miljoen.ShovingNE2 wrote: ↑06 Apr 2024, 13:47Rekenen gaat je verdomd slecht af.voetballeed wrote: ↑06 Apr 2024, 13:27We moeten natuurlijk niet net alsof doen dat Ajax op omvallen staat. Met Hato, Taylor, Brobbey en Bergwijn kunnen ze zo 150+ miljoen liquide maken.
Ik reken nog vrij behoudend. Zelfs na dit drama seizoen is de selectie van Ajax een veelvoud waard van die van PSV.
Op teamniveau is het echter een totale mismatch.
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik zet niet snel een clowntje op een post, eigenlijk nooit, maar de post hierboven zou er dan toch echt een verdienen.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 7):
- Grasmat • DonyellMalen • PeeJ • dn-dieje • De Realist • Tijn • Cas
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Ajax is dit seizoen toch ook gewoon ongeslagen in de CL?
- These users thanked the author Prof_napo for the post:
- Heissenberrug
- Lente
- Meervoudig international
Precies dit, had ook de neiging maar houdt de eer maar aan mezelf. Wat Veres al zegt, trolpost.Standbeeld wrote: ↑06 Apr 2024, 13:57 Ik zet niet snel een clowntje op een post, eigenlijk nooit, maar de post hierboven zou er dan toch echt een verdienen.
Oh PSV wat je met me doet…
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Bij Brobbey dacht ik; oke, die heeft bepaalde specifieke kwaliteiten, is een spits, redelijke statistieken en misschien zelfs wel veel minuten op een EK. In het meest positieve geval, zou kunnen.voetballeed wrote: ↑06 Apr 2024, 13:54Brobbey zet je in de markt voor 80, je krijgt 65. Bergwijn is steady 25-30 waard. Hato - een van de grootste CV talenten ter wereld, minimaal 45. Taylor past qua profiel in de hele Europese subtop - zeg 35 miljoen.
Ik reken nog vrij behoudend. Zelfs na dit drama seizoen is de selectie van Ajax een veelvoud waard van die van PSV.
Bij Bergwijn vond ik het al iets minder geloofwaardig, maar oke, nog steeds niet heel oud, international, bleef ook na een matig avontuur in het buitenland redelijk waardevast, in het meest positieve geval, zou kunnen.
Bij Hato dacht ik; zou kunnen. Heeft geen geweldig seizoen maar is inderdaad een groot talent, pas zn contract verlengd, gezien waar Timber voor is vertrokken, in het meest positieve geval, zou kunnen.
Bij Taylor dacht ik; HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Trollll
- These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
- Grasmat
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
voetballeed wrote: ↑06 Apr 2024, 13:54 Taylor past qua profiel in de hele Europese subtop - zeg 35 miljoen.
- These users thanked the author Mr. Spock for the post (total 2):
- Fanatic-U-s • Cas
- VeresRivne
- Vedette
- Standbeeld
- Mister PSV
- voetballeed
- Verbannen
Het is natuurlijk geen exacte wetenschap, maar dat die 4 een forse waarde van boven de 150 miljoen vertegenwoordigen is voor vrijwel iedereen duidelijk. Niet hier in dit topic, want hier komen we niet verder dan Ajax is kut met daarna een boer of scheet.29.04.2007 wrote: ↑06 Apr 2024, 14:08Bij Brobbey dacht ik; oke, die heeft bepaalde specifieke kwaliteiten, is een spits, redelijke statistieken en misschien zelfs wel veel minuten op een EK. In het meest positieve geval, zou kunnen.voetballeed wrote: ↑06 Apr 2024, 13:54
Brobbey zet je in de markt voor 80, je krijgt 65. Bergwijn is steady 25-30 waard. Hato - een van de grootste CV talenten ter wereld, minimaal 45. Taylor past qua profiel in de hele Europese subtop - zeg 35 miljoen.
Bij Bergwijn vond ik het al iets minder geloofwaardig, maar oke, nog steeds niet heel oud, international, bleef ook na een matig avontuur in het buitenland redelijk waardevast, in het meest positieve geval, zou kunnen.
Bij Hato dacht ik; zou kunnen. Heeft geen geweldig seizoen maar is inderdaad een groot talent, pas zn contract verlengd, gezien waar Timber voor is vertrokken, in het meest positieve geval, zou kunnen.
Taylor heeft ontegenzeggelijk extreem veel potentie en men kijkt heus wel door een minder jaartje heen hoor. De ervaring die hij al heeft op 21 jarige leeftijd zal hem een dragende speler maken voor de komende jaren.
Van de bovenstaande posters had ik ook geen enkele objectiviteit verwacht maar we onthouden het en spreken elkaar over 2-3 jaar wel weer. Wellicht is het Brobbey 80 miljoen en Taylor 25 miljoen. So be it.
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
JADE ANNA IS OP DIT FORUM!!!!!!voetballeed wrote: ↑06 Apr 2024, 14:30
Taylor heeft ontegenzeggelijk extreem veel potentie en men kijkt heus wel door een minder jaartje heen hoor. De ervaring die hij al heeft op 21 jarige leeftijd zal hem een dragende speler maken voor de komende jaren.
- These users thanked the author Mr. Spock for the post (total 4):
- Ykhim • Franciscus • TylerDurdn • Captain(C)
-
- Nationale topspeler
Je bedoelt structureel niks presteren? Die ervaring heeft hij genoeg inderdaad!voetballeed wrote: ↑06 Apr 2024, 14:30 De ervaring die hij al heeft op 21 jarige leeftijd zal hem een dragende speler maken voor de komende jaren.
- These users thanked the author DeEintovenaar for the post:
- Grasmat
- Standbeeld
- Mister PSV
We hebben inderdaad met de nieuwe Messi te maken. Op 21 jarige leeftijd al 10mln(!!!) waard volgens TM.
- GillesdelaCroquette
Als je jezelf 'voetballeed' noemt ligt het er eigenlijk best dik bovenop dat je een undercover Ajacied bent.
- These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post (total 5):
- Fanatic-U-s • SKERLA • Mithras • BoemBoemTheo • Heissenberrug
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Minder jaartje? Al twee seizoenen geen kut waard.voetballeed wrote: ↑06 Apr 2024, 14:30 Taylor heeft ontegenzeggelijk extreem veel potentie en men kijkt heus wel door een minder jaartje heen hoor. De ervaring die hij al heeft op 21 jarige leeftijd zal hem een dragende speler maken voor de komende jaren.
Verder is zijn potentie twijfelachtig, als ie echt zo goed zou zijn dan zou ie wel echt zijn doorgebroken. Soort v.d. Beek maar dan nog minder kwaliteit.
-
- Vedette
Opnieuw, zo werkt de bewijslast niet. Het OM zal moeten aantonen dat deze zaak hetzelfde is als "normaal", en zal daarbij ook moeten aantonen wat volgens hen "normaal" is, en waarom dat "normaal" is.
En ook opnieuw, Kroes hoeft niks aan te tonen, Kroes hoeft alleen maar gerede twijfel te zaaien. Dat is voldoende voor vrijspraak.
-
- Meervoudig international
Ik snap dat hij veel potentie heeft met Jada Anna als vriendin, maar op het voetbalveld heeft de beste man bijzonder weinig te zoeken.voetballeed wrote: ↑06 Apr 2024, 14:30Het is natuurlijk geen exacte wetenschap, maar dat die 4 een forse waarde van boven de 150 miljoen vertegenwoordigen is voor vrijwel iedereen duidelijk. Niet hier in dit topic, want hier komen we niet verder dan Ajax is kut met daarna een boer of scheet.29.04.2007 wrote: ↑06 Apr 2024, 14:08
Bij Brobbey dacht ik; oke, die heeft bepaalde specifieke kwaliteiten, is een spits, redelijke statistieken en misschien zelfs wel veel minuten op een EK. In het meest positieve geval, zou kunnen.
Van de bovenstaande posters had ik ook geen enkele objectiviteit verwacht maar we onthouden het en spreken elkaar over 2-3 jaar wel weer. Wellicht is het Brobbey 80 miljoen en Taylor 25 miljoen. So be it.
Ik vind het een iets mindere uitvoering van Rosario.
- voetballeed
- Verbannen
En volgens CIES Football Observatory 55 miljoen. Zullen we middelen dan?Standbeeld wrote: ↑06 Apr 2024, 14:35We hebben inderdaad met de nieuwe Messi te maken. Op 21 jarige leeftijd al 10mln(!!!) waard volgens TM.
- Standbeeld
- Mister PSV
Nee, dat nemen zelfs alle ajacieden niet serieus.voetballeed wrote: ↑06 Apr 2024, 14:45En volgens CIES Football Observatory 55 miljoen. Zullen we middelen dan?Standbeeld wrote: ↑06 Apr 2024, 14:35
We hebben inderdaad met de nieuwe Messi te maken. Op 21 jarige leeftijd al 10mln(!!!) waard volgens TM.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Grasmat
- GillesdelaCroquette
Oh dan, zeg dat dan meteen. Het CIES Football Observatory dat alle topclubs al tijden gebruiken om transferwaardes te bepalen. Ja, nu liggen we op ons ruggetje.voetballeed wrote: ↑06 Apr 2024, 14:45En volgens CIES Football Observatory 55 miljoen. Zullen we middelen dan?Standbeeld wrote: ↑06 Apr 2024, 14:35
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.