Mauro voor Babadi wellicht. Babadi laten invallen als je extra creativiteit nodig hebt. Mauro is toch nog wat meer ''over mijn lijk'', en dat heb je vanavond wel nodig. AZ heeft de punten ook hard nodig om plek 4 veilig te stellen en zal er een vechtwedstrijd van willen maken.
PSV - AZ I Eredivisie (06/04/2024)
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
Ronduit schandalig dat we hier al 4x op rij van verloren hebben, in eigen huis nog wel. Hoog tijd ze weer eens met een afgetekende nederlaag richting Alkmaar te sturen.
- DonyellMalen
- Legende
Mauro dan eerder voor Ramalho, kan je met Veerman op 6 en Mauro op 8 spelen. Mauro op 10 zie ik niet zitten.Buitenspelgoal wrote: ↑06 Apr 2024, 13:27Mauro voor Babadi wellicht. Babadi laten invallen als je extra creativiteit nodig hebt.
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Ik zou dan eerder Veerman als 10 laten fungeren en Maruo + Schouten als blok op het middenveld. Maar de ''topwedstrijd'' variant met Schouten centraal acherin en Mauro - Babadi - Veerman op het middenveld is ook zeker een optie.DonyellMalen wrote: ↑06 Apr 2024, 13:30Mauro dan eerder voor Ramalho, kan je met Veerman op 6 en Mauro op 8 spelen. Mauro op 10 zie ik niet zitten.Buitenspelgoal wrote: ↑06 Apr 2024, 13:27Mauro voor Babadi wellicht. Babadi laten invallen als je extra creativiteit nodig hebt.
-
- Nationale topspeler
- Lente
- Meervoudig international
En dan samen met De Jong of in de plaats van De Jong?StratumZuid wrote: ↑06 Apr 2024, 12:54 Het zal nooit gebeuren maar van mij mag Pepi wel starten deze
Oh PSV wat je met me doet…
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Dan liever als wisselspeler die tegen wat moegestreden AZ verdedigers zijn loopacties kan maken. Voetballend is het te weinig.
- StratumZuid
- Vedette
Samen, Tillman middenveld voor TilLente wrote: ↑06 Apr 2024, 13:56En dan samen met De Jong of in de plaats van De Jong?StratumZuid wrote: ↑06 Apr 2024, 12:54 Het zal nooit gebeuren maar van mij mag Pepi wel starten deze
- These users thanked the author StratumZuid for the post:
- Lente
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
-
- Jeugdspeler
Deze wedstrijd gaat dan eindelijk mijn eerste bezoek aan het Philips Stadion zijn. Ongekend veel zin in!
- These users thanked the author SlothtinPowers for the post (total 16):
- Grasmat • Ykhim • Vanthaman18 • 040-076 • Doldenaar • Nilis • SKERLA • LeandroBonfim • Jwoeloe • driekes • IvanNielsen • Captain(C) • Tovast • De Realist • PCGC • Mithras
- Standbeeld
- Mister PSV
Veel plezier! Vanwaar dat je nu je eerste bezoek brengt? Woon je ver weg? Of is het er eerder nooit van gekomen?SlothtinPowers wrote: ↑06 Apr 2024, 15:49 Deze wedstrijd gaat dan eindelijk mijn eerste bezoek aan het Philips Stadion zijn. Ongekend veel zin in!
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- SlothtinPowers
-
- Jeugdspeler
Heb altijd (relatief) ver weg gewoond helaas, kom nu ook vanuit Hilversum. Maar dacht in dit prachtige seizoen moet ik er tenminste 1 keer bij zijn geweest, en vandaag kwam perfect uit qua aanvangstijdStandbeeld wrote: ↑06 Apr 2024, 16:00Veel plezier! Vanwaar dat je nu je eerste bezoek brengt? Woon je ver weg? Of is het er eerder nooit van gekomen?SlothtinPowers wrote: ↑06 Apr 2024, 15:49 Deze wedstrijd gaat dan eindelijk mijn eerste bezoek aan het Philips Stadion zijn. Ongekend veel zin in!
- These users thanked the author SlothtinPowers for the post (total 2):
- Standbeeld • voskat
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Het is wel echt een serieuze optie zo te lezen:DonyellMalen wrote: ↑06 Apr 2024, 13:30Mauro dan eerder voor Ramalho, kan je met Veerman op 6 en Mauro op 8 spelen. Mauro op 10 zie ik niet zitten.Buitenspelgoal wrote: ↑06 Apr 2024, 13:27Mauro voor Babadi wellicht. Babadi laten invallen als je extra creativiteit nodig hebt.
https://www.ed.nl/PSV/PSV-mist-sterke-t ... haring_web
- voskat
- Nationale topspeler
Waarom zou je daarin mee willen gaan?Buitenspelgoal wrote: ↑06 Apr 2024, 13:27 Mauro voor Babadi wellicht. Babadi laten invallen als je extra creativiteit nodig hebt. Mauro is toch nog wat meer ''over mijn lijk'', en dat heb je vanavond wel nodig. AZ heeft de punten ook hard nodig om plek 4 veilig te stellen en zal er een vechtwedstrijd van willen maken.
Erdoorheen voetballen moeten we. Met alleen Veerman kom je er niet qua creativiteit. Tillman staat ook al op een positie die voor hem niet ideaal is. En Baka is.. tja, wie weet of hij er vandaag zin in heeft...
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Mauro en Veerman samen kan denk ik best goed werken. Schouten als CV is bijna nooit mijn wens maar als het dan nog één keer moet dan is vandaag wel een moment.
Til verdient ook nog wel wat credits en ik denk dat hij vandaag weer scoort. Als je Tillman op 10 kon doen was dat mijn keuze geweest.
Til verdient ook nog wel wat credits en ik denk dat hij vandaag weer scoort. Als je Tillman op 10 kon doen was dat mijn keuze geweest.
- Hatseflats
- Vedette
- Armada
- Internationale topspeler
Behoorlijk mooi weer voor deze tijd van het jaar.
-
Blijft jammer dat er geen vervanger voor Yorbe is gehaald. Tillman in het centrum vind ik veel meer toevoegen dan op de flank.
Al heeft Dest daardoor wel mooi de ruimte om de 1 tegen 1 op te zoeken. Dat kan hij prima aan en AZ gaat het niet kunnen veroorloven om 2 man op Dest te zetten zoals ze bij Baka wel kunnen
Al heeft Dest daardoor wel mooi de ruimte om de 1 tegen 1 op te zoeken. Dat kan hij prima aan en AZ gaat het niet kunnen veroorloven om 2 man op Dest te zetten zoals ze bij Baka wel kunnen
- trouwepsvfan
- Vedette
Hahah we hebben behalve Uneken dus geen enkele aanvaller op de bank. Triest. En dit mag Earnie zichzelf aanrekenen. Mag natuurlijk nooit gebeuren dit.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 2):
- Menno1 • Leon77M
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Dit is inderdaad wel heel zwak zeg. Maar waarom dan in godsnaam geen aanvallers van jong meenemen?
- GillesdelaCroquette
Ja, want Earnie heeft ze allemaal persoonlijk doormidden getrapt, de lul.trouwepsvfan wrote: ↑06 Apr 2024, 17:45 Hahah we hebben behalve Uneken dus geen enkele aanvaller op de bank. Triest. En dit mag Earnie zichzelf aanrekenen. Mag natuurlijk nooit gebeuren dit.
- These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post (total 2):
- Grasmat • Balinho
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.