PSV - AZ I Eredivisie (06/04/2024)

Bespreek hier de wedstrijden van PSV.
Post Reply
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

trouwepsvfan wrote: 06 Apr 2024, 17:45 Hahah we hebben behalve Uneken dus geen enkele aanvaller op de bank. Triest. En dit mag Earnie zichzelf aanrekenen. Mag natuurlijk nooit gebeuren dit.
Ja goed, er had een flankspeler bij gemogen/gemoeten ja. Maar voor de rest is het ook een kwestie van extreem veel blessures op die posities of spelers die op die posities zouden kunnen spelen.

Aan de andere kant, inderdaad, als het nu nog heel erg spannend is en 'enorm' om de knikkers gaat... en je zo moet aantreden... dan is dat enorm pijnlijk.
These users thanked the author Armada for the post:
Grasmat
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

GillesdelaCroquette wrote: 06 Apr 2024, 17:46
trouwepsvfan wrote: 06 Apr 2024, 17:45 Hahah we hebben behalve Uneken dus geen enkele aanvaller op de bank. Triest. En dit mag Earnie zichzelf aanrekenen. Mag natuurlijk nooit gebeuren dit.
Ja, want Earnie heeft ze allemaal persoonlijk doormidden getrapt, de lul.
Hij had gewoon een vervanger voor Vertessen moeten aantrekken.
These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 2):
Menno1RemPSV
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Geen enkele aanvallende optie op de bank. Althans Uneken en Simons die ik dan ook had opgeroepen komen pas net kijken in het betaald voetbal. Nu hebben we veel geblesseerde maar je had ook vanavond Vertessen of Driehoek (ja ook geblesseerd…) er graag bij gehad.
These users thanked the author Tomm for the post:
11 Tinus
Menno1
Legende
Posts: 16064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

trouwepsvfan wrote: 06 Apr 2024, 17:45 Hahah we hebben behalve Uneken dus geen enkele aanvaller op de bank. Triest. En dit mag Earnie zichzelf aanrekenen. Mag natuurlijk nooit gebeuren dit.
Earnie heeft PSV en Bosz aardig laten zitten in de winter. Deze bank is hopeloos. 2 keepers, 4 verdedigers en een paar lichtgewichten.

Geen snelheid, geen vleugels, geen plan B. De basis moet het flikken.
These users thanked the author Menno1 for the post:
11 Tinus
RemPSV
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 788
Joined: 04 Nov 2020, 14:36
FOOTB_REM_S: No

Zonde dat door gebrek aan genoeg opties op de vleugels, Til weer in de basis moet, Tillman is op alle fronten de veel betere speler.
Echt een slechte winter transferperiode geweest van Stewart.
Wel heel fijn dat Schouten weer fit is.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Kijk ook gewoon even naar de bank. Als het er nog echt om ging dan is dit allemaal geen luxe.
User avatar
Koning_Arnold_IV
Talent
Posts: 76
Joined: 06 Jun 2023, 11:49
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Iedere week een verrassende afhaker, hoe is het mogelijk!
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Was is er met Pepi?
User avatar
DC_PSV
Vedette
Posts: 9417
Joined: 09 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik vind het bijzonder hoe onze spelers steeds op trainingen of in de warming-up uitvallen en er dan opeens wekenlang uitliggen. Kijkend naar onze ex-spelers die in de Bundesliga (Max, Gotze) en Premier League (Noni en Cody) topfit lijken en nauwelijks meer last hebben blessures, gaat er bij ons echt iets mis.
These users thanked the author DC_PSV for the post (total 2):
11 TinusVanthaman18
#simplythebest
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

trouwepsvfan wrote: 06 Apr 2024, 17:48
GillesdelaCroquette wrote: 06 Apr 2024, 17:46

Ja, want Earnie heeft ze allemaal persoonlijk doormidden getrapt, de lul.
Hij had gewoon een vervanger voor Vertessen moeten aantrekken.
En een verdediger zodat je er geen 7 hoeft te vervangen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

DC_PSV wrote: 06 Apr 2024, 17:51 Ik vind het bijzonder hoe onze spelers steeds op trainingen of in de warming-up uitvallen en er dan opeens wekenlang uitliggen. Kijkend naar onze ex-spelers die in de Bundesliga (Max, Gotze) en Premier League (Noni en Cody) topfit lijken en nauwelijks meer last hebben blessures, gaat er bij ons echt iets mis.
Het is gewoon irritant. Want het is niet 1x, het is niet 1 speler, het is niet 5x en het zijn geen 5 spelers maar het is gewoon 25x per seizoen.
These users thanked the author 11 Tinus for the post:
Koning_Arnold_IV
User avatar
Captain(C)
Vaste waarde in elftal
Posts: 743
Joined: 04 Nov 2020, 14:35
FOOTB_REM_S: No

Ze vallen helaas weer met bosjes om, nu Pepi weer..
Koekoek!
User avatar
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler
Posts: 4586
Joined: 26 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Menno1 wrote: 06 Apr 2024, 17:49
trouwepsvfan wrote: 06 Apr 2024, 17:45 Hahah we hebben behalve Uneken dus geen enkele aanvaller op de bank. Triest. En dit mag Earnie zichzelf aanrekenen. Mag natuurlijk nooit gebeuren dit.
Earnie heeft PSV en Bosz aardig laten zitten in de winter. Deze bank is hopeloos. 2 keepers, 4 verdedigers en een paar lichtgewichten.

Geen snelheid, geen vleugels, geen plan B. De basis moet het flikken.
19 december heeft Stewart al laten weten dat PSV in de winter niet veel ging doen. Hartstikke duidelijk. Dan heb je nu pech met blessures maar dat is wel de keuze geweest.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
User avatar
Lente
Meervoudig international
Posts: 1031
Joined: 22 Jul 2023, 17:18
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

‘Hij had gewoon een vervanger voor Vertessen moeten aantrekken’.

Ja gewoon, duh, doen we ff. Ik weet niet of jullie je de Vertessen soap nog kunnen herinneren? Ik zeg niet dat dit de oplossing is maar zo makkelijk als hier nu gesuggereerd wordt is het natuurlijk ook niet.
Oh PSV wat je met me doet…
User avatar
Asterix
Meervoudig international
Posts: 1176
Joined: 05 Jun 2023, 16:09
FOOTB_REM_S: No

trouwepsvfan wrote: 06 Apr 2024, 17:48
GillesdelaCroquette wrote: 06 Apr 2024, 17:46

Ja, want Earnie heeft ze allemaal persoonlijk doormidden getrapt, de lul.
Hij had gewoon een vervanger voor Vertessen moeten aantrekken.
Stewart heeft dat al 35x uitgelegd. In de winter is het lastig om een kwalitatieve versterking te halen. De spelers die dan beschikbaar zijn, zijn niet goed genoeg omdat ze bij die club weg mogen of op dat moment te duur.
Ich liebe gegenpressung
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Overwintering in CL en straks het kampioenschap. Relativeer een beetje mensen.
These users thanked the author Standbeeld for the post:
René1978
Wilysimba
Lid van verdienste
Posts: 536
Joined: 04 Nov 2020, 15:24
FOOTB_REM_S: No

Volgens mij moet de discussie niet zijn dat Stewart een vervanger had moeten aantrekken, maar moet het zijn dat hij Vertessen niet had moeten laten gaan. Die had zich echt nog wel geschikt, zeker omdat er hij nog veel speeltijd gekregen had. Relativerend: Stewart heeft een mega aandeel in het feit dat we zo goed als zeker op het stadhuisplein staan deze lente.
Madueke
Legende
Posts: 10870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Uneken boven Jevon Simons verkiezen slaat natuurlijk nergens op.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Lente wrote: 06 Apr 2024, 17:55 ‘Hij had gewoon een vervanger voor Vertessen moeten aantrekken’.

Ja gewoon, duh, doen we ff. Ik weet niet of jullie je de Vertessen soap nog kunnen herinneren? Ik zeg niet dat dit de oplossing is maar zo makkelijk als hier nu gesuggereerd wordt is het natuurlijk ook niet.
Het is wel gewoon de taak van Earnie. Dit vind ik te makkelijk wat je nu zegt. Dan moet je Vertessen niet laten gaan.
driekes
Veelbelovend talent
Posts: 90
Joined: 04 Nov 2020, 14:56
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 06 Apr 2024, 17:56 Overwintering in CL en straks het kampioenschap. Relativeer een beetje mensen.
Maar toch ... stel dat je iedereen aan boord had kunnen houden. Hoeveel mooier had t nog kunnen zijn?
Ik begrijp de ergernis wel hoor. Ondanks dit alles is t wel gewoon een mooi seizoen .
User avatar
Garnaal
Basisspeler
Posts: 429
Joined: 30 Aug 2021, 18:55
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Godsamme wat een zuurpruimen hier zeg. Allemaal jullie schuld dat ze geblesseerd raken
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Madueke wrote: 06 Apr 2024, 18:00 Uneken boven Jevon Simons verkiezen slaat natuurlijk nergens op.
Echt he
User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

driekes wrote: 06 Apr 2024, 18:00
Standbeeld wrote: 06 Apr 2024, 17:56 Overwintering in CL en straks het kampioenschap. Relativeer een beetje mensen.
Maar toch ... stel dat je iedereen aan boord had kunnen houden. Hoeveel mooier had t nog kunnen zijn?
Ik begrijp de ergernis wel hoor. Ondanks dit alles is t wel gewoon een mooi seizoen .
Ik begrijp de ergernis ook wel. Maar wat ik zeg: relativeer een beetje. Zoom even uit. Of Vertessen nu wel of niet op de bank had gezeten, wat maakt het onder aan de streep nu uit? Dit jaar kampioen en overwintering CL. Aankomende zomer weer doorpakken en dan bouwen we steady door op dit fundament.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Madueke wrote: 06 Apr 2024, 18:00 Uneken boven Jevon Simons verkiezen slaat natuurlijk nergens op.
Waarom denk je dat Uneken boven Simons gekozen is? Uneken is toch gewoon de vervanger van Pepi, qua positie?
Post Reply