PSV - AZ I Eredivisie (06/04/2024)
- Tomm
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Dit jaar heb je het geluk dat het telkens redelijk goed op te vangen was en de resultaten goed bleven. Je moet er niet aan denken dat je ala Feye van Hartman naar Lopez gaat maar dan op 2-3 posities tegelijk en dat zo’n beetje om de anderste week zoals nu bij ons. De overvolle kalender helpt niet maar daar kan je ook niet alles op afschuiven. Er zal vast veel aan gedaan worden binnen de club maar als supporter voelt het alsof het wordt afgedaan als pech en door. Al jaren.
-
- Legende
Ja, een spits voor een spits. Alleen Uneken is nog te slecht om als opvulling voor Jong PSV te dienen, Simons een zeldzaam lichtpuntje dit seizoen bij Jong PSV.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Simons had er van mij bij gemogen hoor, maar het niet of of toch? Simons zit er niet niet bij, omdat Uneken erbij zit.
Uneken heeft trouwens niet gespeeld gisteren door een schorsing.
- Lente
- Meervoudig international
Ja maar dat bedoel ik ook te zeggen. Het is niet zo dat dat allemaal zonder slag of stoot gegaan is. Het was uiteindelijk kiezen uit twee kwaden. Maar Yorbe dwong dit zelf ook min of meer wel af. Het was niet zo dat dit nou de voorkeurskeuze van Earnie en Bosz was.Vanthaman18 wrote: ↑06 Apr 2024, 18:00Het is wel gewoon de taak van Earnie. Dit vind ik te makkelijk wat je nu zegt. Dan moet je Vertessen niet laten gaan.Lente wrote: ↑06 Apr 2024, 17:55 ‘Hij had gewoon een vervanger voor Vertessen moeten aantrekken’.
Ja gewoon, duh, doen we ff. Ik weet niet of jullie je de Vertessen soap nog kunnen herinneren? Ik zeg niet dat dit de oplossing is maar zo makkelijk als hier nu gesuggereerd wordt is het natuurlijk ook niet.
Oh PSV wat je met me doet…
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
En dan mag je toch zeggen dat Stewart op dat punt gefaald heeft? Voor de rest heeft ie t perfect gedaan hoor.Lente wrote: ↑06 Apr 2024, 18:12Ja maar dat bedoel ik ook te zeggen. Het is niet zo dat dat allemaal zonder slag of stoot gegaan is. Het was uiteindelijk kiezen uit twee kwaden. Maar Yorbe dwong dit zelf ook min of meer wel af.Vanthaman18 wrote: ↑06 Apr 2024, 18:00
Het is wel gewoon de taak van Earnie. Dit vind ik te makkelijk wat je nu zegt. Dan moet je Vertessen niet laten gaan.
- Armada
- Internationale topspeler
Zo is het. We moeten extra scherp zijn. Want Ajax is ook al bezig met dat fundament.Standbeeld wrote: ↑06 Apr 2024, 18:04Ik begrijp de ergernis ook wel. Maar wat ik zeg: relativeer een beetje. Zoom even uit. Of Vertessen nu wel of niet op de bank had gezeten, wat maakt het onder aan de streep nu uit? Dit jaar kampioen en overwintering CL. Aankomende zomer weer doorpakken en dan bouwen we steady door op dit fundament.
- Lente
- Meervoudig international
Ja dat mag je zeker zeggen. Maar daar hoef ik het dan toch niet mee eens te zijn? Ik vind falen nogal een groot woord in deze. Het was kiezen tussen twee kwaden en ik was blij dat PSV zich uiteindelijk als nette club gedragen heeft. Zo groot is de impact nu ook weer niet, je moet alles wel in perspectief blijven zien. My thoughts.
Oh PSV wat je met me doet…
-
- Nationale topspeler
Ajax kan zich beter bezig houden met het bouwen van 0-6 leeftijd lego pakketten.. en zelfs dat is misschien qua denkwerk al te hoog gegrepen voor 80% van de mensen in dienst.Armada wrote: ↑06 Apr 2024, 18:19Zo is het. We moeten extra scherp zijn. Want Ajax is ook al bezig met dat fundament.Standbeeld wrote: ↑06 Apr 2024, 18:04
Ik begrijp de ergernis ook wel. Maar wat ik zeg: relativeer een beetje. Zoom even uit. Of Vertessen nu wel of niet op de bank had gezeten, wat maakt het onder aan de streep nu uit? Dit jaar kampioen en overwintering CL. Aankomende zomer weer doorpakken en dan bouwen we steady door op dit fundament.
-
- Vedette