Die Veerman wat een geweldenaar, 2 goals komen voor 70% vandaag van hem. Teze ook alweer zijn 7e assist.
Tillman sterk, schouten wat minder in de passing.
Kampioenschap is nu echt binnen, mocht er nog iemand twijfels hebben
PsvBmg wrote: ↑06 Apr 2024, 19:58
Die Veerman wat een geweldenaar, 2 goals komen voor 70% vandaag van hem. Teze ook alweer zijn 7e assist.
Tillman sterk, schouten wat minder in de passing.
Kampioenschap is nu echt binnen, mocht er nog iemand twijfels hebben
Joenepsv wrote: ↑06 Apr 2024, 19:59
Zou ook graag zien dar Mauro een een vaste aanstelling krijgt. Heerlijke speler om erbij te hebben. Vandaag ook prima.
Volgend jaar gewoon onze linksback, want ik zie Dest helaas niet blijven.
Zou ook graag zien dar Mauro een een vaste aanstelling krijgt. Heerlijke speler om erbij te hebben. Vandaag ook prima.
Contract verlengen en ideale stand in. Speler in categorie 12-16 die zo waardevol is. Benieuwd of hij op de backpositie komende zomer een serieuze kans krijgt.
Volgend jaar gewoon onze linksback, want ik zie Dest helaas niet blijven.
Ik hoop dat PSV toch wat hoger inzet, prima back up maar niveau moet omhoog
Contract verlengen en ideale stand in. Speler in categorie 12-16 die zo waardevol is. Benieuwd of hij op de backpositie komende zomer een serieuze kans krijgt.
En anders zet je hem op het middenveld. Of in de spits, of op de bank. Mauro kan alles.