PSV - AZ I Eredivisie (06/04/2024)
-
- Legende
-
- Internationale topspeler
Wat een heerlijke pot. Teze en Mauro imo echt gasten die voor ONS PSV volle bak gaan. Genoten van de sfeer. Op naar hele mooie dagen
-
- Jeugdinternational
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Luc Nilis
Een seizoen waar we met weemoed aan gaan terugdenken, dat staat vast. AZ heeft het even lastig maar met het spel van vanavond hadden de andere 16 eredivisie clubs ook geen enkele kans gehad.
Mijn MOTM was natuurlijk Bakayoko, wat een power en wat een talent. Zeer goede bijdragen ook van Veerman, Dest en ook Tillman, Luuk, Teze en Mauro noteren ruime voldoendes.
Mooiste moment was de 5-1 en de 'Herdgang-boys' (Baka, Babadi en Uneken) die dat gezamenlijk gingen vieren! Wat een club, wat een wedstrijd, wat een seizoen!
Mijn MOTM was natuurlijk Bakayoko, wat een power en wat een talent. Zeer goede bijdragen ook van Veerman, Dest en ook Tillman, Luuk, Teze en Mauro noteren ruime voldoendes.
Mooiste moment was de 5-1 en de 'Herdgang-boys' (Baka, Babadi en Uneken) die dat gezamenlijk gingen vieren! Wat een club, wat een wedstrijd, wat een seizoen!
Last edited by PSV_Haarlem on 07 Apr 2024, 08:17, edited 1 time in total.
- These users thanked the author PSV_Haarlem for the post (total 2):
- Massimo • Dribble
-
Miss brengt deze wedstrijd weer wat glans op ons kampioenschap . Voor al die pipo's die zeggen dat er glans van de schaal mist
- These users thanked the author AddoCultheld for the post (total 8):
- Grasmat • ComeOnPSV • Bossche bol • Kingfisher • Balinho • TylerDurdn • PCGC • D.Millpants
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Tegendoelpunt van Kaaskoppia haalt de glans wel van het kampioenschap af hoor.AddoCultheld wrote: ↑06 Apr 2024, 21:45 Miss brengt deze wedstrijd weer wat glans op ons kampioenschap . Voor al die pipo's die zeggen dat er glans van de schaal mist
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ruben van Bommel was ook blij voor zijn ex-teamgenoot.PSV_Haarlem wrote: ↑06 Apr 2024, 21:42 Een seizoen waar we met weemoed aan gaan terugdenken, dat staat vast. AZ heeft het even lastig maar met het spel van vanavond hadden de andere 17 eredivisie clubs ook geen enkele kans gehad.
- Persepolis
- Vedette
Als alles omgerekend wordt naar het 3-punten systeem dan is het punten record 93, van Ajax 71-72. Die kunnen we dus hoogstens evenaren. Het doelpuntenrecord staat op 122, wat zo'n beetje onmogelijk lijkt. Het doelsaldo record staat op +90, dat betekent dus dat we +18 moeten halen de komende 5 wedstrijden.
- DonyellMalen
- Legende
AZ toppers.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 5):
- Grasmat • Balinho • TomPSV023 • NotoriousBIG046 • De Realist
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Feyenoorders daarentegen hebben er nog ietwat moeite mee om de realiteit onder ogen te komen:
-
- Nationale topspeler
Ik las dit in het begin even verkeerd als in: Vanavond alle vrouwen afslaan op Stratumseind.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Maar als je effectiever bent… ben je dan niet ook beter? Of is Vinicius dan ook niet beter dan Antony, maar ook enkel effectiever?
- These users thanked the author Thijs for the post:
- Persepolis
- TylerDurdn
- Balinho
Nou, this aged pretty far from ok ook. Maar ik vermoed dat je hem zelf nog het lekkerst kan hebben achteraf. In je rood-witte flat.
Wanne pot mensen. Lekkerste sfeertje in het stadion sinds Rangers, Monaco en Ajax dit seizoen wat mij betreft. Mijn spijkerbroek scheurde in het kruis toen ik na die goal van Uneken in iemand's nek wilde klimmen, maar daarbij eerst over munne maat in een rolstoel moest stappen. Lukte bijna, en het was me die broek dubbel en dwars waard overigens. For Successful Living.
Wat ook nog een geweldig mooi moment was beneden op West, was dat toen een terminaal zieke man in zijn bed naar buiten gereden moest worden (ivm verwachte drukte), en hij zijn medesupporters op de tribune wellicht voor een laatste keer groette en een groot deel van West reageerde door hem een staande ovatie te geven, op datzelfde moment Veerman de 4-1 binnenschoot. En ik ff volschoot, heel eerlijk.
Vanavond kwamen zo weer een hoop dingen samen. De interactie met de spelers op het veld onderling, die met de spelers en de supporters, en die met supporters onderling bijvoorbeeld. Dat zo'n Uneken dan zijn Johan Pater moment mag pakken is geen toeval maar pure synchroniciteit natuurlijk. Wij zijn PSV.
Heerlijk mensen. Geniet ervan samen, we verdienen het.
- These users thanked the author Balinho for the post (total 5):
- ziege maar ook zagge • Grasmat • Doldenaar • De Realist • Ren Höek
-
- Lid scoutingsteam
Toppers? Ammehoela. Die gasten in het uitvak gooien vandaag ook weer met alles wat los zit naar PSV'ers in naastgelegen vakken, vervolgens de hele wedstrijd niks dan gemekker en middelvingers. Met hun Ben Side. Het is gewoon een provinciale club die zich als een klein, luidruchtig kind tussen de nationale grootmachten probeert te nestelen, maar vooral uitblinkt in klein zijn. Blij dat ze vandaag dus ook weer eens ouderwets hard op de kloten hebben gekregen, want die overwinningen in ons mooie stadion kwamen me inmiddels ook wel de strot uit. En die natrappende, provocerende Bazoer gun je ook een ontmoeting met een lantaarnpaal, maar dat is niks nieuws onder de zon. Die heeft z'n aversie jegens PSV ook nooit een plek kunnen geven en gedraagt zich wat dat betreft als net zo'n klein kind als AZ zelf, maar goed, dat allemaal terzijde. Het mag niet afleiden van de geweldige wedstrijd die PSV heeft gespeeld, want dat was het: gewoon weer een uitstekende, mooie wedstrijd. Zeer soeverein, mooie aanvallen gezien, prachtige goals, leuk debuut voor Uneken en een fantastische kampioenssfeer, tot ver buiten het stadion na afloop. Dat voelt goed en ik vind ook dat het ons gegund is, al zeg ik het zelf
Dit is ook voor Thijs en familie, en eenieder die te maken heeft met die vreselijke rotziekte. En als ik dan toch mag afsluiten met een kritische noot: degene die dat goedbedoelde spandoek op Oost heeft ontworpen en niet eens de moeite heeft gedaan om de achternaam goed te spellen, die persoon (of personen) moet je vanaf heden zo ver mogelijk van nieuwe spandoeken weghouden. Om je voor te schamen is het.
- trouwepsvfan
- Vedette
Wat stond daar dan? Heb dit niet gezien vanaf westYkhim wrote: ↑06 Apr 2024, 23:15Dit is ook voor Thijs en familie, en eenieder die te maken heeft met die vreselijke rotziekte. En als ik dan toch mag afsluiten met een kritische noot: degene die dat goedbedoelde spandoek op Oost heeft ontworpen en niet eens de moeite heeft gedaan om de achternaam goed te spellen, die persoon (of personen) moet je vanaf heden zo ver mogelijk van nieuwe spandoeken weghouden. Om je voor te schamen is het.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Standbeeld
- Mister PSV
Sleegers met dubbel "e" als ik het goed heb gezien.trouwepsvfan wrote: ↑06 Apr 2024, 23:19Wat stond daar dan? Heb dit niet gezien vanaf westYkhim wrote: ↑06 Apr 2024, 23:15
Dit is ook voor Thijs en familie, en eenieder die te maken heeft met die vreselijke rotziekte. En als ik dan toch mag afsluiten met een kritische noot: degene die dat goedbedoelde spandoek op Oost heeft ontworpen en niet eens de moeite heeft gedaan om de achternaam goed te spellen, die persoon (of personen) moet je vanaf heden zo ver mogelijk van nieuwe spandoeken weghouden. Om je voor te schamen is het.
-
- Meervoudig international
My god, heeft hij dat echt gezegd?Armada wrote: ↑06 Apr 2024, 20:44“Onder normale omstandigheden was Feyenoord kampioen geworden”Standbeeld wrote: ↑06 Apr 2024, 20:42
Zegt ie alleen maar om te verklaren waarom Feyenoord dit jaar het onderspit delft.
- Armada
-
- Meervoudig international