PSV - AZ I Eredivisie (06/04/2024)

Bespreek hier de wedstrijden van PSV.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik zat in het zonnetje te genieten van een koude cerveza, heb ik nog wat gemist?
La vida és massa curta per no fer broma
PeeJ
Vaste waarde in elftal
Posts: 538
Joined: 28 Feb 2021, 17:39
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ontzettend genoten van PSV en in het bijzonder van Dest, Tillman en Bakayoko. Uniek seizoen.
These users thanked the author PeeJ for the post:
Nummer 6
Madueke
Legende
Posts: 10870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Nog 5 wedstrijden om 11 goals te maken voor de 100 goals. Zijn daar nog records mee te halen?
TomPSV
Legende
Posts: 14764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Madueke wrote: 06 Apr 2024, 21:33 Nog 5 wedstrijden om 11 goals te maken voor de 100 goals. Zijn daar nog records mee te halen?
Is wel vaker gebeurd toch?
Volgens mij kunnen we nog wel het puntenrecord (93) pakken als we alles winnen. Die staat op 92.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
FOOTB_REM_S: No

Wat een heerlijke pot. Teze en Mauro imo echt gasten die voor ONS PSV volle bak gaan. Genoten van de sfeer. Op naar hele mooie dagen
PSV_Haarlem
Jeugdinternational
Posts: 129
Joined: 08 Jun 2023, 22:25
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luc Nilis
FOOTB_REM_S: No

Een seizoen waar we met weemoed aan gaan terugdenken, dat staat vast. AZ heeft het even lastig maar met het spel van vanavond hadden de andere 16 eredivisie clubs ook geen enkele kans gehad.

Mijn MOTM was natuurlijk Bakayoko, wat een power en wat een talent. Zeer goede bijdragen ook van Veerman, Dest en ook Tillman, Luuk, Teze en Mauro noteren ruime voldoendes.

Mooiste moment was de 5-1 en de 'Herdgang-boys' (Baka, Babadi en Uneken) die dat gezamenlijk gingen vieren! Wat een club, wat een wedstrijd, wat een seizoen!
Last edited by PSV_Haarlem on 07 Apr 2024, 08:17, edited 1 time in total.
These users thanked the author PSV_Haarlem for the post (total 2):
MassimoDribble
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
FOOTB_REM_S: No

Miss brengt deze wedstrijd weer wat glans op ons kampioenschap 😅. Voor al die pipo's die zeggen dat er glans van de schaal mist 😅
These users thanked the author AddoCultheld for the post (total 8):
GrasmatComeOnPSVBossche bolKingfisherBalinhoTylerDurdnPCGCD.Millpants
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

AddoCultheld wrote: 06 Apr 2024, 21:45 Miss brengt deze wedstrijd weer wat glans op ons kampioenschap 😅. Voor al die pipo's die zeggen dat er glans van de schaal mist 😅
Tegendoelpunt van Kaaskoppia haalt de glans wel van het kampioenschap af hoor.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

PSV_Haarlem wrote: 06 Apr 2024, 21:42 Een seizoen waar we met weemoed aan gaan terugdenken, dat staat vast. AZ heeft het even lastig maar met het spel van vanavond hadden de andere 17 eredivisie clubs ook geen enkele kans gehad.

Mijn MOTM was natuurlijk Bakayoko, wat een power en wat een talent. Zeer goede bijdragen ook van Veerman, Dest en ook Tillman, Luuk, Teze en Mauro noteren ruime voldoendes.

Mooiste moment was de 5-1 en de 'Herdgang-boys' (Baka, Babadi en Uneken) die dat gezamenlijk gingen vieren! Wat een club, wat een wedstrijd, wat een seizoen!
Ruben van Bommel was ook blij voor zijn ex-teamgenoot.
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

TomPSV wrote: 06 Apr 2024, 21:36
Madueke wrote: 06 Apr 2024, 21:33 Nog 5 wedstrijden om 11 goals te maken voor de 100 goals. Zijn daar nog records mee te halen?
Is wel vaker gebeurd toch?
Volgens mij kunnen we nog wel het puntenrecord (93) pakken als we alles winnen. Die staat op 92.
Als alles omgerekend wordt naar het 3-punten systeem dan is het punten record 93, van Ajax 71-72. Die kunnen we dus hoogstens evenaren. Het doelpuntenrecord staat op 122, wat zo'n beetje onmogelijk lijkt. Het doelsaldo record staat op +90, dat betekent dus dat we +18 moeten halen de komende 5 wedstrijden.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

AZ toppers.

These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 5):
GrasmatBalinhoTomPSV023NotoriousBIG046De Realist
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Feyenoorders daarentegen hebben er nog ietwat moeite mee om de realiteit onder ogen te komen:



:grin:
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 06 Apr 2024, 20:35 Vanavond alle vrouwen van zich afslaan op Stratumseind.
Ik las dit in het begin even verkeerd als in: Vanavond alle vrouwen afslaan op Stratumseind.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 06 Apr 2024, 22:24 Feyenoorders daarentegen hebben er nog ietwat moeite mee om de realiteit onder ogen te komen:



:grin:
Maar als je effectiever bent… ben je dan niet ook beter? Of is Vinicius dan ook niet beter dan Antony, maar ook enkel effectiever?
These users thanked the author Thijs for the post:
Persepolis
User avatar
TylerDurdn
Internationale topspeler
Posts: 3265
Joined: 12 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 06 Apr 2024, 22:24 Feyenoorders daarentegen hebben er nog ietwat moeite mee om de realiteit onder ogen te komen:



:grin:
Wat een clown die kerel
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 06 Apr 2024, 19:33
Joenepsv wrote: 06 Apr 2024, 19:31
Hoezo? Wij hebben Uneken.
Ultieme vernedering voor AZ om straks bij de 3-0 de non-voetballer en KKD-plafond Uneken flink wat minuten te geven. :opzijnkop:
Nou, this aged pretty far from ok ook. Maar ik vermoed dat je hem zelf nog het lekkerst kan hebben achteraf. In je rood-witte flat. :D

Wanne pot mensen. Lekkerste sfeertje in het stadion sinds Rangers, Monaco en Ajax dit seizoen wat mij betreft. Mijn spijkerbroek scheurde in het kruis toen ik na die goal van Uneken in iemand's nek wilde klimmen, maar daarbij eerst over munne maat in een rolstoel moest stappen. Lukte bijna, en het was me die broek dubbel en dwars waard overigens. For Successful Living.

Wat ook nog een geweldig mooi moment was beneden op West, was dat toen een terminaal zieke man in zijn bed naar buiten gereden moest worden (ivm verwachte drukte), en hij zijn medesupporters op de tribune wellicht voor een laatste keer groette en een groot deel van West reageerde door hem een staande ovatie te geven, op datzelfde moment Veerman de 4-1 binnenschoot. En ik ff volschoot, heel eerlijk.

Vanavond kwamen zo weer een hoop dingen samen. De interactie met de spelers op het veld onderling, die met de spelers en de supporters, en die met supporters onderling bijvoorbeeld. Dat zo'n Uneken dan zijn Johan Pater moment mag pakken is geen toeval maar pure synchroniciteit natuurlijk. Wij zijn PSV.

Heerlijk mensen. Geniet ervan samen, we verdienen het.
These users thanked the author Balinho for the post (total 5):
ziege maar ook zaggeGrasmatDoldenaarDe RealistRen Höek
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 06 Apr 2024, 22:17 AZ toppers.

Toppers? Ammehoela. Die gasten in het uitvak gooien vandaag ook weer met alles wat los zit naar PSV'ers in naastgelegen vakken, vervolgens de hele wedstrijd niks dan gemekker en middelvingers. Met hun Ben Side. Het is gewoon een provinciale club die zich als een klein, luidruchtig kind tussen de nationale grootmachten probeert te nestelen, maar vooral uitblinkt in klein zijn. Blij dat ze vandaag dus ook weer eens ouderwets hard op de kloten hebben gekregen, want die overwinningen in ons mooie stadion kwamen me inmiddels ook wel de strot uit. En die natrappende, provocerende Bazoer gun je ook een ontmoeting met een lantaarnpaal, maar dat is niks nieuws onder de zon. Die heeft z'n aversie jegens PSV ook nooit een plek kunnen geven en gedraagt zich wat dat betreft als net zo'n klein kind als AZ zelf, maar goed, dat allemaal terzijde. Het mag niet afleiden van de geweldige wedstrijd die PSV heeft gespeeld, want dat was het: gewoon weer een uitstekende, mooie wedstrijd. Zeer soeverein, mooie aanvallen gezien, prachtige goals, leuk debuut voor Uneken en een fantastische kampioenssfeer, tot ver buiten het stadion na afloop. Dat voelt goed en ik vind ook dat het ons gegund is, al zeg ik het zelf :mrgreen:

Dit is ook voor Thijs en familie, en eenieder die te maken heeft met die vreselijke rotziekte. En als ik dan toch mag afsluiten met een kritische noot: degene die dat goedbedoelde spandoek op Oost heeft ontworpen en niet eens de moeite heeft gedaan om de achternaam goed te spellen, die persoon (of personen) moet je vanaf heden zo ver mogelijk van nieuwe spandoeken weghouden. Om je voor te schamen is het.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 06 Apr 2024, 23:15
DonyellMalen wrote: 06 Apr 2024, 22:17 AZ toppers.

Dit is ook voor Thijs en familie, en eenieder die te maken heeft met die vreselijke rotziekte. En als ik dan toch mag afsluiten met een kritische noot: degene die dat goedbedoelde spandoek op Oost heeft ontworpen en niet eens de moeite heeft gedaan om de achternaam goed te spellen, die persoon (of personen) moet je vanaf heden zo ver mogelijk van nieuwe spandoeken weghouden. Om je voor te schamen is het.
Wat stond daar dan? Heb dit niet gezien vanaf west
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

trouwepsvfan wrote: 06 Apr 2024, 23:19
Ykhim wrote: 06 Apr 2024, 23:15

Dit is ook voor Thijs en familie, en eenieder die te maken heeft met die vreselijke rotziekte. En als ik dan toch mag afsluiten met een kritische noot: degene die dat goedbedoelde spandoek op Oost heeft ontworpen en niet eens de moeite heeft gedaan om de achternaam goed te spellen, die persoon (of personen) moet je vanaf heden zo ver mogelijk van nieuwe spandoeken weghouden. Om je voor te schamen is het.
Wat stond daar dan? Heb dit niet gezien vanaf west
Sleegers met dubbel "e" als ik het goed heb gezien.
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
FOOTB_REM_S: No

Armada wrote: 06 Apr 2024, 20:44
Standbeeld wrote: 06 Apr 2024, 20:42
Zegt ie alleen maar om te verklaren waarom Feyenoord dit jaar het onderspit delft.
“Onder normale omstandigheden was Feyenoord kampioen geworden”
My god, heeft hij dat echt gezegd?
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Noosa wrote: 07 Apr 2024, 08:40
Armada wrote: 06 Apr 2024, 20:44

“Onder normale omstandigheden was Feyenoord kampioen geworden”
My god, heeft hij dat echt gezegd?
Nee joh. Is eerder de strekking van de algemene gedachte van iedere Feyenoorder.
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

Kunde nagaan hoe abnormaal goed PSV dit seizoen is...
Noosa
Meervoudig international
Posts: 1402
Joined: 26 Oct 2017, 10:45
FOOTB_REM_S: No

Armada wrote: 07 Apr 2024, 08:44
Noosa wrote: 07 Apr 2024, 08:40
My god, heeft hij dat echt gezegd?
Nee joh. Is eerder de strekking van de algemene gedachte van iedere Feyenoorder.
Het zou me van Been niet verbazen, vandaar dat ik het toch even wilde checken :D
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Normale omstandigheden is dat PSV meer genaaid wordt door de KNVB.
Thoresen
Nationale topspeler
Posts: 1645
Joined: 10 May 2018, 10:22
FOOTB_REM_S: No

Prima overwinning. Biertje erbij, lekker man💪🏻🍻
Post Reply