Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
DE MADERA 76
Regelmatige invaller
Posts: 349
Joined: 12 Apr 2021, 22:46
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 05 Apr 2024, 15:41 Rokas Pukstas is de afgelopen tijd met meer dan gemiddelde interesse bekeken.
Interessante naam en stuk over next gem

https://www.goal.com/en/lists/rokas-puk ... 06d2f9309c
These users thanked the author DE MADERA 76 for the post:
Mike.Goos
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Bossche bol wrote: 14 Mar 2024, 12:05
Ykhim wrote: 08 Mar 2024, 17:09

Nou heeft Foquita sinds dit bericht wel een aantal dingen geroepen die zeer voorbarig waren of gewoon niet kloppen, wat me doet vermoeden dat zijn bronnen sowieso niet de mensen zijn die ook echt de beslissingen nemen. Maar ik geloof inderdaad nog steeds niet dat het allemaal onzin is. Hoe dan ook volgt PSV de Argentijnse markt met grote interesse en ik heb me recentelijk laten vertellen dat een aantal leden van de technische staf bij PSV hun best doen om wat Spaans aan te leren. Dat zijn veelbelovende signalen voor de mensen die gek zijn op Latijns-Amerikaanse voetbaldingen.

Ik ben overigens aardig ingevoerd bij Vélez, dus kan ook wel inschatten in hoeverre dit gerucht klopt. Over gesprekken zeg ik niks, maar het is een speler die uiteraard op het lijstje staat en al langere tijd gescout wordt, omdat het nou eenmaal een talentvolle verdediger is. Voor die conclusie hoef je geen ingangen te hebben. Het lijkt me alleen onwaarschijnlijk dat het ervan gaat komen zolang Boscagli hier speelt, en de opvolger van Obispo zal 'ie vast niet willen worden.
Werd vanavond overigens bevestigd door Bosz in de persco. Dus wie weet ;)
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.psvfans.nl/zoet-denkt-aan-t ... verweging/

Transfervrij als tweede keeper binnenhalen komende zomer?
User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3,060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Uit dat bericht komt niet duidelijk naar voren dat PSV hem ook terug wilt en al een aanbod gedaan heeft
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heren, even over ons Paling Pirlo nu. Als hij verlengt en blijft is dat natuurlijk perfect, want dan kunnen we komend jaar ook vragen wat we willen, maar in het geval dat die niet bijtekent en vertrekt, hoe veel mogen we nu verwachten? Vorige zomer werden er bedragen van 25 miljoen geroepen, maar hij laat nu toch wel elke week zien dat die voetballend absolute top is en verdedigend wordt die ook volwassener.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 07 Apr 2024, 11:49 Heren, even over ons Paling Pirlo nu. Als hij verlengt en blijft is dat natuurlijk perfect, want dan kunnen we komend jaar ook vragen wat we willen, maar in het geval dat die niet bijtekent en vertrekt, hoe veel mogen we nu verwachten? Vorige zomer werden er bedragen van 25 miljoen geroepen, maar hij laat nu toch wel elke week zien dat die voetballend absolute top is en verdedigend wordt die ook volwassener.
Rik schrijft dat PSV vol bezig is met verlengen met een extra jaar of twee jaar waarbij Veerman natuurlijk flink kan verdienen maar PSV wel de zekerheid wil dat hij 1 jaar blijft. Dat zou voor ons geweldig zijn want dan heb je dit jaar Bakayoko en Veerman volgend jaar waardoor je de afschrijvingen best kunt opkrikken met nieuwe investeringen. En als daar een clausule bij zit mag het van mij ook nog. Een seizoen Veerman en Schouten is gewoon 100% top 2 en weer 50 miljoen in de CL.

Met 2 jaar contract en 2,5 jaar hier spelen zou je toch gewoon de hoofdprijs moeten kunnen cashen als hij niet wil verlengen. Ik denk dan aan Kokcu bedragen + een beetje extra vanwege het feit dat wij niet hoeven te verkopen.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 07 Apr 2024, 11:52
CZ_Code wrote: 07 Apr 2024, 11:49 Heren, even over ons Paling Pirlo nu. Als hij verlengt en blijft is dat natuurlijk perfect, want dan kunnen we komend jaar ook vragen wat we willen, maar in het geval dat die niet bijtekent en vertrekt, hoe veel mogen we nu verwachten? Vorige zomer werden er bedragen van 25 miljoen geroepen, maar hij laat nu toch wel elke week zien dat die voetballend absolute top is en verdedigend wordt die ook volwassener.
Rik schrijft dat PSV vol bezig is met verlengen met een extra jaar of twee jaar waarbij Veerman natuurlijk flink kan verdienen maar PSV wel de zekerheid wil dat hij 1 jaar blijft. Dat zou voor ons geweldig zijn want dan heb je dit jaar Bakayoko en Veerman volgend jaar waardoor je de afschrijvingen best kunt opkrikken met nieuwe investeringen. En als daar een clausule bij zit mag het van mij ook nog. Een seizoen Veerman en Schouten is gewoon 100% top 2 en weer 50 miljoen in de CL.

Met 2 jaar contract en 2,5 jaar hier spelen zou je toch gewoon de hoofdprijs moeten kunnen cashen als hij niet wil verlengen. Ik denk dan aan Kokcu bedragen + een beetje extra vanwege het feit dat wij niet hoeven te verkopen.
Hoeveel betaalde Benfica ook alweer voor Kokcu?
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DE MADERA 76 wrote: 05 Apr 2024, 18:18
LaFoquita wrote: 05 Apr 2024, 15:41 Rokas Pukstas is de afgelopen tijd met meer dan gemiddelde interesse bekeken.
Interessante naam en stuk over next gem

https://www.goal.com/en/lists/rokas-puk ... 06d2f9309c
Mooi.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 07 Apr 2024, 11:49 Heren, even over ons Paling Pirlo nu. Als hij verlengt en blijft is dat natuurlijk perfect, want dan kunnen we komend jaar ook vragen wat we willen, maar in het geval dat die niet bijtekent en vertrekt, hoe veel mogen we nu verwachten? Vorige zomer werden er bedragen van 25 miljoen geroepen, maar hij laat nu toch wel elke week zien dat die voetballend absolute top is en verdedigend wordt die ook volwassener.
Zal een beetje van de vraag afhangen toch? Maar zelfs met meerdere kapers op de kust zullen we er niet de €50-€60 miljoen voor krijgen die hij zou kunnen opleveren met nog een langlopend contact. In de huidige situatie lijkt me €30-35 miljoen de max.

Zou me overigens niets verbazen als hij gewoon bijtekent. Zelden een speler zien uitstralen dat hij zich zo op z’n plek voelt bij PSV als Joey Veerman. Grootverdiener maken komende zomer, paar wedstrijden EK, daarna nog een jaar kampioen, CL-avontuur met PSV en intussen gezellig Volendam bezoeken en vervolgens op naar een topclub in Italië, Duitsland of Spanje. Zou toch schitterend zijn als die jongen op den duur bij Barcelona of Bayern terechtkomt?
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

O Goleiro Grande wrote: 07 Apr 2024, 11:57
CZ_Code wrote: 07 Apr 2024, 11:49 Heren, even over ons Paling Pirlo nu. Als hij verlengt en blijft is dat natuurlijk perfect, want dan kunnen we komend jaar ook vragen wat we willen, maar in het geval dat die niet bijtekent en vertrekt, hoe veel mogen we nu verwachten? Vorige zomer werden er bedragen van 25 miljoen geroepen, maar hij laat nu toch wel elke week zien dat die voetballend absolute top is en verdedigend wordt die ook volwassener.
Zal een beetje van de vraag afhangen toch? Maar zelfs met meerdere kapers op de kust zullen we er niet de €50-€60 miljoen voor krijgen die hij zou kunnen opleveren met nog een langlopend contact. In de huidige situatie lijkt me €30-35 miljoen de max.

Zou me overigens niets verbazen als hij gewoon bijtekent. Zelden een speler zien uitstralen dat hij zich zo op z’n plek voelt bij PSV als Joey Veerman. Grootverdiener maken komende zomer, paar wedstrijden EK, daarna nog een jaar kampioen, CL-avontuur met PSV en intussen gezellig Volendam bezoeken en vervolgens op naar een topclub in Italië, Duitsland of Spanje. Zou toch schitterend zijn als die jongen op den duur bij Barcelona of Bayern terechtkomt?
Als die bijtekent is dat altijd beter lijkt me, maar ik vrees toch echt dat die volgend jaar ergens in de zon aan het voetballen is en dat wij een zak van inderdaad ongeveer 35 miljoen krijgen. Absoluut jammer natuurlijk, maar dan mag je van je TD verwachten dat die het oplost. Toen Xavi vertrok dachten we ook dat de wereld in zou storten maar het is toch prima gelopen zou je zeggen, en we hopen nu ook met zijn allen dat Tillman niet teruggaat naar Bayern.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

30-35mln lijkt mij realistisch voor Veerman.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

35 miljoen lijkt mij zeer realistisch voor Veerman. Joey heeft echt unieke kwaliteiten.

Ik hoop enorm dat Dest blijft, waanzinnige speler, maar ik reken nergens op. Maar stel hij vertrekt alsnog, zou Meijer niet een goede vervanger zijn? Doet het goed bij Brugge, is Nederlands en past in onze manier van spelen.

https://www.vi.nl/pro/analyse/stoomtrei ... oor-het-ek

Brugge zal wel de hoofdprijs vragen, ik vermoed dus dat we te laat zijn voor hem, maar wel een toffe optie.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No



Zou een jongen als Diallo haalbaar zijn als vervanger van Baka na ons huidige seizoen en zijn contract dat maar loopt tot 2025?
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Amad Diallo heb ik paar dagen geleden ook geopperd hier. Zou een goede optie zijn, lijkt mij. Wel forse investering; flinke transfersom alsnog (ondanks kort contract) en PL-salaris. Twijfel daarom wel of ‘ie haalbaar is.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 07 Apr 2024, 12:44 Amad Diallo heb ik paar dagen geleden ook geopperd hier. Zou een goede optie zijn, lijkt mij. Wel forse investering; flinke transfersom alsnog (ondanks kort contract) en PL-salaris. Twijfel daarom wel of ‘ie haalbaar is.
Gok ik ook, maar aan de andere kant hebben we afgelopen seizoen ook fors geïnvesteerd en dikke salarissen uitgedeeld. Ik durf te wedden dat die jongen na 2 seizoenen voor net zoveel als Baka vertrekt (of meer).
XaviS7mons
Vaste waarde in elftal
Posts: 532
Joined: 06 Jun 2023, 10:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... e-vis.html Als we serieus Driouech en Sahroui als vervanger van Baka halen maakr Earnest een enorme fout
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

XaviS7mons wrote: 07 Apr 2024, 14:15 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... e-vis.html Als we serieus Driouech en Sahroui als vervanger van Baka halen maakr Earnest een enorme fout
Het is ook niet serieus, het is hetzelfde riedeltje als elk jaar: een paar bekende namen (Eredivisie spelers, spelers waar PSV in het verleden interesse in toonde of allebei) worden gedropt om maar wat te droppen. Blijkt jaarlijks nooit helemaal te kloppen. Meestal helemaal niet zelfs.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat zei het halve forum ook over Joey. Ik heb vertrouwen in onze chef.
Last edited by Ardbeg on 07 Apr 2024, 14:24, edited 1 time in total.
These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
Vanthaman18Kingfisher
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 07 Apr 2024, 14:22Ik heb vertrouwen in onze chef.
En hoe. Stewart gaat er ongetwijfeld weer wat moois van maken komende window.
These users thanked the author DonyellMalen for the post:
Ardbeg
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 07 Apr 2024, 14:24
Ardbeg wrote: 07 Apr 2024, 14:22Ik heb vertrouwen in onze chef.
En hoe. Stewart gaat er ongetwijfeld weer wat moois van maken komende window.
Ik mis een koksmutsemoji.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je ziet in welke vijver Stewart afgelopen seizoen heeft gevist dan kan ik me niet voorstellen dat de nu genoemde namen hoog op zijn lijstje staan. Ze zullen er ongetwijfeld op staan, maar als 8e keuze of als opvulling.
These users thanked the author ruuddevil for the post (total 2):
GrasmatDonyellMalen
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 07 Apr 2024, 12:37 35 miljoen lijkt mij zeer realistisch voor Veerman. Joey heeft echt unieke kwaliteiten.

Ik hoop enorm dat Dest blijft, waanzinnige speler, maar ik reken nergens op. Maar stel hij vertrekt alsnog, zou Meijer niet een goede vervanger zijn? Doet het goed bij Brugge, is Nederlands en past in onze manier van spelen.

https://www.vi.nl/pro/analyse/stoomtrei ... oor-het-ek

Brugge zal wel de hoofdprijs vragen, ik vermoed dus dat we te laat zijn voor hem, maar wel een toffe optie.
Zie hem wel zitten maar daar, zal PSV wel flink voor in de buidel moeten tasten. Wel opmerkelijk dat de concurrent die hij op de bank houdt een hogere marktwaarde dan hij heeft; Belgisch jeugdinternational De Cuyper. Kent iemand hem, is dat evt een optie ook?

Zelf vind ik Tom Rothe van Borussia Dortmund een heel interessant profiel. Jonge, fysiek sterke linksback met drang naar voren, die zich als huurling momenteel op het tweede niveau manifesteert. Zou ik blind ophalen, evt als huur met koopoptie.
User avatar
R.Manco
Regelmatige invaller
Posts: 344
Joined: 06 Jun 2023, 16:02
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vaessen staat echt heel matig te keepen tegen Volendam.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

R.Manco wrote: 07 Apr 2024, 17:30 Vaessen staat echt heel matig te keepen tegen Volendam.
Geen glasbak.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heeft iemand enig zicht op de Braziliaanse competitie? Deze Luan Candido van RB Bragantino scoorde twee jaar terug eens 11 goals als linksback(!). Statistisch gezien de opmaat naar een hoger, Europeser plan dacht ik, maar tot mijn verbazing speelt ie nog steeds bij dezelfde club en zelfs als LCV. Leek mij destijds een heel interessant profiel voor links achterin, maar weet niet of en hoe die jongen zich ontwikkeld heeft?

https://www.transfermarkt.nl/luan-candi ... ler/432166
Post Reply