Ajax deel II
- PCGC
- Vedette
Kan iemand Aad opnemen? Eerst Gaai met Dest vergelijken en nu zegt ie dat Taylor bij Barcelona en Real Madrid kan spelen…
Die vent is niet goed hoor…
Die vent is niet goed hoor…
- These users thanked the author PCGC for the post:
- Voormalig KG
#FreeGeneratie4
-
- Internationale topspeler
Die doet ook veel voor zijn likes en zijn eigen populariteit.
Ajax regelmatig pleasen levert hem meer volgers op.
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Het is prachtig dat ze zo op zoek zijn naar enige strohalm om nog wat positiefs uit de situatie te halen, helemaal doordat het tot in het belachelijke wordt doorgezet om toch tot iets te kunnen komen. Het wordt pas tragisch als je met spelers van een 'concurent' gaat vergelijken terwijl je het over Gaeei vs Dest hebt.ShovingNE2 wrote: ↑07 Apr 2024, 10:21Prachtig is dit toch. Ze moeten de boel wel omhoog schrijven want ze kunnen niet iedereen de laan uit trappen. De RvC nog en de voorhoede en dan houdt het wel op.
De voorhoede is overigens ook maar beperkt tot Brobbey ( met zijn beperkingen )
Berghuis is einde latijn, Bergwijn is er nooit uitgekomen. Godts laat wel wat leuke dingen zien en Rijkhof, tsja.
- ShovingNE2
- Site Admin
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Regelmatige invaller
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Kraay Jr is toch altijd al een clown geweest?
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Brands post lachgasfimpjes van hemzelf op social media?
Stewart stuurt dickpics naar Maddy?
Bosz heeft een spraakgebrek? (nooit opgevallen)
- VeresRivne
- Vedette
Mja Aad De Mos
https://www.psvinside.nl/aad-de-mos-adv ... r-de-ligt/
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/96 ... halen.html
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Aad de Mos = voetballeed confirmed.
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
- mateja • Persepolis
- voetballeed
- Verbannen
Ik snap dat jullie door de PSV bril niet meer objectief naar zaken kunnen kijken, Barca/Real lijkt me overdreven maar Taylor is gewoon een Europees toptalent. Wellicht frustrerend voor velen maar als je zijn kwaliteiten en statistieken bekijkt kun je niet anders concluderen dan dat. Hij zou bij ons ook basis gespeeld hebben de laatste maanden (ipv Mauro).
Aad ridiculiseert een en ander zoals gebruikelijk maar onder het trainersgilde en in makelaarsland staat hij er uitstekend op.
Uiteraard de gebruikelijke clowntjes van posters die niet verder komen dan Ajax is kut en Amsterdam is bah. Prima hoor
Over een paar jaar weer allemaal gefrustreerd en verbaasd als Taylor meer op blijkt te leveren dan paling-pirlo.
Aad ridiculiseert een en ander zoals gebruikelijk maar onder het trainersgilde en in makelaarsland staat hij er uitstekend op.
Uiteraard de gebruikelijke clowntjes van posters die niet verder komen dan Ajax is kut en Amsterdam is bah. Prima hoor
Over een paar jaar weer allemaal gefrustreerd en verbaasd als Taylor meer op blijkt te leveren dan paling-pirlo.
-
- Legende
Wat vind je goed aan Taylor? Waarin heeft hij zich onderscheiden in 'grotere' wedstrijden? Vind je 3 goals en 3 assists in de Eredivisie horen bij een 'Europees toptalent?'voetballeed wrote: ↑07 Apr 2024, 11:58 Ik snap dat jullie door de PSV bril niet meer objectief naar zaken kunnen kijken, Barca/Real lijkt me overdreven maar Taylor is gewoon een Europees toptalent. Wellicht frustrerend voor velen maar als je zijn kwaliteiten en statistieken bekijkt kun je niet anders concluderen dan dat. Hij zou bij ons ook basis gespeeld hebben de laatste maanden (ipv Mauro).
- DonyellMalen
- Legende
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Zonder sarcasme een verzoek aan jou:voetballeed wrote: ↑07 Apr 2024, 11:58 Ik snap dat jullie door de PSV bril niet meer objectief naar zaken kunnen kijken, Barca/Real lijkt me overdreven maar Taylor is gewoon een Europees toptalent. Wellicht frustrerend voor velen maar als je zijn kwaliteiten en statistieken bekijkt kun je niet anders concluderen dan dat. Hij zou bij ons ook basis gespeeld hebben de laatste maanden (ipv Mauro).
Volgens je profiel zit je in Vak X.
Mijn verzoek is om bij de volgende thuiswedstrijd van PSV dit soort teksten luid in dat vak te verkondigen.
(verzoek aan andere leden die in dat vak zitten om daar beeldopnames van te maken en deze te uploaden op YouTube)
Dank!
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Bundesliga 1 kan hij echt niet aan. Ik zie hem nergens in uitblinken, dan wordt het nooit wat.DonyellMalen wrote: ↑07 Apr 2024, 12:45 Taylor blinkt echt nergens in uit; niveau Hoffenheim, als we toch maar even het voorbeeld van Aad volgen.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Heeft deze gast nog steeds geen ban?voetballeed wrote: ↑07 Apr 2024, 11:58 Ik snap dat jullie door de PSV bril niet meer objectief naar zaken kunnen kijken, Barca/Real lijkt me overdreven maar Taylor is gewoon een Europees toptalent. Wellicht frustrerend voor velen maar als je zijn kwaliteiten en statistieken bekijkt kun je niet anders concluderen dan dat. Hij zou bij ons ook basis gespeeld hebben de laatste maanden (ipv Mauro).
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 2):
- Mr. Spock • Ardbeg
- StratumZuid
- Vedette
Zag hem gisteren in het stadion al lekker zuipen, hij stak zn duimpje wel omhoog!
- These users thanked the author StratumZuid for the post:
- Paulus22
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud