Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
Heya Hallvar
Nationale topspeler

Standbeeld wrote: 07 Apr 2024, 16:35 Breakie van het huiskrantje jut de boel nog maar eens op. En als supporters dan opgejut door de woorden van Breakie graffiti op het werkadres van een RvC-lid spuiten, dan spreekt Breakie schande.

Ultiem bewijs dat je niet met een journalist van doen hebt, maar een supporter die vanuit de onderbuik spreekt. Dat is inderdaad een grote schande.
These users thanked the author Heya Hallvar for the post:
Standbeeld
Teletubby
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Het is jammer dat NEC met Feyenoord en Az nog echt twee wedstrijden gaat spelen waar ze vrijwel zeker puntverlies zullen lijden en Ajax alleen nog Twente heeft wat de gegarandeerd zullen verliezen. Gaat NEC dus denk ik net niet volhouden.
ComeOnPSV
Vedette

Heeft iemand dat filmpje nog van die lars Jesse van fc afkicken over bus opwachten bij PSV
trouwepsvfan
Vedette

Teletubby wrote: 07 Apr 2024, 17:35 Het is jammer dat NEC met Feyenoord en Az nog echt twee wedstrijden gaat spelen waar ze vrijwel zeker puntverlies zullen lijden en Ajax alleen nog Twente heeft wat de gegarandeerd zullen verliezen. Gaat NEC dus denk ik net niet volhouden.
NEC - Feyenoord is toch de 1 na laatste wedstrijd van het seizoen? Dan speelt Feyenoord werkelijk nergens meer voor, dus dan zie ik NEC echt nog wel kans maken. Ze spelen bovendien thuis.

En dit Ajax kan op dit moment weer van iedereen verliezen.
These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
Grasmat
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Standbeeld
Mister PSV

Goed om te weten dit. Als het goed is gaan we snel beelden van de aankomst in Amsterdam zien.

Standbeeld
Mister PSV

ComeOnPSV wrote: 07 Apr 2024, 17:36 Heeft iemand dat filmpje nog van die lars Jesse van fc afkicken over bus opwachten bij PSV
These users thanked the author Standbeeld for the post:
ComeOnPSV
Standbeeld
Mister PSV

U vraagt, wij draaien.
These users thanked the author Standbeeld for the post:
ComeOnPSV
Teletubby
Nationale topspeler

FTS wrote: 07 Apr 2024, 17:17

Ze zijn nog niet genoeg vernederd om de arrogantie kwijt te raken. Misschien nog maar zo'n seizoentje.
Overduidelijk aan het vissen en hij heeft goed beet
Ronaldio
Meervoudig international

FTS wrote: 07 Apr 2024, 17:17

Ze zijn nog niet genoeg vernederd om de arrogantie kwijt te raken. Misschien nog maar zo'n seizoentje.
Als je ziet hoever het niveau van Ajax achter ligt op de top van de Eredivisie kan ik me niet voorstellen dat ze dat binnen 1 zomer repareren.
Zeker niet met de huidige rotzooi in de bestuurskamers.

Er zullen nog wel 2 matige tot slechte seizoenen aankomen. Ze moeten weer op 0 beginnen.

Kijk maar naar PSV. Het heeft al even geduurd voordat alles weer in elkaar viel voor een kampioenschap.
En PSV hoefde niet van zover te komen als Ajax dat moet.
DonyellMalen
Legende

Hé, deze kende ik niet. Wat is de context?
Mr. Spock
Internationale topspeler
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

PRO
6 min geleden

Goed hoor 2,5 voor Hato. Heel flink hoor VI ga je schamen. Deze jongen is net 18.
https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-en-a ... amse-zijde
Massimo
Legende

Ronaldio wrote: 07 Apr 2024, 17:40 Als je ziet hoever het niveau van Ajax achter ligt op de top van de Eredivisie kan ik me niet voorstellen dat ze dat binnen 1 zomer repareren.
Zeker niet met de huidige rotzooi in de bestuurskamers.

Er zullen nog wel 2 matige tot slechte seizoenen aankomen. Ze moeten weer op 0 beginnen.

Kijk maar naar PSV. Het heeft al even geduurd voordat alles weer in elkaar viel voor een kampioenschap.
En PSV hoefde niet van zover te komen als Ajax dat moet.
Dat had ik ze met Kroes ook niet zien doen, maar wel een snellere stap in herstel.

Ajax blijft de club met de hoogste omzet, ook zonder CL. Dus dan is repareren wat makkelijker, al zijn de afschrijvingslasten en salariskosten op dit moment dusdanig scheef t.o.v. de kwaliteit dat ook voor een Ajax dit een molensteen om de nek is.

Bij zowel Ajax (al 2 jaar op rij) en bij AZ zie je een zwak aankoopbeleid en een selectie die dusdanig onevenwichtig is dat je hier zowel nationaal als ook internationaal steeds weer klappen krijgt en je blij mag zijn als je een wedstrijd of 4 achter elkaar weet te winnen omdat het programma wat minder zwaar is.
ruuddevil
Legende

Standbeeld wrote: 07 Apr 2024, 16:35 Breakie van het huiskrantje jut de boel nog maar eens op. En als supporters dan opgejut door de woorden van Breakie graffiti op het werkadres van een RvC-lid spuiten, dan spreekt Breakie schande.

Ik denk dat Mislintat zich best ok voelt :lol:
Josef Dettelbacher
Legende

Niks van kunnen zien vandaag, maar 6-0 ÷, géén goal van Gimenez? Begint toch een serieus probleem te worden voor hem..
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Josef Dettelbacher wrote: 07 Apr 2024, 18:00 Niks van kunnen zien vandaag, maar 6-0 ÷, géén goal van Gimenez? Begint toch een serieus probleem te worden voor hem..
Bakte er weer helemaal niks van. Nee, helaas voor hem is zijn droomclub Hoffenheim te hoog gegrepen.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Is de bus er al?
Balinho
Internationale topspeler

Josef Dettelbacher wrote: 07 Apr 2024, 18:00 Niks van kunnen zien vandaag, maar 6-0 ÷, géén goal van Gimenez? Begint toch een serieus probleem te worden voor hem..
Wel een heel ingenieuze onbedoelde assist, met als eigenlijke bestemming tweede ring.
Standbeeld
Mister PSV

Een paar honderd ajacieden en ramptoeristen vragen zich iig af of de bus wordt opgewacht. Vast wel een paar tokkies die dat gaan doen. De vraag is of de bus naar de Arena gaat en of we beelden krijgen.
Balinho
Internationale topspeler

Image

Zo doen ze dat gewoon. Buiten de tijd, tellen we gewoon niet mee. Nu snap ik dat jasje van Stevie B ook ineens.

En het mooie is, zo redeneert men door alle geledingen van de club. Daarom zal die chronische arrogantie hen ook altijd parten blijven spelen.
These users thanked the author Balinho for the post (total 2):
GrasmatDe Realist
Jur1913
Internationale topspeler

Ontkennen is onderdeel van een rouwproces. Geef ze even wat ruimte
Persepolis
Vedette

trouwepsvfan wrote: 07 Apr 2024, 17:36
En dit Ajax kan op dit moment weer van iedereen verliezen.
Vooral dit. Ik snap niet dat mensen continu kijken naar het programma van Ajax. Er zijn letterlijk 4 ploegen in de hele Eredivisie waar Ajax géén puntverlies tegen heeft geleden: Heracles, RKC, Vitesse en Volendam, en de laatste 2 krijgen ze nog 1 keer. Er is tegen werkelijk iedere ploeg een heel realistische kans op puntverlies van Ajax.
These users thanked the author Persepolis for the post:
Voormalig KG
Danny03
Geselecteerd voor Oranje

Mr. Spock wrote: 07 Apr 2024, 17:55
PRO
6 min geleden

Goed hoor 2,5 voor Hato. Heel flink hoor VI ga je schamen. Deze jongen is net 18.
https://www.vi.nl/nieuws/feyenoord-en-a ... amse-zijde
Al is hij 18, mag er gewoon gezegd worden dat hij een heel slecht pot heeft gespeeld maar niet alleen hij
nilssonH
Moderator

Dit is toch gewoon rood? Waarom is hier niks mee gedaan?

These users thanked the author nilssonH for the post (total 2):
De RealistTijn
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Te weinig intensiteit.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Grasmat wrote: 07 Apr 2024, 18:29 Te weinig intensiteit.
In de geest van de wedstrijd dus.
Locked