Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
Het Kanon
Internationale topspeler

Armada wrote: 07 Apr 2024, 21:03
ShovingNE2 wrote: 07 Apr 2024, 21:00 De VAR kan zeggen dat ze het niet gezien hebben, dus niet beoordeeld. Dan is er een tuchtcommissie.

Deze klapidioot moet van de velden af.
Klopt. Begin steeds meer twijfels te krijgen bij meneer Bergwijn. Is hij nog serieus voor rede vatbaar?

Wel exemplarisch dat hij de captain is van Ajax. Perfecte weerspiegeling als afgevaardigde.
Stevie neemt het allemaal niet meer zo serieus. Lekker afbouwen voor 5 (?) miljoen p.j. Nog drie jaar lamballen en zakken vullen.
Armada
Internationale topspeler

Het Kanon wrote: 07 Apr 2024, 21:55
Armada wrote: 07 Apr 2024, 21:03

Klopt. Begin steeds meer twijfels te krijgen bij meneer Bergwijn. Is hij nog serieus voor rede vatbaar?

Wel exemplarisch dat hij de captain is van Ajax. Perfecte weerspiegeling als afgevaardigde.
Stevie neemt het allemaal niet meer zo serieus. Lekker afbouwen voor 5 (?) miljoen p.j. Nog drie jaar lamballen en zakken vullen.
Tragisch carriereverloop met als hoogtepunt PSV…. En volle zakken.
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Armada wrote: 07 Apr 2024, 21:52
Standbeeld wrote: 07 Apr 2024, 21:48
Image
Is dit het naakte meisje?
Tegen betaling vast wel.
guus
Internationale topspeler

Ik denk dat Henderson de rest van het seizoen geblesseerd blijft. Lekker in Engeland revalideren.
Josef Dettelbacher
Legende

En dan te bedenken dat we volgende week kampioen hadden kunnen worden als we gewoon zélf van Ajax hadden gewonnen in de Arena

Edit, ok misschien net niet...
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende

Armada wrote: 07 Apr 2024, 21:52
Standbeeld wrote: 07 Apr 2024, 21:48
Image
Is dit het naakte meisje?
Nee deze is er achter bij Ajax ingeduwd vanmiddag, met een schrapende beweging met die nagel
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Gundogang
Regelmatige invaller

Ongewoon veel aandacht voor de klap van Bergwijn.
Armada
Internationale topspeler

Zie nu weer wat beelden.

Maar hoe mooi metaforisch is een shot van Jan Siemerink.

Hij deed ALTIJD hetzelfde als tennisser. Voorspelbaar en tegen beter weten in naief: backhand slice-volley… waarna hij heel vaak de bal om zijn oren kreeg.

Ajax was vanmiddag niet anders qua opbouw. Wellicht is Jan het probleem.
Søren
Meervoudig international

Persepolis wrote: 07 Apr 2024, 16:47Minteh was voor deze wedstrijd 1x per 146 minuten betrokken bij een goal. Paixao? 1 keer per 210 minuten. Dat zijn dravers zonder rendement
Minteh 9 goals en 4 assists in 1200 minuten in de ED.
Ter vergelijking: Baka 9 goals en 9 assists in 2100 minuten.
Dus draver lijkt me beetje overdreven.
Tomm
Vedette

Best te doen met Raffie. Heel de tafel boort ajax de grond in en hij moet t een beetje relativeren. Best komisch maar wel een beetje zielig haast.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Tomm wrote: 07 Apr 2024, 22:41 Best te doen met Raffie. Heel de tafel boort ajax de grond in en hij moet t een beetje relativeren. Best komisch maar wel een beetje zielig haast.
Misschien kan hij zich wat moed indrinken?
TheSyb
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV (duh)

Grasmat wrote: 07 Apr 2024, 22:42
Tomm wrote: 07 Apr 2024, 22:41 Best te doen met Raffie. Heel de tafel boort ajax de grond in en hij moet t een beetje relativeren. Best komisch maar wel een beetje zielig haast.
Misschien kan hij zich wat moed indrinken?
Zo te zien is ie daar 10 uur geleden mee begonnen. Die was al zat voordat de bal rolde in Rotterdam
Armada
Internationale topspeler

Hahahahaha Raffie laat zien wat het probleem is met al die gasten.

“Ik haat het woord moreel compas, maar wil gewoon dat het weer goed gaat met mijn cluppie. Hij heeft geen moord gepleegd”.

Voila.

Hierna begint Ibi over “mevrouw de Mosselman”.

Sterke uitzending.
These users thanked the author Armada for the post:
De Realist
guus
Internationale topspeler

Armada wrote: 07 Apr 2024, 22:51 Hahahahaha Raffie laat zien wat het probleem is met al die gasten.

“Ik haat het woord moreel compas, maar wil gewoon dat het weer goed gaat met mijn cluppie. Hij heeft geen moord gepleegd”.

Voila.
Haha .. lachwekkend. Precies het probleem bij Ajax.
These users thanked the author guus for the post:
Armada
Ykhim
Lid scoutingsteam

Armada wrote: 07 Apr 2024, 22:51“Ik haat het woord moreel compas, maar wil gewoon dat het weer goed gaat met mijn cluppie. Hij heeft geen moord gepleegd”.
Ik heb hier zo hard om moeten lachen. Treffend. De geschenken blijven maar komen.

Dat gezegd hebbende zou ik graag de 5-0 en 6-0 van vandaag ergens inlijsten, maar ik ben er nog niet helemaal over uit welke goal nou gênanter is vanuit Ajax-perspectief. De 5-0, waar de Pirlo van Veldhoven de bal knullig verliest, en samen met zijn teamgenoten vervolgens he-le-maal niks meer doet om Timber te stoppen, ze staan zelfs compleet stil. Of de 6-0, waar Geertruida tegenover acht Ajacieden staat, toch nog als winnaar uit de strijd komt en Paixao al juichend wegrent voordat die bal überhaupt over de lijn is, met een stel Ajacieden die verbijsterd achterblijven? Ik weet het oprecht niet jongens.

Er zijn simpelweg zoveel mooie dingen gebeurd dat je een talkshow van 24 uur kunt maken en dan alsnog pas deel 1 van 7 hebt opgenomen.
These users thanked the author Ykhim for the post:
Armada
Psv_fan
Lid 2e elftal

Weet je wat ik het allermooiste vind aan vandaag? Al die buitenlandse voetbal fans lezen dat feyenoord, ajax met 6 0 heeft verslagen, en dan vast denken goh die staan die bovenaan. En dan zien ze dat PSV daar nog even 9 punten boven staat.
These users thanked the author Psv_fan for the post (total 2):
HeissenberrugBalinho
Armada
Internationale topspeler

PSV_fan wrote: 07 Apr 2024, 23:25 Weet je wat ik het allermooiste vind aan vandaag? Al die buitenlandse voetbal fans lezen dat feyenoord, ajax met 6 0 heeft verslagen, en dan vast denken goh die staan die bovenaan. En dan zien ze dat PSV daar nog even 9 punten boven staat.
Kans groot dat ze dat niet zien.

Ik vind het vooral heerlijk dat PSV tamelijk in de luwte kampioen wordt.

Geaccepteerd/gedoogd.
Persepolis
Vedette

Grasmat wrote: 07 Apr 2024, 18:31
Door en door verrot die club. Zowel intern als ook de supporters. Die commentsection is weer het rioolputje van de maatschappij:

Image
Los van het feit dat je best wel een idioot bent als je voetbaluitslagen belangrijker vindt dan mensen dusdanig lastigvallen en onveilig laten voelen dat zij hun baan op het spel zetten door het te melden, vraag ik me altijd af of dit soort gasten denken dat Overmars tot zijn dood zou blijven of zo? Hij was sowieso wel een keer vertrokken naar een nieuwe uitdaging, misschien zelfs na dat seizoen of het seizoen erna. Was het dan zo anders geweest qua vervolg? Zijn opvolging en nog veel andere zaken zijn dramatisch opgepakt. Was dat zo anders geweest als hij op een normale manier weg was gegaan? Er zijn nog steeds schandalen en blunders, heeft dat nog steeds te maken met die vrouwen? Het is natuurlijk veel makkelijker om hun maar de schuld te geven dan toegeven dat Overmars een viespeuk is, Van der Sar incapabel, en gasten zoals Van Praag, Blind en Kroes niet veel beter.
These users thanked the author Persepolis for the post (total 3):
voskatTijnBalinho
Garnaal
Basisspeler

Armada wrote: 07 Apr 2024, 23:30
PSV_fan wrote: 07 Apr 2024, 23:25 Weet je wat ik het allermooiste vind aan vandaag? Al die buitenlandse voetbal fans lezen dat feyenoord, ajax met 6 0 heeft verslagen, en dan vast denken goh die staan die bovenaan. En dan zien ze dat PSV daar nog even 9 punten boven staat.

Geaccepteerd/gedoogd.
Niemand heeft dit seizoen de illusie gehad dat PSV te pakken zou zijn. We hebben vanaf dag 1 gedomineerd. Daarbij is het ongeacht voor welke club je bent al een geslaagd seizoen. De misére in de Hoofdstad is voor elke club een prijs op zich. We zijn allemaal kampioenen vergeleken met Ajax. Ajax is de allerbeste in het allerslechtste zijn, in alles. Van de bestuursleden tot de selectie, de fans, het stadion, de portomonnee, Ajax is in elk opzicht failliet aan het gaan. Na jaren dat gejengel van de engelen te hebben gehoord is het eindelijk stil. Muisstil. Heerlijk
These users thanked the author Garnaal for the post:
Tijn
Persepolis
Vedette

Armada wrote: 07 Apr 2024, 23:30

Geaccepteerd/gedoogd.
Het feit dat er nooit echt een titelstrijd is geweest terwijl er een andere club is die afstevent op 80+ punten laat zien hoe dominant wij zijn geweest. Meer van zulke kampioenschappen aub.
Persepolis
Vedette

Søren wrote: 07 Apr 2024, 22:31
Persepolis wrote: 07 Apr 2024, 16:47Minteh was voor deze wedstrijd 1x per 146 minuten betrokken bij een goal. Paixao? 1 keer per 210 minuten. Dat zijn dravers zonder rendement
Minteh 9 goals en 4 assists in 1200 minuten in de ED.
Ter vergelijking: Baka 9 goals en 9 assists in 2100 minuten.
Dus draver lijkt me beetje overdreven.
Er is ook dit seizoen tig keer hier gezegd dat het rendement van Bakayoko omhoog moet, niet? ;)
DadOfFour
Internationale topspeler

Ykhim ben blij dat je vandaag wat meer wirideb uit he toetsenbord hebt weten te persen dan na de midweekse amateurvoorstelling😁
Ik moest wel lachen.
La vida és massa curta per no fer broma
Persepolis
Vedette

Teletubby wrote: 07 Apr 2024, 17:35 Het is jammer dat NEC met Feyenoord en Az nog echt twee wedstrijden gaat spelen waar ze vrijwel zeker puntverlies zullen lijden en Ajax alleen nog Twente heeft wat de gegarandeerd zullen verliezen. Gaat NEC dus denk ik net niet volhouden.
Ik acht de kans ook groot dat Utrecht een serieuze(re) bedreiging vormt. Zij staan maar 3 punten achter en hebben een tamelijk makkelijk programma, behalve de laatste speeldag (AZ-uit).
Persepolis
Vedette

ShovingNE2 wrote: 07 Apr 2024, 21:06 Het is gewoon een TBS kandidaat. Wat een idioot.

Sterker nog: als je gewoon aangifte doet, dan gaat ie gewoon voor gaas. Soms doen we wel eens of het binnen de witte lijnen een vrijstraat is waar de arbiter en de KNVB beslist. Maar doe dit bij een oud vrouwtje voor de supermarkt voor de ogen van oom agent en je wordt opgeladen en voorgeleid.
En als het geen oud vrouwtje is, maar gewoon een 25 jarige gast in een trainingspak? Denk dat dat anders wordt aangepakt en ook een net wat betere vergelijking is natuurlijk. Er zou dan echt geen aanhouding etc. plaatsvinden hoor dus das een tikje overdreven, maar neemt niet weg dat zo'n actie niet hoort en een schorsing verdient.
DonyellMalen
Legende

Bizarre foto.

Image
These users thanked the author DonyellMalen for the post:
Toxicpsv
Locked