Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En wat een gave voetbalnaam. Flamingooooooo
Last edited by Ardbeg on 08 Apr 2024, 11:00, edited 1 time in total.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Flamingo is een tank die nog veel beter kan worden. Wat mij betreft samen met Sahraoui en Olij een van de weinige interessante spelers onder de top 5 in de Eredivisie.
These users thanked the author Ykhim for the post (total 3):
DonyellMalenSensationRikkert1234
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tyyne wrote: 08 Apr 2024, 10:55 Earnie kan niet alleen maar voor 10 miljoen plus spelers gaan zoals Lang, Schouten, Lozano etc.
Sterker nog, je wil juist door goede scouting die prijzen voor zijn! Tegen ons liet ie zich ook zien toen hoor. Tot op het frustrerende af zelfs.
XaviS7mons
Vaste waarde in elftal
Posts: 532
Joined: 06 Jun 2023, 10:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Baka gaat zal je gwn flink moeten investeren in een kwalitatieve buitenspeler. En dat zal niet onder de 10 miljoen zijn
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

XaviS7mons wrote: 08 Apr 2024, 11:02 Als Baka gaat zal je gwn flink moeten investeren in een kwalitatieve buitenspeler. En dat zal niet onder de 10 miljoen zijn
Sahraoui kost rond de 10 en flamingo is een cv/cvm mocht je dat nog niet duidelijk zijn
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

XaviS7mons wrote: 08 Apr 2024, 11:02Als Baka gaat zal je gwn flink moeten investeren in een kwalitatieve buitenspeler. En dat zal niet onder de 10 miljoen zijn
Dat gaat ook ongetwijfeld gebeuren, no worries.
User avatar
PSVAchterhoek
Vaste waarde in elftal
Posts: 597
Joined: 31 Aug 2021, 18:38
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ricardo Pepi
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Driouech, Sahraoui en Flamingo bij een Franse of Braziliaanse club hadden gespeeld stonden de meesten nu juichend op hun stoel nadat ze een compilatie op YouTube hadden bekeken
These users thanked the author PSVAchterhoek for the post (total 2):
ArdbegRV1913
XaviS7mons
Vaste waarde in elftal
Posts: 532
Joined: 06 Jun 2023, 10:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Driouech en Sahroui hebben niet het rendement wat een buitenspeler van PSV op CL-niveau nodig heeft
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
Send Prediction League reminder to second email adress: No

XaviS7mons wrote: 08 Apr 2024, 11:08 Driouech en Sahroui hebben niet het rendement wat een buitenspeler van PSV op CL-niveau nodig heeft
Dat hebben Vertessen en Lang ook niet. Waren ook best prima spelers toch?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSVAchterhoek wrote: 08 Apr 2024, 11:07 Als Driouech, Sahraoui en Flamingo bij een Franse of Braziliaanse club hadden gespeeld stonden de meesten nu juichend op hun stoel nadat ze een compilatie op YouTube hadden bekeken
Deze doet het elke transferperiode goed. Ik hoop dat ie erin blijft.

Wat hierboven terecht gezegd wordt en wat ik ook meermaals heb aangegeven is dat PSV vooral op zoek gaat naar kwaliteit gekoppeld aan spelers die de ED kennen, NL kennen en de taal kennen. Dan kom je al snel uit bij scouten in de ED, bij Jong Oranje, bij NL11, NL spelers buiten de ED en ervaren ED spelers die een transfer hebben gemaakt.

Flamingo is ook echt geen speler die PSV in één klap beter maakt maar blijkbaar ziet PSV liever dit soort spelers dan de meest exotische namen die hier op dit foum voorbij komen omdat onbekend altijd beter schijnt te zijn. Als je jaarlijks kunt putten uit de ED en je de juiste spelers haalt (Feyenoord Wieffer, Timber en Beelen uit KKD) dan is er nog steeds meer dan genoeg talent om toe te voegen aan je selectie. Faber zegt dat het 1/3e eigen opleiding moet zijn, voeg daar naar mijn meningn 1/3e (dure) kwalitatieve versterkingen aan toe en dan blijft er nog een 1/3e over aan spelers die alles een beetje bij elkaar houden. Wellicht zijn deze jongen en Blokzijl spelers waar PSV dan aan denkt. En die kunnen we blijkbaar niet zelf opleiden helaas.

Ik hoop dat Flamingo komt want ik denk inderdaad dat dit een speler is die onder Bosz beter kan worden maar ik ben ook een beetje bang dat Utrecht straks doodleuk 5 miljoen wil zien. En dan kom je op een punt dat het wel wat veel is voor een speler die verre van een finished product is en/of er op korte terijn kan staan.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

XaviS7mons wrote: 08 Apr 2024, 11:08 Driouech en Sahroui hebben niet het rendement wat een buitenspeler van PSV op CL-niveau nodig heeft
Blijf anders hetzelfde herhalen. Alsof je het er om doet.
Last edited by Ardbeg on 08 Apr 2024, 11:18, edited 1 time in total.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Flamingo is overigens niet verre van een finished product. 5 miljoen zou echt een steal zijn.
These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
Vanthaman18fritske
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

XaviS7mons wrote: 08 Apr 2024, 11:08 Driouech en Sahroui hebben niet het rendement wat een buitenspeler van PSV op CL-niveau nodig heeft
Driehoek zal hoogstens een miljoen kosten en zal als vervanger van Vertessen gelden. Noem eens een speler op die als reserve wil komen en wel 'CL-niveau' rendement heeft?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 08 Apr 2024, 11:18 Flamingo is overigens niet verre van een finished product. 5 miljoen zou echt een steal zijn.
Nou dat weet ik niet hoor. Voor welke positie dan? Als CV is hij met 1,83 ook aan de kleine kant maar is hij in de opbouw wel een upgrade tov Ramalho maar dat moeten er wel meer kunnen zijn. En als CM hebben we vooralsnog Schouten/Veerman en hebben we Land, Saibari en Mauro ook nog. Dan vind ik 5 miljoen best veel.
These users thanked the author 11 Tinus for the post:
Standbeeld
XaviS7mons
Vaste waarde in elftal
Posts: 532
Joined: 06 Jun 2023, 10:10
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 08 Apr 2024, 11:23
XaviS7mons wrote: 08 Apr 2024, 11:08 Driouech en Sahroui hebben niet het rendement wat een buitenspeler van PSV op CL-niveau nodig heeft
Driehoek zal hoogstens een miljoen kosten en zal als vervanger van Vertessen gelden. Noem eens een speler op die als reserve wil komen en wel 'CL-niveau' rendement heeft?
Waarom zou je een ‘reserve’ halen en niet iemand die gwn de concurrentie aan kan gaan met Lang voor een basisplaats? Het niveau moet verder omhoog
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 08 Apr 2024, 11:18 Flamingo is overigens niet verre van een finished product. 5 miljoen zou echt een steal zijn.
Utrecht-supporters denken ze dat ze 'm effe kunnen kopen en dan doorverkopen aan ons :nerd:
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSVAchterhoek wrote: 08 Apr 2024, 11:07 Als Driouech, Sahraoui en Flamingo bij een Franse of Braziliaanse club hadden gespeeld stonden de meesten nu juichend op hun stoel nadat ze een compilatie op YouTube hadden bekeken
Van Driouech ben ik persoonlijk steeds minder enthousiast geworden nadat PSV interesse toonde. Zou er totaal niet rouwig om zijn als PSV niet meer voor hem terugkomt.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 08 Apr 2024, 11:00 Flamingo is een tank die nog veel beter kan worden. Wat mij betreft samen met Sahraoui en Olij een van de weinige interessante spelers onder de top 5 in de Eredivisie.
Mbe soh van Almere City?
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

BaconFTeggs wrote: 08 Apr 2024, 10:04 Moet eerlijk zeggen dat ik er niet zoveel meer van begrijp.

Vorige transferszomer was genieten, goede gerichte investeringen, direct kwaliteit.

Nu hebben we het geld, gaan we weer terug naar de Eredivisie voor spelers zonder Europese of topclubervaring. Die formule heeft de afgelopen jaren toch niet gewerkt?
Ja laten we net als Mislintat verrassingen aankopen!
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

XaviS7mons wrote: 08 Apr 2024, 11:34
Hatseflats wrote: 08 Apr 2024, 11:23

Driehoek zal hoogstens een miljoen kosten en zal als vervanger van Vertessen gelden. Noem eens een speler op die als reserve wil komen en wel 'CL-niveau' rendement heeft?
Waarom zou je een ‘reserve’ halen en niet iemand die gwn de concurrentie aan kan gaan met Lang voor een basisplaats? Het niveau moet verder omhoog
Geld. Doe eens niet zo dom. Je kan geen 3 basisspelers halen voor 1 plek. Waarom kunnen Flamingo, driehoek, sahroui niet doorgroeien naar een basisplek?
These users thanked the author Hatseflats for the post:
Ardbeg
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 08 Apr 2024, 10:47 Ik zie hem ook graag komen, kan prima je eerste invaller zijn voor zowel CV als CVM. Dan kijken of hij kan doorgroeien naar basismateriaal.
Hier kan in mij wel in vinden. Ik vind Flamingo op dit moment zeker nog niet goed genoeg voor PSV, maar hij kan dat wel worden. Onder voorwaarde dat je hem voor een miljoen op weet te halen gezien zijn contractstatus, zie ik er wel iets in. Kan Utrecht de koopoptie lichten dan zijn we gezien.
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 08 Apr 2024, 11:40
XaviS7mons wrote: 08 Apr 2024, 11:34

Waarom zou je een ‘reserve’ halen en niet iemand die gwn de concurrentie aan kan gaan met Lang voor een basisplaats? Het niveau moet verder omhoog
Geld. Doe eens niet zo dom. Je kan geen 3 basisspelers halen voor 1 plek. Waarom kunnen Flamingo, driehoek, sahroui niet doorgroeien naar een basisplek?
Bovendien is PSV komend jaar een ideale plek om je als talent snel te ontwikkelen: sfeer is top, er zullen hoe dan ook een aantal dragende spelers blijven, en je hebt Bosz als trainer.
These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
Tyyne
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind wel dat je bij Driouech best wel iets coulanter mag zijn. Hij zat al in de auto naar Eindhoven om hier te tekenen en de CL in te gaan. Waarschijnlijk had hij nu al 10 wedstrijden gespeeld en had hij zich kunnen manifesteren als 4e vleugelflitser voor volgend seizoen met een salaris wat 5x meer is dan ie nu verdient bij Excelsior. Daarvoor in de plaats deed Excelsior onbegrijpelijk moeilijk waardoor ze nu 4 miljoen mislopen en nog steeds degraderen. Hij speelt in een matig team waar het totaal niet draait en komt inderdaad niet in de buurt van de speler waar wij 4 miljoen voor zouden hebben willen betalen.

Als je hem nu op zou tillen uit Rotterdam en hem vanaf 1 juli volledig kunt opbouwen vanaf de eerste training... kan hij dan die Vertessen rol aan of niet? Als je neigt naar ja dan is 1 miljoen een gokje wat je altijd moet nemen. Hij zit in principe ook niemand in de weg en als het niets is/wordt dan verhuur je hem weer.
These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 2):
BramTyyne
RV1913
Nationale topspeler
Posts: 1,772
Joined: 30 Aug 2021, 13:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 08 Apr 2024, 11:30
Ardbeg wrote: 08 Apr 2024, 11:18 Flamingo is overigens niet verre van een finished product. 5 miljoen zou echt een steal zijn.
Nou dat weet ik niet hoor. Voor welke positie dan? Als CV is hij met 1,83 ook aan de kleine kant maar is hij in de opbouw wel een upgrade tov Ramalho maar dat moeten er wel meer kunnen zijn. En als CM hebben we vooralsnog Schouten/Veerman en hebben we Land, Saibari en Mauro ook nog. Dan vind ik 5 miljoen best veel.
Ramalho is 1,82
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Josef Dettelbacher wrote: 08 Apr 2024, 11:35
PSVAchterhoek wrote: 08 Apr 2024, 11:07 Als Driouech, Sahraoui en Flamingo bij een Franse of Braziliaanse club hadden gespeeld stonden de meesten nu juichend op hun stoel nadat ze een compilatie op YouTube hadden bekeken
Van Driouech ben ik persoonlijk steeds minder enthousiast geworden nadat PSV interesse toonde. Zou er totaal niet rouwig om zijn als PSV niet meer voor hem terugkomt.
Ik wel. Echt een speler die nog veel en veel beter kan worden onder Bosz. Bosz regelt het wel. Stel dat we een jeugdspeler zouden laten doorstromen van het niveau van Driouech. Ik denk dat we dan allemaal in onze handjes zouden wrijven. Kan je hem voor 1mln halen dan doe je gewoon goede zaken. Gokje met een grote potentie.
Last edited by Standbeeld on 08 Apr 2024, 11:50, edited 1 time in total.
Post Reply