Ajax deel II
-
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Maak ze allemaal kapot, Sven. Nederland verdient het!
- These users thanked the author Ykhim for the post:
- Heissenberrug
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
"Ik sta hier bekend als groot Ajax-supporter", legt Niels Kuylen, eigenaar van een bistro in Hoogerheide, een dag later uit aan Omroep Brabant. "Ik heb de Amsterdamse kruizen op m'n onderarm getatoeëerd en mijn dochter heet Xaja, dan weet je het wel."
https://nos.nl/artikel/2516007-ajacied- ... ijn-terras
-
- Meervoudig international
Zeeland mag Hoogerheide hebben!Grasmat wrote: ↑08 Apr 2024, 17:11"Ik sta hier bekend als groot Ajax-supporter", legt Niels Kuylen, eigenaar van een bistro in Hoogerheide, een dag later uit aan Omroep Brabant. "Ik heb de Amsterdamse kruizen op m'n onderarm getatoeëerd en mijn dochter heet Xaja, dan weet je het wel."
https://nos.nl/artikel/2516007-ajacied- ... ijn-terras
- Standbeeld
- Mister PSV
Inderdaad. Zal je zien dat hij zich als een gentleman opstelt. Jammer. Zou echt volledig terecht zijn om een claim in te dienen.DonyellMalen wrote: ↑08 Apr 2024, 16:58Maar echt. Al twijfel ik of hij dat gaat doen; die man is wellicht ook gebaat bij rust.Standbeeld wrote: ↑08 Apr 2024, 16:50 Hopelijk het volgende bericht dat Mislintat een dikke claim indient.
- Standbeeld
- Mister PSV
Straatvechter!RPSV94 wrote: ↑08 Apr 2024, 16:54 De algemene ledenvergadering over het ontslag van Kroes gaat op 21 mei plaatsvinden.
De RvC snapt niet dat het hier om Ajax gaat, niet om Kroes!De RvC heeft Kroes gevraagd om in het belang van Ajax de eer aan zichzelf te houden, maar helaas is hij daartoe niet bereid gebleken.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Oh ja, die boete is wel grappig. Maar ik snap nooit zo dat Brabanders voor die smerige club kunnen zijn, terwijl je hier overal prima clubjes (en vooruit, WIllem II) hebt zitten. En dan je kind zo'n debiele naam geven omdat dat achterstevoren die club is. Ik heb mijn kinderen toch ook niet VSP genoemd?
- These users thanked the author Grasmat for the post:
- TylerDurdn
- Standbeeld
- Mister PSV
Mislintat is rond met Borussia toch? Komt ajax nog goed weg. Hoeven ze zijn salaris niet meer te betalen. Als Mislintat geen claim indient dan zien we hier mooi op basis van de feiten wie nu bestuurlijk de slechte rol heeft gespeeld.Menno1 wrote: ↑08 Apr 2024, 17:04Of dat ze geforceerd zijn om hem terug te nemen in zijn oude rol. Of allebei: claim en terug in zijn rol. Go Sven!Standbeeld wrote: ↑08 Apr 2024, 16:50 Hopelijk het volgende bericht dat Mislintat een dikke claim indient.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Xaja, tiw fo neortic!Grasmat wrote: ↑08 Apr 2024, 17:15 Oh ja, die boete is wel grappig. Maar ik snap nooit zo dat Brabanders voor die smerige club kunnen zijn, terwijl je hier overal prima clubjes (en vooruit, WIllem II) hebt zitten. En dan je kind zo'n debiele naam geven omdat dat achterstevoren die club is. Ik heb mijn kinderen toch ook niet VSP genoemd?
Last edited by Franciscus on 08 Apr 2024, 17:22, edited 1 time in total.
- VeresRivne
- Vedette
Ik snap die haat naar Willem II nooit zo.Grasmat wrote: ↑08 Apr 2024, 17:15 Oh ja, die boete is wel grappig. Maar ik snap nooit zo dat Brabanders voor die smerige club kunnen zijn, terwijl je hier overal prima clubjes (en vooruit, WIllem II) hebt zitten. En dan je kind zo'n debiele naam geven omdat dat achterstevoren die club is. Ik heb mijn kinderen toch ook niet VSP genoemd?
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Legende
Mislintat heeft dus alle transfers gedaan zonder daar zelf (schriftelijk) verantwoordelijkheid voor te nemen. Hij heeft de hele rvc en directie keer op keer kunnen overtuigen om een krabbel te zetten. En dan vragen ze zich af waarom het nog steeds elke dag fout gaat daar
- These users thanked the author Madueke for the post:
- Heissenberrug
-
- Internationale topspeler
Ik heb 3 jaar naast het uitvak een seizoenkaart gehad. En als we dan tegen Willem II moesten hoorde je 90 minuten lang "kut Eindhoven" uit het uitvak. Paupers zijn hetVeresRivne wrote: ↑08 Apr 2024, 17:21Ik snap die haat naar Willem II nooit zo.Grasmat wrote: ↑08 Apr 2024, 17:15 Oh ja, die boete is wel grappig. Maar ik snap nooit zo dat Brabanders voor die smerige club kunnen zijn, terwijl je hier overal prima clubjes (en vooruit, WIllem II) hebt zitten. En dan je kind zo'n debiele naam geven omdat dat achterstevoren die club is. Ik heb mijn kinderen toch ook niet VSP genoemd?
Sowieso Tilburg
- GillesdelaCroquette
De laatste keer dat ik in Tilburg was voor Willem II - PSV heb ik zeker een half uur 'Lozano breek je been' gehoord.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- Standbeeld
- Mister PSV
Snap ik als ajacied.VeresRivne wrote: ↑08 Apr 2024, 17:21Ik snap die haat naar Willem II nooit zo.Grasmat wrote: ↑08 Apr 2024, 17:15 Oh ja, die boete is wel grappig. Maar ik snap nooit zo dat Brabanders voor die smerige club kunnen zijn, terwijl je hier overal prima clubjes (en vooruit, WIllem II) hebt zitten. En dan je kind zo'n debiele naam geven omdat dat achterstevoren die club is. Ik heb mijn kinderen toch ook niet VSP genoemd?
- Standbeeld
- Mister PSV
- VeresRivne
- Vedette
Dat was me al van in het begin duidelijk, heb me echt enorm gestoord aan die heksenjacht op Mislintat, met name van figuren die deden alsof hij overal voor verantwoordelijk en eindverantwoordelijk was. Nee dat was de directie die de handtekeningen zette, maargoed dit bevestigt het nog maar eens.
- These users thanked the author VeresRivne for the post:
- Standbeeld
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Persepolis
- Vedette
Ja jammer is dat. Naar mijn ervaring begeef je in Tilburg al in Ajax-land en in West Brabant stikt het van zowel Ajacieden als Feyenoorders.Grasmat wrote: ↑08 Apr 2024, 17:15 Oh ja, die boete is wel grappig. Maar ik snap nooit zo dat Brabanders voor die smerige club kunnen zijn, terwijl je hier overal prima clubjes (en vooruit, WIllem II) hebt zitten. En dan je kind zo'n debiele naam geven omdat dat achterstevoren die club is. Ik heb mijn kinderen toch ook niet VSP genoemd?
- These users thanked the author Persepolis for the post:
- Bossche bol
-
- Nationale topspeler
Ik zie het al voor me
Mislintat "Gutentag Herr blind ich hab wieder ein diamantje gekocht. You will notz believe dis, ein spieler van Manchester zity,..... Ja sicher die club aus Engeland, and now ze best bit; nur für 18 Millionen!!!!! Allein you have zu zign das contract, kein problem toch? Okay viele dank und auf wiedersehen!"
En dit dan 12 keer.
- These users thanked the author Teletubby for the post:
- Heissenberrug
- Standbeeld
- Mister PSV
Het heeft mij ook echt gestoord. Met name het gebrek aan menselijkheid. Hij is echt met pek en veren Amsterdam uitgejaagd terwijl hem dus nauwelijks iets te verwijten valt. Ja, wat matige aankopen in zijn eerste zomer, maar de directie en RvC gingen ermee akkoord. Sterker nog, Mislintat blijkt geen één handtekening gezet te hebben. Het zou je allemaal maar overkomen. Dan voel je jezelf ook belazerd als Mislintat zijnde. Heel onredelijk.VeresRivne wrote: ↑08 Apr 2024, 17:31Dat was me al van in het begin duidelijk, heb me echt enorm gestoord aan die heksenjacht op Mislintat, met name van figuren die deden alsof hij overal voor verantwoordelijk en eindverantwoordelijk was. Nee dat was de directie die de handtekeningen zette, maargoed dit bevestigt het nog maar eens.
-
- Veelbelovend talent
Peter Simon Victor was wel een optie??Grasmat wrote: ↑08 Apr 2024, 17:15 Oh ja, die boete is wel grappig. Maar ik snap nooit zo dat Brabanders voor die smerige club kunnen zijn, terwijl je hier overal prima clubjes (en vooruit, WIllem II) hebt zitten. En dan je kind zo'n debiele naam geven omdat dat achterstevoren die club is. Ik heb mijn kinderen toch ook niet VSP genoemd?
- ComeOnPSV
- Vedette
Maar even serieus. Waarom laat je dan een onderzoek starten als hij nergens voor getekend heeft. Dan kan je hem dus ook nooit aansprakelijk stellen.
Hahahaha wat een club
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Just checking, maar één van je kinderen heet niet toevallig Philip?Grasmat wrote: ↑08 Apr 2024, 17:15 Oh ja, die boete is wel grappig. Maar ik snap nooit zo dat Brabanders voor die smerige club kunnen zijn, terwijl je hier overal prima clubjes (en vooruit, WIllem II) hebt zitten. En dan je kind zo'n debiele naam geven omdat dat achterstevoren die club is. Ik heb mijn kinderen toch ook niet VSP genoemd?
-
- Legende
Nee, die heet Deur.Prof_napo wrote: ↑08 Apr 2024, 17:39Just checking, maar één van je kinderen heet niet toevallig Philip?Grasmat wrote: ↑08 Apr 2024, 17:15 Oh ja, die boete is wel grappig. Maar ik snap nooit zo dat Brabanders voor die smerige club kunnen zijn, terwijl je hier overal prima clubjes (en vooruit, WIllem II) hebt zitten. En dan je kind zo'n debiele naam geven omdat dat achterstevoren die club is. Ik heb mijn kinderen toch ook niet VSP genoemd?