Grasmat wrote: ↑08 Apr 2024, 17:15
Oh ja, die boete is wel grappig. Maar ik snap nooit zo dat Brabanders voor die smerige club kunnen zijn, terwijl je hier overal prima clubjes (en vooruit, WIllem II) hebt zitten. En dan je kind zo'n debiele naam geven omdat dat achterstevoren die club is. Ik heb mijn kinderen toch ook niet VSP genoemd?
Just checking, maar één van je kinderen heet niet toevallig Philip?
Nee , maar er is er wel eentje vernoemd naar onze vorige trainer.
driekes komt ie nu mee, had dat ff vier jaar geleden gepost.
Standbeeld wrote: ↑08 Apr 2024, 17:28
Deze is wel mooi:
Maar even serieus. Waarom laat je dan een onderzoek starten als hij nergens voor getekend heeft. Dan kan je hem dus ook nooit aansprakelijk stellen.
Hahahaha wat een club
Als je ook sommige dingen leest nu over de structuur en controle bij Ajax, het is echt amateurisme ten top.
Alles wat bij een normaal bedrijf al verankerd is moet daar nu nog gebeuren lijkt wel.
Maar nog even he, ik heb er niet genoeg verstand vandaar de volgende vraag: de Bestuursraad, Kale en Kokkie, 410 c.s. willen Kroes behouden, en er wordt net gedaan alsof zij dat te besluiten hebben. De RvC moet maar opbokken zodat de weg weer vrij komt voor Kroes om zijn masterplan uit te voeren, zodat Ajax weer in ere hersteld wordt en Roem & Glorie weer als vanzelfsprekend zullen wederkeren.
Een reeds geplande aandeelhoudersvergadering zal waarschijnlijk duidelijkheid scheppen hierover.
Ligt het aan mij (en mijn wishful thinking wellicht), maar wat als vastgesteld wordt dat Kroes strafbaar gehandeld heeft (verwijtbaar is het sowieso al), door een AFM of de licentiecommissie van de KNVB -vanwege zijn strapatsen in dienst van GAE zowel als AZ-; wat dan? Dan kan hij toch alsnog gewoon wieberen, of gaat hij er dan met een vingerwijzing van af komen of zo?
Dat het niet van het moreel kompas daar af zal hangen moge duidelijk zijn.
Natuurlijk zou ik het enorm gaaf vinden wanneer hij terugkeert en vervolgens alsnog weer kan opsodemieteren. Maar ik vraag me af hoe groot de kans op dat scenario is. Iemand?
Maar even: wat helemaal prachtig zou zijn, is wanneer Mislintat ook nog Alex Kroes aanklaagt voor smaad en laster. 'Meesteroplichter' en 'charmante zwendelaar' blijkt dus gewoonweg niet waar te zijn.
These users thanked the author Standbeeld for the post:
Maar ik snap nooit zo dat Brabanders voor die smerige club kunnen zijn
Zonder sarcasme:
Ik ken ook van die lui en stuk voor stuk hebben ze een minderwaardigheidscomplex en "gebruiken" de historie en gewonnen prijzen van ajax om zich groter dan een ander te voelen.
Ze wonen 9 van de 10 keer ook in een dorp.
Last edited by Mr. Spock on 08 Apr 2024, 17:56, edited 1 time in total.
These users thanked the author Mr. Spock for the post:
Maar even serieus. Waarom laat je dan een onderzoek starten als hij nergens voor getekend heeft. Dan kan je hem dus ook nooit aansprakelijk stellen.
Hahahaha wat een club
Als je ook sommige dingen leest nu over de structuur en controle bij Ajax, het is echt amateurisme ten top.
Alles wat bij een normaal bedrijf al verankerd is moet daar nu nog gebeuren lijkt wel.
Dat is mijn betoog hier al een tijdje.
These users thanked the author VeresRivne for the post:
Dat is mijn betoog hier al een tijdje.
Ja had ik wel gelezen hoor, ik kon dat gewoon allemaal niet geloven maar het is echt een grote warboel.
Het sterke gerucht gaat hier trouwens wel rond dat de RvC (of in ieder geval een deel) deze week opstapt of eruit wordt gegooid.
Ja had ik wel gelezen hoor, ik kon dat gewoon allemaal niet geloven maar het is echt een grote warboel.
Het sterke gerucht gaat hier trouwens wel rond dat de RvC (of in ieder geval een deel) deze week opstapt of eruit wordt gegooid.
Die zijn sowieso niet meer te handhaven trouwens.
Waar is 'hier?
Omgeving Amsterdam waar ik woon, praktisch al mijn vrienden zijn Ajax supporters en sommige hebben redelijke contacten in de Arena.
These users thanked the author Jeronimo for the post:
Er was een tijd dat ik een soort Klerry Hunstra light was qua nieuws maar die tijd ligt al weer meer dan een decenium achter me, soms hoor ik nog wel eens wat en ik heb dezelfde geluiden gehoord.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Er was een tijd dat ik een soort Klerry Hunstra light was qua nieuws maar die tijd ligt al weer meer dan een decenium achter me, soms hoor ik nog wel eens wat en ik heb dezelfde geluiden gehoord.
Falentijn heeft het ook al een paar keer gezegd. Kwestie van tijd. Alleen Blind en Praag zouden blijven. De rest weg.
Het grappige is dat het nu lijkt alsof dat rapport eindelijk eens goed nieuws is voor ajax want géén belangenverstrengeling en geen schimmige zaakjes. Maar al met al is het juist wéér slecht nieuws en als Mislintat echt wil kan ie ze helemaal de moeder procederen.
Dit is ook Sofascore he, dat gaat op basis van OptaStats. Lastig om daar als aanvaller een onvoldoende te krijgen. Dat gebeurd vrijwel alleen wanneer ze grote kansen missen of snel rood pakken.
Als de RvC vertrekt dan blijft Kroes natuurlijk aan, want dat is de reden dat ze die RvC willen wieberen. Als dat gebeurt, bewijst de club Ajax wederom geen fuck te geven om regels of ethiek wanneer je een AD aanstelt die en verdacht wordt van voorkennis maar bovenal als bestuurder bij verschillende BVOs de regels al overtrad.
These users thanked the author Op weg naar nr 26 for the post (total 2):
Oh ja, die boete is wel grappig. Maar ik snap nooit zo dat Brabanders voor die smerige club kunnen zijn, terwijl je hier overal prima clubjes (en vooruit, WIllem II) hebt zitten. En dan je kind zo'n debiele naam geven omdat dat achterstevoren die club is. Ik heb mijn kinderen toch ook niet VSP genoemd?
Omdat de generatie die opgegroeid is met het Ajax van de jaren 70 dat heeft doorgegeven aan hun kinderen en die keten is moeilijk te doorbreken. Daarnaast zijn kleine clubs ontzettend zwak in engagement en community building. Zo heb ik 10 jaar in Den Bosch gewoond, en daar had je in centrum nauwelijks het idee dat ze ook een bvo hadden aan de rand van de stad. Verder heb ik het idee dat er in Nederland vooral successupporters zijn (kijk naar Max Verstappen) die meer hebben met indicenteel kijken wanneer er iets te beleven valt dan langdurige commitment met het lokale clubje.
Eerst was er de arrogantie, toen nog meer arrogantie, toen kwam de boosheid, toen kwam de teleurstelling, toen kwam de hoop, toen kwam de gelatenheid.
We zijn nu bij het stadium van de wanhoop. Dat kon nog wel eens de mooiste worden.
Want de achterban is zo wanhopig, en hadden vanuit die wanhoop zoveel hoop gevestigd op Kroes die 'het ging doen'. Dat ze, nadat hij duidelijk iets fouts heeft gedaan waardoor hij niet is te handhaven voor een beursgenoteerd bedrijf, er vol voor willen gaan om diezelfde Kroes - onbetrouwbaar - ten kosten van de RvC en van Praag aan willen houden.
Exemplarisch was het optreden van Raffie gisteren bij Studio Voetbal.
Ze gaan hiermee de hele club naar de klote helpen.
Ga zo door.
Last edited by Armada on 08 Apr 2024, 19:07, edited 1 time in total.
These users thanked the author Armada for the post (total 2):